خدمات آموزشی

آموزش زبان فرانسه رایگان | یادگیری زبان فرانسوی از صفر

آموزش زبان فرانسه

زبان فرانسه یکی از هفت زبان اصلی دنیا به شمار می رود و حدود 30 کشور از اروپا و کشورهایی از آفریقا و آمریکا به این زبان صحبت می کنند. افراد زیادی به دلایل مختلف کاری، تحصیلی و یا علمی، یادگیری زبان فرانسه را لازم و ضروری می دانند؛ چرا که فرانسه کشوری پیشتاز در زمینه های مختلف علمی، ادبی، فلسفه و هنر به شمار می آید.

آموزش زبان فرانسه در آموزشگاه زبان ملل

در آموزشگاه زبان ملل این امکان برای شما فراهم گشته تا زیر نظر برجسته ترین اساتید آموزش ببینید و در طول مدت کوتاهی بتوانید به این زبان تسلط پیدا کنید. در این موسسه امکاناتی در حد استانداردهای روز دنیا، در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. ما با برگزاری دوره های حضوری، خصوصی و آنلاین آموزش زبان فرانسه، سطح دانش زبان آموزان را بالا می بریم. این موسسه برای افرادی که شاغل هستند و زمان کافی برای شرکت در کلاس های حضوری ندارند، امکانات ویژه ای فراهم کرده است. افراد می توانند با مشخص کردن تایم خود و اطلاع به موسسه، با خبره ترین اساتید، شروع به یادگیری و آموزش فرانسه کنند.
 

کتاب های آموزش زبان فرانسه در آموزشگاه ملل

یکی از جدیدترین متدهای آموزش زبان فرانسه استفاده از کتاب ادیتو است، ما در مجموعه ملل به تدریس این کتاب که توسط انتشارات DIDIER FLE منتشر شده است، میپردازیم. کتاب ادیتو به چهار مهارت گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن تمرکز دارد. این کتاب به کمک مهارت های سرگرم کننده اموزش زبان فرانسه را برای زبان آموزان جوان و نوجوان بسیار شیرین و راحت کرده است. این کتاب در 5 جلد و 5 سطح منتشر شده است. 

یادگیری زبان فرانسوی

زمانی که با زبان مادری شروع به یادگیری زبان دیگری می کنید، می توانید درک بیشتر و بهتری نسبت به زبان دوم داشته باشید. اما نکته مهم این است، زمانی که سطح شما در زبان فرانسه پیشرفت کرد، نباید از زبان مادری در حین آموزش استفاده کنید. یا استاد زبان خود را متوجه کنید که در کل فرایند تدریس از زبان فرانسوی استفاده کند و تنها زمانی که متوجه موضوع نشدید، از او بخواهید تا به زبان فارسی حرف خود را بازگو کند. بدین ترتیب دایره لغات و همچنین مهارت شما در زمینه تشخیص زبان فرانسه پیشرفت خواهد کرد.

آموزش زبان فرانسه رایگان

راه های آموزشی بسیاری وجود دارند که می توانند سطح زبان شما را بهبود ببخشند. به یاد داشته باشید که زمانی شما پیشرفت خواهید کرد که خود آموزگار خود باشید. در ابتدا شما می توانید از آموزش آنلاین زبان فرانسه رایگان در وبسایت ها و یوتیوب استفاده کنید و با برنامه ای منظم هر روز به مطالعه آن بپردازید. سپس با برگرداندن زبان گوشی خود به فرانسوی و همینطور تماشای فیلم های فرانسوی و... خود را در معرض آشنا شدن با این زبان قرار دهید. توجه داشته باشید که این برنامه باید به صورت منظم و با انگیزه زیاد انجام شود.

آموزش زبان فرانسه آنلاین

آموزش زبان فرانسه از صفر قدم به قدم

در ملل امکان آموزش زبان فرانسوی از صفر برای شما فراهم گشته است؛ اگر قصد دارید آموزش زبان فرانسه از پایه را جزء روتین روزمره خود کنید، پیشنهاد می کنیم کارهای گفته شده در ادامه را انجام دهید:

1. آموزش حروف الفبای زبان فرانسه

زبان فرانسوی شامل 26 حرف است. این حروف تشابه زیادی به حروف انگلیسی دارند، بنابراین یادگیری آن برای کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، بسیار ساده به نظر می رسد. در مقابل، برخی از حروف در زبان فرانسه هستند که آوای آن ها در زبان انگلیسی وجود ندارد. در این قسمت تمام حروف به همراه تلفظ آن آورده شده است.
 

آوا حروف آوا حروف
A ah M em
B bay N en
C say O oh
D day P pay
E euh Q coo
F ef R er
G zjay S es
H ash T tay
I ee U oo
J zjee V vay
K kah W Doo-bluh-vay
L el X eeks
Y ee-greck Z zed


2. اعداد زبان فرانسه

اعداد در زبان فرانسوی نیز به زبان انگلیسی شباهت زیادی دارد. شکل نوشتاری کاملا مشابه با انگلیسی است اما تلفظ و آوای آن کاملا متفاوت است. در این قسمت اعداد 0 تا 100 به همراه نحوه تلفظ آن آورده شده است.
 

عدد تلفظ عدد تلفظ
1 un 15 quinze
2 deux 16 seize
3 trois 17 dix-sept
4 quatre 18 dix-huit
5 cinq 19 dix-neuf
6 six 20 vingt
7 sept 30 trente
8 huit 40 quarante
9 neuf 50 cinquante
10 dix 60 soixante
11 onze 70 soixante-dix
12 douze 80 quatre-vingts
13 treize 90 quatre-vingt-dix
14 quatorze 100 cent


نکته: لازم به ذکر است که بگوییم عدد صفر هم zéro تلفظ می گردد.  

3. رنگ ها در زبان فرانسه

رنگ ها در زبان فرانسوی از قواعد خاصی پیروی می کنند. زمانی که قصد داریم در زبان فرانسه صحبت کنیم و رنگ را به کار ببریم، باید این کار را با توجه به جنسیت اسم و همینطور توجه به نقش آن در جمله انجام دهیم. برای این کار توجه به نکاتی بسیار ضروری است. این نکات شامل موارد زیر می شود:

  • رنگ ها، اسم مذکر به حساب می آیند.
  • کلمه رنگ در فرانسه مؤنث است.
  • زمانی که رنگی به عنوان اسم زنی به میان می آید، باید به شکل مؤنث از آن استفاده کرد.
  • تنها رنگ های قهوه ای و نارنجی s نمی گیرند و بقیه رنگ ها در حالت جمع s می گیرند.
  • زمانی که رنگ ها به عنوان صفت در جمله استفاده شوند، باید از شکل مؤنث آن استفاده کرد.
     
رنگ ها مفرد مذکر مفرد مؤنث جمع مذکر جمع مؤنث
سیاه noires noirs noire noir
ابی bleues bleus bleue bleu
قهوه ای marron marron marron marron
سبز vertes verts  verte vert
خاکستری grises gris grise gris
نارنجی orange orange orange orange
صورتی roses roses rose rose
بنفش violettes violets violette violet
قرمز rouges rouges rouge rouge
سفید blanches blancs blanche blanc
زرد  jaunes jaunes  jaune jaune


4. ساختار فعل در یادگیری فرانسه

شناخت ساختار فعل مهم ترین بخش از اموزش زبان فرانسوی است. در این زبان همانند انگلیسی از افعال با قاعده و بی قاعده استفاده می کند. افعال با قاعده، افعالی هستند که برای ساخت آن ها از قوانین خاصی پیروی می شود. در مقابل افعال بی قاعده، افعالی هستند که از قوانین خاصی تبعیت نمی کنند و شما راهی جز حفظ کردن آن ها ندارید. همچنین شما باید تشخیص دهید که به انتهای آن ها کدام یک از 3 ترکیب er -،ir - ، -re اضافه شود.

  • برای صرف افعال گروه اولی که با er ترکیب می شوند، می توان به افعال زیر اشاره کرد: aimer-،  chante، tombr، parler و... شیوه صرف این افعال با قاعده است و باید در انتهای این افعال از این ترکیبات استفاده کرد: e, -e, -es, -ons, -ent, -ez.
  • افعالی که انتهای مصدر آن ها به ir ختم می شوند، شامل:punir   finir – accomplir- remplir-و... . این افعال هم با قاعده هستند و برای ساخت آن ها از قاعده های خاصی پیروی می شود. بدین ترتیب به ریشه های این افعال شناسه های  is, -is, it, -issons,-issez,-issent اضافه می شود.
  • افعال گروه سومی که قصد داریم با یکدیگر مرور بکنیم، افعالی هستند که از قاعده خاصی پیروی نمی کنند. این افعال شامل: morder, dormir, joinder, mettre و... می شوند. این افعال با استفاده از این ترکیبات ساخته می شوند: OIR, DRE, IR, OUDRE, ONIDRE, TRE.

5. روزهای هفته، ماه ها و فصل ها به زبان فرانسوی

در اکثر کشورها شنبه و یکشنبه روزهای تعطیل هفته هستند. همچنین روز اول هفته با دوشنبه آغاز می شود. روزهای هفته هیچ گاه در زبان فرانسه با حروف بزرگ نوشته نمی شوند.

دوشنبه ==> lundi / سه شنبه ==> mardi / چهارشنبه ==> mercredi/ پنج شنبه ==> jeudi / جمعه ==> vendredi / شنبه ==> samedi / یکشنبه ==> dimanche

با توجه به اینکه تقویم رسمی کشور فرانسه به میلادی محاسبه می شود. ماه ها همگی در زبان فرانسه مذکر هستند و هیچ گاه با حروف بزرگ نوشته نمی شوند.

- لیست ماه های میلادی به زبان فرانسوی
 

ماه های میلادی به ترتیب ماه های میلادی به فرانسوی معادل فارسی
January janvier ۱۱ دی تا ۱۲ بهمن
February février  ۱۳ بهمن تا ۱۱ اسفند
March mars ۱۲ اسفند تا ۱۲ فروردین
April avril ۱۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت
May mai ۱۲ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد
June juin ۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر
July juillet  ۱۱ تیر تا ۱۰ مرداد
August août  ۱۱ مرداد تا ۱۰ شهریور
September septembre ۱۱ شهریور تا ۹ مهر
October octobre ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان
November novembre  ۱۱ آبان تا ۱۰ آذر
December décembre ۱۱ آذر تا ۱۰ دی


فصل ها در زبان فرانسوی جزو مبتدی ترین کلمات در زبان فرانسه می باشند که شما باید آن را فرا بگیرید. تمامی این کلمات مذکر هستند و هیچ گاه با حروف بزرگ نوشته نمی شوند:

  • بهار le printemps
  • تابستان l'été
  • پاییز l'automne
  • زمستان l'hiver

6. اعضای بدن به فرانسوی

یادگیری اعضای بدن در زبان فرانسه از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ چرا که گاهی مجبور می شویم به دفعات از واژه هایی مانند دهان و یا دست و... استفاده کنیم. همچنین با یادگیری این کلمات می توانید اعتماد به نفس بیشتری هنگام یادگیری زبان فرانسه داشته باشید. به شما توصیه می کنیم که حتما این کلمات را یاد بگیرید:

اعضای بدن نام فرانسوی اعضای بدن
سر La tête 
دست La main / Le bras – les bras
مچ Le poignet
گلو la gorge
پا Le pied
قلب le cœur 
شکم l’estomac
پیشانی le front 
بینی le nez 
گوش L’ oreille
دهان la bouche 
لب La lèvre
دندان La dent
زبان La langue

 

مدت زمان یادگیری زبان فرانسه چقدر است؟

هدف، میزان انگیزه و علاقه شما در این امر بی تاثیر نیست. اگر می خواهید به صورت کاملا اصولی زبان فرانسه را یاد بگیرید، شما نیاز به آموزشی صحیح و اصولی دارید؛ چرا که گذراندن روند آموزشی نادرست ممکن است در روند یادگیری شما اختلال ایجاد کند و همین موضوع باعث طولانی تر شدن روند آموزش شما شود. در صورتی که به زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید، حدود 600 ساعت زمان نیاز است که فرانسوی یاد بگیرید.

چه کسانی باید زبان فرانسوی بخوانند؟

بیشتر افرادی که در زمینه های بین المللی کار می کنند لازم است که دو زبان را فرا گرفته باشند؛ بدین منظور آن ها ترجیح می دهند که زبان انگلیسی و فرانسوی را انتخاب کنند. علاوه بر این، یادگیری این زبان می تواند شانس شما را برای پذیرش در دانشگاه و تحصیلات تکمیلی افزایش دهد. فرانسه پیشرو و مبتکر در علم و فناوری است. به همین علت، افراد متقاضی کار و تحصیل در فرانسه، با انگیزه فراوانی به دنبال شرکت در کلاس آموزش زبان فرانسه هستند.

بهترین روش های یادگیری زبان فرانسه

افراد متفاوت با سطح توانایی ها و استعدادهای مختلف، شروع به یادگیری زبان فرانسه می کنند. هر فردی یک روش به خصوص برای یادگیری دارد و آن روش برای آن فرد، بهترین است. در زبان فرانسه آموزش موارد مختلف با برنامه ریزی صحیح، امکان پذیر بوده و شما را در جهت رسیدن به اهدافتان یاری می رساند. نباید فراموش کنید که در کنار کتاب های آموزش فرانسوی، حتما از فیلم های فرانسوی زبان، صحبت با افراد فرانسوی و همین طور کار با اپلیکیشن های آموزشی نیز در طول دوره استفاده کنید.

✅ یادگیری کلمات جدید و افزایش دایره واژگان

اگر در حال یادگیری زبان فرانسه هستید، حتما برای شما پیش آمده است که یک مکالمه فرانسوی را گوش داده اید و تنها به دلیل درک نکردن معنای برخی کلمه، نتوانسته اید مفهوم را متوجه شوید. این موضوع اهمیت یادگیری دایره لغات را بیان می کند. اما در برخی اوقات زبان آموزان معانی واژگان را فراموش کرده اند که این نشان دهنده شیوه نادرست مطالعه واژگان است.

برای حل این مشکلات ما نیاز داریم روش های درست آموختن و یاد گرفتن کلمات جدید را بیاموزیم. در ابتدا به یاد داشته باشید که تعدادی از کلمات را برای یک روز مشخص کنید و بعد از تمرین نوشتاری، با آن ها جمله بسازید و به طور مداوم سعی کنید خود و یا شرایط خود را با استفاده از این کلمات توصیف کنید. سپس به سراغ مقالات، داستان ها و یا فیلم هایی بروید که این کلمات در آن ها تکرار شده اند. 


افزایش دایره واژگان در یادگیری زبان فرانسوی
 

✅ یادگیری گرامر زبان فرانسوی

یادگیری گرامر زبان فرانسه، امری ضروری در روند آموزشی به شمار می آید؛ چرا که نمی توان تنها با تعدادی لغت با دیگران مکالمه زبان فرانسه کرد. بنابراین نیاز است که با دستور زبان آشنا شوید تا بتوانید از کلمات به روشی صحیح استفاده کنید. با توجه به این که زبان فرانسوی، یکی از پیچیده ترین ساختارها را دارد، بسیاری از افراد از یادگیری آن هراس دارند. سعی کنید دستور زبان را با خود مرور کنید و در زندگی روزمره به کار ببرید.

✅ تماشای فیلم های فرانسوی با زیرنویس

راه های زیادی برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارند که علاوه بر اینکه سرگرم کننده هستند، می توانند در روند آموزش تاثیر مثبت داشته باشند. زمانی که به یادگیری این زبان شیرین مشغول می شوید، دلایل زیادی دارید تا به سراغ فیلم های فرانسوی بروید. البته لازم به ذکر است که زمانی که در سطوح مبتدی قرار دارید، هیچ اشکالی ندارد که از زیرنویس فارسی و یا انگلیسی استفاده کنید. سعی کنید بعد از اینکه معانی را درست متوجه شدید، از زیرنویس فرانسوی نیز برای دیدن همان فیلم استفاده کنید و اطرافیان خود را تحت تاثیر قرار دهید. در قسمت زیر لیستی از دلایل تماشای فیلم های فرانسوی، برای شما شرح داده شده است:

  1. آشنایی با صداها و لهجه افراد بومی
  2. آشنایی با فرهنگ کشور فرانسه و یا کشور هایی که از این زبان استفاده می کنند.
  3. درک زبان بدن و نشانه های غیر کلامی زبان فرانسه
  4. افزایش انگیزه برای یادگیری بهتر و بیشتر
  5.  آزمودن خود در رابطه با سطحی که قرار دارید.

   🔰 بهترین سریال فرانسوی زبان ➕ لینک دانلود

   🔰 15 کارتون و انیمیشن فرانسوی فوق العاده برای یادگیری زبان

✅ گوش دادن به پادکست ها

در زمینه یادگیری زبان های مختلف، پادکست ها نقش ویژه ای دارند؛ چرا که در هر زبان و مطابق با هر سلیقه، پادکست های جذاب زیادی وجود دارد. البته اگر هنوز در سطوح مبتدی هستید و یا مهارت شنیداری شما به سطح مطلوب نرسیده است، جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا پادکست های جذاب زیادی برای سطوح مبتدی ساخته شده است که می تواند برای مهارت شنیداری شما بسیار مفید باشد. توجه داشته باشید در زمان هایی که حوصله و یا تمرکز کافی ندارید هم آن را خاموش نکنید. مطمئن باشید که باز هم برای شما مفید خواهد بود. چرا که با تکرار آن، آوای برخی از کلمات به صورت ناخودآگاه در ذهن شما خواهد نشست و می توانید تلفظ درست و دقیق تری از آن داشته باشید.

   🔰 لیست آهنگ های فرانسوی برای تقویت زبان فرانسه + لینک دانلود

✅ هم صحبتی با افراد فرانسوی زبان

زمانی که به سطح متوسطی از آموزش زبان فرانسه رسیده اید، وقت آن است که با یک فرد فرانسوی زبان ارتباط برقرار کنید. سایت ها و یا اپلیکیشن های متفاوتی هستند که به افراد سراسر جهان امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را می دهد. هنگامی که در شرایطی می خواهید احساس واقعی خود را در زبان فرانسه بیان کنید، ممکن است بسیار ساده به نظر برسد. اما زمانی که با فردی فرانسوی زبان صحبت می کنید، می توانید بسیاری از اشتباهات خود را بشناسید و آن ها را بهبود ببخشید. علاوه بر این ترس شما از صحبت کردن به زبان فرانسوی به مرور زمان از بین می رود و انگیزه و اعتماد به نفس زیادی پیدا خواهید کرد.
همچنین این ارتباط به شما کمک می کند تا اصطلاحات پر کاربرد را بشناسید و خود نیز بتوانید از آن استفاده کنید. بدین ترتیب هنگامی که شما توانسته اید ارتباطی قوی با افراد فرانسوی زبان بگیرید، می توان گفت که آموزش شما به درستی جواب داده است و شما قدم های درست را پیدا کرده اید. با تکرار این روند و دور نشدن از روند آموزشی می توانید به راحتی با تمامی افراد فرانسوی زبان ارتباط برقرار کنید.


هم صحبتی با افراد فرانسوی زبان برای تقویت مکالمه
 

✅ زبان گوشی خود را فرانسوی کنید

تلفن همراه مهم ترین و اولین وسیله ای است که تقریبا تمامی افراد تلاش دارند تا آن را کنار خود نگه دارند. بیشتر افراد مرتبا تلفن همراه خود را چک می کنند و به اصطلاحات تنظیمات آن آگاهی کامل دارند. اما آیا دقت کرده این که زبان تلفن همراه شما چیست؟
زمانی که زبان تلفن همراه شما به زبان فرانسه باشد؛ قطعا اصطلاحات و کلمات زیادی یاد خواهید گرفت.  بدین ترتیب زمانی که مرتبا آن کلمات و اصطلاحات را می بینید، به طور ناخودآگاه آن را درک می کنید و قطعا در ذهن شما ماندگار خواهد بود. بنابراین تغییر زبان گوشی می تواند اولین و شاید مهم ترین قدم شما برای وارد کردن زبان فرانسه به زندگیتان باشد.

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان فرانسه رایگان

استفاده از اپلیکیشن برای آموزش و یا مرور زبان فرانسه می تواند یکی از بهترین راهکارهای موجود باشد. بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان فرانسوی عبارتند از:

- آموزش زبان فرانسه با Duolingo
- آموزش زبان فرانسه با LingoDeer
- آموزش زبان فرانسه با babble

بهترین کتاب آموزش زبان فرانسه

یک کتاب آموزشی مناسب، ویژگی های زیادی دارد که می تواند آن را به بهترین کتاب آموزش زبان فرانسه رایگان تبدیل کند. در ابتدا لازم است که مباحث کتاب به روز باشند، به گونه ای که تمام نیازهای کاربر را پاسخگو باشند. همچنین لازم است که سطح لغات کاربردی کتاب بیشتر باشد و به گونه ای تالیف شود که زبان آموز با آموزش خود خوان بتواند از آن استفاده کند.

کتاب های متفاوتی برای سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته وجود دارد. مجموعه کتاب های alter ego و easy French step by step جزئی از بهترین کتاب های موجود برای زبان آموزان مبتدی هستند ‌که می توانند شروع مناسبی داشته باشند. علاوه بر این، کتاب های entre amis و fluent in French می توانند در همه سطوح به زبان آموزان کمک کرده و انگیزه بالایی را در آن ها ایجاد کنند.

   🔰 هفت کتاب برتر برای یادگیری زبان فرانسه

آزمون های زبان فرانسوی

آزمون های TCF, TEF, DELF, DALF انتخاب های پیش روی شما برای محک زدن سطح زبانتان می باشند. آزمون های DELF و DALF به کسانی که بتوانند امتیاز لازم را در این آزمون ها کسب کنند، مدرکی بدون تاریخ انقضاء می دهد. بنابراین طبیعی است که شرکت در این آزمون ها نسبت به دو آزمون دیگر بسیار سخت تر باشد. 
اما اعتبار آزمون TCF تنها دو سال است و مدرک آن پس از پایان زمان انقضاء، هیچ گونه اعتباری ندارد. علاوه بر این، آزمون برای سطح خاصی برگزار نمی شود، بلکه افراد برای آگاهی از سطح زبان خود، در آن شرکت می کنند. در پایان ازمون TCF مشخص می کند که سطح زبان شما کدام یک از سطوح A1  تا C2 است. اما آزمون TEF کاملا مشابه با TCF است، اما مدت زمان اعتبار مدرک آن یک سال است.

منابع رایگان یادگیری زبان فرانسوی

 


دانلود فایل PDF کتاب advanced french grammar

دانلود کتاب advanced french grammar
 

دانلود فایل PDF کتاب french for reading

دانلود کتاب french for reading
 

دانلود فایل PDF کتاب modern french grammar

دانلود کتاب modern french grammar
 

دانلود فایل PDF کتاب french vocab book

دانلود کتاب french vocab book
 

دانلود فایل PDF کتاب learn french

دانلود کتاب learn french
 

دانلود فایل PDF کتاب teach yourself french

دانلود کتاب teach yourself french

 

دانلود دیکشنری زبان فرانسه
 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
4.96/5 (67 امتیاز)
نظرات
bahar (یکشنبه 08 بهمن 1402 15:08:51)

سلام توی منبع های خارجی سایت آموزش زبان فرانسه چی خوبه؟


خانم مشهدی (یکشنبه 08 بهمن 1402 17:36:26)

سلام به شما کاربر گرامی
سایت های All about French، The French experiment، YouLearnfrench را به شما پیشنهاد می کنیم.

parastoo (شنبه 07 بهمن 1402 17:29:21)

برای آموزش رایگان زبان فرانسه چه برنامه ای دانلود کنم؟


خانم مشهدی (یکشنبه 08 بهمن 1402 17:31:59)

سلام به شما کاربر گرامی
Rosetta Stone و Duolingo انتخاب های خوبی هستند.

khalil mahtabi (چهارشنبه 04 بهمن 1402 16:39:38)

واسه یادگیری خودخوان زبان فرانسه چه کتاب یا منبعی رو پیشنهاد میدین؟


خانم مشهدی (چهارشنبه 04 بهمن 1402 16:51:47)

سلام به شما کاربر گرامی،
وب سایت Bonjour de France از جمله سایت هایی است که می تواند به شما در این راه کمک کند. لازم به ذکر است که بسیاری از موارد آموزشی را می توانید در سایت آموزشگاه زبان ملل هم بخوانید و یاد بگیرید.

هیلا ملکی (چهارشنبه 01 شهریور 1402 00:47:14)

خانم احمدی چند ترمه که مدرس ما هستن و جزو متعهد ترین، پرانگیزه ترین و بهترین مدرسانی هستن که دیدم و کلاسشون همیشه هم شادابی لازم رو داره و هم از نظر آموزشی سطح فوق العاده خوبی داره


خانم مشهدی (یکشنبه 05 شهریور 1402 11:18:37)

سلام به شما زبان آموز عزیز آموزشگاه ملل
خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم. ممنون از بازخوردی که به ما دادید.

فرحان مجیدی (سه شنبه 31 مرداد 1402 10:04:51)

سلام من از دانشجویان استاد شادی احمدی هستم. روش تدریسشون خیلی خوبه و از بهترین متد فرانسه که ادیتو استفاده میکنند و روی درک شنیداری تاکید دارن که عالیه. امیدوارم بتونم تا c1و بالاتر با ایشون ادامه بدم


خانم مشهدی (یکشنبه 05 شهریور 1402 11:22:31)

سلام به شما زبان آموز عزیز آموزشگاه ملل
ممنون از این که نظر خودتون رو درباره کلاس ها و اساتید با ما به اشتراک گذاشتید. همچنان تلاش میکنیم تا خدماتمون رو با بهترین کیفیت در اختیار شما بذاریم.

مریم (یکشنبه 01 آبان 1401 11:34:24)

سلام من در ترم جدید فرانسه مدرس مون عوض شد و خانم احمدی زاده اومدن به جای مدرس قبلی مون ایشون فوق العاده عالی هستن و خیلی با سواد و دقیق و حساس روی تمام گرامر ها و حتی ریشه واو‌ به واو کلمه های فرانسوی رو برای ما موشکافی می‌کنن ما تازه فهمیدیم که بعد ایشون انگار با دنیای واقعی و جدید زبان فرانسه آشنا شدیم لطفاً همیشه ایشون بمونن و‌ عوض نشن مرسی از مجموعه خوب تون


melalinstitute (دوشنبه 02 آبان 1401 09:37:10)

از رضایت شما خوشحالیم دوست عزیز.

فاطمه زاهدی (پنجشنبه 21 مهر 1401 10:27:52)

مرسی از استاد فوق العاده تون خانم احمدی زاده خیلی یا سواد و دلسوز
هستن ایشون و هیچ کسی مثل ایشون نمیتونه فرانسه رو انقدر حرفه ای درس بده با لهجه قشنگ شون ممنون


melalinstitute (شنبه 23 مهر 1401 09:51:36)

از رضایتمندی شما حوشحالیم.

عاطفه منتظری (شنبه 14 خرداد 1401 13:32:34)

پشتیبانی عالی کلاس ها بسیار برای ما خویه از روند درس خوندن دخترم اطلاع دارم و بسیار راضی هستم


melalinstitute (دوشنبه 16 خرداد 1401 12:08:58)

از پیشرفت فرزند شما خوشحالیم.


melalinstitute (دوشنبه 16 خرداد 1401 12:08:21)

از رضایتمندی شما خوشحالیم.

سمانه یوسفی (سه شنبه 07 دی 1400 14:59:47)

با سلام کلاس های ترمیک فرانسه چند جلسه هستش؟ و اینکه چه زمانی شروع میشه؟


خانم افسریان (پنجشنبه 30 دی 1400 09:56:05)

با سلام و احترام جهت کسب اطلاعات دقیق بابت پکیج های آموزشی با پشتیبان تماس حاصل فرمایید.02133201700(تیم پشتیبانی ملل)


خانم افسریان (پنجشنبه 30 دی 1400 09:55:56)

با سلام و احترام جهت کسب اطلاعات دقیق بابت پکیج های آموزشی با پشتیبان تماس حاصل فرمایید.02133201700(تیم پشتیبانی ملل)

ایدا شریعتی (سه شنبه 07 دی 1400 13:17:25)

سلام وقتتون بخیر
کلاسهای خصوصی زبان فرانسه به چه صورت هستش کارمند هستم تایم محدودی دارم


خانم افسریان (پنجشنبه 30 دی 1400 10:01:22)

با سلام و احترام جهت کسب اطلاعات دقیق بابت پکیج های آموزشی با پشتیبان تماس حاصل فرمایید.02133201700(تیم پشتیبانی ملل)

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران