چغاله بادام به انگلیسی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/14 772
چغاله بادام به انگلیسی

چغاله بادام به انگلیسی چه می شود؟ در این مقاله آموزشگاه زبان ملل همراه ما باشید تا نکات جالبی درباره این میوه وسوسه برانگیز و جذاب برایتان شرح دهیم. میوه ها جایگاه ویژه ای در برنامه غذایی و رژیم خانواده ها دارند و حتما باید انواع میوه را در سبد خرید خانواده قرار داد. برخی از میوه ها مختص یک کشور هستند و شاید در شناسنامه آن کشور قرار بگیرند. چغاله بادام‌ یا بادام سبز ایرانی نیز در این گروه از میوه ها قرار گرفته اند. 

>> آموزش زبان انگلیسی در تنها مرکز آموزش کلیه زبان ها در ایران <<

چغاله بادام به انگلیسی چه می شود؟

چغاله بادام یا بادام سبز ایرانی در واقع میوه ای بهاری است که در مدت زمان تقریبا کوتاهی مهمان خانه‌ ها می باشد. این میان وعده بهاری جایگاه ویژه ای در اکثر خانه ها دارد و از غلاف آن که بسیار ترد و خوشمزه است استفاده می نمایند. چغاله بادام به انگلیسی به نام " Persian Green Almonds" شناخته می شود و طرفداران زیادی دارد.


چغاله بادام
 

بخش میانی این میوه که‌ غلاف سبز رنگ قرار دارد، سفید، نرم و کمی ترش مزه می باشد. این میوه در بین خانواده های ایرانی و علی الخصوص جوان ها بسیار محبوب است. البته باید گفت که در کشورها و منطقه های مختلف، سلیقه های غذایی کاملا متفاوت می باشد. مردم انتخاب های متفاوتی برای میوه‌ ها دارند. در ایران میوه چغاله بادام به میزان زیادی یافت می شود و علاقه زیادی به آن در جامعه مشاهده می شود.

هنگامی که در فصل بهار، این میوه‌ وارد بازار می شود، می توان تقریبا در هر کدام از خانه های ایرانیان این میوه را مشاهده نمود. نام " green almonds " امروزه تقریبا در همه کشورها آشنا شده است و همه این میوه لذیذ ایرانی را می شناسند. این میوه از موارد کمیاب نیست و در همه مناطق کشور ما مشاهده خواهد شد.

مقاله پیشنهادی: گوجه سبز به انگلیسی

مقاله پیشنهادی: آموزش طعم ها به انگلیسی
 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (1 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران