بهترین سریال ها برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/11/14 1902
بهترین سریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی

اگر به شما گفته شده است که باید مهارت‌های شنیداری انگلیسی خود را بهبود ببخشید، اما این ایده که ساعت‌ها صرف گوش دادن به اخبار بی‌بی‌سی کنید، شما را مملو از وحشت می‌کند. نگران نباشید، در این مقاله ما یک لیست عالی از سریالهای انگلیسی زبان ( بیریتش | آمریکایی) ارائه کرده ایم تا به شما کمک کنند دایره لغات خود را بهبود ببخشید و همزمان سرگرم شوید! این مجموعه های شگفت انگیز زبان انگلیسی همراهی عالی برای دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی هستند.

بهترین سریال برای یادگیری زبان انگلیسی

1. دوستان | Friends

این احتمال وجود دارد که قبلاً یک یا دو بار Friends را به زبان مادری خود تماشا کرده باشید. در این صورت، وقتی شروع به تماشای آن به زبان انگلیسی می‌کنید، دنبال کردن جملات بسیار ساده‌تر خواهد بود، زیرا از قبل داستان آن را می‌دانید.

سریال Friends

Vocabulary to look out for: “We were on a break”

این عبارت برای زمانی است که دو نفر در یک رابطه برای مدتی از هم جدا شوند. (ما کات کرده بودیم.)

2. گریس و فرانکی | Grace and Frankie

گریس و فرانکی داستان دوستی نامحتمل دو زن مسن را پس از ترک شوهرانشان دنبال می کند. این نمایش نه تنها خنده دار و بامزه است، بلکه دارای قسمت های بسیار کوتاهی است که برای افرادی که تازه زبان انگلیسی را یاد می گیرند شنیدن جملاتش آسان است!

سریال Grace and Frankie

3. بروکلین 99 | Brooklyn 99

بروکلین 99 یک پیچ و تاب سرگرم کننده در یک "نمایش پلیسی" آمریکایی است. این سریال یک کمدی سبک است که از قسمت های کوتاه 30 دقیقه ای و شخصیت های دوست داشتنی تشکیل شده است.

سریال Brooklyn 99

درک کمدی سریع ممکن است در ابتدا کمی سخت باشد، اما بعد از سری اول، شما مانند یک بروکلینی واقعی (فردی از بروکلین، نیویورک) صحبت خواهید کرد.

Vocabulary to look out for: “Noice”

به چیزی بیش از حد خوب اشاره دارد، یعنی چیزی واقعاً خوب است.

4. چیزهای غریب | Stranger Things

احتمالاً نام سریال اعتیاد آور SCI-FI، Stranger Things را شنیده اید، اما آیا به تماشای آن به انگلیسی اصلی فکر کرده اید؟ بله، درک برخی از کلمات عامیانه و کودکان ممکن است کمی سخت باشد، اما، به طور کلی، کودکان نسبت به بزرگسالان بسیار آهسته تر و واضح تر صحبت می کنند، که باعث می شود دنبال کردن سریال بسیار آسان باشد.

سریال Stranger Things

واژگانی که باید به آن توجه کنید: "The Upside Down"

اشاره به: جهان موازی که در نمایش باز می شود.

5. عروسک روسی | Russian Doll

هنگامی که نادیا در یک حلقه روز گراندهاگ به دام می افتد، در نهایت چیزهای زیادی در مورد خود و افراد اطرافش می آموزد. اگرچه ممکن است این سریال یک انتخاب عجیب برای یک برنامه تلویزیونی برای کمک به آموزش زبان انگلیسی به نظر برسد، اما خط داستانی تکراری در واقع درک این برنامه را بسیار آسان‌تر می‌کند.

سریال Russian Doll

این واقعیت را فراموش نکنید که این سریال فوق العاده اعتیاد آور است!

واژگانی که باید به آن توجه کنید: "Sweet Birthday Baby"

Signifies: وقتی دوستش "تولدت مبارک" را برای او آرزو می کند.

6. جین ویرجین | Jane the Virgin

برای اسپانیایی زبانان، احتمالا هیچ نمایشی بهتر از Jane the Virgin برای بهبود زبان انگلیسی وجود ندارد. این سریال نمایش زندگی یک زن جوان لاتین را دنبال می کند. Jane the Virgin بر اساس صابون ونزوئلایی Juana la Virgen ساخته شده است و چند نفر از شخصیت‌های نمایش حتی به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند - بنابراین اگر یک مبتدی در آموزش زبان انگلیسی هستید به راحتی جملات را درک می کنید.

Vocabulary to look out for: “Grilled cheese”

معنی: ساندویچ پنیر سرخ شده که غذای مورد علاقه جین در نمایش است.

7. مکان خوب | The Good Place

اگرچه پیش‌فرض مکان خوب ممکن است کمی عجیب باشد، اما در «مکان خوب» مسائل خیالی اتفاق می‌افتد که نمایانگر بهشت ​​است، مکان خوب نمایشی عالی برای بهبود واژگان انگلیسی شماست.

سریال The Good Place

علاوه بر طرح نسبتا کند آن، بسیاری از داستان‌ها تکرار می‌شوند و آن را به نقطه شروعی عالی برای کسی که تازه وارد مبحث آموزش زبان انگلیسی می‌شود تبدیل می‌کند.

واژگانی که باید به آن توجه کنید: "Forked up"

معنی: شما نمی توانید در "مکان خوب" قسم بخورید، بنابراین زبان بد رایج با کلمات مشابه جایگزین می شود.

8. خانواده مدرن | Modern Family

مانند سریال «چیزهای عجیب»، بهترین چیز در مورد آموزش زبان انگلیسی با خانواده مدرن این است که بیشتر بازیگران آن کودکان هستند.

سریال Modern Family

با توجه به اینکه بچه‌ها خیلی آهسته‌تر صحبت می‌کنند و از واژگان ساده‌تری استفاده می‌کنند، آموزش زبان انگلیسی با این نمایش خنده‌دار آسان است. بازیگران همچنین عبارات انگلیسی زیادی را برای گلوریا کلمبیایی (با بازی سوفیا ورگارا) توضیح می دهند.

سریالهای انگلیسی زبان با لهجه بریتانیایی

1. نامناسب | Misfits

بنابراین ممکن است این یکی برای انگلیسی زبانان پیشرفته باشد، اما هیچ مقدمه ای بهتر از Misfits برای طیف گسترده ای از لهجه های مختلف بریتانیایی وجود ندارد.

سریال Misfits

این SCI-FI درام دارای شخصیت‌های اصلی از سراسر جزایر بریتانیا از جمله یورکشایر، دربی، لندن و ایرلند است، بنابراین یک راه عالی برای آزمایش مهارت‌های شنیداری شماست.

2. تاج | The Crown

The Crown زندگی ملکه الیزابت را از تاجگذاری تا دوران مدرن دنبال می کند زیرا او با فشارهای زندگی در خانواده سلطنتی سر و کار دارد.

سریال The Crown

نه تنها لهجه بریتانیایی فوق العاده شیک را انتخاب خواهید کرد، بلکه مطالب زیادی در مورد تاریخ سلطنت بریتانیا خواهید آموخت.

واژگانی که باید به آن توجه کنید: "Sovereign"

یعنی: حاکم عالی.

3. داونتون ابی | Downton Abbey

Downton Abbey بهترین برنامه تلویزیونی برای شماست. علیرغم اینکه در یورکشایر جریان دارد، همه کاراکترها با لهجه‌های بریده‌شده و شیک بریتانیایی صحبت می‌کنند که باعث می‌شود به راحتی بتوان داستان سریال را دنبال کرد.

سریال Downton Abbey

4. بریتانیای کبیر بیک آف | The Great British Bake Off

The Great British Bake Off یک نمونه عالی از تلویزیون بریتانیا است. دوازده نانوای آماتور برای عنوان بهترین نانوای بریتانیا با هم رقابت می کنند.

سریال The Great British Bake Off

درام، رقابت و کنایه های زیادی وجود دارد. نه تنها در مورد غذاهای بریتانیایی چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت، بلکه در راه طنز بریتانیایی نیز خواهید آموخت!

5. با ماما تماس بگیرید | Call the Midwife

Call the Midwife زندگی ماماهای بریتانیایی در دهه 1950 را دنبال می کند و به بسیاری از مسائلی می پردازد که زنان بریتانیایی در قرن بیستم با آن مواجه بودند. بازیگران واضح و آهسته صحبت می‌کنند و به شما کمک می‌کنند داستان را بفهمید - همچنین چیزهای زیادی در مورد تاریخ بریتانیا خواهید فهمید!

سریال Call the Midwife

6. شرلوک | Sherlock

با یک شخصیت برجسته ادبی بریتانیایی در قالبی سرگرم کننده و مدرن آشنا شوید. اگرچه بندیکت کامبربچ ممکن است خیلی سریع صحبت کند، اما این نمایش یک نمونه عالی از تلویزیون بریتانیا است که برای خاموش کردن آن بسیار جذاب است.

سریال Sherlock

7. کشتن حوا | Killing Eve

Killing Eve یک درام جاسوسی اعتیاد آور است که جوایز متعددی در جوایز بفتا و گلدن گلوب کسب کرده است. اما جدای از این، با اینکه ساندرا اوه (Grey’s Anatomy) با لهجه ای واضح و کانادایی صحبت می کند و جودی کامر به آرامی با صدای بلژیکی حرف میزنند، همچنین یک نمایش عالی برای شروع بهبود واژگان انگلیسی شماست.

سریال  Killing Eve

نکاتی برای استفاده از سریال های تلویزیونی و نتفلیکس

نمایش‌هایی را با قسمت‌های کوتاه‌تر انتخاب کنید تا بیش از حد در واژگان جدید غرق نشوید. برنامه های تلویزیونی را با زیرنویس انگلیسی تماشا کنید نه زیرنویس به زبان خودتان. خواندن و گوش دادن به زبان انگلیسی به طور همزمان بهترین راه برای جذب واژگان جدید مغز شماست.

سعی کنید مکث نکنید و کلماتی را که درک نمی کنید جستجو نکنید، زیرا این کار شما را از لذت بردن از طرح داستان باز می دارد. درعوض، سعی کنید معنی کلمه را از متن نمایش پیدا کنید.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (6 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران