دانلود کتاب American English File ویرایش سوم

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/20 212 زمان مطالعه: 2 دقیقه
دانلود کتاب American English File ویرایش سوم

کتاب آمریکن انگلیش فایل American English File از آن دسته کتاب های آموزش زبان انگلیسی است که از سطح مبتدی تا پیشرفته را پوشش می دهد. این کتاب توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد در اختیار زبان آموزان عزیز قرار گرفته است و در سر تا سر جهان طرفداران زیادی دارد. 

کتاب امریکن انگلیش فایل

در کتاب امریکن انگلیش فایل کلیه درس ها و فعالیت های زبانی که برای هر زبان آموزی در سر تا سر دنیا لازم باشد گنجانده شده است. با این کتاب زبان آموزان و علاقمندان عزیز انگیزه و فرصت لازم را پیدا خواهند کرد که با اطمینان زبان انگلیسی را فرا گرفته و به راحتی صحبت کنند‌. خوب است بدانید که تمام فایل های صوتی و ویدیویی این کتاب ها به همراه کاربرگ ها و تمرین های لازم در فایل کتاب ها قرار دارد و می توان به راحتی به آن ها دسترسی داشت.

متن ها و موضوعات بر اساس بازخورد معلم ها در این کتاب قرار دارد و فعالیت های شنیداری نیز در هر فایل بارگذاری شده است. نکته بسیار مهم دیگر این است که برای پیشرفت زبان آموزان و همچنین بررسی پیشرفت های آن ها، فعالیت های تمرینی در هر فایل وجود دارد. ویدیو ها و فایل های صوتی به گونه ای منحصر به فرد با مدلی بسیار واضح از انگلیسی در این کتاب وجود دارد که برای هر فرد فرصت خوبی جهت تماشا و گوش دادن به فایل های صوتی می سازد. این کتاب در پنج سطح وجود دارد و تمام امکانات لازم برای یادگیری زبان انگلیسی را در اختیار زبان آموزان، علاقمندان و کلیه کاربران قرار خواهد داد.

✅ کتاب اصلی آموزش

این کتاب در واقع کتاب اصلی از مجموعه های کتاب امریکن انگلیش فایل است که در کلاس های زبان بیش تر برای آن وقت می گذارند. در انتهای این کتاب برای یادگیری هر چه بهتر زبان، بعد از اتمام درس ها، توضیحات و تمرین‌هایی در زمینه مکالمه و برقراری ارتباط و همچنین تمرین های نوشتاری قرار گرفته است. نکته مهم دیگر این است که متن تمام لیسنینگ ها یعنی تمرین های مهارت شنیداری در انتهای این کتاب قرار داده شده است.

همچنین در انتهای کتاب جمع بندی توضیحات و تمرین های مباحث کتاب در سه گروه گرامر، واژگان و صدا وجود دارد که به آن ها دسترسی دارید.

✅ کتاب کار

برای انجام دادن تمرین های تکمیلی و یادگیری بهتر درس ها می توانید از کتاب کار استفاده نمایید. در مجموعه کتاب American English File به تمام نکته های آموزشی پرداخته شده است. تمامی تمرین های مربوط به فعالیت شنیداری و به اصطلاح لیسنینگ بر اساس درس ها وجود دارد و متن تمام آن ها نیز در پایان کتاب کار قرار داده شده است. این کار کمک زیادی به زبان آموزان خواهد کرد و اگر پس از چند بار گوش دادن به فایل صوتی، باز متوجه نشدند، این فرصت را دارند که نگاهی به متن بیندازند و مشکل خود را رفع نمایند. 

✅ کتاب راهنمای معلم ها

در مجموعه کتاب امریکن انگلیش فایل، کتاب های راهنما وجود دارد که برای معلم ها طراحی شده است. معلم ها با استفاده از این کتاب می توانند با شیوه ای استاندارد و مشخص شده در کلاس های خود به تدریس زبان بپردازند. در واقع این فرصت را دارند که با شیوه مدیریت کلاس و نحوه تدریس هر درس آشنا شوند و نکات لازم برای تدریس را متوجه شوند.

همچنین پاسخ تمام تمرین ها و سوال های کتاب و تمام نکات لازم برای هر معلم در این کتاب گنجانده شده است و کمک می کند که بتوانند کلاس را بدون هیچ گونه ایرادی مدیریت نمایند‌. این نکته را به یاد داشته باشید که آموزش باید همیشه به صورت کاملا اصولی و با استانداردهای لازم صورت بگیرد و در این کتاب تمام این نکات در نظر گرفته شده است‌. 

دانلود کتاب امریکن انگلیش فایل ویرایش سوم


کتاب امریکن انگلیش فایل ویرایش سوم
 

سطح Starter

سطح 1

سطح 2

سطح 3

سطح 4

*نکته: پسورد فایل های زیپ www.ieltsmatters.com می باشد.

سطح 5

 

مقاله پیشنهادی: کتاب oxford word skills ➕ دانلود کتاب و فایل صوتی"ویرایش جدید"

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (2 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران