خدمات آموزشی

آموزش زبان عربی از صفر تا صد | به فارسی و رایگان

آموزش زبان عربی

گرایش به یادگیری زبان عربی روز به روز در حال افزایش است. به طور میانگین 274 میلیون نفر از مردم جهان به زبان عربی صحبت می کنند. این زبان منحصر به فرد و کهن است و زبان هایی چون یونانی و لاتین را دستخوش تغییر قرار داده است. این موضوع بیانگر آن است که این کشورها و همچنین اسپانیا و پرتغال دارای واژگان مشترک زیادی با زبان عربی هستند.

آموزش زبان عربی رایگان در آموزشگاه زبان ملل

آموزشگاه زبان عربی ملل سابقه ای طولانی در زمینه آموزش زبان عربی دارد. این موسسه از سال 2000 میلادی شروع به فعالیت کرده است؛ شما می توانید زبان عربی را در این آموزشگاه با بهترین و مجرب ترین اساتید یاد بگیرید. در این آموزشگاه کتاب العربیه بین یدیک جهت آموزش زبان آموزان مورد تدریس قرار می گیرد. فایل دانلود این کتاب را در ادامه مقاله می توانید مشاهده نمایید.
کتاب العربیه بین یدیک

دوره های آموزش زبان عربی آموزشگاه ملل

کلیه دوره های آموزشی زبان عربی، برای کلیه سطوح و سنین، به صورت خصوصی برگزار می گردد و تعداد جلسات در هفته و نحوه برگزاری آنها بر اساس توافق با زبان آموز صورت می پذیرد. دوره های زبان عربی شامل پکیج هایی با تعداد جلسات 28 و 42 و 84 می باشد و مدت زمان هرجلسه 90 دقیقه می باشد. اگر 2 ، 3 یا 4 نفر باشید درصد تخفیف برای هر نفر بیشتر و هزینه هر جلسه برای هر نفر کمتر می شود.


آموزش زبان عربی رایگان
 

آموزش زبان عربی از مبتدی تا حرفه ای

زبان عربی اغلب در لیست سخت ترین زبان ها برای یادگیری قرار می گیرد؛ اما آیا واقعا این چنین است؟ پاسخ به این سوال با توجه با اینکه فرد به چه میزان برای آموزش کامل زبان عربی وقت می گذارد و اشتیاق او به یادگیری چه میزان است، مشخص می شود. بدیهی است که هرچه زمان بیشتری برای یادگیری اختصاص دهید، نتیجه بهتری دریافت می کنید. همچنین خواندن داستان ها و مقالات به زبان عربی موجب تقویت زبان نوشتاری فرد می گردد.
 


حروف الفبای عربی
 

ضمایر عربی
 

اسم اشاره در زبان عربی
 

تفاوت فعل نفی و نهی در زبان عربی
 

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان عربی
 

بهترین آموزشگاه زبان عربی در تهران
 

✅ بهترین اپلیکیشن آموزش زبان عربی

اگر امکان بیرون رفتن از منزل را ندارید ولی علاقه به یادگیری زبان عربی پیدا کرده اید، بهترین راه آموزش زبان عربی آنلاین رایگان در منزل می باشد. همچنین گاهی هزینه های آموزش حضوری برای افراد زیاد است از این رو استفاده از اپلیکیشن های آموزشی می تواند نتیجه بخش باشد. در ادامه قصد داریم 6 نرم ‌افزار و اپلیکیشن کاربردی در زمینه یادگیری زبان عربی را به همراه لینک دانلود هر یک معرفی کنیم:

✅ کتاب آموزش زبان عربی 

1. کتاب «العربیه بین یدیک»: این کتاب، کتاب مکالمه عربی فصیح است. از مهم ترین ویژگی ‌‏های این کتاب می توان به طراحی زیبا، استفاده از تصاویر رنگی و باکیفیت و همچنین وجود پادکست های صوتی برای هر درس است. وجود این ویژگی ها استفاده از آن را جذاب ‌‏تر و آسان تر می سازد. لازم به ذکر است که تمرین های مرتبط با درس نیز در این کتاب آورده شده است و همچنین در پایان هر کتاب فهرست واژگان مفرد ارائه شده است.

   🔰 دانلود رایگان کتاب آموزش زبان عربی pdf «العربیه بین یدیک»

2. کتاب «الکتاب الأساسی»: این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های منتشر شده در زمینه آموزش مکالمه زبان عربی است. این کتاب ارزشمند کتاب توسط بخش آموزش عربی به افراد از زبان های دیگر دانشگاه أم القری مکه مکرمه منتشر شده است. الکتاب الأساسی نیز مانند دیگر کتوب آموزشی دارای مکالمه عربی به صورت آموزش صفر تا صد می باشد که خیال زبان آموزان را از همه لحاظ راحت می کند.  همچنین این کتاب بر هر چهار مهارت یادگیری زبان (شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن) تأکید زیادی دارد.

عوامل تاثیرگذار بر مدت زمان یادگیری زبان عربی

قطعا در ابتدای راهِ یادگیری، باید به سراغ اموزش زبان عربی به فارسی بروید. آموزش زبان عربی به فارسی می تواند در درک راحت ترِ این زبان و سهولت در فهمیدن آن به شما کمک شایانی کند. اما عواملی هم وجود دارد که در مدت زمان یادگیری این زبان تاثیرگذار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • تجارب قبلی شما از آموزش زبان

اینکه در گذشته با چه نوع زبان هایی سر و کار داشته اید، نقش بسیار تاثیرگذاری در یادگیری زبان جدید دارد. برای آموزش یک زبان جدید کمی آشنایی و بررسی ساختار آن بسیار کمک کننده خواهد بود. سنجش زبان عربی از جنبه های مختلف آن موجب تسریع فرآیند یادگیری خواهد شد. همچنین اگر قبل از شروع آموزش به مطالعه گرامر و الفبا یا آشنایی سطحی با زبان عربی پرداخته باشید، آمادگی تان برای یادگیری چند برابر خواهد شد.

  • مدت زمان تمرین و تکرار

به طور کلی با توجه به میزان زمانی که برای مطالعه و یادگیری اختصاص داده اید، به همان میزان در یادگیری زبان عربی پیشرفت کرده اید. همچنین برخی از افراد با بهره گیری از یک برنامه ریزی دقیق و اصولی در حوزه تقویت زبان عربی در این مسیر بسیار موفق خواهند بود. به طور معمول با صرف یک ساعت از شبانه روز برای یادگیری لغات، دستور زبان و مطالعه کتاب به راحتی می توانید زبان عربی را بیاموزید. اگر هم در ابتدای راه قرار دارید، پیشنهاد می کنیم اموزش زبان عربی به روش ساده را در آموزشگاه ملل تجربه کنید که با پایه ای قوی به استقبال سطوح پیشرفته تر بروید.


عوامل موثر بر آموزش عربی از پایه
 

  • تمایلات و اهداف شما

مشخص سازی هدف و تمایلات در جهت توسعه مراحل اموزش زبان عربی می تواند به شما کمک کند؛ اهداف نقش بسزایی در سرعت یادگیری دارند. برای موفقیت در یادگیری عربی باید نگاهی مثبت و رو به جلو به اندوخته ها یا موارد جدید داشته باشید. در این صورت با علاقه و توجه لازم به آموزش خواهید پرداخت؛ زیرا ایجاد این رویکرد موجب افزایش جذابیت آن می گردد.

درست مانند یک برنامه تلویزیونی که علاقه زیادی به تماشای آن دارید. این موضوع منجر به لذت بخش شدن و همچنین درک بهتر مفاهیم عربی می شود. پس لازم است هدف خود را از آموزش عربی مشخص کنید تا نتیجه شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

  • اشتیاق برای آموزش

همانطور که می دانید، مطالعه یک مطلب با چاشنیِ انگیزه، نقشی فوق العاده و کلیدی در یادگیری زبان ایفا می کند. با توجه به نظر کارشناسان اشتیاق در یادگیری زبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اشتیاق کلید موفقیت و یادگیری سریع زبان می باشد، همچنین لازم است حین مطالعه هدف خود را مرور کنید. افراد با تنها ۲ ساعت تمرین کامل، تسلط شگرفی بر روی زبان عربی پیدا خواهند کرد. هرچه مدت زمان مطالعه و تمرین روی مطالب بیشتر باشد، در مدت زمان کوتاه تری به نتیجه دلخواه می رسید.

   🔰 دانلود رایگان آموزش زبان عربی نصرت در 90 روز

   🔰 دانلود فایل pdf کتاب linguaphone arabic textbook

✅ بهترین روش یادگیری زبان عربی در منزل

مطالعه کامل زبان عربی، شامل چندین بخش است که هر کدام به نوعی مهم هستند. با زمان‌بندی درست و وقت گذاشتن برای هر بخش یادگیری به راحتی آب خوردن خواهد بود! بخش های متفاوت زبان عربی عبارتند از:

  1. خواندن (قراءة)
  2. نوشتن (رسم الخط)
  3. تلفظ (تجوید)
  4. لغت‌ شناسی ( لغة)
  5. واژگان (مفردات)
  6. دستور زبان (نحو)
  7. صرف‌شناسی (صرف)
  8. ریشه شناسی (اشتقاق)
  9. بلاغت (بلاغة)
  10. شعر (عروض)

چگونه عربی را سریع یاد بگیریم؟

به طور کلی زبان عربی، برای افرادی که فارسی زبان نیستند، کمی سخت به نظر می رسد. اما شما با انجام تمرین و تکرار و آموزش گام به گام می توانید در بازه کوتاهی نتیجه دلخواه را دریافت کنید. برخی از روش هایی که به یادگیری سریع زبان عربی کمک می کنند به شرح زیر هستند: 

- مرور الفبای عربی: پیشنهاد می کنیم پیش از آموزش زبان عربی از پایه حتما یک بار الفبای آن را مرور کنید. به تلفظ ها و شکل نوشتاری هر کدام دقت نمایید تا با آن ها اشنایی پیدا کنید. برخی از حروف مانند موارد زیر هستند:

  • «ذ، ز، ض، ظ»
  • «ق، غ»
  • «ه، ح»
  • «ت، ط»
  • «ث، س، ص»

این حروف دارای تلفظ های یکسانی در زبان فارسی هستند؛ اما در زبان عربی این گونه نیست. هر کدام از این حروف به شکل خاصی ادا می شوند و بهتر است نحوه گفتاری آن ها را مورد بررسی قرار دهید.


یادگیری زبان عربی
 

- تمرین با کلمه ها و عبارات پرکاربرد: آموزش سلام و احوالپرسی به زبان دیگر می تواند یکی از گام های اولیه برای شروع باشد. همچنین پس از آن استفاده از مکالمات روزمره به زبان عربی نقش مهمی در بخاطر سپردن مفاهیم خواهد داشت. همچنین افراد می توانند کارهایی که در طول روز به آن می پردازند به زبان عربی بیان کنند یا برای صحبت در مورد اتفاقات از عربی بهره بگیرند.

- صحبت با یک فرد عرب زبان: همانطور که می دانید، در کشور ایران مردم عرب زبان زیادی زندگی می کنند. پس گفتگو با فردی عرب زبان می تواند نقش بسزایی در یادگیری و فهم درست مطالب عربی ایفا کند‌‌. ناگفته نماند که یک فرد عرب زبان به دلیل اینکه با نکات مهم این زبان آشنا است، در یادگیری کمک زیادی به شما خواهد نمود.

- مشاهده برنامه تلویزیونی عربی: در ابتدا مشخص کنید که چه لهجه ای از زبان عربی برای یادگیری مد نظرتان است (برخی آموزش زبان عربی اماراتی را انتخاب می کنند و برخی دیگر آموزش رایگان عربی فصیح). سپس اخبار، فیلم های سینمایی، رادیو و گفتگوهای تلویزیونی را به زبان عربی یاد بگیرید. این موضوع به فرد کمک می کند تا قدرت مکالمه خوبی پیدا کند و شیوه بیان او نیز تقویت شود. 


  🔰 دانلود دیکشنری عربی-انگلیسی

  🔰 دانلود دیکشنری عربی به فارسی

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (9 امتیاز)
نظرات
عاصف (یکشنبه 29 بهمن 1402 14:42:21)

اموزش زبان عربی برای مهاجرت هم دارید؟


خانم مشهدی (یکشنبه 29 بهمن 1402 14:45:24)

سلام به شما کاربر عزیز
بله برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02137651 تماس حاصل نمایید.

م. ز (چهارشنبه 04 بهمن 1402 09:46:00)

سلام، کلاس ها حتماً باید آنلاین باشن؟
امکان برگزاری کلاس، به صورت آفلاین( ارسال ویدئوهای ضبط شده) وجود نداره؟


خانم مشهدی (چهارشنبه 04 بهمن 1402 13:25:19)

سلام دوست عزیز
متاسفانه آموزشگاه زبان ملل پکیج آموزش زبان عربی نداره. با آرزوی موفقیت

اسماعيل (شنبه 15 بهمن 1401 11:23:52)

هزينه دوره هاي آموزش زبان عربي براي يك نفر چقدر است؟


خانم مشهدی (شنبه 13 اسفند 1401 14:22:49)

سلام به شما کاربر گرامی
لطفا با شماره 02144755700 تماس بگیرید.

سمیه باباخانی (یکشنبه 15 خرداد 1401 12:11:39)

دخترم کلاس های گروهی میاد و واقعا علاقه مند شده

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران