خدمات آموزشی

صفر تا صد آموزش زبان فنلاندی در کمترین زمان و بهترین کیفیت

آموزش زبان فنلاندی

فنلاندی از خانواده زبان های فین و اوگری می باشد. از جمله زبان های هم خانواده آن می توان زبان های استونیایی و مجاری را نام برد. در زبان فنلاندی شکلهای فراوانی برای صرف کلمات وجود دارد. بعنوان مثال، شکلهای مختلف صرف اسم و صیغه های مختلف صرف افعال، از جمله این موارد می باشند.

در زبان فنلاندی تعداد حروف اضافه نسبت به زبانهای هندی و اروپایی، کمتر است. همچنین زبان فنلاندی دارای تعدادی پسوند نیز می باشد. ترتیب قرار گرفتن کلمات در جمله، نسبت به بسیاری از زبانهای دیگر آزادانه تر است. همچنین زبان در فنلاندی واژه های زیادی وجود دارد که برگرفته از زبان های دیگری همچون سوئدی، آلمانی، روسی و انگلیسی می باشند.

آموزش زبان فنلاندی در آموزشگاه زبان

آموزشگاه زبان ملل در 20 سال سابقه کاری خود، تجربه تدریس تمامی زبان های بین المللی از جمله زبان فنلاندی را دارد. ما به کمک اساتید حاذق و کارآزموده در این سال ها توانستیم، تجربه لذت بخش از آموزش زبان فنلاندی را برای زبان آموزان خود رقم بزنیم.

آموزش زبان فنلاندی در آموزشگاه زبان

ما در شعب مختلف ملل در مناطق غرب و شرق تهران، آموزش این زبان را به سه صورت گروهی و خصوصی برگزار میکنیم. همچنین کلاسهای گروهی به دو صورت ترمیک ونیمه فشرده نیز تشکیل می‌شود.

زمان تشکیل کلاس های گروهی سه روز در هفته است و کلاس های خصوصی باتوجه به زمان زبان آموز و استاد انتخابی، مشخص می‌شود.

آموزش آنلاین زبان فنلاندی

آموزشگاه زبان ملل به عنوان تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در سطح تهران تلاش دارد امکان آموزش آسان را برای تمام افراد جامعه محقق کند. بنابراین ما در مجموعه خود، آموزش آنلاین زبان فنلاندی را ممکن کردیم برای اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس های زبان فنلاندی و دریافت مشاوره رایگان با شماره 37651-021 میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهترین روش آموزش زبان فنلاندی

برای یافتن بهترین راه برای یادگیری زبان فنلاندی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

آموزش آنلاین زبان فنلاندی

  • به سبک یادگیری و سبک زندگی خود فکر کنید.
  • آیا سبک یادگیری شما بصری، شنیداری، کلامی، فیزیکی یا منطقی است؟
  • آیا ابزار یادگیری خود را طوری انتخاب کرده اید که از سبک یادگیری شما پشتیبانی کند؟
  • چگونه سرگرمی را در یادگیری بگنجانید؟ آیا برای آن به کمک نیاز دارید، مثلاً استفاده از یک بازی زبان یا فلش کارت؟
  • با سبک یادگیری دیداری و شنیداری می‌توانید یک درس تصویری را در تلویزیون، لپ تاپ یا موبایل پخش کنید. وقتی توانستید به تنهایی تمرکز کنید، با استفاده از یک کتاب الکترونیکی چاپی به عنوان منبع اضافی، یک سبک یادگیری منطقی را پیاده‌سازی کنید.
  • به هدف خود فکر کنید و با انگیزه بمانید
  • آیا برنامه مطالعاتی انجام داده اید؟ آیا تصمیم گرفته اید که یادگیری فنلاندی یک عادت روزانه باشد؟ به عنوان مثال، آیا می‌توانید آگاهانه تصمیم بگیرید که 10 دقیقه در روز یاد بگیرید؟
  • آیا اهداف تحصیلی دارید؟
  • آیا می‌توانید یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود را برای مطالعه زبان فنلاندی کنار خود دعوت کنید؟
  • اگر امروز تمایلی به یادگیری گرامر ندارید، چه منابع اضافی برای پیشرفت در مطالعات خود در نظر گرفته اید؟ برای مثال، تماشای یک ویدیوی فنلاندی یوتیوب یا گوش دادن به موسیقی فنلاندی چطور است؟
  • آیا دریافت یک جایزه کوچک به شما کمک می‌کند؟ پس از رسیدن به هدف روزانه خود، کاری را که دوست دارید انجام دهید با یک دوست را ملاقات کنید، یک کتاب سرگرم کننده بخوانید یا غذای مورد علاقه خود را بپزید.

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فنلاندی

می خواهید فنلاندی را آسان یاد بگیرید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟

فنلاندی کامل توسط ترتو لنی

به طور خلاصه: فنلاندی کامل تمام اطلاعاتی را که برای رفتن از سطح مبتدی به سطح 4 / B2 نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد. این کتاب برای کسانی که در مورد آموزش زبان فنلاندی جدی هستند و می‌خواهند آن را به طور کامل یاد بگیرند مناسب است.

نکته منفی کتاب: با مطالب بسیار، این کتاب می‌تواند بسیار عالی باشد. شما باید یک انگیزه درونی قوی داشته باشید، زیرا یک کتاب آنقدر تعاملی نیست.

از شروع تا فنلاندی اثر لیلا وایت

به طور خلاصه: Start to Finnish پشتیبانی فوق العاده ای از کتاب درسی را برای مبتدیان ارائه می‌دهد. این کتاب اگر می‌خواهید تصویری کلی از ساختار زبان فنلاندی به دست آورید برای شما مناسب است.

فرهنگ لغت و کتاب اصطلاحات فنلاندی نوشته ویل کاتجا

به طور خلاصه: فرهنگ لغت و کتاب عبارات فنلاندی به شما ملزومات و ریشه‌های کلماتی را که هنگام یادگیری فنلاندی به آن نیاز دارید، نشان می‌دهد. اگر دانش آموز سطح مبتدی هستید و می‌خواهید پایان کلمات را سریعتر یاد بگیرید از این کتاب استفاده نمایید.

برلیتز فنلاندی: کتاب عبارات و فرهنگ لغت

به طور خلاصه: برلیتز فنلاندی به شما معرفی زبان فنلاندی را می‌دهد، به خصوص از دیدگاه یک مسافر. اگر می‌خواهید زبان فنلاندی را با کمک تلفظ از دیدگاه یک فردی که به زبان انگلیسی مسلط است یاد بگیرید این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

Eila ja Ossi و سایر کتابهای درسی فنلاندی موجود در فنلاند

برخی از کتاب‌های درسی موجود در فنلاند متأسفانه به صورت آنلاین در دسترس نیستند. با این حال، اگر در فنلاند هستید، ممکن است بخواهید این کتاب‌ها را پیدا کنید. Eila ja Ossi یکی از کتاب‌های سطح مبتدی فنلاندی است که در انجمن‌ها بسیار توصیه می‌شود. کتاب دیگری که خیلی دوست دارم Sun Suomi نوشته کریستینا کوپارینن، ترهی تاپانینن، و کارولینا کویسما است. این یک منبع عالی برای یک دانش آموز انگلیسی زبان است و همراه با کتاب تمرین و فایل صوتی است.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فنلاندی

Duolingo

آموزش زبان فنلاندی در Duolingo در دسترس است. چیزی که بیشتر از همه در مورد یادگیری از طریق Duolingo دوست خواهید داشت این است که استفاده از آن بسیار آسان و برای ساخت واژگان عالی است.

به خاطر داشته باشید که با Duolingo فقط فنلاندی استاندارد را به جای فنلاندی معمولی تمرین خواهید کرد. به همین دلیل، من توصیه می‌کنم این برنامه را با منبع دیگری جفت کنید، مانند دوره آموزشی گرامر زبان فنلاندی که در آموزشگاه زبان ملل برگزار می شود.

Pimsleur

برای یک زبان آموز شنوایی، درس‌های صوتی Pimsleur روشی فوق العاده برای مطالعه است. روش آموزش Pimsleur منحصر به فرد است . این سیستم عبارات را از ابتدا به انتها آموزش می‌دهد. کیفیت آموزش دروس آن نیز عالی است.

Worddive

علاوه بر آموزش فنلاندی به شما به روشی سرگرم کننده، Worddive ساخته فنلاندی‌ها است را نیز پیشنهاد می‌کنم. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با انجام بازی‌های زبانی بسیاری از کلمات فنلاندی را یاد بگیرید. شرط می‌بندم که بچه‌ها هم Worddive را دوست دارند!

هلوتاک

بسیاری از دانش آموزان از این برنامه خلاقانه استفاده می‌کنند. Hellotalk کاربران را با هم برای تبادل زبان تنظیم می‌کند. می‌توانید به کسانی که زبان مادری آن‌ها فنلاندی دسترسی پیدا کنید و با آنها چت کنید. استفاده از برنامه آسان است.

کلیه دوره های آموزش زبان فنلاندی به فارسی در آموزشگاه زبان ملل، برای کلیه سطوح و سنین، به صورت خصوصی نیز برگزار می گردد؛ و تعداد جلسات در هفته و نحوه برگزاری آنها بر اساس توافق با زبان آموز صورت می پذیرد. دوره های زبان فنلاندی شامل پکیج هایی با تعداد جلسات 28 و 42 و 84 می باشد و مدت زمان هرجلسه 90 دقیقه می باشد.

نکات زبان فنلاندی در یوتیوب

خود الکسی، خالق محتوای فنلاندی من، نکات جالب و مفیدی در مورد زبان فنلاندی در یوتیوب دارد. لیست پخش او را برای نکات زبان فنلاندی در اینجا بررسی کنید.

الفبای زبان فنلاندی

الفبای فنلاندی از 29 حرف تشکیل شده است:

A، B، C، D، E، F، G، H، I، J، K، L، M، N، O، P، Q، R، S، T، U، V، W، X، Y، Z، Å، Ä، Ö

در اینجا چند نکته کلیدی برای اشاره وجود دارد:

  • Š و Ž: این حروف به طور رسمی بخشی از الفبا نیستند، اما گاهی اوقات در کلمات قرضی استفاده می شوند. آنها معمولاً به صورت تغییرات S و Z دیده می شوند.
  • B، C و F: این حروف به طور سنتی بخشی از الفبای فنلاندی نبودند و عمدتاً در کلمات قرضی اخیر ظاهر می شوند.
  • Q، W، X، Z، Å، Š و Ž: این حروف تقریباً منحصراً در کلمات قرضی استفاده می شوند و در کلمات بومی فنلاندی چندان رایج نیستند.
  • Ä، Ö، و Y: این سه حرف به عنوان حروف متمایز در الفبا در نظر گرفته می شوند، نه صرفاً تغییرات A، O و U. آنها صداهای مصوت خاصی را نشان می دهند و نقش مهمی در هارمونی واکه های فنلاندی دارند.

بنابراین، در حالی که ساختار اصلی ممکن است برای کسانی که با الفبای لاتین آشنا هستند آشنا به نظر برسد، برخی از تفاوت های ظریف و جنبه های منحصر به فرد برای درک ارتباط موثر به زبان فنلاندی ضروری است.

Glyphs Name pronunciation
A, a /ɑː/
B, b /beː/
C, c /seː/
D, d /deː/
E, e /eː/
F, f /æf/, /ˈæf.fæ/, occasionally /ef/
G, g /ɡeː/
H, h /hoː/
I, i /iː/
J, j /jiː/
K, k /koː/
L, l /æl/, /ˈæl.læ/, occasionally /el/
M, m /æm/, /ˈæm.mæ/, occasionally /em/
N, n /æn/, /ˈæn.næ/, occasionally /en/
O, o /oː/
P, p /peː/
Q, q /kuː/
R, r /ær/, /ˈær.ræ/, occasionally /er/
S, s /æs/, /ˈæs.sæ/, occasionally /es/
T, t /teː/
U, u /uː/
V, v /ʋeː/
W, w /ʋeː/,
/ˈkɑk.soisˌʋeː/,
/ˈtup.lɑˌʋeː/
X, x /æks/, /ˈæk.sæ/, occasionally /eks/
Y, y /yː/
Z, z /tset/, /ˈtse.tɑ/, /zet/, /ˈze.tɑ/
Å, å /oː/, /ˈruot.sɑˌlɑi.nen oː/
Ä, ä /æː/
Ö, ö /øː/

 


دانلود منابع رایگان آموزش زبان فنلاندی

دانلود رایگان فایل آموزش زبان فنلاندی منابع رایگان آموزش زبان فنلاندی

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (4 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران