خدمات آموزشی

آموزش زبان سوئدی از پایه | آموزش به فارسی و رایگان

آموزش زبان سوئدی

امروزه یادگیری زبان سوئدی طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی به دنبال منابع رایگان و معتبر آموزش زبان سوئدی هستند. از همین رو این بخش از سایت آموزشگاه زبان ملل را به توضیحاتی درباره زبان سوئدی و ارائه فایل های رایگانی جهت یادگیری این زبان اختصاص داده ایم.

آموزش زبان سوئدی در آموزشگاه زبان ملل

در ملل امکان یادگیری تمامی زبان ها از جمله زبان سوئدی وجود دارد. اموزش زبان سوئد به صورت خصوصی و در جلسات 90 دقیقه که به دو شکل حضوری و آنلاین برگزار می شود، در آموزشگاه زبان ملل انجام می گردد. گفتنی است در صورتی که تمایل دارید در کلاس های حضوری شرکت کنید، باید تعداد به حد نصاب برسد.

اموزش زبان سوئدی انلاین

جهت آموزش آنلاین زبان سوئدی می توانید با شماره تماس 02137651 تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

کتاب آموزش زبان سوئدی در ملل

بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی مجموعه کتاب مول (Mål 1) است. این کتاب دو جلدی توسط نویسندگان سوئدی و به زبان سوئدی نوشته شده است. کتاب مول یک ویژگی برجسته دارد که آن را متمایز می کند؛ این ویژگی مکالماتی است که در هر درس قرار داده شده و به شکل هوشمندانه ای گرامر را به زبان آموزان یاد می‌دهد. همچنین این کتاب حاوی تمرینات جمله سازی بوده که کمک زیادی به عمیق شدن آموزش‌ها برای زبان آموزان می‌کند.

کتاب مول Mål 1

دیگر کتاب های آموزشی این زبان عبارتند از:

1. کتاب سوئدی به زبان ساده A
این کتاب یک محصول آموزشی برای افراد فارسی زبان است تا بتوانند با مفاهیم و اصول مهم زبان سوئدی آشنا شوند و اموزش زبان سوئدی به فارسی را با کیفیت بالایی تجربه کنند. تمرکز اصلی این کتاب بر گرامر، تلفظ و دایره لغات است. نویسنده سعی کرده است در این کتاب تصاویری از یک کلاس درس واقعی را ترسیم نماید. با خواندن این کتاب نکات مرتبط با تلفظ، فعل ها، جمله سازی، صفت، ضمایر ملکی و تعداد بسیار زیادی لغات کاربردی را یاد می گیرید.

این کتاب شامل ۷ بخش است که بخش اول آن تلفظ، بخش دوم اعداد، فصل ها، روز های هفته، کشورها، زبان ها و چگونگی گفتن ساعت و تاریخ، بخش سوم آن جمله سازی، بخش چهارم صرف فعل، بخش ششم اسم ها و بخش هفتم آن ضمایر ملکی است.


کتاب های آموزشی زبان سوئدی
 

2. کتاب Teach Yourself Swedish
این کتاب یکی از بهترین کتاب های خود آموز زبان سوئدی از انتشارات Teach Yourself برای همه زبان آموزانی که تمایل به یادگیری زبان سوئدی را دارند، طراحی شده است. کتاب Teach Yourself Swedish شامل دو جلد آموزشی بوده که در جلد اول تمامی مباحث مهم از جمله نحوه قیمت کردن و خرید، نحوه احوالپرسی، نحوه درخواست کردن چیزی، رستوران رفتن و کار کردن در قالب ۱۸ درس، آموزش داده شده است. در هر درس لغات مربوطه به طور کامل بیان شده به طوری که زبان آموز می تواند با مطالعه هر بخش، واژگان و لغات پرکاربرد و مهم زبان سوئدی را در متن ها و جملات پیدا کند.

جلد دوم این کتاب آموزشی زبان سوئدی بیشتر روی مکالمات روزمره و پرکاربرد سوئدی تمرکز دارد. توصیف معنای لغات مهم این زبان از طریق تصویر و عکس از دیگر مزایای این کتاب است که باعث می شود درک بهتری را در ذهن زبان آموزان ایجاد نماید. با انجام تمرین در پایان هر درس، شما می توانید جهت تصحیح آن ها و دریافت پاسخ صحیح به انتهای کتاب مراجعه نمایید و پاسخ های درست را مشاهده کنید.

آموزش زبان سوئدی از پایه

در یادگیری هر زبانی مثل زبان سوئدی با دستور زبان، زبان شناسی و ساختار آن زبان مواجه می شوید. آشنایی با این ساختار مزیت های خوب و کلیدی دارد. آشنایی با این موارد و فهم و درک آن ها از اصول پایه و اولیه زبان سوئدی است. درست است که در ابتدا بدون یادگیری این موارد می توانید تا یک سطحی بالا بروید، اما بدون یادگیری آن ها به یک زبان آموز حرفه ای تبدیل نخواهید شد. برای پیشرفت در اموزش زبان سوئدی لازم است قواعد و دستورات زبان را یاد بگیرید، تا برایتان مشکل ساز نشود.

آموزش حروف الفبای زبان سوئدی
 

Letter Name Letter Name
A-a [ɑː] P-p [peː]
B-b [beː] Q-q [kʉː]
C-c [seː] R-r [ærː]
D-d [deː] S-s [ɛsː]
E-e [eː] T-t [teː]
F-f [ɛfː] U-u [ʉː]
G-g [ɡeː] V-v [veː]
H-h [hoː] W-w [ˈdɵ̂bːɛlˌveː]
I-i [iː] X-x [ɛks]
j-J [jiː] Y-y [yː]
K-k [koː] Z-z [ˈsɛ̂ːta]
L-l [ɛlː] Å-å [oː]
M-m [ɛmː] Ä-ä [ɛː]
N-n [ɛnː] Ö-ö [øː]
O-o [uː]    


یادگیری زبان سوئدی چقدر طول می کشد؟
مدت زمان یادگیری زبان سوئدی به شما بستگی دارد. در کنار تمام تلاش ‌هایی که برای یادگیری زبان سوئدی دارید، استفاده از تکنیک های مطالعه جهت یادگیری و همچنین کمک گرفتن از معلم، تاثیر زیادی در سرعت روند یادگیری شما خواهد داشت. زبان سوئدی از آسان ترین زبان های دنیا، جهت یادگیری است. بنابراین اگر قصد دارید که این زبان را یاد بگیرید، پیشنهاد می ‌شود هدف خود را از همین الان مشخص نمایید و برنامه مشخصی جهت یادگیری زبان سوئدی آماده کنید. عوامل تأثیرگذار در سرعت یادگیری زبان سوئدی عبارتند از:

  1. شرکت در کلاس های معتبر آموزش زبان سوئدی برای مبتدیان 
  2. تعیین سطح
  3. پیدا کردن دوستان سوئدی زبان 
  4. چند زبانه بودن 
  5. تکرار زیاد جملات و کلمات 
  6. بالا بردن انگیزه برای یادگیری زبان سوئدی 
  7. افزایش مدت زمان مطالعه روزانه 
  8. استفاده از منابع معتبر آموزش زبان سوئدی 
  9. استفاده از روش های یادگیری نوین و سرگرم کننده
  10. خجالت نکشیدن از اشتباهات خود

دوره های آموزش زبان سوئدی در تهران آموزشگاه ملل شامل پکیج هایی با تعداد جلسات 28 و 42 و 84 می باشد و مدت زمان هرجلسه 90 دقیقه می باشد.
 


الفبای زبان سوئدی
 

گرامر زبان سوئدی
 

بهترین روش یادگیری زبان سوئدی در منزل
 

بهترین اپلیکیشن دیکشنری سوئدی
 

بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران
 

سلام به زبان سوئدی
 


مزایای یادگیری زبان سوئدی

  • یادگیری زبان سوئدی باعث درک متقابل شما از مردم این کشور می شود. 
  • با یادگیری این زبان احتمال زیادی وجود دارد که قسمت زیادی از زبان دانمارکی، نروژی و حتی کمی از زبان ایسلندی را هم متوجه شوید.
  • یادگیری زبان سوئدی جهت آموختن زبان هلندی و آلمانی هم سودمند است.
  • موجب آشنایی با فرهنگ شگفت آور و غنی سوئد می شود.
  • دانستن این زبان به شما کمک می کند تا بتوانید با همه مردم سوئدی ارتباط برقرار کنید.
  • یادگیری این زبان مهارت های ذهنی شما را افزایش می دهد.

ویژگی های زبان سوئدی

زبان سوئدی از زبان هایی است که ریشه آن هندواروپایی است و در کشور دانمارک، آلمان، سوئد، استرالیا، فرانسه و بلژیک برای تعدادی از کشورهای دیگر هم استفاده می شود. این زبان با زبان کشورهای اسکاندیناویی مثل ایسلند، دانمارک و جزایر فارو از یک ریشه است. هر چند که با تعدادی از زبان ها تفاوت های زیادی دارد. در اصل این زبان زیر شاخه زبان ژرمنی شمالی محسوب می شود.

  1. شباهت های زیادی میان زبان سوئدی و انگلیسی وجود دارد.
  2.  زبان سوئدی یکی از آسان ترین زبان های دنیا است.
  3. این زبان از رایج ترین زبان های اسکاندیناوی است و بیش از 10 میلیون نفر در فنلاند و سوئد به این زبان صحبت می کنند.

کدام اپلیکیشن آموزش زبان سوئدی بهتر است؟

تعدادی از برنامه ها وجود دارند که شما توسط آن ها می توانید زبان سوئدی را یاد بگیرید:

  • آموزش زبان سوئدی پیمزلر Pimsleur Swedish

مجموعه پیمزلر "سوئدی در سی روز" از موثرترین و معتبرترین روش های آموزش زبان سوئدی رایگان در دنیا است. مردم در سراسر دنیا از متد آموزشی پیمزلر جهت درک زبان جدید و صحبت به آن زبان در کوتاه ترین زمان ممکن بهره می گیرند. هر شخصی می تواند زبان های خارجه را با استفاده از سیستم آموزشی درست، فرا گیرد.

شما با استفاده از متد آموزشی پیمزلر می توانید از سال ها تلاش و پژوهش در امر اموزش زبان سوئدی از صفر بهره ببرید. مطالب آموزشی پیمزلر سال ها مورد توجه و اطمینان نهادهای دولتی، شرکت ها، سیاستمداران و هر فردی که قصد داشته در کوتاه ترین زمان ممکن، زبان جدیدی را بیاموزد، قرار گرفته است. 
اپلیکیشن یادگیری زبان سوئدی
 

  • آموزش زبان سوئدی به روش رزتا استون

رزتا استون یک نرم افزار قدرتمند و تعاملی جهت آموزش سطح a زبان سوئدی با استفاده از تصویر، ویدیو و صدا است. همچنین این اپلیکیشن، بهترین و ساده ترین راه حل جهت یادگیری زبان دوم و بخش ‌های مختلف آن نظیر نوشتن، خواندن، مکالمه، گرامر و تلفظ محسوب می شود. شیوه آموزشی در رزتا استون بر اصل یادگیری ساده زبان، آسان، سرگرم کننده و موثر است.

در اصل، چنین شیوه آموزشی از طریق ایجاد وابستگی عبارات و کلمات با تصویر از طریق مثال هایی که در زندگی روزمره و واقعی با آن رو به رو می شوید، مشابه یادگیری زبان مادری به صورت طبیعی و بدون ارائه ترجمه و شرح گرامر یا ترجمه و دستورات گیج کننده است. این مجموعه آموزشی به گونه ‌ای طراحی شده است که زبان آموز به سادگی و به صورت ناخود آگاه، مفهوم و معنی کلمات و عبارات را درک می ‌کند و آموخته ‌های موجود ملکه ذهن او می شوند.

آزمون بین المللی زبان سوئدی

بعد از گذراندن دوره های آموزشی مرتبط با زبان سوئدی، اگر قصد مهاجرت به سوئد یا ادامه تحصیل در این کشور را دارید، باید در آزمون زبان سوئدی Swedex شرکت نمایید. این آزمون سطح دانش شما را نسبت به زبان سوئدی ارزیابی خواهد کرد. آزمون زبان سوئدی در سه سطح CERF اروپا یعنی B1,B2, A1 برگزار می شود. Swedex یک آزمون بین المللی معتبر و تایید شده از سوی دولت سوئد است.

کلام آخر

یکی از آسان ترین زبان های زنده دنیا، زبان سوئدی است. شما با یادگیری این زبان، متوجه قسمت های زیادی از زبان های نروژی، دانمارکی و ایسلندی خواهید شد. تعداد افرادی که تاکنون زبان سوئدی آموزش دیده اند بیش از ۱۵ میلیون نفر می باشند. اگرچه زبان های زیادی در کشور سوئد مورد استفاده قرار می گیرند اما زبان رسمی این کشور سوئدی است. 

فایل های آموزش زبان سوئدی به فارسی pdf

🔰 دانلود فایل PDF کتاب essentials of swedish grammar

🔰 دانلود فایل PDF learn-swedish-words
 

*********************************

🔰 دانلود دیکشنری زبان سوئدی

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (27 امتیاز)
نظرات
یثنی مرادی (شنبه 28 بهمن 1402 17:24:37)

واسه آموزش زبان سوئدی به فارسی با تلفظ چی پکیجی پیشنهاد میدین؟


خانم مشهدی (یکشنبه 29 بهمن 1402 14:44:35)

سلام به شما کاربر گرامی، فایل های موجود در صفحه نیاز شما را برطرف می کند، پیشنهاد می کنم به آن ها مراجعه کنید.

ساجده حسین پور (شنبه 28 بهمن 1402 17:06:09)

اموزش زبان سوئدی در تلگرام هم انجام میدین؟


خانم مشهدی (شنبه 28 بهمن 1402 17:07:34)

سلام به شما کاربر گرامی، در حال حاضر خیر

Froozan (یکشنبه 27 فروردین 1402 11:35:06)

معلومات میخواهم


خانم مشهدی (یکشنبه 01 مرداد 1402 17:37:46)

با سلام و احترام
برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره 44752000 در تماس باشید.

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران