آموزشگاه زبان انگلیسی منطقه 22

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/10/03 1289
آموزشگاه زبان انگلیسی منطقه 22

1. درس‌ها را جدا کنید و واژگان را دسته بندی کنید.

به این فکر کنید که یادگیری یک زبان خارجی چقدر سخت است. یادگیری زبان انگلیسی کار آسانی نیست. دانش آموزان برای شروع یادگیری به ساختار نیاز دارند. سعی کنید برنامه‌های درسی را با فعالیت‌های کوچک تقسیم شده به بخش‌های قابل مدیریت ایجاد کنید تا دانش آموزان همه چیز را جذب و به خاطر بسپارند. برای مثال، می‌توانید واژگان را در دسته‌هایی مانند حیوانات، غذاخوری، مسیرها یا چیزهایی که در سوپرمارکت پیدا می‌کنید، گروه‌بندی کنید.

فرض کنید در حال انجام یک فعالیت شنیداری و یک گفتگو در سوپرمارکت هستید. ابتدا واژگان کلیدی را معرفی کنید و اطمینان حاصل کنید که دانش آموزان قبل از شروع بازی، سؤالات را درک می‌کنند. از آنجایی که فعالیت‌ها در سطوح مبتدی کوتاه‌تر و ساختارمندتر هستند، ممکن است متوجه شوید که به منابع بیشتری نیاز خواهید داشت. خوشبختانه منابع رایگان زیادی برای درس‌های ESL به صورت آنلاین وجود دارد.

2. تکرار کنید

از اینکه رکورد شکسته باشید نترسید. عادت کردن به تکرار چیزها به دانش آموزان مبتدی شما کمک می‌کند تا درس را بفهمند و عبارات و کلمات کلیدی را بهتر حفظ کنند. اگر هر کلاس را با سلامی مانند «سلام، خوبی؟» شروع کنید، دانش‌آموزان به سرعت با پاسخ دادن به این سلام و استفاده از آن آشنا می‌شوند.

تمرکز بر تکرار کلمات مشابه در دستورالعمل‌های شما به این معنی است که دانش‌آموزان بدون تجربه در زبان انگلیسی آن کلمات را به سرعت یاد می‌گیرند و بهتر می‌فهمند. سعی کنید هر درس را با یک بازی برای واژگان (تکرار کلمات جدید از درس گذشته) شروع کنید و هر درس را با نوشتن تکالیف و مرتب کردن کلاس به پایان برسانید.

3. از وسایل کمک آموزشی استفاده کنید

تصور کنید چگونه می‌توانید برای کسی که انگلیسی صحبت نمی‌کند، یک گربه را توصیف کنید. واقعیت این است که شما می‌توانید هر چیزی که دوست دارید بگویید، اما ساده ترین کار این است که تصویر یک گربه را به آنها نشان دهید یا یک گربه را روی تخته بکشید. "میشه لطفا برم دستشویی؟" یک سوال طولانی برای یک مبتدی است که به زبان انگلیسی آن را به خاطر بسپارد. اما اگر بتوانند سوال را روی دیوار ببینند، می‌توانند سعی کنند بپرسند. یا در بدترین حالت، به آن اشاره کنید.  Pinterest منبع عالی برای پوسترهای کلاس درس است.

4. بازیگر درونی خود را در آغوش بگیرید

مواقعی وجود دارد که باید توضیح دهید گربه چیست، اما تصویری برای ارجاع یا فضایی روی تابلو برای کشیدن آن ندارید. بنابراین، ساده ترین کاری که می‌توانید انجام دهید چیست؟

سعی کنید با استفاده از زبان بدن و تغییرات چهره خود به دانش آموزان در درک کلمات انگلیسی کمک کنید و از آن‌ها نیز بخواهید با شما همراهی نمایند.

5. وارد فعالیت‌های گروهی شوید

خواندن آهنگ‌ها و سرودها یک راه عالی برای ایجاد فعالیت‌های گروهی در کلاس مبتدی و در عین حال افزایش تسلط و تمرکز بر تکرار است. تماشای برنامه‌های انگلیسی گروهی دانش‌آموزان باعث می‌شود تا با هم از یادگیری لذت ببرند. فراموش نکنید که با هم بازی کنید. بازی‌های ساده ای مانند Pictionary، Bingo یا Scattergories همگی می‌توانند به ایجاد یک فضای دوستانه و حمایتی در کلاس شما کمک کنند.

6. تشویق کنید

برای زبان آموزان در این سطح، همه چیز جدید است و هنگام صحبت کردن و نوشتن به زبان انگلیسی، اشتباه می‌کنند. آنها این مسئله را به اندازه شما می‌دانند و ممکن است برای ادامه راه نیاز به تحسین و تشویق بیشتری داشته باشند. اشتباه کردن دانش آموزان را باید پذیرفت زیرا اشتباه منجر به یادگیری می‌شود. مراحلی که کوچک به نظر می‌رسند، مانند توانایی گفتن یک جمله کامل، یا تلفظ یک کلمه جدید، دستاوردهای بزرگی برای زبان آموزان در سطح مبتدی هستند.

کلام آخر

اگر در خصوص آموزش زبان انگلیسی به مبتدیان به کمک بیشتری نیاز دارید ما به شما توصیه می‌کنیم در دوره‌های تربیت مدرس زبان انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی ما شرکت نمایید. در این دوره‌ها همراه با ارائه شیوه‌های به روز تدریس در کلاس می‌توانید با ارائه دمو زنده فعالیت خود را ارزیابی نمایید. همچنین مدرک معتبری به شما ارائه خواهد شد که با ارائه به هر آموزشگاهی روند استخدام شما به سرعت طی خواهد شد.

لینک های مرتبط : 

دوره TTC

چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم

چگونه در خانه زبان انگلیسی یاد بگیریم

روزهای هفته به انگلیسی

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
0/5 (0 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران