جاسوئیچی به انگلیسی | جاکلیدی به انگلیسی (keychain)

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/10/07 581
جاسوئیچی به انگلیسی

در این مقاله کلمه جاسوئیچی به انگلیسی را مورد بررسی قرار می دهیم. این ابزار در واقع یک نظم دهنده برای نگه داشتن تعدادی از کلیدها می باشد. در واقع با استفاده از این ابزار اجازه نمی دهید که کلید ها گم شوند. برای تولید این جا کلیدی ها از جنس های مختلف استفاده می شود.

برای آشنایی شما با این ابزار، آموزشگاه زبان ملل تصمیم دارد توضیح کاملی را ارائه دهد. در مورد جنس این ابزار باید گفت که از چرم، چوب، پلاستیک و حتی فلز برای تولید استفاده می شود.

ترجمه کلمه جاسوئیچی به انگلیسی

در بخش ابتدایی این مقاله در مورد معنی واژه جاکلیدی به انگلیسی توضیح خواهیم داد. این کلمه در زبان انگلیسی "keychain" نامیده می شود.

جاسوئیچی به انگلیسی

یادگیری این واژه هر چند ساده، برای افرادی که قصد دارند در کشورهای انگلیسی زبان زندگی نمایند، اهمیت زیادی دارد. در ادامه مثال هایی را از این واژه مطالعه می نمایید.

مطالعه بیشتر: بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

مثال های متعدد در مورد کلمه جاسوئیچی به انگلیسی

در این بخش از مقاله تعدادی از مثال های کاربردی در مورد کلمه جاسوئیچی به انگلیسی را مشاهده خواهید کرد. همچنین معنای این جمله را نیز در ادامه خواهیم نوشت. این گونه شما بسیار راحت تر می توانید از این واژه استفاده نمایید. 

جاکلیدی به انگلیسی

  • But the keys were there, dangling from an imitation leather case with the initials A. C. on it. Bending i. Carefully, he turned the key over to accessory.
    ولی سوئیچ ماشین در شکاف استارت بود و یک جاسوئیچی ساخته شده از چرم مصنوعی که حروف روی آن نوشته بود، از سوئیچ آویزان بود. 
  • Also attached to the key ring was a cardboard address card encased in Lucite. 
    یک کارت آدرس مقوایی با روکش پلاستیک به جاسوئیچی وصل بود. 
  • He took the keys off the ring, bounced them thoughtfully on the palm  of his hand for a moment, and then threw them away. 
    او کلیدها را از جاسوئیچی بیرون آورد و متفکرانه آن ها را کف دست خود بالا و پایین کرد و سپس آن ها را دور انداخت. 
  • He had puzzled over the key ring for a long time. 
    برای مدتی طولانی با شگفتی به جاسوئیچی خود خیره شد. 

کلمه جاسوئیچی به انگلیسی از کلمه های بسیار ساده و در عین حال بسیار پر کاربرد در مکالمات روزمره در آموزش زبان انگلیسی می باشد. پس یادگیری این کلمه های ساده را در برنامه های آموزشی خود قرار دهید. برای این که کلمه های جدید در ذهنتان بماند و فراموش نشوند، حتما آن ها را در جمله استفاده نمایید.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (7 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران