ساخت لینکدین

آموزش قدم به قدم نحوه ساخت لینکدین

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/19 1181 زمان مطالعه: 5 دقیقه
نحوه ساخت لینکدین

سوالات زیادی درباره ساخت اکانت لینکدین وجود دارد و همه دوست دارند در این زمینه اطلاعاتی داشته باشند‌. این شبکه اجتماعی حرفه ای برای بهبود کسب و کار و آشنایی با افراد مختلف برنامه ریزی شده است. آموزشگاه زبان ملل برای آشنایی با لینکدین این مطلب را به نگارش در آورده است. امیدواریم که برای شما مفید واقع شود. 

لینکدین چیست؟

همان گونه که گفته شد لینکدین یک شبکه اجتماعی کاملا حرفه ای می باشد. افراد مختلف در این شبکه با هم آشنا شده و کسب و کار خود را ارتقا می دهند. شما این فرصت را دارید که در زمینه کاری خود با افراد دیگر آشنا شوید و ارتباط کاری با آن ها برقرار کنید. حتی می توان از طریق این برنامه به دنبال کار گشت یا این که افراد مناسبی را پیدا کرده و استخدام نمود.

لینکدین چیست؟

قابل ذکر است که امروزه بسیاری از افراد برای ارتقای کار خود به سراغ لینکدین می روند و از این طریق افراد مناسب را پیدا کرده و به عنوان کارمند برای شرکت یا موسسه خود استخدام می نمایند. پس این امکان برای شما وجود دارد که شغل مورد نظر خود را پیدا نمایید. پس با مطالعه این مطالب برای ساخت اکانت لینکدین اقدام نمایید. 

آموزش زبان انگلیسی

انواع اکانت لینکدین

اکنون که با لینکدین آشنا شدید و تصمیم گرفته اید برای ساخت اکانت لینکدین اقدام نمایید، بهتر است با انواع اکانت در این پلتفرم آشنا شوید. در لینکدین دو‌ نوع اکانت تعریف شده است:

  • نوع اول اکانت کلی، رایگان یا پایه
  • نوع دوم اکانت پریمیوم که رایگان نمی باشد

ابتدای کار می توان به صورت رایگان عضویت در لینکدین را تست کرد اما در ادامه و برای استفاده از امکانات بیشتر باید پول پرداخت نمود. در صورتی که اکانت رایگان داشته باشید می توانید پس از ثبت نام پروفایل خود را سفارشی سازی کنید و از برخی امکانات موجود همچون به روز رسانی پروفایل، دعوت از کاربران دیگر و درخواست برای شغل بهره مند شوید. با اکانت رایگان می توانید پست های و مباحث موجود در لینکدین را مشاهده کنید. امکان گسترش ارتباطات برای شما وجود دارد و همچنین این فرصت را دارید که اخبار شرکت ها و یا دانشگاه های مورد علاقه را دنبال کنید.

برای اکانت پریمیوم باید مقداری پول پرداخت شود. اما این نکته را یادآور شویم که هزینه پرداخت شده در مقابل امکانات موجود در لینکدین بسیار مناسب و منطقی است. شما می توانید برای استخدام، کسب و کار، بازاریابی و فروش و همچنین به عنوان شرکتی که به طور مداوم برنامه استخدام‌ دارد برای اکانت پریمیوم اقدام نمایید. اما نکته مهم این است که زمان ساخت اکانت پریمیوم و قبل از پرداخت نهایی تمام امکانات اکانتی که انتخاب کرده اید را بررسی نمایید و صرف این که هزینه کمتر است اقدام نفرمایید. 

آموزش ساخت لینکدین

اولین گام هنگام ایجاد اکانت لینکدین این است که برای خود پروفایل بسازید. برای این کار باید وارد سایت linkedin.com شوید یا برنامه را دانلود کنید. در بالای صفحه گزینه join now را انتخاب کرده و یک ایمیل یا پسورد وارد کنید. در این قسمت باید دقت کرده و اطلاعات دقیق خواسته شده را وارد نمایید.

نحوه ساخت لینکدین

پس از طی این مراحل روی گزینه Agree & Join کلیک کنید. در این قسمت باید نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. و برای ادامه کار گزینه continue را انتخاب بفرمایید. اکنون که وارد این فضا شده‌اید می توانید در آن گشتی بزنید. در این مرحله باید پروفایل خود را تکمیل نمایید. اگر قصد دارید فعالیت خود را در شبکه اجتماعی لینکدین آغاز نمایید، باید نام کشور خود و کد پستی را وارد کنید. با وارد کردن این اطلاعات پروفایل شما رسمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.‌ پروفایل شما اهمیت زیادی دارد چون عنوان شغل و نام شرکت را وارد می کنید. نوع شرکت خود را انتخاب کرده و نام شرکت خود را نیز وارد نمایید.

آموزش ساخت اکانت لینکدین

***

ساخت لینکدین

در این مرحله یک کد شش رقمی برای ایمیل شما فرستاده خواهد شد. این کد را وارد نمایید و با این کار مراحل لینکدین را تایید نمایید. بر اساس نوع شرکت یا کاری که وارد کرده اید، لینکدین افراد یا شرکت هایی را به شما پیشنهاد خواهد داد. شما می توانید در صورت تمایل آن‌ ها را دنبال کنید. برای تکمیل اکانت خود، شماره تلفن، عکس پروفایل و عکس زمینه و اطلاعات دیگر مورد نیاز را وارد کنید. 

ساخت پروفایل کمپانی در لینکدین

اگر قصد دارید برای ساخت اکانت لینکدین کمپانی اقدام نمایید این مراحل را باید دنبال کنید:

برای این کار باید یک اکانت جدا مخصوص شرکت یا کسب و کار خود داشته باشید. مراحل ساخت این اکانت کمی تفاوت دارد. ابتدا باید وارد اکانت خود در لینکدین شوید. بالای صفحه روی گزینه work کلیک کنید. در این قسمت لیستی برای شما باز خواهد شد. برای ساخت اکانت لینکدین شرکت خود، گزینه create a company page را انتخاب نمایید. با توجه به تعداد کارمندان خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

ساخت پروفایل کمپانی در لینکدین

در این قسمت باید تمام اطلاعات کامل شرکت خود را وارد نمایید و پس از آن گزینه create page را انتخاب کنید. در این مرحله امکان دارد یک خطا برای شما نشان داده شود و شما این پیام An unknown error occurred را مشاهده نمایید‌ که دلیل آن این است ممکن بوده نام و نام خانوادگی را اشتباه وارد کرده باشید. دلیل بعد امکان دارد این باشد که صفحه شرکت را قبل از گذشتن ۷۲ ساعت از ساخت پروفایل شخصی ساخته باشید. یا این که امکان دارد شما اطلاعات را به صورت صحیح وارد نکرده باشید.  

حذف اکانت لینکدین

امکان دارد برای هر شخصی این موقعیت پیش بیاید که تصمیم بگیرد اکانت خود را در هر کدام از شبکه های اجتماعی حذف کند‌. اکنون که نحوه ساخت اکانت لینکدین را یاد گرفتید، بهتر است طریقه حذف آن را نیز فرا بگیرید. نگران نباشید اگر حتی اکانت خود را حذف کردید باز می توانید آن را برگردانید و ما این کار را نیز به شما آموزش خواهیم داد. مراحل حذف اکانت لینکدین در سیستم عامل های مختلف با هم تفاوت دارد. پس در این قسمت و در ادامه سیستم عامل های مختلف را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

آموزش زبان آلمانی

حذف اکانت لینکدین بر روی لپ تاپ

برای این کار باید ابتدا در قسمت هوم پیج لینکدین خود روی گزینه Me کلیک نمایید. در این قسمت گزینه Settings & privacy را انتخاب نمایید و وارد بخش Account Preferences شوید‌. گزینه Account management را انتخاب نموده و گزینه change که مقابل Close Account است را کلیک کنید. در این قسمت دلایل مختلفی برای بستن اکانت لینکدین را مشاهده می نمایید و باید یک مورد را انتخاب نمایید.  رمز اکانت خود را وارد کنید و روی گزینه Close account کلیک نمایید. 

حذف لینکدین روی لپ تاپ

حذف اکانت لینکدین بر روی گوشی های اندروید

برای حذف اکانت لینکدین از روی گوشی اندروید، ابتدا روی عکس خود کلیک نمایید و وارد Settings شوید. سپس گزینه Account Preferences را انتخاب نمایید. در قسمت Account management گزینه Close account را کلیک کنید. روی گزینه Continue  کلیک نمایید. در این قسمت باید دلیل بستن اکانت خود را انتخاب کرده و رمز اکانت خود را وارد کنید و سپس گزینه Done را انتخاب نمایید. 

حذف اکانت لینکدین از گوشی آیفون

برای گوشی های آیفون باید این مراحل را طی کنید. ابتدا روی عکس خود کلیک کرده و وارد گزینه Settings شده و گزینه Account Preferences را انتخاب نمایید. در این قسمت باید وارد Account management شده و گزینه Close account را انتخاب کنید. برای ادامه کار باید گزینه Continue را برگزینید. دلیل خود را انتخاب کرده و رمز اکانت خود را وارد کنید. پس از طی این مراحل روی گزینه Done کلیک نمایید. 

حذف لینکدین روی گوشی

نحوه بازیابی اکانت حذف شده

اگر پس از حذف اکانت لینکدین خود پشیمان شده اید این نکته را در نظر بگیرید که تنها تا چهارده روز این فرصت را دارید که اکانت حذف شده خود را برگردانید. در غیر این صورت این امکان برای شما وجود ندارد. اما برای برگرداندن اکانت باید وارد صفحه لاگین لینکدین شوید.

در گام اول ایمیل و رمز خود را وارد کنید. در واقع باید وارد اکانت خود شوید. پس از این کار گزینه Reactivate را مشاهده می نمایید. روی آن کلیک نموده و منتظر باشید که برای شما ایمیل ارسال شود. با تایید آن ایمیل اکانت باز می شود. گفتنی است که با بازیابی اکانت اطلاعات بر می گردد اما برخی از از موارد به هیچ عنوان بر نمی گردد و در واقع کاملا حذف شده است. به عنوان مثال عضویت در گروه ها، فالووینگ ها و دعوت نامه های رد شده و ریکامندیشن ها را نمی توانید بر گردانید. 

تفاوت اکانت پریمیوم با رایگان لینکدین

همان گونه که گفته شد با ایجاد اکانت رایگان لینکدین و ثبت نام این امکان وجود دارد که پروفایل خود را سفارشی سازی کنید. برخی امکانات برای اکانت های رایگان وجود دارد که می توانید از آن‌ ها استفاده نمایید. به عنوان مثال این فرصت را دارید که پروفایل خود را به روز رسانی کنید. حتی می توانید از سایر کاربران دعوت نمایید و یا این که درخواست شغل نمایید. شما می توانید در معرض دید باشید و برای انتخاب شغل مناسب اقدام نمایید.

تفاوت اکانت پریمیوم با رایگان لینکدین

همچنین می توانید با اکانت رایگان خود در لینکدین کلیه پست های درج شده و مباحث موجود را مشاهده نمایید. این توانایی را دارید که ارتباطات خود را گسترش دهید و از اخبار کلیه کمپانی ها و همچنین دانشگاه های مورد علاقه خود اطلاع پیدا کنید. در مورد اکانت پریمیوم شما باید هزینه پرداخت نمایید. اما در قبال این هزینه، امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می گیرد. از جمله اکانت برای متقاضیان استخدام، اکانت ویژه کسب و کارها و همچنین برای بازاریابی و فروش و اکانت پریمیوم برای شرکت هایی که فرایند استخدام مداوم دارند را می توان نام برد.

امکانات جستجوی پیشرفته ای در اکانت پریمیوم لینکدین وجود دارد که این امکانات برای اکانت های رایگان اصلا وجود ندارد. شما می توانید افرادی را که در 90 روز گذشته پروفایل شما را دیده اند، مشاهده کنید. همچنین در حوزه کاری شما، پروفایل شما بالای لیست متقاضیان استخدام قرار می گیرد. پروفایل شما با افراد دیگر مقایسه خواهد شد. شما می توانید میزان حقوق فرصت های شغلی مختلف را مشاهده نمایید. با اکانت لینکدین پریمیوم می توانید در هر ماه بیشتر از سه پیام InMail ارسال نمایید. همچنین می توانید به ویدیوهای آموزشی لینکدین دسترسی داشته باشید. از دیگر امکانات این اکانت این است که می توانید جزئیات شرکت ها را مشاهده نمایید. 

تبلیغ در لینکدین

با تبلیغ در لینکدین می توانید افزایش فروش و پیشرفت در کسب و کار خود را مشاهده نمایید.  پس ملاحظه می فرمایید که با ساخت اکانت لینکدین می توانید سر و سامان خوبی به کسب و کار خود بدهید. پس از ایجاد اکانت در لینکدین می توانید برای تبلیغ اقدام کنید. روی گزینه Solutions کلیک کرده و سپس گزینه Advertise Vacancy را انتخاب کنید.

تبلیغ در لینکدین

در این مرحله وارد صفحه دیگری می شوید. نام کمپانی و موقعیت شغلی خود را به صورت کامل وارد کنید و وارد قسمت بعد شوید. تمام اطلاعات خواسته شده را با دقت و صداقت وارد کنید. تعیین نوع کار، شرایط مورد نیاز، تحصیلات مورد نیاز، میزان تجربه کاری و شرایط مصاحبه را باید وارد کنید. موقعیت و مدت زمان تبلیغات هزینه را مشخص می سازد. در این صورت بهتربن برنامه تبلیغاتی برای پیشرفت کار شما در نظر گرفته می شود.

نحوه کار کردن با لینکدین

کار کردن با لینکدین می‌تواند برای رشد حرفه‌ شما بسیار مفید واقع شود. لینکدین یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای است که برای برقراری ارتباط با افراد در حوزه کاری شما، به اشتراک گذاری دانش و تجربیات، یافتن فرصت‌های شغلی و ایجاد شبکه حرفه‌ای ایده‌آل است. یکی از جوانب مهم کار کردن با لینکدین یادگیری زبان انگلیسی به خوبی است.

زبان انگلیسی به عنوان زبان بین ‌المللی کاری، در این شبکه اجتماعی اهمیت بالایی دارد. با مسلط بودن به زبان انگلیسی، می‌توانید بهتر با افراد دیگر در این شبکه ارتباط برقرار کرده و محتواهای مفیدی را مطالعه و به اشتراک بگذارید. اما در ادامه می‌خواهیم درباره نحوه کار کردن با لینکدین صحبت خواهیم کرد:

تکمیل پروفایل لینکدین

وقتی نوبت به تکمیل پروفایل خود در لینکدین می‌رسد، بهتر است کارهای زیر را انجام دهید:

  • عکس پروفایل: یک عکس حرفه‌ای و مناسب که صورت شما را خوب نشان دهد بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که عکس با کیفیت و مناسب برای یک پروفایل حرفه‌ای استفاده شود.
  • خط مشی شغلی (Headline): در خط مشی شغلی خود، باید توضیح کوتاهی از شغل و تخصص‌هایتان را ارائه دهید. این بخش باید جذابیت و کارنامه حرفه‌ای شما را نشان دهد.
  • خلاصه پروفایل: در بخش خلاصه پروفایل، در چند جمله خلاصه‌ای از تجربیات شغلی، مهارت‌ها و اهداف شغلی خود بنویسید. باید مطلبی جذاب و جامع باشد.
  • تحصیلات و تجربیات: بخش‌های مربوط به تحصیلات و تجربیات کاری شما باید به ‌روز شده و کامل باشند. توضیح دقیق از شغل‌ها، تاریخ‌ها، محل کار و وظایف شغلی می‌تواند کمک کننده باشد.
  • ارتباطات (Connections): برقراری ارتباط با افراد معتبر و مرتبط در صنعت شما می‌تواند به ارتقای نمایه شغلی‌تان کمک کند. برای افزایش اتصالات، از دعوت دوستان و همکاران فعلی خود استفاده کنید.
  • مهارت‌ها و توانایی‌ها: لیست مهارت‌ها و توانایی‌های شما باید کامل و دقیق باشد. از دعوت دوستان و همکاران برای تایید مهارت‌های خود استفاده کنید.
  • پروژه‌ها و دوره‌های آموزشی: اضافه کردن پروژه‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با حوزه شغلی شما، می‌تواند نشان دهنده تعهدتان به به‌روز بودن در زمینه تخصصی خود باشد.
  • نمونه کارها (Portfolio): ارائه نمونه کارهایی که انجام داده‌اید، به پروفایل شما ارزش اضافه می‌دهد و نمایش قدرت‌های شغلی شما خواهد بود.

تکنیک‌های ساخت اکانت حرفه ای لینکدین

ساخت یک اکانت حرفه‌ای در LinkedIn می‌تواند به شما کمک کند تا در محیط تجاری و حرفه‌ای به خوبی دیده شوید و ارتباطات مفید برقرار کنید. البته در ساخت یک اکانت جذاب و موثر باید به نکات زیادی توجه کنید. در ادامه چند تکنیک مفید برای ساخت یک اکانت حرفه‌ای در LinkedIn خواهیم گفت:

عکس پروفایل حرفه‌ای داشته باشید

همانطور که گفته شد؛ انتخاب یک عکس پروفایل با کیفیت و مناسب برای محیط تجاری مهم است. حتما از عکسی استفاده کنید که به طور حرفه‌ای شما را نشان دهد.

یک عنوان جذاب و خلاصه لینکدین بنویسید

عنوان لینکدین شما، محدود به 220 کاراکتر، باید به طور خلاصه نشان دهد که چه شخص حرفه‌ای هستید. اصطلاحات غنی از کلمات کلیدی را که کارفرمایان، مشتریان یا شرکای تجاری بالقوه ممکن است برای یافتن فردی با مهارت‌ها یا تجربیات کاری شما استفاده کنند، وارد کنید. برای خلاصه کردن عنوان لینکدین می‌توانید روایتی درباره سفر حرفه‌ای، مهارت‌ها، دستاوردها و آرزوهای خود بنویسید.

یک بخش تجربه مفصل بنویسید

بخش تجربه نمایه لینکدین شما رزومه آنلاین شما است. بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید در بین مدیران استخدامی متمایز شوید، این نکات را دنبال کنید:

  • خاص باشید. فقط عناوین شغلی و تخصص‌های تاکتیکی خود را فهرست نکنید. در عوض، در مورد آنچه که در هر نقش انجام داده‌اید، مشخص باشید. مسئولیت‌های کلیدی شما چه بود؟ بزرگترین موفقیت‌های شما چه بوده است؟
  • از کلمات کلیدی استفاده کنید. هنگامی که تجربه خود را می‌نویسید، مطمئن شوید که از کلمات کلیدی مرتبط با صنعت و مشاغل مورد علاقه خود استفاده کنید.
  • در صورت امکان، نتایج خود را کمی کنید و تا آنجا که ممکن است کلمات کلیدی را حذف کنید. این به شما کمک می‌کند تا تأثیر کار خود را نشان داده و شما را برای کارفرمایان بالقوه حرفه‌ای جلوه می‌دهد.

یک خلاصه جالب بسازید

بخش بزرگی از یادگیری نحوه ایجاد یک پروفایل خوب در لینکدین این است که بدانید خلاصه لینکدین شما فرصت عالی برای گفتن داستان خود را می‌دهد. خلاصه شما می‌تواند شکل طولانی‌تری نسبت به تیتر یا عنوانتان داشته باشد. در اینجا شما 2000 کاراکتر برای کار دارید، بنابراین می‌توانید کمی عمیق‌تر وارد موضوعات مختلف شوید.

یک خلاصه جالب بسازید

فقط بر تجربیات گذشته خود تمرکز نکنید، بلکه روی کارهایی که به خوبی انجام می‌دهید و آنچه می‌توانید برای یک کارفرمای احتمالی بیاورید تمرکز نکنید. این روزها دامنه توجه کوتاه است، بنابراین از تمام آن 2000 کاراکتر استفاده نکنید. در عوض، آن را به کمتر از نیمی از آن نگه دارید. خلاق باشید و تصویری از اینکه واقعاً یک فرد حرفه‌ای هستید ترسیم کنید.

از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید

همانطور که خلاصه خود و سایر بخش‌های نمایه لینکدین‌تان را می‌سازید، فراموش نکنید که کلمات کلیدی مرتبط را نیز درج کنید. استفاده صحیح از کلمات کلیدی یکی از مهم‌ترین و بهترین روش‌ها برای پروفایل لینکدین است. برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای نمایه خود، باید شرح شغل پیوست شده به موقعیت‌های باز در رشته‌تان را که مورد علاقه شما هستند جستجو کنید. برخی از متداول‌ترین مهارت‌ها و وظایف ذکر شده را انتخاب کرده و مطمئن شوید که آن کلمات و عبارات خاص را در متن نمایه خود قرار دهید.

اما چرا کلمات کلیدی اینقدر مهم هستند؟ هر کسی که کارمندانی را با عنوان شغلی و مسئولیت‌های مشابه شما جستجو می‌کند، احتمالاً از برخی از آن کلمات و عبارات رایج در پارامترهای جستجوی خود استفاده می‌کند. با ایجاد یک نمایه قوی لینکدین که از این اصطلاحات استفاده می‌کند، می‌توانید خود را برای استخدام‌ کنندگان و دیگرانی که علاقه‌مند به یافتن افراد در حوزه شما هستند، بیشتر در معرض دید قرار دهید.

شروع به برقراری ارتباطات کنید

بدیهی به نظر می‌رسد، اما به راحتی می‌توان فراموش کرد که تمرکز بر شبکه اتصالات چقدر اهمیت دارد. به دلیل سیستم اتصالات درجه اول، دوم و سوم لینکدین، باید به رشد ارتباطات خود در هنگام ملاقات با افراد ادامه دهید. داشتن ارتباطات زیاد کمک می‌کند تا شما را برای دیگران قابل مشاهده نگه دارید.

در حالی که می‌توانید با افرادی که نمی‌شناسید ارتباط برقرار کنید، ترجیحاً با افرادی که شخصاً می‌شناسید، با آنها کار کرده‌اید یا در مقام حرفه‌ای ملاقات کرده‌اید، ارتباط برقرار کنید. اگر تصمیم دارید با افرادی که ملاقات نکرده‌اید ارتباط برقرار کنید، یا ارتباط مستقیمی با آنها ندارید، یادداشتی با درخواست خود ارسال کنید و توضیح دهید که چه کسی هستید و چرا می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید.

صفحه خود را فعال نگه دارید

لینکدین چیزی بیش از یک رزومه آنلاین است. این بدان معناست که برای استفاده حداکثری از آن، باید فعال بمانید. بررسی کنید که افراد دیگر چه پست می‌کنند، آنها را با نظرات متفکرانه درگیر کنید، و پست‌هایی را که برای شما مفید است لایک کنید و به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید به گروه‌هایی بپیوندید که در لینکدین هستند.

علایق حرفه‌ای شما هر چه باشد، از بازاریابی گرفته تا حسابداری، گروه‌هایی در مورد آن صحبت می‌کنند. به یک یا دو نفر بپیوندید و در آن گروه تعامل کنید. این یک راه عالی برای ملاقات با افراد جدید و به اشتراک گذاشتن ایده است.

یک راه عالی برای فعال بودن در لینکدین این است که به طور منظم محتوای آموزنده و مرتبط را پست کنید. هدف شما باید این باشد که از پروفایل لینکدین خود برای بازاریابی خود به عنوان یک متخصص در زمینه خود استفاده کنید و محتوایی که ارسال می کنید موثرترین راه برای ایجاد این تخصص خواهد بود.

سعی کنید در جریان پیشرفت‌های جدید در صنعت خود باشید و این اطلاعات را در صفحه نمایه خود به همراه هشتگ‌های مرتبط به اشتراک بگذارید. استخدام کنندگان و سایر افرادی که ممکن است علاقه مند به یافتن شما باشند، اغلب از هشتگ‌های مرتبط برای انجام جستجوهای خود استفاده می‌کنند.
 

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات کامل درباره ساخت اکانت لینکدین در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. این خدمت از آموزشگاه زبان ملل راهنمای خوبی برای پیشرفت کسب و کار شما خواهد بود. امید است که این اطلاعات مورد استفاده شما قرار بگیرد. سوالات احتمالی خود را از کارشناسان ما بپرسید.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (3 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران