بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران 1402

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/28 37930
بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

معرفی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی این مزیت را دارد که شما زبان آموزان فرصت انتخاب گزینه مناسب را پیدا می کنید. امروزه یادگیری زبان انگلیسی از مهم ترین و اساسی ترین قدم ها برای پیشرفت می باشد. این زبان بین المللی در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و برای مهاجرت به هر کشوری بهتر است با این زبان آشنایی کامل داشته باشید. 

مقاله پیشنهادی: چرا زبان انگلیسی زبان بین المللی است؟

1. آموزشگاه زبان ملل

گفتنی است که این موسسه به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی بیش از دو دهه است که در آموزش زبان های مختلف فعالیت دارد و تنها آموزشگاه آموزش کلیه زبان های خارجی در ایران می باشد. سابقه درخشان این موسسه باعث شده که از وزارت آموزش و پرورش مجوز رسمی دریافت نموده است. بهترین متدهای آموزشی را می توانید توسط اساتید مجرب این آموزشگاه یاد بگیرید. اساتید برجسته آموزشگاه زبان ملل با دقت و نظارت مدیریت و سوپروایزر مجرب برگزیده خواهند شد. این موسسه در زمینه آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی از جمله زبان آلمانی، فرانسه، روسی، ترکی استانبولی و غیره فعالیت دارد.
آموزشگاه زبان ملل به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی تحت نظارت مدیران تحصیل کرده از انگلستان قرار دارند‌. این مدیران محترم با فرهنگ و زبان انگلیسی آشنایی کامل دارند و قادر هستند با بهترین روش های روز دنیا به امر آموزش زبان های بین المللی بپردازند. این آموزشگاه هم اکنون در مناطق شهرک راه آهن، چیتگر، اردستانی، بلوار ابوذر، خاوران، نبرد و کوهک شعبه دارد و همه روزه (حتی روزهای جمعه) پذیرای زبان آموزان می باشد.

در آموزشگاه زبان ملل می توانید کودکان را از سن چهار سالگی وارد این مسیر کرده و بهترین نتیجه را بگیرید. چرا که بهترین سن برای یادگیری از چهار تا دوازده سالگی می باشد. کودکان در این سن می توانند زیباترین لهجه انگلیسی را یاد بگیرند و ادا کنند. برای پیشرفت کودکان در زبان انگلیسی بهتر است از همین سن شروع کنید چرا که سرعت یادگیری بسیار بالایی در این سن دارند. 
قابل ذکر است که برای ادامه تحصیل و اقامت در کشورهای انگلیسی زبان یا حتی غیر انگلیسی باید آزمون آیلتس را انجام دهید. این آزمون در کشورهایی مثل استرالیا، انگلستان، کانادا و بسیاری از کشورهای دیگر معتبر می باشد. مدرک آیلتس از مدارک ضروری و مهم برای مهاجرت محسوب می شود. با شرکت در دوره های آیلتس موسسه ما هر چهار مهارت در زبان انگلیسی را به خوبی فرا خواهید گرفت. 
آموزشگاه زبان ملل به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی دوره های دیگری را نیز برگزار می کند. از جمله این دوره ها، دوره TTC (تربیت مدرس) می باشد که با حضور اساتید محرب هر ساله برگزار خواهد شد. شما باید در کنار دانش زبانی بتوانید به شیوه درست این اطلاعات را منتقل سازید. کلاس های آموزشی این موسسه را می توانید به صورت آنلاین نیز ثبت نام نمایید. 
برای تماس با آموزشگاه زبان ملل می توانید با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید:
02144755700 / 02133201700 / 02133692500
سایت آموزشگاه زبان ملل: melalinstitute.com
برای برقراری ارتباط حضوری می توانید به این آدرس ها مراجعه نمایید:
شهرک راه آهن ، شهرک گلستان ، تقاطع اقاقیا و هاشم زاده/ خیابان ده حقی - پلاک 362/ پل پنجم بلوار ابوذر ، خیابان ده حقی،پلاک 53،طبقه دوم

آموزشگاه زبان انگلیسی ملل

2. کانون‌ زبان ایران

کانون زبان ایران نیز یکی دیگر از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی به شمار می رود. این موسسه از قدیمی ترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در ایران می باشد. کانون‌ زبان ایران در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان فعالیت خواهد کرد. در مقطع بزرگسالان از پایه basic آموزش آغاز می شود و سه ترم طول می کشد. پس از آن زبان آموزان وارد سطح مبتدی یا elementary خواهند شد. البته قبل از آن سه سطح pre-intermediate گذرانده خواهد شد. مقطع intermediate نیز سه سطح دارد. در مقطع پیشرفته یا Advanced نیز زبان آموزان در سه سطح به بالاترین مقطع دست پیدا می کنند. در این موسسه هر ترم بیست جلسه می باشد. هر سال چهار ترم در این موسسه برگزار خواهد شد و به طور کلی برای رسیدن به سطح بالا در انگلیسی و طی تمام مراحل و مقاطع در کانون زبان ایران ۱۸ ترم در نظر گرفته شده تست. این ترم ها حدود چهار سال و نیم طول می کشد. 

شماره تماس: 02191070008

آدرس: تهران- خیابان استاد مطهری - خیابان فجر - شماره ۳۳ 

سایت: ili.ir

3. موسسه گاما

قطعا بهترین آموزشگاه زبانی که در زمینه آیلتس فعالیت تخصصی دارند موسسه گاما می‌ باشد. تدریس آیلتس مهارت بسیار زیادی می خواهد که این کار را هر مدرسی نمی تواند انجام دهد. موسسه گاما در زمینه آموزش آیلتس بهترین مدرسین را گردآوری نموده و با تدارک بهترین محیط به زبان آموزان آموزش خواهد داد. در کلاس ها از بهترین ابزار کمک آموزشی استفاده خواهد شد و با بهترین متدها تدریس می شود‌. در پایان دوره های آموزشی مدرک معتبر به زبان آموزان اعطا خواهد شد. افرادی که پایه زبان ضعیفی دارند می توانند در دوره مبتدی ثبت نام نمایند و در مدت زمان کوتاهی مدرک خود را بگیرند؛ این دوره دو ماه طول می کشد. دوره پیش آیلتس برای افرادی تدارک دیده‌ شده است که قبلا زبان خوانده اند اما فراموش کرده‌اند. در دوره آیلتس نیز به صورت تخصصی آموزش داده می شود. 

شماره تماس: 02191002542

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، بزرگراه جناح جنوبی، کوچه احسانگر، پلاک ۶

سایت: gamafars.com

4. موسسه زبان ایران و اروپا

شعبه مرکزی این موسسه در بزرگراه آیت الله کاشانی، بین سازمان برنامه و لاله رو به روی منطقه برق قدس واقع شده است. می توان گفت که این موسسه نیز جزء بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران می باشد. این موسسه در غرب تهران وجود دارد و در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است.

مطالعه بیشتر: بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در شهرک راه آهن

تاکید این موسسه بر مهارت مکالمه زبان انگلیسی می باشد. امکانات و محیط آموزشی در این موسسه بسیار مناسب بوده و اساتید محرب آن بهترین سیستم آموزشی را به کار می برند و بهترین کیفیت را در اختیار زبان آموزان عزیز قرار می دهند. گواهینامه های اعطا شده دارای اعتبار بین المللی هستند. 

شماره تماس: 02149109000

آدرس: تهران، بلوار ایت الله کاشانی، نرسیده به سه راه جنت آباد، بین خیابان لاله و سازمان برنامه شمالی، پلاک 544

سایت: iran-europe.net

5. آموزشگاه زبان انگلیسی پردیسان

برای معرفی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی به سراغ موسسه پردیسان می رویم. این موسسه چهارده سال سابقه درهشان دارد و در تهران حدود ده شعبه از این موسسه وجود دارد. اساتید بسیار حرفه ای و مجرب در این موسسه فعالیت دارند. موسسه زبان ایران و اروپا در مقطع کودکان، نوجوانان و بزرگسالان فعالیت خواهد کرد. 

شماره تماس: 02145174

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار آیت الله کاشانی، نرسیده به پمپ بنزین اباذر

سایت: pardisan-edu.com

6. آموزشگاه ایران کمبریج

این آموزشگاه نیز از بهترین ها می باشد. با معرفی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران دست شما باز است و می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. این موسسه در میدان ولیعصر، بعد از تقاطع زرتشت، کوچه نوربخش، پلاک ۲۷ قرار دارد. موسسه ایران کمبریج در زمینه آموزش زبان انگلیسی بسیار کارآزموده و مجرب و حرفه ای عمل می کند. مدرسین بسیار مجرب بوده و در سطح بین المللی کار می کنند. بهترین دوره های آموزشی را می توانید در این موسسه پشت سر بگذارید. به روز ترین تجهیزات در این آموزشگاه در دسترس زبان آموزان عزیز قرار می گیرد.‌ 

شماره تماس: 02188854048

آدرس: بالاتر از میدان ولیعصر ، بعد از تقاطع زرتشت ، کوچه نوربخش ، پلاک 27

سایت: ircambridge.com

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

7. آموزشگاه گات

در ادامه معرفی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی، تصمیم داریم موسسه گات را به شما عزیزان معرفی نماییم. این موسسه در خیابان آیت الله کاشانی، بین شقایق و ستاری و روبروی فرهنگسرای نور، پلاک ۴۶۶ قرار دارد. این آموزشگاه از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز نموده است. با این موسسه می توانید در زمینه آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، چینی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، یونانی، سوئدی، ارمنی، اوکراینی، هندی، هلندی و سایر زبان های زنده دنیا ثبت نام نمایید. ارائه پکیج های آموزشی ویدئویی از فعالیت های این موسسه می باشد و فرصتی است برای افرادی که فرصت شرکت در کلاس ها را ندارند. شش شعبه در تهران وجود دارد و همگی در سطح ملی و با بهترین اساتید به فعالیت خود ادامه می دهند. 

شماره تماس: 02144892653

آدرس: جنت آباد جنوبی

سایت: higlc.ir

8. آموزشگاه اسپیکان

تهرانی ها نام این موسسه را حتما زیاد شنیده اند چرا که سابقه ده ساله در آموزش زبان انگلیسی دارد. این موسسه در زمره بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی قرار دارد و تحت نظارت بهترین اساتید فعالیت می کند. متد این آموزشگاه از متد دانشگاه آکسفورد بهره گرفته شده است. دوره های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی در این موسسه برقرار است. جدید ترین امکانات در کلاس ها مورد استفاده قرار می گیرد. این موسسه مدرک معتبر ارائه خواهد داد و با شرکت ها، سازمان ها، مهدکودک ها و مدارس قرارداد می بندد. 

شماره تماس: 02177742004

آدرس: فلکه اول تهرانپارس، خیابان گلبرگ (امیری طائمه)، مابین چهارراه کیخسروی و رشید

سایت: speakonedu.com

9. آموزشگاه نصیر

برای معرفی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی موسسه زبان نصیر را به شما عزیزان معرفی می کنیم. کلاسهای این موسسه به صورت خصوصی، عمومی، ترمیک، فشرده و تخصصی آیلتس برگزار می شود. از زبان‌ آموزان مبتدی تا پیشرفته در این موسسه آموزش می بینند. این موسسه در تهران و کرج شش شعبه دارد. 

شماره تماس: 02144701802

آدرس: تهران ،اتوبان همت ،شهرک گلستان (راه آهن) ، خیابان سروستان 14 شرقی

سایت: nassirinst.ir

10. آکادمی زبانمهر

این موسسه در میدان انقلاب تهران، خیابان کارگر جنوبی، ابتدای خیابان روانمهر، پلاک ۱۵۹ واقع شده است. این آموزشگاه به صورت کاملا تخصصی در زمینه تست ها و تکنیک‌های آزمون آیلتس فعالیت می کند. انتشارات زبانهر که ناشر بزرگ کتاب های آموزشی و کمک آموزشی زبان های خارجی می‌باشد، پشتوانه این آکادمی است. اساتید این آکادمی همگی ماخصص و دوره دیده در خارج از ایران هستند. 

شماره تماس: 02166493078

آدرس: میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، ابتدای خیابان روانمهر، پلاک 159، واحد 3

سایت: zabanmehr.academy

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (11 امتیاز)
نظرات
سمانه رجبی (سه شنبه 07 دی 1400 13:20:56)

شما خودتون بهترین هستید
من خیلب کلاس زبانمو دوس دارم


خانم افسریان (پنجشنبه 30 دی 1400 09:58:35)

با سلام و احترام بابت رضایتمندی شما خوشحالیم.(تیم پشتیبانی ملل)

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران