9 تا بهترین آموزشگاه زبان در شرق تهران 1403 | آدرس + شماره

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/02/12 355 زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین آموزشگاه زبان در شرق تهران

آشنایی با بهترین آموزشگاه زبان شرق تهران، برای افرادی که ساکن شرق تهران هستند، بسیار مهم است. برای این که بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید و از نظر مسافت نیز تمام جوانب را در نظر بگیرید، این مقاله را حتما مطالعه نمایبد. آموزشگاه زبان انگلیسی ملل برای راحتی شما این مقاله را آماده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. بدون تردید برای برنامه ریزی هر چه بهتر برای شرکت در کلاس ها باید مسئله مسافت هم در نظر گرفته شود‌. 

بهترین آموزشگاه زبان شرق تهران

در مقالات قبلی در خصوص بهترین آموزشگاه زبان تهران و بهترین آموزشگاه زبان غرب تهران صحبت کردیم. در این قسمت نیز برای این که بتوانید راحت تر در کلاس های زبان شرکت نمایید، بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در شرق تهران را به شما عزیزان معرفی می نماییم. این را بدانید که انتخاب یک موسسه زبان معتبر کار چندان ساده ای نیست‌.

امروزه موسسه های زیادی به نام آموزش زبان در سرتاسر تهران و کل کشور وجود دارند که نمی توان گفت همه آن ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پس برای این که در این مسیر به بیراهه قدم نگذارید و انتخاب درستی در منطقه شرق تهران تجربه کنید، در این مقاله همراه ما باشید.

1. آموزشگاه زبان ملل، بهترین آموزشگاه زبان شرق تهران

این موسسه زبان که در واقع 3 شعبه در شرق تهران دارد، با سطح کیفیت بالای اساتید و کلاس ها توانسته است توجه افراد زیادی را جلب نماید. شاید برایتان عجیب باشد ک افراد بسیاری در لیست انتظار کلاس های آموزشگاه زبان ملل هستند! این موسسه با سابقه 21 ساله در امر آموزش زبان، همه زبان های رایج دنیا را پوشش می دهد و امکان یادگیری خاص ترین زبان ها را برایتان فراهم کرده است. پس به هر زبانی که علاقه داشته باشید، می توانید با شرکت در کلاس های موسسه ملل به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

تمام مهارت های زبانی در این موسسه مورد توجه می باشد. اساتید برجسته و متخصصی در ملل به آموزش زبان مشغول هستند که با روش های نوین مبحث آموزش را پیش می برند و این امر یادگیری را برای زبان آموزان بسیار راحت تر می سازد. کلاس های آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان های دنیا برای تمام سنین از خردسالان تا بزرگسالان در این موسسه برگزار می شود. همچنین کلاس‌های آمادگی برای آزمون های آیلتس، تافل، دولینگو، PTE و همچنین آزمون های مربوط به زبان های دیگر نیز تشکیل می گردد. گفتنی است کلاس ها به صورت آنلاین و حضوری به صورت های ترمیک، خصوصی، فشرده و نیمه فشرده برگزار خواهد شد.

افرادی که در حوالی مناطق خاوران، میدان خراسان، 17 شهریور، نبرد، بلوار ابوذر، افسریه، مشیریه، مسعودیه، والفجر، نیرو هوایی، پیروزی، محلاتی، آهنگ، پرستار، مقداد، امامت، نارمک، تهرانپارس، خیابان دماوند، میدان شهدا، میثم، دولاب و کیانشهر زندگی می کنند، به راحتی می توانند در شعب شرق آموزشگاه زبان ملل حضور پیدا کنند. شعبات شرق این آموزشگاه به شرح زیر می باشند:

  • شعبه نبرد

آدرس: خیابان ده حقی - پلاک 362

شماره تماس: 33692500-021 | 33698869-021

ساعات کاری: شنبه تا جمعه 9 الی 18

  • شعبه بلوار ابوذر

آدرس: پل پنجم بلوار ابوذر ، خیابان ده حقی، پلاک 53

شماره تماس: 02133201700

ساعات کاری: شنبه تا جمعه 9 الی 18

  • شعبه خاوران

آدرس: خیابان خاوران،ایستگاه پمپ بنزین،خیابان سابوته،خیابان عباس کاشی،پلاک 285

شماره تماس: 33021727-021

ساعات کاری: شنبه تا جمعه 9 الی 18


بهترین موسسه زبان شرق تهران
 

2. موسسه زبان سفیر گفتمان

سفیر نیز در لیست بهترین آموزشگاه زبان در شرق تهران قرار می گیرد. این موسسه در حوزه های مختلف فعالیت دارد و مکانی برای یادگیری زبان با بهترین متدها و زیر نظر اساتید مجرب می باشد. در خیابان های تهرانپارس، نارمک و پیروزی می توانید به شعبه های این موسسه حضور پیدا کنید. برای شرکت در کلاس‌های آیلتس نیز می توانید روی این موسسه حساب ویژه باز کنید. همچنین کلاس های فشرده نیز در این آموزشگاه برگزار خواهد شد. کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می توانند از کلاس های این موسسه بهره ببرند. 

  • شعبه تهرانپارس

آدرس: بزرگراه رسالت، بعد از اتوبان باقری، بین خیابان سجده ای و اخوت، جنب متروی تهرانپارس

شماره تماس: 02177712214

  • شعبه نارمک

آدرس: خیابان آيت، بالاتر از چهارراه تلفن خانه، جنب فروشگاه اسنوا، پلاک ۲۲۹

شماره تماس: 02177941363


بهترین آموزشگاه های زبان در شرق تهران
 

3. آموزشگاه زبان ایران استرالیا

یکی دیگر از آموزشگاه های زبان شرق تهران "ایران استرالیا" می باشد. این موسسه شعبه های متعددی در تهران و همچنین شهرستان ها دارد. دوره های عمومی زبان، دوره های تخصصی، دوره های آیلتس و دوره های تربیت مدرس در این موسسه برگزار خواهد شد. این موسسه در شرق تهران در نزدیکی میدان رسالت قرار دارد. دوره های تخصصی مکالمه، همچنین دوره های مختلف برای تجارت، گردشگری، پرستاری، بانکداری و دیگر حوزه ها در این موسسه پوشش داده می شود. این موسسه برای سنین کودکان و نوجوانان کلاس ندارد و تنها کلاس های مربوط به بزرگسالان را برگزار خواهد کرد.

  • شعبه رسالت

آدرس: ضلع شمال شرقی میدان رسالت، کوی آژنگ، پلاک 15 

شماره تماس: 02177499605


بهترین آموزشگاه های زبان پیروزی
 

4. آموزشگاه زبان پردیسان

این موسسه نیز در شرق تهران شعبه های متعددی دارد که در منطقه هفت حوض، فلکه اول تهرانپارس، پاسداران و پیروزی قرار گرفته‌ اند. دوره های آموزشی برای سنین مختلف کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد. 

  • شعبه نارمک

آدرس: نارمک، میدان هفت حوض، ابتدای جانبازان شرقی (گلبرگ)، بعد از چهار راه لادن، پلاک ۴۵۹

شماره تماس: 02177189018

  • شعبه تهرانپارس

آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، نبش 148، شرقی، پلاک 70

شماره تماس: 02177744957


بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در شرق تهران
 

5. آموزشگاه زبان ایرانمهر

این موسسه نیز در شرق تهران و در منطقه پیروزی، تهرانپارس و هفت حوض شعبه دارد. دوره های آیلتس در این موسسه برگزار خواهد شد. کلاس های عمومی زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته در این موسسه برای سنین کودکان، نوجوانان و بزرگسالان دایر خواهد بود.

  • شعبه پاسداران

آدرس: خیابان پاسداران، بین گلستان دوم و سوم، بالای بانک پارسیان، پلاک 365

شماره تماس: 02122598200

  • شعبه پیروزی

آدرس: پیروزی، به سمت میدان شهدا، بعد از مترو نبرد، پلاک ۳۹۶

شماره تماس: 02136601451


معرفی بهترین آموزشگاه های زبان در شرق تهران
 

6. آموزشگاه زبان سیتیزن

سیتیزن دیگر آموزشگاه زبان خوب در شرق تهران به حساب می آید. این موسسه بالاترین سطح آموزش را ارائه می دهد. کلاس های آیلتس در این موسسه با بهترین کیفیت برگزار خواهد شد.

  • شعبه تهرانپارس

آدرس: فلکه اول تهرانپارس - انتهای کوچه 148 شرقی نرسیده به خیابان 121 - پلاک 4

شماره تماس: 02177875227


آموزشگاه زبان شرق تهران پیروزی
 

7. آموزشگاه زبان اوج

این موسسه رضایت بسیاری از زبان آموزان و خانواده ها را جلب نموده است. اساتید برجسته ای در این موسسه وظیفه تدریس را بر عهده دارند و با بهترین متدها این مهم را انجام می دهند. 

  • شعبه رسالت

آدرس: رسالت، خیابان هنگام، ابتدای خیابان طاهر خانی، پلاک 18، طبقه سوم، واحد 16

شماره تماس: 02177893629

8. آموزشگاه زبان طوطیان

در راستای معرفی بهترین آموزشگاه زبان شرق تهران، موسسه زبان طوطیان را نام می بریم که در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته فعالیت دارد. زبان آموزان می توانند در آزمون های تعیین سطح موسسه شرکت نمایند.

  • شعبه شمیران نو

آدرس: شمیران نو، خیابان وارباز، خیابان کامکار، خیابان ذلیکانی، پلاک 35،70.

شماره تماس: 02177443003

مقاله پیشنهادی: بهترین آموزشگاه زبان در پیروزی

9. آموزشگاه زبان ELA

این موسسه را می توان در لیست بهترین آموزشگاه زبان تهرانپارس قرار داد. گروه های سنی خردسال، نوجوان و بزرگسال می توانند در این مرکز به آموزش زبان بپردازند. شیوه آموزش در این موسسه به صورت کاملا نوین می باشد. 

  • شعبه تهرانپارس

آدرس: تهران، ضلع جنوب شرقی فلکه اول تهرانپارس

شماره تماس: 02177728418

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (3 امتیاز)
نظرات
المیرا اسدزاده (یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 16:49:53)

کاشکی منطقه 4 ام یه شعبه میزاشتین که ما راحت دسترسی داشته باشیم

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران