تفاوت زبان ایتالیایی و انگلیسی چیست؟ مقایسه کامل این دو زبان

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/27 1326
تفاوت زبان ایتالیایی و انگلیسی

برای بررسی تفاوت زبان ایتالیایی و انگلیسی این مقاله را به نگارش در آورده ایم تا زبان آموزان و علاقمندان به این دو‌ زبان بتوانند با شناخت بیشتری گام‌ در مسیر یادگیری بگذارند. تشخیص این که بین این دو زبان کدام پیچیده تر است کار ساده ای نیست. اما اکثر افراد این اعتقاد را دارند که زبان انگلیسی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری به شمار می رود.

مطالعه بیشتر: بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی تهران

اما نمی توان گفت که این مسئله برای همه صادق است. زبان مادری افراد مهم‌ ترین عامل برای یادگیری زبان دوم می باشد. به عنوان مثال افرادی که آلمانی زبان هستند، زبان انگلیسی را بسیار بهتر و راحت تر از زبان ایتالیایی یاد می گیرند.

تفاوت زبان ایتالیایی و انگلیسی چیست

با توجه به این که در آموزشگاه زبان ملل هر دو زبان زیر نظر اساتید برجسته تدریس خواهد شد، در این مقاله این دو زبان را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

بررسی تفاوت های موجود بین زبان ایتالیایی و انگلیسی

در این بخش از مقاله قصد داریم به تفاوت زبان ایتالیایی و انگلیسی بپردازیم. لازم است بدانید که شیوه نگارش حروف بزرگ در آموزش زبان انگلیسی و ایتالیایی کاملا متفاوت است. البته در مورد زمینه‌ های نگارشی مثل نقطه گذاری و سبک نگارش بین این دو زبان تفاوت زیادی مشاهده نمی شود و تعداد محدودی هم که قابل تشخیص هستند در این قسمت توضیح داده خواهد شد.

شباهت زبان ایتالیایی و انگلیسی

یکی از تفاوت ها بین این دو زبان در این مسئله است که برخی از کلمه‌ ها در زبان انگلیسی با حروف بزرگ نوشته می شوند اما در آموزش زبان ایتالیایی میاموزید که به این گونه نیست و از حروف بزرگ برای نگارش همان کلمه ها استفاده نمی شود.

با دانستن این نکته مهارت گفتاری شما تحت تاثیر قرار نمی گیرد اما برای مهارت نوشتاری بسیار کاربردی و مهم است. با این وجود شما قادر خواهید بود ایمیل ها، پیام ها و سایر فعالیت های نوشتاری خود را بسیار زیبا و طبیعی انجام دهید. 

موارد تفاوت در نگارش حروف بزرگ در کلمات انگلیسی و ایتالیایی

در این زمینه ها می توان در زمینه نگارش حروف بزرگ تفاوت زبان ایتالیایی و انگلیسی را مشاهده نمود. روزهای هفته، ماه های سال، صفت های مرکب از اسم های خاص، عنوان کتاب ها، فیلم ها، نمایش نامه ها و موارد این چنینی دیگر و عنوان های شخصی مثل Mrs و Miss از مواردی هستند که بین این دو زبان تفاوت به وجود می آورند.

تفاوت زبان ایتالیایی و انگلیسی چیست

همچنین باید گفت که زبان ایتالیایی از نقطه نظر استفاده از فعل ها تفاوت بسیار زیادی با زبان انگلیسی دارد و افعال در زبان ایتالیایی با حالت های دستوری متفاوت و زمان های گوناگونی صرف می شوند. اما در زبان انگلیسی این کار بسیار ساده انجام می شود.

ایتالیایی زبانی آوایی به حساب می آید اما زبان انگلیسی این عنوان‌ را ندارد و آوایی محسوب نمی شود. به همین دلیل در زبان ایتالیایی می توان هم زمان کلمات جدید را یاد گرفته و تلفظ نمود. در زبان انگلیسی یادگیری شیوه نگارش و تلفظ کلمه ها کاملا مستقل است. در زبان انگلیسی واج‌های بیشتری نسبت به زبان ایتالیایی وجود دارد. 

شباهت انگلیسی و ایتالیایی

در مقالات قبلی در خصوص شبیه ترین زبان ها به انگلیسی صحبت کرده بودیم. حالا از ابتدای این مقاله در مورد تفاوت زبان ایتالیایی و انگلیسی صحبت شده است و در این بخش از مقاله شباهت بین این دو زبان را بررسی خواهیم نمود. همه می دانیم که یادگیری هر زبان به عنوان زبان دوم امکان دارد سخت باشد و شخص را با چالش هایی مواجه کند‌.

شباهت زبان ایتالیایی و انگلیسی

زبان مادری هر شخص، نوع زبان دوم را تحت تاثیر قرار می دهد. به عنوان مثال افراد فرانسوی زبان راحت تر زبان ایتالیایی را فرا می گیرند و از سوی دیگر یادگیری زبان انگلیسی برای افراد ایتالیایی زبان بسیار راحت تر است. بهتر است برای مقایسه تفاوت زبان ایتالیایی و انگلیسی سه جنبه مهم‌ را مورد بررسی قرار داد که شامل واژگان، گرامر و تلفظ و دیکته می باشد.

مطالعه بیشتر: تفاوت زبان انگلیسی و آلمانی

با توجه به آمار گرفته شده،  زبان انگلیسی از جنبه کلمه ها غنی تر از زبان ایتالیایی است. با توجه به این که‌ زبان ایتالیایی ریشه رومی و زبان انگلیسی ریشه آلمانی دارد، لاتین روی هر دو زبان تاثیر داشته و کلمه های زیادی در انگلیسی مشاهده می شوند که در واقع ایتالیایی هستند و عکس این قضیه هم وجود دارد. درمقاله زبان لاتین چیست به صورت مفصل درباره این زبان صحبت کرده ایم. از نقطه نظر الفبا باید گفت که حدود ۲۶ حرف بین این دو‌ زبان یکسان است. با این وجود می توانید این دو زبان را بسیار راحت تر یاد بگیرید. 

سخن پایانی

این مقاله را به یادگیری تفاوت زبان ایتالیایی و انگلیسی اختصاص داده ایم و نکات بسیار مفیدی را به نگارش در آورده ایم. زبان آموزان و علاقمندان به این دو زبان می توانند اطلاعات مفیدی از این مقاله کسب نمایند. اصولا آموزشگاه زبان ملل نگاه تخصصی و دقیقی به زبان های مختلف دارد. همچنین اساتید برجسته و متخصص در موسسه ملل با تکنیک ها و متد های به‌ روز دنیا این دو زبان و سایر زبان های رایج جهان را آموزش می دهند.
 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (2 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران