خدمات آموزشی

آموزش زبان کره ای از مبتدی تا پیشرفته | آنلاین و حضوری

آموزش زبان کره ای

زبان کره ای یا Hangoga سیزدهمین زبان رایج در جهان است که تقریباً 77 میلیون گویشور بومی در کره شمالی، کره جنوبی، چین و برخی مناطق از ژاپن و روسیه دارد. به گفته مؤسسه خدمات خارجی ایالات متحده، یک فرد انگلیسی زبان به حدود 2200 ساعت یا 88 هفته مطالعه نیاز دارد تا به زبان کره‌ای تسلط داشته باشد. ممکن است این مدت زمان زیاد به نظر برسد، اما راه‌هایی برای لذت بردن از یادگیری وجود دارد.

زبان کره ای با توجه به گستردگی و ارتباطات جهانی از فیلم و موسیقی گرفته تا اینترنت، علاقمندان زیادی در ایران پیدا کرده است. یادگیری زبان کره‌ای، رویه جالبی دارد و هر مرحله از آن می‌تواند بسیار رضایت‌بخش باشد.

آموزش زبان کره ای در آموزشگاه زبان ملل

زبان کره‌ای به نسبت دیگر زبان‌های آسیایی، مثل زبان چینی و ژاپنی الفبای آسان‌تری دارد و زبان‌‌آموز، در مدت زمان کمی می‌تواند کلمات کره‌ای ‌را بخواند و بنویسد. زبان کره‌ای به دلیل شباهت‌هایی که به زبان چینی و ژاپنی دارد، باعث می‌شود تا فرد پس از یادگیری، زبان چینی یا ژاپنی را در مدت زمان کمتری یاد بگیرد.

آموزشگاه زبان ملل به عنوان اولین و تنها آموزشگاه زبان ایران که در 23 سال گذشته آموزش تمامی زبان ها را در دستور کار خود قرار داده، به آموزش زبان کره ای از مبتدی تا پیشرفته نیز پرداخته است. کلاس آموزش کره ای در این موسسه به شکل حضوری و آنلاین برگزار می شود؛ اغلب کلاس ها به صورت حضوری و به انتخاب زان آموز در تعداد جلسات 14، 28 و 42 برگزار می شود ولی اگر تعداد به حد نصاب برسد می توان کلاس های گروهی هم برگزار کرد. مدت زمان کلاس های خصوصی 90 دقیقه بوده و در صورتی که تعداد جلسات بالاتر از 14 را انتخاب کنید، مشمول تخفیف های تصاعدی می شوید. 

برخی از مهم ترین مطالبی که در سایت ملل وجود دارد و به یادگیری شما کمک شایانی می کند عبارتند از: 
 


الفبای کره ای
 

روزهای هفته به کره ای
 

اعداد به زبان کره ای
 

بهترین کتاب آموزش زبان کره ای
 
رنگ ها به زبان کره ای
احوال پرسی به زبان کره ای
 

 

آموزش زبان کره ای آنلاین

آموزش زبان کره ای آنلاین نیز همانند سایر زبان ها می تواند در آموزشگاه ملل محقق شود. اگر در تهران حضور ندارید و مشتاق آموزش این زبان شیرین هستید، نگران نباشید؛ اساتید مجرب ملل با به روزترین و پیشرفته ترین متدها و تکنیک ها آموزش زبان کره ای را انجام داده و دریچه های موفقیت را برای زبان آموزان و علاقمندان باز می کنند.

در آموزشگاه زبان چه کتابی تدریس می‌شود؟

به روز بودن کتاب ها و متد آموزشی یکی از نقاط مثبت و پررنگ آموزشگاه زبان کره ای ملل است به همین علت ما برای آموزش زبان کره ای کتاب ewha korean را انتخاب کرده ایم. این کتاب که شامل 26 جلد و 6 سطح می باشد، تمامی مهارت های گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خواندن را تقویت می کند. از نکات تاثیرگذار این مجموعه تاکید بر مکالمه است.

کتاب آموزش زبان کره ای


مجموعه کامل کتاب ایهوا شامل موارد زیر است:

  • Ewha Korean 1-1 + 1-2
  • Ewha Korean 2-1 + 2-2
  • Ewha Korean 3-1 + 3-2
  • Ewha Korean 4
  • Ewha Korean 5
  • Ewha Korean 6
  • Ewha Korean Workbook 1-1 + 1-2
  • Ewha Korean Workbook 2-1 + 2-2
  • Ewha Korean Workbook 3-1 + 3-2
  • Ewha Korean Workbook 4
  • Ewha Korean Workbook 5
  • Ewha Korean Workbook 6

زبان کره ای را بیشتر بشناسیم

برخی از زبان شناسان معتقدند که این عضو عضوی از خانواده های آلتائیک است. گرامر زبان کره ای بسیار شبیه ژاپنی است و حدود 70٪ از واژگان آن از زبان چینی است. کونگلیش یا انگلیسی به سبک کره‌‌ای، استفاده از کلمات انگلیسی در یک قالب کره ای است. این کلمات از ترکیب کلمات انگلیسی و کره ای ساخته شده‌اند. برخی از آنها عبارتند از:

  • 아이스크림 – [ah-i-seu-k’eu-rim]:  بستنی
  • 키스 – [ki-seu]:  بوسه
  • 라디오 –[ ladio]:  رادیو
  • 컴퓨터 –[keom-pyu-teo]:  کامپیوتر
  • 비디오 – [bi-di-o]:  ویدئو

چند کلمه هم هستند که صدایی مشابه انگلیسی دارند اما معنای متفاوتی دارند. با این حال، این شباهت می‌تواند به خاطر سپردن آنها را آسان‌تر کند:

  • 아이- [ai]: صدایی شبیه eye می‌دهد اما به معنی بچه است.
  • 눈- [nun]: صدایی شبیه noon‌ می‌دهد اما به معنا چشمها است.
  • 많이 – [manh-i]: صدایی شبیه many می‌دهد اما به معنای مقدار زیادی است.
  • 비 – [bi]: صدایی شبیه bee می‌دهد اما به معنای باران است.

آموزش زبان کره ای برای مبتدیان

جهت تسریع زمان یادگیری زبان کره ای می توانید از دستورالعمل های زیر بهره ببرید:

1. کلمات کره‌ای را روزانه با Mondly یاد بگیرید.

تا چند سال پیش، یادگیری یک زبان جدید اصلا آسان نبود. مخصوصاً وقتی صحبت از زبان‌هایی مانند کره ای می‌شد، زبان‌هایی که یادگیری آنها حتی توسط یک انگلیسی زبان هم آسان نیست! اما با ظهوراپلیکیشن‌های یادگیری زبان مانند Mondly، همه چیز تغییر کرده است. اکنون می‌توانید دیدن برنامه های اموزش زبان کره ای را تنها در 5 یا 10 دقیقه در روز و به صورت آنلاین در برنامه های خود قرار دهید. گفتنی است می‌توانید با یک معلم کره‌ای عضویت LIFETIME Mondly Premium را با قیمت مقرون به صرفه ONE CLASS دریافت کنید.

اگر در کره جنوبی زندگی نمی‌کنید، تسلط بر زبان کره‌ای می‌تواند برایتان دشوار باشد. Mondly با دروس روزانه کوچک، موضوعات عملی و مکالمات معتبر کره‌ای ضبط شده توسط صداپیشگان بومی، کمک می‌کند تا بتوانید با موقعیت‌های روزمره مقابله کنید، Mondly اصلی‌ترین و بهترین راه برای آموزش آنلاین زبان کره ای رایگان است.

برنامه را دانلود کنید، تمرین روزانه 5 تا 10 دقیقه در روز را شروع کنید. به زودی متوجه خواهید شد که طوری کره‌ای صحبت می‌کنید که هرگز باور نداشتید. Mondly وقت شما را با اطلاعات غیر ضروری که باعث پیشرفت در مکالمه شما نمی‌شود تلف نمی‌کند. درعوض، بر روی مسلط کردن شما به زبان کره‌ای با استفاده از روش استقرایی تمرکز می‌کند. پس منتظر چه چیزی هستید؟‌ همین الان Mondly را دریافت کنید و شروع به یادگیری لغات کره‌ای کنید.


آموزش زبان کره ای در برنامه Mondly
 

2. فیلم‌های کره‌ای را تماشا کنید.

مغز شما به اندازه زیادی باهوش است که با صداهایی که می‌شنوید سازگار می‌شود. این فرآیند به قدری سریع اتفاق می‌افتد که برخی از مواقع متوجه نمی‌شوید. پس چرا از درخشش مغز خود به نفع خود استفاده نکنید؟ چرا رسانه‌ای ایجاد نمی‌کنید که بتوانید کره‌ای را به صورت روزانه یا حداقل هفتگی بشنوید؟ به عنوان مثال، می‌توانید فیلم‌های کره‌ای را تماشا کنید. با توجه به این واقعیت که کره جنوبی فیلم‌های شگفت انگیز کم ندارد، مطمئناً زمان خوبی خواهید داشت تا مغز خود را به زبان کره‌ای عادت دهید. در واقع، تعداد زیادی از بهترین فیلم‌هایی که تا به حال ساخته شده اند، کره‌ای هستند برای مثال  "Oldboy"، "Memories of Murder"، "New World" یا "Parasite" تعدادی از آنها هستند.

3. هانگول، الفبای کره‌ای را یاد بگیرید.

هر زمان که می‌خواهید زبانی را یاد بگیرید که از سیستم نوشتاری متفاوتی نسبت به زبان مادری شما استفاده می‌کند، ابتدا باید الفبای آن را فرا بگیرید. به این ترتیب فرآیند یادگیری معنادارتر و آسان‌تر می‌شود. الفبای زبان کره ای هانگول نامیده می شود و برای آموزش زبان کره‌ای و همچنین حضور در کلاس ها، در گام اول باید این حروف را یاد بگیرید. یادگیری این الفبا کمک زیادی به درک این زبان می کند. این زبان از نظر سیستم نوشتاری تفاوت زیادی با زبان فارسی دارد پس در وهله اول باید الفبای آن را به صورت کامل فرا گرفت. در این صورت است که ادامه مسیر برای شما زبان آموزان عزیز معنادارتر، آسان تر و هموارتر خواهد شد. 

خوشبختانه فرهنگ کره‌ای یکی از جذاب‌ترین فرهنگ‌های جهان است. به خصوص اگر قبلا آسیا را کاوش نکرده باشید، فرهنگ کره شما را کاملا مجذوب خود خواهد کرد. در واقع، فرهنگ کره‌ای چنان تأثیرگذار است که نام خود را به خود اختصاص داده است: هالیو ("موج کره ای"). هالیو در واقع یک اصطلاح چینی است که برای اشاره به رشد باورنکردنی فرهنگ کره‌ای استفاده می‌شود. این لغت شامل همه چیز از موسیقی، فیلم، درام، غذاهای کره‌ای گرفته تا بازی‌های آنلاین می شود.

4. یک فرهنگ لغت کره‌ای را کاوش کنید.

یادگیری زبان کره ای را باید یک پیروزی دانست. نکته اصلی این است که شما می‌توانید یادگیری زبان کره ای در خانه را بدون پرداخت هزاران دلار یاد بگیرید. Mondly و یک فرهنگ لغت کره‌ای مانند Naver همه چیزهایی هستند که برای یادگیری آنلاین کره‌ای بدون معلم نیاز دارید. این اپلیکیشن دنیای تازه ای را به روی زبان آموزان عزیز و علاقمندان باز می کند. شما می توانید با استفاده از این برنامه و تمرین روزانه اطلاعات ارزشمندی را یاد بگیرید.

در اپلیکیشن Mondly برای هر روز درس های کوچکی طراحی شده است و موضوعات علمی و مکالمه های معتبر و کاربردی ضبط شده و زبان آموزان این فرصت را دارند که موقعیت های روزانه را درک نمایند و محیطی کاملا کره ای برای خود تشکیل دهند. سعی کنید این برنامه را دانلود و روزانه تمرین نمایید. با این کار بعد از مدتی متوجه می شوید که به زبان کره ای صحبت می کنید!

مقاله پیشنهادی: 10 برنامه آموزش زبان کره ای (بهترین اپلیکیشن زبان کره ای)

5. برای کلمات کره‌ای از فلش کارت استفاده کنید.

در زبان کره‌ای کلماتی هستند که به راحتی در ذهن نمی‌مانند. خوشبختانه، فلش کارت ها می‌توانند در این شرایط کمک زیادی کنند. این کلمات کره‌ای را شناسایی کنید، آنها را در برگه‌های کوچک بنویسید و آنها را کنار تخت، حمام، آشپزخانه یا هر جایی که در طول روز بیشترین زمان را سپری می‌کنید، بگذارید.


یادگیری زبان کره ای با فلش کارت
 

6. بهترین راه برای یادگیری زبان کره ای: کاوش در Hallyu

بر کسی پوشیده نیست که عاشق یک فرهنگ شدن، می‌تواند به شما این قدرت را بدهد که کوه‌ها را جابجا کنید و زبان آن را سریعتر از هر کس دیگری یاد بگیرید. هیچ چیز مثل اشتیاق، شما را تحریک نمی‌کند. اگر می‌خواهید کره‌ای یاد بگیرید، به اشتیاق زیادی نیاز دارید.

لهجه های مختلف زبان کره ای

در این قسمت درباره لهجه های مختلف زبان کره ای توضیح خواهیم داد که هنگام آموزش کره ای بیشتر آگاهی داشته باشید. تقریبا بیش از هفتاد سال است که کشور کره به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. اما در هر دو بخش از زبان کره ای استفاده می کنند. در واقع این زبان رسمی کره می باشد. اما این نکته را نیز بگوییم که پس از این تقسیم بندی تفاوت هایی در لهجه این دو زبان به وجود آمده است.

همه می دانید که کشور کره شمالی با دنیای اطراف ارتباط بسیار محدودی دارد و به همین دلیل تغییرات زیادی در زبان آن ها به وجود نیامده است. البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که دولتِ این کشور استفاده از کلمات چینی و انگلیسی را محدود و در برخی مواقع ممنوع ساخته است. اما در کره شمالی تغیبراتی را در زبان می توان مشاهده نمود.

اما با وجود لهجه های مختلف باز همه می توانند این زبان را درک کنند و متوجه شوند. پس شما کافی است که زبان کره ای را یاد بگیرید و به راحتی با همه مردم کره علی رغم اختلاف منطقه صحبت کرده و ارتباط برقرار کنید. پس از شما دعوت می کنیم در آموزشگاه زبان کره ای ملل شرکت نمایید. 

یادگیری زبان کره ای چقدر طول می کشد؟

حال که با زبان کره ای بیشتر آشنا شده اید، حتما این سوال در ذهن شما به وجود آمده است که چه مدت طول می کشد تا این زبان را یاد بگیرید. عوامل مختلفی این فرایند را تحت تاثیر قرار می دهند. این که از قبل چه قدر با این زبان آشنایی داشته باشید اهمیت زیادی دارد. همچنین نوع تکنیک و متد آموزشی در آموزشگاهِ انتخابی شما نیز بسیار مهم است‌. به طور کلی مدت زمان یادگیری به صورت زیر است:

  • مطالعه اختصاصی مستقل (۱ ساعت در روز): تقریبا ۳ سال زمان برای رسیدن به سطح متوسط کره ای لازم است.
  • درگیری مستمر و فعالانه (۸ ساعت در روز): تقریبا ۳ ماه لازم است تا به سطح متوسط برسید.

دانلود منابع آموزش رایگان زبان کره ای

در ادامه تعدادی از منابع اموزش کره ای را قرار داده ایم که می توانید به صورت رایگان دانلود نمایید:

 🔰   دانلود فایل PDF کتاب advanced korean

 🔰   دانلود فایل PDF کتاب college korean

 🔰   دانلود فایل PDF کتاب easy to learn korean language

 🔰   دانلود فایل PDF کتاب korean adverbs

 🔰   دانلود فایل PDF کتاب korean english dictionary

 🔰   دانلود فایل PDF کتاب korean phrasespdf

 🔰   دانلود فایل PDF کتاب korean stories

 🔰   دانلود فایل PDF کتاب korean vocabulary 

 🔰   دانلود فایل PDF کتاب korean phonology


برای دانلود دیکشنری تصویری زبان کره ای کلیک نمایید.

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
4.97/5 (31 امتیاز)
نظرات
خلیل مهدیاری (چهارشنبه 25 بهمن 1402 15:43:18)

بهترین سایت اموزش زبان کره ای چیه؟


خانم مشهدی (چهارشنبه 25 بهمن 1402 15:44:43)

سلام به شما کاربر گرامی
سایت آموزش زبان کره ای رایگان اگر می خواهید، ملل بهترین گزینه است؛ در همین صفحه امکان مطالعه و یادگیری موارد ضروری زبان کره ای برایتان فراهم گشته است.

ستایش خضیرنیا (شنبه 02 دی 1402 00:17:46)

من میخوام کلاس انلاین زبان کره ای داشت باشم

ستایش خضیرنیا (شنبه 02 دی 1402 00:15:59)

من میخوام کلاس انلاین زبان کره ای داشت باشم


خانم مشهدی (شنبه 09 دی 1402 14:33:25)

سلام دوست عزیز برای ثبت نام و دریافت بیشتر اطلاعات میتونید با شماره 37651-021 تماس بگیرید تا با کارشناسان ملل در ارتباط باشید.

Elin (جمعه 03 آذر 1402 21:34:48)

با سلام خسته نباشین زبان کره ای از کی شروع میشه


خانم مشهدی (یکشنبه 05 آذر 1402 18:20:36)

سلام دوست عزیز برای اطلاع از جزئیات کلاس های آموزش زبان کره ای در ملل، میتونید با شماره 02137651 و یا اینستاگرام مجموعه در ارتباط باشید.

Elin (جمعه 03 آذر 1402 21:29:21)

با سلام کلاس های زبان کره ای از کی شروع؟

شراره آزرده (پنجشنبه 27 مهر 1402 20:05:34)

عرض ادب میخواستم بپرسم که شما مدرس زبان کره ای احتیاج دارید ؟ من سطح ۴ سجونگ هستم


خانم مشهدی (شنبه 29 مهر 1402 16:54:30)

سلام روز بخیر. لطفا با شماره 37651-021 تماس بگیرید.

Asma (پنجشنبه 13 مهر 1402 17:37:14)

سلام من میخوام کلاس کره ای ثبت نام کنم آنلاین


خانم مشهدی (پنجشنبه 20 مهر 1402 14:15:47)

سلام دوست عزیز
شما میتونید از طریق اینستاگرام آموزشگاه ملل یا شماره 02137651 با ما در تماس باشید و برای ثبت نام کلاس آنلاین کره ای اقدام کنید.

مهیا (دوشنبه 01 خرداد 1402 20:19:57)

سلام من به کره علاقه دارم
و دوست دارم که زبان کره ای یاد بگیرم و برم کره
اما خیلی سخته
خیلی رومخمه🤕


خانم مشهدی (یکشنبه 01 مرداد 1402 17:51:19)

سلام مهیا جان
قطعا شروع یادگیری زبان جدید سختی های خودش رو داره و زبان کره ای با حروف الفبای متفاوتش نیز همینطوره. قطعا علاقه و تمرین توی این مسیر از همه چیز مهم تر است. بهت توصیه میکنیم در ابتدای راه از کمک و تجربه دوستانی که این زبان رو بلد هستن استفاده کنی.

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران