10 پیج برتر اینستاگرام آموزش زبان انگلیسی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/21 241 زمان مطالعه: 4 دقیقه
پیج های آموزش زبان انگلیسی اینستاگرام

این روزها تعداد پیج های آموزش زبان اینستاگرام زیاد شده و شاهد رقابت بین آن‌ها هستیم؛ انتخاب پیجی که بتواند به صورت کارآمد و در زمان مناسب شما را به اهدافتان نزدیک کند، کمی دشوار است. طبق آخرین آمارهای به دست آمده افراد در طول شبانه روز به صورت میانگین حدود دو ساعت و نیم در فضای مجازی وقت می گذارند که بدون تردید بیش تر این مدت زمان صرف حضور در اینستاگرام می شود.

برخی از افراد در این شبکه اجتماعی جذاب، به دنبال یادگیری مهارت های جدید هستند و برخی دیگر به دنبال علایق خود در آن می گردند. اگر قصد دارید مابین پست های فان و سرگرم کننده ای که در اینستاگرام می بینید، زبان انگلیسی را هم یاد بگیرید یا مروری بر نکات مهم آن داشته باشید، در این مقاله همراه ما باشید.

معروف ترین پیج های آموزش زبان در اینستاگرام

نکته مهم این است که همه مطالب موجود در اینستاگرام نمی تواند صحیح و مفید باشد. چه بسا بسیاری از پیج ها کاربران را به بیراهه کشانده و کاربر را از مسیری که باید، دور می کنند. معرفی بهترین پیج های آموزش زبان اینستاگرامی به شما این امکان را داده که در زمان صرفه جویی کرده و صفحه ای مفید را دنبال کنید.

انتظارات از پیج های آموزش زبان اینستاگرام

در این بخش از مقاله نکات مهم و انتظاراتی که از پیج های آموزش زبان اینستاگرام می رود را با هم مرور خواهیم کرد. در وهله اول باید به این نکته توجه داشت که پیج مورد نظر بر روی تمام مهارت های زبانی از جمله مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و همچنین مهارت خواندن تمرکز داشته باشد. این امر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و اصلا نباید نادیده گرفته شود.

از آن جایی که فضای اینستاگرام کاملا یک فضای سرگرم کننده می باشد، پس یک پیج موفق هم باید این نکته را سر لوحه خود قرار داده و مطالب آموزشی را در قالبی سرگرم کننده و جذاب به کاربران ارائه دهد. نکته دیگر که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، مهارت مدرس است‌. شخصی که به عنوان مدرس قرار است در پیج مورد نظر فعالیت داشته باشد و به نوعی بلاگر صفحه باشد، باید مهارت بالایی داشته، بر موضوع مورد نظر تسلط کافی داشته و با بیان رسا و جذاب به تدریس موضوع مورد نظر بپردازد. در ادامه چند پیج معتبر را به شما کاربران و زبان آموزان عزیز معرفی می کنیم. 

1. پیج اینستاگرام آموزش زبان ملل

موسسه زبان ملل برای یادگیری زبان آموزان خود و سایر کاربران، پیج آموزش زبان اینستاگرام melalacademy را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. این پیج در فضای اینستاگرام با نام melalacademy@ فعالیت دارد. در این پیج کارشناسان مجرب در مورد نکات مختلف گرامری، اصطلاحات روزمره انگلیسی با موضوعات مختلف و جمله های کاربردی در زمینه های گوناگون توضیحاتی کامل ارائه می دهند.

تمرکز بیشتر این پیج روی زبان انگلیسی است اما لازم به ذکر است که بگوییم آموزشگاه زبان ملل، تنها مرکز آموزش کلیه زبان ها در ایران می باشد. همه سنین در تمام سطوح زبانی می توانند از این پیج و مطالب مفید آن استفاده نمایند.

🔗 پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان ملل

  • تعداد دنبال کنندگان: 10 هزار نفر
  • تعداد پست ها: 63


پیج آموزش زبان ملل
 

2. پیج اینستاگرام امیر رضایی

یکی از پیج های آموزش زبان اینستاگرام، پیج امیر رضایی می باشد که حدود ۲۰۱ هزار دنبال کننده دارد و بسیاری از کاربران آن را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب نموده اند‌. در این پیج بیش تر بر روی آموزش گرامر زبان انگلیسی تمرکز شده است و همچنین بر روی اصطلاحات زبان هم کار می کنند. زبان آموزان و کاربران می توانند با توجه به توضیحات ارائه شده در این پیج، اشتباهات تلفظی خود را درست کنند تا بتوانند جمله ها و کلمه ها را به درستی ادا نمایند‌. 

🔗 پیج اینستاگرام امیر رضایی

  • تعداد دنبال کنندگان: 684 هزار نفر
  • تعداد پست ها: 380


پیج زبان امیر رضایی
 

3. پیج مرتضی جاوید

پیج دیگری که به شما عزیزان معرفی می نماییم، پیج آقای مرتضی جاوید است‌. این پیج با نام " mortezajavid_com@ " در فضای مجازی فعالیت دارد و در یادگیری سریع زبان کمک خواهد کرد تا شما با اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی آشنا شوید. آقای مرتضی جاوید برای یادگیری بهتر کاربران، استوری ها و برنامه های لایو زیادی دارد که این امر کمک زیادی به کاربران خواهد کرد.

🔗 پیج اینستاگرام مرتضی جاوید

  • تعداد دنبال کنندگان: 1.7 میلیون نفر
  • تعداد پست ها: 781


پیج زبان مرتضی جاوید
 

4. پیج اینستاگرام یادگیری زبان زبانیاد

نام این پیج در فضای اینستاگرام به صورت " zabanyad@ " می باشد. تعداد دنبال کنندگان این پیج در اینستاگرام حدود چهار ۲۳۲ هزار نفر می باشد. در این پیج بیش تر بر روی مکالمه تمرکز شده است و همچنین کاربران این فرصت را دارند که با مفاهیم، اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی و همچنین تلفظ صحیح کلمه ها آشنا شوند‌.

🔗 پیج اینستاگرام زبانیاد

  • تعداد دنبال کنندگان: ۲۳5 هزار نفر
  • تعداد پست ها: 662


 پیج زبان زبانیاد
 

5. پیج اینستاگرام رضا آرش نیا

این پیج هم از پر طرفدارترین پیج های آموزش زبان اینستاگرام است که حدود سه میلیون کاربر و دنبال کننده دارد. مدیریت این پیج را آقای رضا آرش نیا بر عهده دارد و فعالیت خود را در زمینه تقویت مهارت گفتاری دنبال می کند. آقای رضا آرش نیا در محیط های جذاب، پست های خود را ضبط نموده و در اختیار کاربران قرار می دهد و این نکته می تواند تاثیر زیادی بر یادگیری زبان دنبال کنندگان داشته باشد. به یاد داشته باشید که این پیج به نسبت سطح بالایی دارد.

🔗 پیج اینستاگرام رضا آرش نیا

  • تعداد دنبال کنندگان: 3.4 میلیون نفر
  • تعداد پست ها: 721


پیج زبان رضا آرش نیا
 

6. پیج آموزش زبان علیرضا صادقیان

پیج آموزش زبان اینستاگرام آقای علیرضا صادقیان، با نام " alirezasadeghiyann@ " فعالیت خود را در این زمینه برای یادگیری هر چه بهتر زبان انگلیسی ارائه می دهد و تعداد دنبال کنندگان آن حدود ۱۲۴ هزار نفر می باشد. آقای علیرضا صادقیان از مدرسان زبان انگلیسی هستند که برای کاربران در فضای اینستاگرام، این پیج را آماده نموده اند. با این پیج می توان معادل انگلیسی عبارت های فارسی پرکاربرد را یاد گرفت و البته تمرکز این پیج بر روی تقویت مهارت گفتاری نیز می باشد. همچنین باید گفت که در این پیج لغات و نکات مهم گرامری نیز آموزش داده می شود.

🔗 پیج اینستاگرام علیرضا صادقیان

  • تعداد دنبال کنندگان: 145 هزار نفر
  • تعداد پست ها: 354

مقاله پیشنهادی: جملات سنگین انگلیسی برای بیو اینستاگرام + 60 جمله با ترجمه


پیج زبان علیرضا صادقیان
 

7. پیج اینستاگرامی آموزش زبان انگلیش ایسلند

آقای سامان تیموریان یکی از مدرسان زبان انگلیسی و همچنین سخنران انگیزشی هستند که پیج او با نام " english_island@ " به آموزش زبان انگلیسی مشغول است. تعداد دنبال کنندگان این پیج حدود ۱۴۱ هزار نفر می باشد. افرادی که در فکر مهاجرت و سفر به کشورهای انگلیسی زبان هستند، می توانند از طریق این پیج بیش تر و بهتر به هدف خود دست پیدا کنند.

🔗 پیج اینستاگرام انگلیش ایسلند

  • تعداد دنبال کنندگان: 140 هزار نفر
  • تعداد پست ها: 1440


پیج زبان انگلیش ایسلند
 

8. پیج اینستاگرام انگلیش سورس

یکی دیگر از پیج های آموزش زبان اینستاگرام، پیج " english_source@ " است که اصطلاحات و نکات بسیار مهم و کاربردی زبان انگلیسی را به صورت عکس آموزش می دهد. در واقع کاربران با مشاهده عکس نوشته های مختلف می توانند با کلمه ها و اصطلاحات مختلف در قالب جمله های متعدد آشنا شوند و بدون تردید ملکه ذهن آن ها خواهد شد.

🔗 پیج اینستاگرام انگلیش سورس

  • تعداد دنبال کنندگان: 116 هزار نفر
  • تعداد پست ها: 1478


پیج زبان انگلیش سورس
 

9. پیج آموزش زبان اینستاگرام english code

در این پیج آموزش زبان اینستاگرام که حدود ۱۱۵ هزار دنبال کننده دارد، می توان از طریق عکس و با روش های سرگرم کننده، زبان انگلیسی را فرا گرفت. قابل ذکر است که در این پیج، آموزش ها بر اساس عکس نوشته انجام خواهد شد و زیاد بر روی مکالمه تاکید نمی شود. لینک زیر راه ورود به این پیج می باشد. 

🔗 پیج اینستاگرام english code

  • تعداد دنبال کنندگان: 571 هزار نفر
  • تعداد پست ها: 222


پیج زبان english code
 

10. پیج اینستاگرام انگلیش توربو

یکی دیگر از پیج های آموزش زبان در اینستاگرام، پیج " englishturbo@ " است که حدود ۹۵۲ هزار فالوور دارد و می توان آن را در رده پیج های بسیار پر مخاطب قرار داد. پست های این پیج بسیار متنوع و جذاب بوده و کاربران را به سمت خود جذب می نماید.

🔗 پیج اینستاگرام انگلیش توربو

  • تعداد دنبال کنندگان: 1.3 میلیون نفر
  • تعداد پست ها: 720


 پیج زبان انگلیش توربو
 

شما تا به حال از دنبال کنندگان کدام پیج بوده اید؟ تجربه خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. 

خدمات پیشنهادی: مطالعه بیشتر: کلاس زبان آنلاین در کل ایران

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (3 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران