آموزش موسیقی و ریاضی به اپلیکیشن دولینگو اضافه می شود

خبر تاریخ به روزرسانی: 1402/10/12 377
آموزش موسیقی و ریاضی به اپلیکیشن دولینگو

اپلیکیشن دولینگو یک نرم افزار بسیار محبوب جهت آموزش زبان است که طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی از آن استفاده می نمایند. اما به تازگی خبری در مورد این برنامه منتشر شده است که طرفداران موسیقی و ریاضی را زیاد خوشحال خواهد کرد. این اپلیکیشن با اضافه نمودن آموزش موسیقی و ریاضی به برنامه خود راه را برای علاقمندان به این رو رشته هموار ساخته است. در واقع کاربران در کنار آموزش زبان می توانند این رو رشته را نیز یاد بگیرند. تا انتها همراه آموزشگاه زبان انگلیسی ملل باشید.


اضافه شدن آموزش موسیقی و ریاضی به اپلیکیشن دولینگو

آموزش موسیقی در اپلیکیشن دولینگو

قابل ذکر است که برای آموزش موسیقی از طریق اپلیکیشن دولینگو نیازی نیست از قبل تجربه ای در مورد موسیقی داشته باشید. متدهای آموزشی در این برنامه به صورت سرگرمی و بازی می باشد و کاربران می توانند به شیوه ای راحت به آموزش و یادگیری بپردازند. نکته مهم در مورد آموزش موسیقی از طریق برنامه دولینگو‌ این است که نیازی نیست ابزار موسیقی را در اختیار داشته باشید.

در واقع شما در این برنامه یک کیبورد مجازی را دریافت می کنید و می توانید از طریق همین کیبورد موسیقی را بنوازید. نکته مهم دیگر این است که تمام این برنامه های آموزشی در اپلیکیشن دولینگو به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرد. 

مقاله پیشنهادی: بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

آموزش ریاضی در اپلیکیشن دولینگو

از دیگر نکات مهم در مورد اپلیکیشن دولینگو، اضافه شدن برنامه آموزشی ریاضی می باشد. یکی از برنامه های ریاضی که در این نرم افزار آموزش داده می شود، آموزش محاسبه انعام و دستمزد ساعتی می باشد. نکته این جا است که در این اپلیکیشن، آموزش ریاضی و موسیقی در ابتدا برای زبان انگلیسی و اسپانیایی طراحی شده و همچنین برای نسخه های iOS قابلیت اجرا دارد.

البته بدپن تردید در آینده برنامه با پیشرفت زیادی مواجه خواهد شد و به صورت بسیار گسترده عرضه خواهد شد. پس باید با استفاده از این اپلیکیشن در کنار آموزش زبان انگلیسی، به یادگیری ریاضی و موسیقی نیز بپردازید و با بهترین و به روز ترین متدها و تکنیک ها در این مسیر به موفقیت دست پیدا کنید.
 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (1 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران