مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا | بهترین روش مهاجرت برای ایرانی ها 2023

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/27 1723
مهاجرت به کانادا | بهترین روش مهاجرت برای ایرانی ها 2023

برای مهاجرت به کانادا ابتدا باید بسیار تحقیق کنید چراکه اگر نقص مدارک و شرایط داشته باشید به راحتی رد می شوید. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید باید با راهنمایی درست مسیر درست را انتخاب کنید و با برنامه‌ریزی دقیق  تصمیم بگیرید که بتوانید به راحتی به کانادا مهاجرت کنید.

 دولت کانادا برای مدیریت کارگران مهاجر و محصل ها و چه مهاجرت های تجاری برنامه اجرا می کند افرادی که برای مقاصد کاری و یا ادامه تحصیل می خواهند به اقامت در کانادا داشته باشند باید به طور رسمی با پر کردن فرم مخصوص توضیح ورود به کانادا و قصد خود را از مهاجرت به این کشور و گرفتن اقامت دائم اعلام کنند.

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان فرانسه

مهاجرت تحصیلی به کانادا

افرادی که زمان تحصیل خود را در کنار می‌گذارند از امکانات آموزشی خوب و کافی بهره مند می شوند و حتی می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی از امکانات خوبی مانند تحصیل در دوره های تکمیلی و یا فرصت های شغلی متفاوتی بهره مند شوند و همچنین از طریق ویزای تحصیلی کانادا می توانند برای اقامت دائم در کانادا اقدام کنند.
افرادی که متقاضی دریافت ویزای تحصیلی در مدارس و کالج های کانادا هستند باید مدارکی همچون اسکن پاسپورت معتبر و ترجمه کارنامه تحصیلی سه سال اخیر و یک قطعه از جدید و هزینه های ثبت درخواست و آدرس و شماره تماس و کدپستی و همچنین نام پدر و مادر به طور کامل را داشته باشند و ارسال کند.

و کسانی که متقاضی گرفتن ویزای تحصیلی دانشگاه های کانادا در مقطع لیسانس هستند باید این مدارک لازم را که عبارتند از اسکن پاسپورت معتبر و یک قطعه عکس جدید و هزینه های ثبت درخواست و آدرس و شماره تماس و کدپستی متقاضی و نام پدر و مادر متقاضی به طور کامل و ترجمه ریز نمرات پیش دانشگاهی و دیپلم و مدارک زبان معتبر که نمرات مورد نیاز در دانشگاه‌های مختلف و رشته‌های مختلف متفاوت است و باید مشاوره بگیرید.

مهاجرت به کانادا از طریق اشتغال

تنها سه گروه از افراد هستند که می‌توانند با اشتغال صلاحیت اخذ اقامت کانادا را پیدا کند افرادی که در زمینه‌های فرهنگی خود اشتغال دارند افراد افرادی که خود اشتغالی در زمینه ورزش حرفه‌ای دارند و افرادی که خود به خود اشتغالی در زمینه خرید و مدیریت منابع کشاورزی دارند.

مطالعه بیشتر: زبان کشور کانادا

وقتی در مورد اشتغال در زمینه‌های فرهنگی صحبت می‌شود به مشاغلی مانند موسیقی دان هنرمند فیلمساز روزنامه نگار و بقیه مسائل فرهنگی اشاره دارد برخی از مشاغل دیگر مانند عوامل پشت صحنه فیلم سازی کارگردانی عکاسی طراحی و غیره نیز شامل مسائل فرهنگی می شود. اشتغال در زمینه ورزش حرفه ای علاوه بر ورزشکاران حرفه ای مربیان و تمرین دهنده های ورزشی نیز در این دسته هستند.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

از این طریق به فردی که شهروند کانادا نیست اجازه می‌دهد و از طریق همسر یا پارتنر خود اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. در این روش قبل از دریافت اقامت دائم هیچگونه نیازی و آموزش زبان و تجربه کار در کانادا را ندارید.

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی 

دریافت پناهندگی تضمین شخصی اقدام کننده باید خارج از تن خود باشد و همچنین در صورت برگشت به کشور خود خطر امنیتی و جانی او را تهدید کند این خطر باید شامل یکی از زمینه‌های تبعیض نژادی عقیدتی سیاست ای یا قومی باشد اما با این وجود بعضی از خطرات نیز می‌توانند می‌تواند فرد را برای گرفتن پناهندگی کانادا احراز صلاحیت کند برای مثال ممکن است به خاطر جنسیت برخی از زنان و مسائل تبعیض جنسیتی نیز به او پناهندگی بدهند اما درکل شرایط گرفتن پناهندگی در کانادا بسیار متفاوت و زیاد می باشد.
نکته در برخی از کشورها تابعیت از طریق فرزند وجود دارد اما مادر بلافاصله پس از  تولد فرزند اقامت دائم دریافت نمی کند! همچنین کانادا با کمبود پرستار خانگی مواجه است و از پرستاران خانگی استقبال می‌کند پرستار خانگی شخصی است که مراقبتی تمام وقت و بدون نظارت را برای کودکان سالمندان یا افراد دارای معلولیت در یک خانه شخصی انجام می‌دهد.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (2 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران