خدمات آموزشی

سیر تا پیاز آموزش زبان روسی با جدیدترین متد در آموزشگاه زبان ملل

آموزش زبان روسی

زبان روسی (Русский) یکی از زبان های اسلاوی و زبان رسمی کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و برخی از کشورهای دیگر است. این زبان همچنین زبانی غیر رسمی ولی مورد استفاده در کشورهای اکراین، لاتیویا، استونی می باشد. زبان روسی از نظر تاریخی به خانواده زبان های هندی اروپایی متعلق است و یکی از سه زبان باقی مانده از زبان های شرق اسلاوی به حساب می آید. شاید جالب باشد که بدانید یکی از بزرگترین زبان های مادری اروپا از لحاظ جمعیت، زبان روسی است که هشتمین زبان بزرگ و زنده جهان به شمار می آید و یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملل است!

آموزش زبان روسی از مبتدی تا پیشرفته

اگر به دنبال گذراندن دوره های آموزش زبان روسی هستید، باید بدانید که تنها زمانی می توانید این زبان را یاد بگیرید که خود را در شرایط استفاده مکرر از این زبان قرار دهید. سیستم اموزش زبان روسی به دلیل تفاوت های عمده ای که با زبان انگلیسی دارد باعث می شود کار زبان آموزان به مراتب سخت تر شود. اما قول می دهیم با تلاش و تمرین های مکرر این کار به راحتی انجام می شود.

آموزش زبان روسی

ما در آموزشگاه زبان ملل برای آماده کردن امکان شرکت در کلاس های آموزشی خود برای تمامی دوستداران یادگیری زبان روسی، کلاس های خود را به سه روش حضوری، خصوصی و گروهی برگذار میکنیم. شما طبق برنامه شخصی خود میتوانید هرکدام از روش تدریس را که مناسب شرایط شخصی خود است، انتخاب کنید.          

آموزش آنلاین زبان روسی

آموزش زبان روسی آنلاین آموزشگاه زبان ملل برای افرادی که در تهران زندگی نمی‌کنند و امکان حضور در شعب مختلف آموزشگاه زبان ملل را ندارند یا به دلیل مشغله زیاد کاری و تحصیلی امکان رفت و آمد ندارند، مناسب می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص شروع کلاس‌های آنلاین زبان روسی، ساعات و هزینه آن و همچنین کلاس های حضوری می‌توانید از طریق شماره 37651-021 با کارشناسان ملل در تماس باشید. 

آموزش زبان روسی از صفر

در ملل این امکان برای شما فراهم گشته که آموزش زبان روسی از صفر تا صد را زیر نظر اساتید برجسته ببینید و برای سطح مورد نظرتان آمادگی پیدا کنید.

پکیج آموزش زبان روسی رایگان

گفتنی است که استفاده از منابع دیگری مانند خواندن داستان و کتاب های متنوع، گوش دادن به موسیقی و اخبار روسی، صحبت با کسانی که زبان مادری آن ها روسی است و ... می تواند راهی برای آموزش زبان روسی رایگان بوده و تسریع روند یادگیری روسی را به همراه داشته باشد.

کتاب آموزش زبان روسی در آموزشگاه زبان ملل

استفاده از کتاب برای زبان آموزان در هر مقطعی از آموزش زبان روسیه لازم و ضروری می باشد؛ چرا که از این راه می توانند مهارت های خواندن و نوشتن خود را به صورت مستمر تقویت کنند. البته استفاده از کتاب در سایر مهارت ها نیز می تواند بسیار کمک کننده و مفید باشد. زبان روسی بر خلاف دیگر زبان ها،‌ منابع آموزشی متنوعی ندارد!

ما در آموزشگاه زبان ملل برای تدریس زبان روسی سنین بزرگسال از کتاب های سوغاتی جدید و کتاب های چهار جلدی "کتاب راه روسیه" استفاده می کنیم. این کتاب هر چهار مهارت نوشتن، صحبت کردن، خواندن و شنیدن را تحت پوشش قرار می دهد.

کتاب های آموزشی زبان روسی
 

همچنین برای آموزش زبان روسی کودکان از کتاب کودک ساراکا برای تدریس به زبان آموزان سنین کودک استفاده می‌کنیم. این کتاب در سه سطح چاپ شده و هر سطح شامل یک کتاب اصلی و یک کتاب کار است.

کتاب آموزش روسی ساراکا برای کودکان
 

کلیه دوره های حضوری و آنلاین آموزش زبان روسی به فارسی انجام می شوند در ابتدای راه، تا زبان آموز بتواند درک مناسبی از این زبان پیدا کند و همزمان به پیشرفت او، فضای کلاس هم با زبان اصلی پیش خواهد رفت. آموزش روسی برای کلیه سطوح و سنین، به صورت خصوص برگزار می گردد و تعداد جلسات در هفته و نحوه برگزاری آنها بر اساس توافق با زبان آموز صورت می‌پذیرد. پکیج آموزش زبان روسی شامل جلسات 28، 42 و 84 می باشد و مدت زمان هرجلسه 90 دقیقه می باشد.

سایر کتاب های آموزش روسی که می توانید از آن ها بهره ببرید عبارتند از:

  • کتاب آموزش jili bili: این کتاب با تاکید بر روی مکالمه زبان روسی، زبان آموزان را با محیطی دلپذیر از این زبان آشنا کرده است. زمانی که قصد تقویت مکالمه خود را در این زبان دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که هرگز این کتاب را از دست ندهید.
  • کتاب آموزش گرامر زبان روسی v puti: در این کتاب، تمرکز اصلی بر روی یادگیری عمیق مفاهیم گرامری است. برای این منظور، از مکالمه های زبان روسی، متن و تمرین های گرامی استفاده کرده است.
  • کتاب oxford take of Russian: این کتاب با بهره گیری از افراد روس زبان توانسته است اطلاعات کوتاه و در عین حال بسیار کاربردی را به زبان آموزان انتقال دهد. از این رو به شما توصیه می کنیم که هرگز مطالعه این کتاب را از دست ندهید.
  • کتاب Russian life: کسانی که در سطوح متوسط قرار دارند می توانند از این کتاب استفاده کرده و سطح خود را ارتقاء دهند. این کتاب با بهره گیری از مجلات روسی، اطلاعات مفیدی را برای زبان آموزان جمع آوری کرده است.

مدت زمان یادگیری زبان روسی

معمولا اولین سوالی که برای زبان آموزان ایجاد می شود این است که “چه مدت طول می کشد تا زبان روسی را یاد بگیریم؟“ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که در واقع هدف شما از یاد گرفتن زبان روسی چیست؟ پاسخ به این سوال می تواند نقطه ای به عنوان مقصد را برای شما روشن کند. طبق تحقیقات انجام شده یادگیری زبان روسی می تواند بین 6 ماه تا 3 سال زمان ببرد. مدت زمان متوسط یادگیری برای کسانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند، 1100‌ ساعت تخمین زده شده است. هرچه میزان تمرین شما در طول هفته بیشتر باشد، سریع تر به این زبان تسلط پیدا می کنید.

بهترین اپلیکیشن ها برای آموزش رایگان زبان روسی

در دنیای امروز، تنها وسیله ای که حضور آن برای ما بسیار ضروری است،‌ تلفن همراه است. معمولا همه ما بیش ترین زمان ممکن را صرف استفاده از تلفن همراه می کنیم و علاوه بر امکانات جامع و کاربردی آن، می توانیم اوقات خود را با لذت زیادی بگذرانیم.

آموزش آنلاین زبان روسی رایگان

زمانی که قصد یادگیری زبان روسی از صفر را در سر می پرورانید، می توانید از اپلیکیشن هایی که در این زمینه طراحی شده اند استفاده کنید و مسیر یادگیری خود را به مسیری لذت بخش تبدیل کنید. در این بخش به معرفی بهترین اپلیکیشن هایی که در این زمینه طراحی شده اند پرداخته ایم:

LingoDeer: دوره های این برنامه به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت ارتقاء سطح زبان آموزان را از مبتدی به پیشرفته فراهم نموده اند. درس ها بسیار کوتاه هستند و به صورت های مختلفی نظیر پازل، فیلم و یا بازی طراحی شده اند. این برنامه تمرکز زیادی بر روی یادگیری کلمات جدید دارد، به همین خاطر علاوه بر افزایش دایره لغات، گرامر نیز به صورت ساده تر درک می شود.

Duolingo: Duolingo یکی از معتبرترین اپلیکیشن ها در سطح جهانی است. زبان این برنامه فارسی نیست اما زبان را به صورت کاملا گویا و ساده به زبان آموزان نمایش می دهد. این برنامه محبوب ترین برنامه ای است که یاد گرفتن زبان روسی را از طریق فعالیت های بسیار سرگرم کننده و رایگان به تمامی افراد آموزش می دهد.

Babble: این اپلیکیشن رایگان علاوه بر اینکه آموزش هایی را در قبال درس های 10 تا 15 دقیقه ای ارائه می کند، شما را با فرهنگ و سنت های فرانسوی آشنا می نماید. زمانی که شما اوقات فراغت کمی دارید و یا در مسافرت هستید، این برنامه می تواند بسیار کمک کننده باشد.

آزمون بین المللی زبان روسی

مانند دیگر زبان های خارجی مانند انگلیسی،‌ آلمانی و.. زبان روسی نیز دارای آزمون های بین المللی برای تعیین سطح زبان آموزان است. آزمون تورفل،‌ آزمونی است که در سطح استانداردهای جهانی برای زبان آموزان طراحی شده است. این آزمون در بیش از 40‌ کشور مختلف و در سطوح متفاوت A1, A2, B1, B2, C1, C2 برگزار می شود. گواهی آزمون تورفل در بیش از هزار سازمان از جمله سازمان ملل پذیرفته شده است. آزمون تورفل شامل 5 بخش گرامر و لغت،‌ نوشتاری، خواندن و درک مطلب، شنیداری، گفتاری و مکالمه است.

این آزمون در دو روز انجام می شود؛ روز اول آزمون های نوشتاری، لغت و گرامر و خواندن و درک مطلب برگزار شده و در روز دوم، بخش شنیداری و گفتاری زبان آموز تست می شود. حداقل نمره قبولی برای هر بخش 66 درصد است. پس از قبولی، مدرکی از سمت وزارت علوم و آموزش روسیه اعطا می شود. این مدرک در موسسه های روسی و اروپایی شناخته شده و معتبر است. معمولا این آزمون در ماه مارس هر سال برگزار می شود. 
عکس مدرک زبان روسی

مقاله پیشنهادی: الفبای زبان روسی

سخن پایانی

به دلیل اینکه مراکز مجاز آموزش زبان روسی در ایران زیاد نیستند، یادگیری این زبان به یکی از پرچالش ترین کارهای ممکن تبدیل شده است. موسسه آموزشی زبان ملل،‌ متشکل از کادری مجرب اقدام به آموزش انواع زبان های خارجه می کند. این موسسه تلاش می کند زبان آموز خود را با روش های استاندارد و مطمئن به سمت روش های خود سوق داده و رضایت آنان را با کسب نمرات برتر در آزمون های جهانی کسب نماید.

فیلم آموزش زبان روسی رایگان

 

دانلود رایگان منابع آموزش زبان روسی

منابع رایگان آموزش زبان روسی

منابع رایگان آموزش زبان روسی

منابع رایگان آموزش زبان روسی


   🔰 دانلود رایگان کتاب دیکشنری زبان روسی-انگلیسی

   🔰 دانلود دیکشنری دو زبانه روسی-انگلیسی

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (30 امتیاز)
نظرات
sare mahmoodi (سه شنبه 17 بهمن 1402 17:03:39)

اموزش زبان روسی مکالمه هم دارید؟


خانم مشهدی (سه شنبه 24 بهمن 1402 16:09:10)

سلام به شما کاربر گرامی
بله داریم

radmehr (سه شنبه 28 دی 1400 19:23:35)

سلام جناب وبینار تخصصی آموزش زبان روسی رو میتونین تدوین و در دستور کار قرار بدین ممنون میشم
همچنین قیمت پکیج های آموزشی و دوره هاتون با تخفیف ویژه چقد هستش فرضا من پکیج آموزش زبان روسی رو میخام ولی اگه تخفیف ویژه ای برام در نظر بگیرید حاضرم بطور همزمان از هر دو پکیج زبان روسی و هلندی شما خرید کنم.


خانم افسریان (پنجشنبه 30 دی 1400 09:47:40)

سلام وقت بخیر جهت هماهنگی بیشتر و دریافت مشاوره و توضیحات از کارشناس با آموزشگاه تماس بگیرید کارشناس راهنمایی تون کنن و همکاری خوبی داشته باشیم.02133201700

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران