سنگ تمام ملت در حمایت از مقاومت غزه

خبر تاریخ به روزرسانی: 1402/10/07 276
سنگ تمام ملت در حمایت از مقاومت غزه

نزدیک به پنجاه روز است که مردم غزه در مقابل رژیم اشغالگر قدس مقاومت کرده و سنگ تمام ملت در حمایت از مقاومت غزه بحث روز کشور ما می باشد. مردم غزه در زیر بمباران ها و موشک باران های این حکومت اشغال گر با تمام وجود مقاومت خود را نشان داده اند.

جای بسی تعجب برای کل جهان است که این ملت چگونه پای عهد و ایمان خود مانده اند. گفتنی است که این مردم استوار، افتخارشان این است که در مقابل نیروهای اشغال گر با تمام توان و کاملا سر بلند ایستاده اند. 

غزه پیروز میدان

امروز جهان در حیرت است که مردم بی دفاع اما استوار غزه چگونه در مقابل ظلم این رژیم اشغالگر توانسته از خود مقاومت نشان دهند. مقاومت مردم غزه خیال و رویای رژیم اشغالگر را بر باد برده است و می توان گفت که این اشرار را از پا در آورده است.

این امر بر همه جهان و طرفداران این رژیم پوشیده نیست که مقاومت مردم غزه بدون تردید پیروز میدان خواهد شد و چه بسا  دلیل این همه شرارت و ظلم همین ترس از شکست باشد. شکی در آن نیست که خداوند در مقابل این همه استقامت و پایداری آینده بسیار روشنی را برای آن ها رقم خواهد زد. در هر کجای دنیا، فرقی ندارد با چه دین و مذهبی، همه از این همه رشادت و دلاوری در حیرت هستند.

در ایران نیز سنگ تمام ملت در حمایت از مقاومت غزه، به گونه ای بود که بدون تردید دهان تمام جهانیان باز مانده است. مردم ایران همگی برای حمایت از غزه به خیابان ها آمده و آمادگی خود را برای حمایت از این مردم اعلام نموده اند. 

مقاله پیشنهادی: جنایات رژیم صهیونیستی

حمایت ایرانیان از مردم غزه

در گرد همایی مردم ایران،  همه در کنار هم فریاد زدند و خواستار حمایت و پشتیبانی از این مردم بی دفاع و استوار شدند. فریاد این مردم، بیان مقاومت، مظلومیت و پایداری ملت غزه بوده و در واقع باید گفت که در حمایت از این مردم سنگ تمام گذاشتند. شعارهای « مرگ بر اسرائیل »، « مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر ضد ولایت فقیه » بر جهان طنین انداز شده و بدون تردید لرزه بر اندام این جنایتکاران خواهد انداخت.

یکی از شعارهای مردم در این گردهمایی، « حمام خون به پا شد، فلسطین کربلا شد» بود که تمام فجایع این روزها را به درستی نشان می دهد. همچنین مردم غیور و همیشه در صحنه ایران، با این شعار « با غزه همدردیم، آماده نبردیم » آمادگی خود را برای حضور در غزه و حمایت از این مقاومت را اعلام نموده اند. در این راهپیمایی حمایتی، تاکید مردم بر پیروزی این مقاومت بود و این انگیزه خود را با این شعار نشان دادند: « روشن، مثل روز است، اسرائیل نابود است».

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
0/5 (0 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران