بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/14 491
بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود به دنیای اینترنت، استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی یکی از لذت بخش ترین روش ها برای یادگیری زبان به شمار می رود.

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی گوشی های آیفون

همه می دانیم که استفاده از گوشی های هوشمند برای همه امکان پذیر بوده و در هر مکان و در هر شرایطی می توان از این برنامه‌ های آموزشی استفاده نمود. برای این که شما با خیال راحت بتوانید از این برنامه ها استفاده نمایید، آموزشگاه زبان ملل تعدادی از بهترین ها را به شما معرفی خواهد کرد.

1. اپلیکیشن زبان شناس

بدون تردید این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بهترین برنامه آموزشی برای فارسی زبانان به شمار می رود. این برنامه آموزشی برای سیستم آیفون قابل استفاده می باشد‌. این اپلیکیشن ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد و به همین دلیل جزء بهترین ها می باشد. منابع بسیار عالی و کم‌ نظیر در این برنامه بارگذاری شده و امکانات آن به صورت سطح بندی شده وجود دارد.

زبان آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته می توانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند. نکته مهم در مورد این نرم افزار آموزش زبان، وجود انواع دوره های آموزشی برای یادگیری نکات گرامری، واژه ها و مهارت های مختلف زبانی می باشد. از طریق این برنامه می توان به کتاب های زبان اصلی اعم از داستان و کتاب های آموزشی دست پیدا کرد.


بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی
 

همچنین از طریق این اپلیکیشن می توان انواع فیلم، سریال و انیمیشن را مشاهده نمود و از زیرنویس فارسی و انگلیسی برای فهم بیشتر آن ها استفاده کرد. نکته مهم دیگر این است که امکان استفاده از پادکست از طریق این برنامه وجود دارد. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید به انواع دیکشنری های زبان انگلیسی معتبر دسترسی داشته باشید. در این نرم افزار می توانید تعیین سطح نموده و با توجه به دانش زبانی خود به یادگیری آن بپردازید. 

   ==> ==> لینک دانلود اپلیکیشن زبان شناس

2. اپلیکیشن رزتا استون

با این برنامه نیازی به کتاب و فرهنگ لغت ندارید و در هر مکان و شرایطی می توانید به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شما را از محیط های خسته کننده آموزشی رها کرده و این امکان را برای شما فراهم می سازد که با لذت و آرامش هر چه تمام تر به فرایند یادگیری زبان انگلیسی وارد شوید.

اپلیکیشن رزتا استون برای آیفون

با این اپلیکیشن می توانید با روش غوطه ور شدن در زبان، مراحل یادگیری را سپری کنید. درس های این نرم افزار آموزشی را می توانید دانلود و به صورت آفلاین استفاده کنید. نکته مهم دیگر وجود تمرین های بسیار متنوع در این برنامه است که یادگیری را برای شما آسان تر و اصولی تر می سازد. زبان های مختلفی در این برنامه آموزش داده می شود. 

  ==> ==> لینک دانلود اپلیکیشن رزتا استون
 

3. معرفی اپلیکیشن mondly برای آیفون

از طریق این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می توانید با روش های جذاب و سرگرم کننده حدود ۳۳ زبان را یاد بگیرید. این برنامه آموزشی برای سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته بسیار کاربردی و مناسب است. با داشتن انگیزه محکم و تلاش و پشتکار می توانید از طریق این اپلیکیشن، زبان را به خوبی و کاملا اصولی آموزش ببینید.

مطالعه بیشتر: بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

پس از یادگیری دروس مختلف این برنامه حدود ۵۰۰۰ کلمه ملکه ذهن شما خواهد شد. این نرم افزار آموزشی امکانات متعددی دارد. در این برنامه می توان تلفظ زبان آموزان را چک کرد و بازخورد آن را مشخص نمود. همچنین این برنامه حاوی تمرین های متعدد در زمینه مکالمه و در موقعیت های مختلف می باشد. از طریق این برنامه می توان با لهجه و نحوه تلفظ انگلیسی زبان ها نیز آشنا شد. از نکات بسیار جالب این برنامه امکان ارائه آمار پیشرفت درس می باشد.

  ==> ==> لینک دانلود اپلیکیشن mondly


بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون
 

4. آشنایی با اپلیکیشن Mango Languages

با استفاده از این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می توانید از تمرین های تعاملی استفاده بهینه داشته باشید. تلفظ صحیح کلمه ها از طریق یک ربات تشخیص داده می شود. به دلیل وجود تمرین های بسیار عالی در زمینه تمرین مکالمه، شما می توانید به یک اعتماد به نفس عالی دست پیدا کنید و به راحتی با افراد بومی صحبت نمایید.

مطالعه بیشتر: بهترین پیج آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام

همچنین با وجود توضیحات کامل در مورد نکات گرامری و یادگیری واژه های انگلیسی، دانش زبانی شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین این فرصت برای شما وجود دارد که با فرهنگ زبانی و اصطلاحات عامیانه نیز آشنا شوید. برای دانلود این برنامه آموزشی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. 

  ==> ==> لینک دانلود اپلیکیشن Mango Languages


بهترین اپلیکیشن های زبان انگلیسی آیفون
 

5. معرفی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Lingo Deer برای آیفون

این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را می توان در رتبه بهترین برنامه های آموزشی برای فارسی زبانان قرار داد. این برنامه بسیار پر طرفدار است و سایر زبان ها را نیز می توان از طریق آن یاد گرفت. از آموزش الفبا تا سطح پیشرفته از طریق این برنامه امکان پذیر است‌. درس ها در این برنامه به صورت تعاملی و کوتاه می باشد. 

  ==> ==> لینک دانلود اپلیکیشن Lingo Deer


 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Lingo Deer برای آیفون
 

6. اپلیکیشن دولینگو

این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شهرت بسیار زیادی دارد و برای سیستم اندروید و آیفون قابل استفاده می باشد. امکانات پایه ای و بسیار کاربردی در این برنامه آموزشی به صورت رایگان در دسترس می باشد.

مطالعه بیشتر: بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی برای آیفون

با این برنامه می توانید از طریق تکرار و تمرین مداوم زبان‌ را بسیار اصولی یاد بگیرید و مطمئنا فراموش نخواهید کرد. در این نرم افزار آموزش زبان می توانید برای یادگیری زبان های دیگر نیز اقدام نمایید. 

  ==> ==> لینک دانلود اپلیکیشن دولینگو


اپلیکیشن دولینگو آموزش زبان انگلیسی
 

7. شناخت اپلیکیشن Memrise

این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بیشتر بر روی یادگیری لغت های جدید و مکالمه تمرکز نشان می دهد. در این نرم افزار آموزشی فلش کارت های بسیار جالب و کاربردی وجود دارد که اجازه نمی دهد تکرار و تمرین شما را خسته و دلسرد سازد. ویدیو های بسیار جالب آموزشی در این برنامه بارگذاری شده است و می تواند تقویت مهارت شنیداری شما را تضمین نماید. تمرین های زیادی برای پیشرفت زبان آموزان در آن وجود دارد و از سطح مبتدی را پوشش خواهد داد. برای استفاده از این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی فقط کافی است روی لینک زیر کلیک نمایید. 

  ==> ==> لینک دانلود اپلیکیشن Memrise


بهترین برنامه های لموزش زبان انگلیسی برای گوشی های آیفون
 

8. معرفی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی آیفون Busuu

بسیاری از افراد این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را جزء بهترین برنامه ها قرار داده اند. این برنامه نیز به صورت رایگان در دسترس می باشد. در درس های این برنامه آموزشی، هر چهار مهارت زبانی مورد توجه قرار گرفته است. همچنین می توان درس ها را از طریق این برنامه دانلود کرده و به صورت آفلاین از آن ها استفاده نمود.

نکته جالب در مورد این برنامه آموزشی این است که عملکرد هفتگی زبان آموزان به صورت هفتگی برای آن ها ایمیل خواهد شد. با این برنامه انگیزه یادگیری زبان انگلیسی در شما بسیار تقویت خواهد شد. برخی از امکانات این برنامه رایگان نیست و برای استفاده از آن ها باید نسخه پولی را دریافت کنید. برای دانلود این برنامه‌ از طریق لینک زیر اقدام نمایید. 

  ==> ==> لینک دانلود اپلیکیشن Busuu


معرفی بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی آیفون
 

9. اپلیکیشن FluentU

در این برنامه آموزشی می توانید لغات جدید را به خوبی یاد بگیرید و همچنین مهارت شنیداری شما نیز بسیار تقویت خواهد شد چرا که تمرکز زیادی روی این مهارت دارد. این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای افرادی که در سطح متوسط قرار دارند بسیار توصیه می شود. به این طریق این افراد می توانند تمرین زیادی داشته باشند.

برای توضیح کلمه ها در این برنامه از فیلم و سریال های زبان اصلی استفاده می شود و به همین دلیل لغت ها در ذهن زبان آموزان می ماند. فلش کارت های زیادی در این برنامه وجود دارد که کمک زیادی به یادگیری لغت ها خواهد کرد. همچنین کوییز های زیادی نیز در این برنامه بارگذاری شده است. اگر دوست دارید از این برنامه آموزشی استفاده نمایید، فقط کافی است روی لینک زیر کلیک نمایید. 

  ==> ==> لینک دانلود اپلیکیشن FluentU


اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی FluentU
 

10. برنامه آموزش زبان انگلیسی Babbel

این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را نیز در رده بهترین ها قرار داده اند. در این برنامه آموزشی موضوعات بسیار کاربردی مورد بررسی قرار می گیرد و به همین دلیل روی مکالمه های روزانه زبان آموزان تاثیر زیادی می گذارد. مکالمه های موجود در درس ها بر پایه واقعیت های روزمره برنامه ریزی شده است و مهارت های شنیداری و نوشتاری و همچنین سایر مهارت ها تقویت خواهد شد. موضوعات مطرح شده در درس ها بسیار جذاب هستند و زبان آموزان را خسته نخواهند کرد. برای دانلود این برنامه روی لینک زیر کلیک کنید. 

 ==> ==> لینک دانلود اپلیکیشن Babbel

این مقاله اپلیکیشن های آموزشی زیادی را به شما معرفی نموده و می توانید از این طریق به یادگیری زبان انگلیسی به صورت بسیار لذت بخش اقدام نمایید. استفاده از این اپلیکیشن ها شما را خسته نمی کند و در عوض اعتماد به نفس را در شما افزایش خواهد داد.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (3 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران