چرا زبان انگلیسی زبان بین المللی است؟

چرا زبان انگلیسی زبان بین المللی است؟

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/10/03 1095
چرا زبان انگلیسی زبان بین المللی است

چرا زبان انگلیسی زبان بین المللی است؟ احتمالا شما هم تاکنون به این سوال فکر کرده اید و به دنبال پاسخی برای ان هستید. پس تا انتهای این مطلب همراه آموزشگاه زبان ملل باشید. زبان انگلیسی جزو زبان های مطرح در سطح جهان است که افراد زیادی در نقاط مختلف دنیا در حال یادگیری این زبان هستند. 

چرا زبان انگلیسی بین المللی است؟

از گذشته های دور تا به امروز زبان های بسیار زیادی وجود داشته اند که یا دچار تغییر شده اند یا کلا منقرض شده اند. زبان انگلیسی یکی از زبان هایی بوده است که با توجه به یورش ها و جنگ های مختلفی که به کشور مبدا آن وارد شده است، نتوانسته اند آسیبی به آن برسانند و آن را از بین ببرند. به زبان ساده تر زبان انگلیسی نه تنها از بین نرفت و تغییر نکرد، بلکه همواره کلمات بیشتری به دامنه لغات آن افزوده شد.
اما سوال پیش می آید که دلیل انتخاب این زبان به عنوان زبان بین المللی چه بوده است؟ این زبان به عنوان یک فرایند بسیار ضروری برای افرادی که می خواهند به کشورهای دیگر مهاجرت کنند و یا آنکه بورسیه تحصیلی دارند می باشد. در واقع اگر شما نتوانید این زبان بین المللی را بیاموزید به مشکلات و سختی های فراوانی برمی خورید. از جمله نکات جالبی که در مورد این زبان وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 

چرا انگلیسی زبان بین المللی شد؟

  1. قبل از قرن ۱۶ میلادی تقریبا ۶ میلیون نفر از مردم جهان از زبان انگلیسی استفاده می کردند. با گذشت زمان و افزایش قدرت و نفوذ انگلیس استفاده از این زبان گسترش پیدا کرد و هم اکنون تعداد افراد روند صعودی داشته است.
  2. از دیگر نکات و ویژگی های بارز این زبان که باعث شده است به عنوان زبان بین المللی شناخته شود این است که برای تولید علم از این زبان استفاده می کنند. موسسات و دانشگاه های معروف و معتبر در سطح جهان برای نمایش اختراع های علمی خودشان از این زبان استفاده می کنند. پس با توجه به این تعاریف متوجه مهم بودن و باارزش بودن این زبان شده اید.
  3. یکی دیگر از دلایلی که باعث شد این زبان به عنوان زبان بین المللی شناخته شود، این بود که زمانی که جنگ جهانی دوم رخ داد مشکلات فراوانی به خاطر نبودن زبان مشترک به وجود آمد که باعث اذیت شدن افراد شد. بنابراین بعد از اینکه جنگ به پایان رسید افراد تصمیم گرفتند که یک زبان مشترک و واحد را انتخاب کنند؛ این انتخاب انگلیسی بود.

برای انتخاب یک زبان واحد و بین المللی چندین زبان مختلف پیشنهاد شد که یکی از این زبان ها، زبان انگلیسی بود. زبان انگلیسی توانست به دلیل راحت تر بودن نسبت به دیگر زبان ها و نداشتن پیچیدگی زیاد به عنوان زبان بین المللی انتخاب شود و به مرور در سطح جهانی گسترش فراوانی داشته باشد.

سخن پایانی
با توجه به مواردی که گفته شد احتمالا تاکنون به مهم بودن و ارزش این زبان پی برده اید. روش های مختلفی نیز برای یادگیری این زبان وجود دارد. شما می توانید برای آموزش این زبان کاربردی به موسسات و سایت های گوناگونی همچون زبانشناس مراجعه کنید، یکی از بهترین موسساتی که می توانید برای آموزش زبان انگلیسی انتخاب کنید، آموزشگاه زبان ملل می باشد که علاوه بر کیفیت بسیار بالا، هزینه پایینی را دریافت می کند. پیشنهاد می کنیم تنها یک ترم از خدمات این آموزشگاه بهره ببرید تا خود متوجه تفاوت های بارز آموزشگاه زبان ملل (melalinstitute.com) با سایر آموزشگاه ها شوید. 

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (2 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران