دوره TTC

دوره TTC "تربیت مدرس زبان انگلیسی" | هزینه دوره ttc + نکات

اطلاعیه تاریخ به روزرسانی: 1403/01/19 7249 زمان مطالعه: 3 دقیقه
دوره TTC

دوره ttc به معنای دوره تربیت مدرس بوده و مخفف "Teacher Training Course" می باشد. این دوره برای افرادی است که از نظر دانش انگلیسی در سطح بالایی قرار داشته و قصد دارند در زمینه آموزش زبان انگلیسی مشغول به کار شوند. اما دوره ttc چیست؟

دوره TTC در آموزشگاه زبان ملل

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی (TTC_ Teacher Training Course) به طور کلی یک دوره آموزشی برای معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم است که تجربه کمی در این حرفه دارند یا اصلاً تجربه ندارند. هدف کلی آن توسعه آگاهی زبان و مهارت های عملی برای ارائه دانش و مهم تر از همه اعتماد به معلمان مبتدی برای ایستادن و تدریس در مقابل زبان آموزان می باشد.

دوره ttc تجربه واقعی تدریس در کلاس درس و مقابل زبان آموزان را به شما ارائه می دهد. گذراندن این دوره علاوه بر افزایش دانش و مهارت، باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد. چه قصد تدریس در یک مؤسسه زبان را داشته باشید و یا علاقه دارید به تدریس در دانشگاه های بزرگ بپردازید، ما گذراندن این دوره را در آموزشگاه زبان ملل به شما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی دوره TTC تربیت مدرس زبان انگلیسی

دوره ttc تربیت مدرس زبان انگلیسی، متقاضیان را قادر میسازد تا :

  • دانش اصلی و آشنایی با اصول کامل تدریس را بدست آورند.
  • برای یادگیری زبان انگلیسی به زبان آموزان بزرگسال، موج وسیعی از مهارت های عملی تدریس را بدست آورند.
  • توانایی خود را در استفاده از پروسه یادگیری عملی در یک زمینه واقعی آموزش نشان دهند.
  • دوره تی تی سی تاکید مساوی بر مهارت ها و سررشته های نظری و عملی دارد.
  • دوره های TTC ملل کامل بوده و مناسب سنین مختلف (از 18 سال به بالا) می باشد.

ویژگی های دوره TTC تربیت مدرس زبان انگلیسی آموزشگاه ملل

  1. آموزش تمامی متدهای آموزشی جدید دنیا برای تدریس زبان دوم
  2. کسب تجربه تدریس واقعی در کلاس درس
  3. تدریس با بروزترین منابع
  4. آشنایی با تکنیک های جدید تدريس زبان (آموزش نحوه مدیریت کلاس، برنامه ریزی درسی برای کتب، آموزش درک مطلب، آموزش درک مطلب شنیداری، آموزش اسپیکینگ، آموزش رایتینگ، آموزش واژگان، آموزش گرامر، آموزش تلفظ ، نحوه علاقمند کردن دانش آموزان به کلاس و زبان انگلیسی و نحوه تدریس آنلاین)
  5. ارائه تمرینات آموزشی (TP) و نمایش (دمو)
  6. دریافت گواهی نامه معتبر ttc
  7. امکان استخدام در آموزشگاه زبان ملل بعد از پایان دوره

✨✨ آموزش زبان انگلیسی ✨✨
 

ثبت نام دوره ttc

برای شرکت در دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی TTC آموزشگاه زبان ملل از طریق لینک زیر اقدام به درخواست ثبت نام نمایید و یا از طریق تماس با مشاوران ما (02137651) می توانید بعد از کسب اطلاعات بیشتر اقدام به ثبت نام نمایید. 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه و رویای مدرس زبان انگلیسی شدن را در ذهن خود دارید از شما دعوت میکنیم برای رسیدن به رویا و هدف خود دوره های تی تی سی را در ملل دنبال کنید. تی تی سی یک دوره ارزیابی مداوم است (یعنی دانش آموزان در تمام طول دوره ارزیابی می شوند) که منجر به دریافت مدرک می شود.

   🔰 دانلود فایل pdf کتاب How to Teach English New Edition

دوره ttc چقدر طول میکشد؟

 دوره ttc آموزشگاه زبان ملل در روزهای 5شنبه و جمعه برگزار می شود و به طور کلی شما باید 24 ساعت آموزشی را سپری کنید که ساعات آن را می توانید خود هماهنگ نمایید؛ معمولا این پروسه 4 هفته و به صورت 14 جلسه 90 دقیقه ای به طول می انجامد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02137651 و 02133698869 تماس حاصل نمایید. حداقل تعداد نفراتی که در دوره ttc شرکت می کنند 8 نفر و حداکثر تعداد نفرات 16 نفر است.

مطالعه بیشتر: آزمون آیلتس

دوره TTC شامل چه چیزهایی است؟

برنامه درسی و تدریس شامل پنج بخش می باشد که به شرح زیر است:

   بخش 1: زبان آموزان و معلمان و نحوه تدریس و یادگیری

   بخش 2: تجزیه و تحلیل موضوع زبان و آگاهی کامل

   بخش 3: مهارت های زبانی ازجمله خواندن، صحبت کردن، گوش دادن و نوشتن

   بخش 4: برنامه ریزی دقیق و منابع مختلف برای زمینه های مختلف تدریس

   بخش 5: گسترش مهارت های لازم تدریس و حرفه ای بودن در این زمینه


دوره های ttc
 

کلیه دوره ها شامل سرتیترهای زیر است :

  1. دریافت دانش و اطلاعات کافی
  2. نظارت بر برنامه ریزی درس های موجود
  3. بازخورد در مورد تدریس دروس موجود
  4. مشاهده هم دوره های موسسه
  5. مشاهده برگزاری کلاس ها توسط اساتید با تجربه و با سابقه

نکته: دوره ها را می توان به صورت تمام وقت گذراند و معمولا 4 هفته زمان احتیاج دارد.

برای حضور در دوره های TTC تربیت مدرس چه مدارک و سطح زبان انگلیسی نیاز است؟

برای شرکت در دوره های تی تی سی زبان باید سطح زبان شما حداقل در حد پیشرفته یا متوسط باشد و بتواند به صورت روان و بدون هیچ اشکال ساختاری با زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید. در صورتی که دانش زبان شما به این سطح نرسیده باشد بایستی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی شرکت کرده تا به سطح مطلوب برسید.

دانش و اطلاعات بالا در زبان انگلیسی بدین معنا نبوده که شما در امر آموزش حتما مسلط خواهید بود. عموما در موسسات و دانشگاه های مختلف اساتیدی حضور دارند که دارای سطح سواد بالایی هستند اما به هیچ عنوان استاد خوبی نیستند. به این ترتیب شیوه انتقال مطالب، نحوه برقراری ارتباط و شناخت روحیات دانش آموزان بسیار اهمیت دارد. تا زمانی که شما نتوانید ارتباط کلامی از طرف مقابل خود دریافت کنید قطعا نمی توانید مطالب را به خوبی انتقال دهید.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در دوره تی تی سی تربیت معلم، کپی شناسنامه به همراه اصل آن، کپی کارت ملی به همراه اصل آن و عكس 4×3 می باشد.

نحوه تعیین سطح برای دوره TTC

تعیین سطح دوره ttc تدریس در آموزشگاه به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می شود. دوره ttc مجموعه ملل در کامل ترین حالت ممکن برگزار می شود و با شرکت در این کلاس پاسخ تمامی سوالات خود را خواهید گرفت. 

امتحانات دوره TTC چگونه برگزار می شود؟

معمولا بعد از برگزاری دوره و اتمام کلاس ها، افرادی به صورت داوطلب، دمو می دهند. در جلسه آخر هم، همه افراد دمو خواهند داد و در صورتی که واجد شرایط باشند، در آموزشگاه ملل مشغول به کار می شوند و اگر هم به هر دلیلی در دمو موفق نشوند، مدرک معتبر با هولوگرام مجموعه ملل دریافت خواهند کرد که مورد قبول تمامی موسسات می باشد.


دوره های ttc آموزشگاه ملل
 

کتاب های دوره TTC

چکیده کتاب های مختلف به صورت جزوه های تخصصی در آموزشگاه ملل گردآوری شده تا روند مطالعه برای علاقه مندان آسان گردد. 

هزینه دوره ttc

هزینه دوره تی تی سی در آموزشگاه ملل نسبت به سایر آموزشگاه ها پایین تر بوده و قطعا برایتان به صرفه خواهد بود. برای اطلاع از هزینه دوره ttc در سال 2024 با شماره های ذکر شده در بالا ارتباط برقرار کنید و استعلام هزینه بگیرید. مدرک ttc منقضی نمی شود.

نکات مهم در دوره تی تی سی که باید بدانید

نحوه و تدریس لغت: از نکات بسیار مهم در تدریس تی تی سی داشتن مهارت تدریس لغت است. اغلب زبان آموزان دوست دارند که تعداد زیادی لغت در طول روز یاد بگیرند و آن را نشانه پربار بودن کلاس میدانند. البته این امر وظیفه مدرس هایی که دوره تی تی سی را پشت سر گذاشته اند نیست. وظیفه آنها این است که لغات را به بهترین شکل تدریس کنند. به عنوان مثال یکی از راه های بسیار ساده برای تدریس لغت هایی که قابل مشاهده یا قابل لمس هستند استفاده از شی یا عکس آن می باشد.

مدیریت کلاس در دوره TTC: یکی از موارد مهم در این دوره ها که بسیار اهمیت دارد مدیریت کلاس است. قبل از آموزش روش تدریس، باید مدیریت کردن کلاس را به زبان آموزان آموزش داد. زیرا تا شما نتوانید یک کلاس را مدیریت کنید مسلما نمی توانید مطالب مفید و کاربردی را هم به آن ها آموزش دهید.

تعداد جلسات دوره: کل تعداد جلسات دوره 14 جلسه 90 دقیقه ای می باشد و علاوه بر این 14 جلسه متقاضیان باید 6 ساعت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی اساتید ملل شرکت کنند تا با روش ها و تکنیک های تدریس از نزدیک به صورت عملی آشنا شوند.

آشنایی با امتحانات دوره: دوره TTC هیچ آزمون کتبی ندارد و صرفا در جلسه پایانی متقاضیان یک دوره نهایی ارائه داده که اصلی ترین نقش را در نمره پایان ترم آنها داشته و مابقی نمره نیز بر اساس پروژه های محوله به متقاضیان ارزیابی خواهد شد.
 


🔰 منبع جامع دیکشنری‌های زبان انگلیسی

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
4.83/5 (23 امتیاز)
نظرات
فرناز راهور (یکشنبه 13 اسفند 1402 16:50:16)

هزینه کلاس ttc توی ملل چقده؟


خانم مشهدی (یکشنبه 13 اسفند 1402 16:52:53)

سلام به شما کاربر گرامی، لطفا جهت کسب اطلاعات دقیق با شماره 02137651 تماس حاصل نمایید.

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران