28 کارتون انگلیسی برای تقویت زبان|کارتون انگلیسی➕لینک دانلود

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/20 595 زمان مطالعه: 5 دقیقه
کارتون انگلیسی برای تقویت زبان

مشاهده کارتون انگلیسی برای تقویت زبان یکی از راهکارهای بسیار مهم و کاربردی به شمار می رود. برای تقویت مهارت شنیداری، بالا بردن سطح دانش زبانی و همچنین ارتقای دامنه لغات، باید در زمینه مشاهده کارتون انگلیسی، انیمیشن های مختلف، فیلم و سریال تلاش های زیادی انجام داد. آموزشگاه زبان انگلیسی ملل برای کمک به زبان آموزان عزیز و خانواده های گرامی در این مقاله به معرفی بهترین کارتون های انگلیسی می پردازد. خوب است بدانید کارتون به انگلیسی carton می شود.

کارتون انگلیسی برای تقویت زبان بزرگسالان

بسیاری از افراد این تصور را دارند که مشاهده کارتون انگلیسی برای تقویت زبان تنها برای کودکان مناسب است و بزرگسالان نمی توانند به مشاهده آن ها بپردازند! در صورتی که این کار می تواند یک راهکار بسیار عالی برای تمرین مهارت های زبانی توسط بزرگسالان نیز باشد.

البته ناگفته نماند که برخی از انیمیشن ها برای مخاطبان بزرگسال تولید می شود که در زمینه پیشرفت زبانی کمک زیادی خواهد کرد. گاهی اوقات برخی از انیمیشن ها داستان های بسیار هیجان انگیز و جالبی دارند و شاید تاثیر آن ها از فیلم و سریال های واقعی هم بیش تر باشد. بدون تردید مشاهده کارتون ها مهارت شنیداری را تقویت کرده و دامنه لغات را به طرز چشمگیری گسترش خواهد داد و همچنین به درک عمومی زبان کمک خواهد کرد. توجه نمایید که در ابتدای یادگیری باید سراغ انیمیشن های ساده با تلفظ واضح بروید و در مرحله بعد به دنبال انیمیشن های مشکل تر بروید.

داستان کارتونی انگلیسی بسیار مهم است، سعی کنید با توجه به علاقه و سلیقه خود یک داستان جذاب را انتخاب و مشاهده نمایید. نکته مهم دیگر این است که باید هدف شما از مشاهده کارتون ها مشخص باشد. اگر سعی دارید مهارت شنیداری خود را تقویت نمایید بهتر است کارتون های دارای دیالوگ و مکالمات واضح را انتخاب نمایید. اگر هدفتان بالا بردن دامنه لغات می باشد، بهتر است انیمیشن هایی را مشاهده کنید که در مورد زندگی روزمره و تعاملات عادی هستند. در ادامه لیستی از بهترین کارتون های انگلیسی برای تقویت زبان را مشاهده می کنید:

 1. انیمیشن انگلیسی Angry Birds

این انیمیشن محصول سال 2016 است و یک کارتون به زبان انگلیسی با جملات روزمره می باشد. پرندگانی شاد و سرخوش در این انیمیشن هستند که با فراغ بال در جزیره ای زندگی می کنند. این شادی تا زمانی وجود دارد که خوک‌ های سبز و مرموزی به جزیره می آیند‌. از بین پرنده ها، سه پرنده به نام های قرمز، چاک و بمب به جستجوی خوک ها می روند و قرار است از کار آن ها و دلیل ماندنشان در جزیره سر در بیاورند. داستان این انیمیشن بسیار جذاب بوده و جملات و واژگان خوبی برای یادگیری دارد.


بهترین کارتون انگلیسی برای تقویت زبان
 

2. انیمیشن Animal United

انیمیشن Animal United نیز از کارتون های بسیار جذاب و محصول سال 2010 می باشد. در این کارتون انگلیسی دخترانه و پسرانه، احساسات متفاوت توسط شخصیت های حیوانی نشان داده می شود. بدون شک این انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی گزینه مناسبی است چون سطح مبتدی دارد و سرعت آهسته آن یادگیری را راحت تر می کند. در عین حال این کارتون بسیار سرگرم کننده و جذاب می باشد.


انیمیشن برای تقویت زبان انگلیسی با زیرنویس
 

3. کارتون Bunyan & Babe 

این انیمیشن بسیار سرگرم کننده و در عین حال روان در سال 2017 تولید شده است. این کارتون پر از عبارت های کاربردی و روزمره است و مطمئنا علاقه زیادی به آن پیدا می کنید. شک نداشته باشید که یک بار دیدن این کارتون شما را ترغیب می کند که چندبار دیگر هم به مشاهده آن بپردازید.

4. کارتون Captain Underpants 

انیمیشن Captain Underpants یا کاپیتان زیر شلواری نمونه ای از کارتون انگلیسی با زیرنویس فارسی می باشد. عبارت های استفاده شده در این انیمیشن بسیار روتین و کاربردی هستند و مطمئنا به راحتی می توانید آن ها را یاد بگیرید. داستان این کارتون‌ درباره دو‌ پسر بچه با نام های جورج و هارولد است. این دو بچه مدیر مدرسه خود را هیپنوتیزم کرده و از او شخصیت تخیلی موجود در کتاب هایشان را می سازند. این شخصیت همان کاپیتان زیر شلواری است که داستان درباره او اتفاق می افتد. داستان بسیار جذاب است و در کنار یادگیری زبان، سرگرم کننده می باشد.


دانلود رایگان کارتون های انگلیسی برای تقویت زبان
 

5. کارتون انگلیسی Hotel Transylvania 

کمتر کسی پیدا می شود که نام این انیمیشن را نشنیده و یا آن را ندیده باشد. این انیمیشن بسیار جذاب در سال 2012 ساخته شده است‌. این کارتون از بهترین انتخاب های شما جهت پیشرفت در زبان می باشد. عبارات بسیار جالب و بامزه ای در این انیمیشن وجود دارد که مطمئنا منبع بسیار خوبی برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی محسوب می شود. توصیه می کنیم این کارتون‌ را حتما مشاهده نمایید. البته این کارتون در قسمت ساخته شده که جدیدترین قسمت آن مربوط به سال 2022 است و نسبتا کارتون انگلیسی جدید به حساب می آید.


کارتون انگلیسی برای تقویت زبان بزرگسالان با زیر نویس فارسی
 

6. کارتون Tangled یا گیسو کمند 

این کارتون داستانی با ژانر کمدی - رمانس دارد و در سال 2010 ساخته شده است. در این کارتون انگلیسی طولانی شاهد صحنه های مختلفی با ژانر کمدی، هیجانی و رمانتیک هستیم. عبارت های بسیار کاربردی و جالب در این انیمیشن وجود دارد که منبع بسیار خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی به شمار می رود. مطمئنا با دیدن این انیمیشن دوباره مشتاق خواهید شد که آن را مشاهده نمایید. از آن جایی که در این انیمیشن ساختارهای گرامری زیادی استفاده شده است، با یک بار دیدن نمی توانید همه نکات را یاد بگیرید و توصیه می کنیم چند بار آن‌ را مشاهده نمایید. 


دانلود رایگان کارتون زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی
 

7. انیمیشن The Jungle Book

اگر به دنبال یک انیمیشن هیجانی و جذاب هستید که در کنار سرگرمی و لذت بردن، زبان انگلیسی را نیز یاد بگیرید، انیمیشن کتاب جنگل را در برنامه خود قرار دهید. ساخت این کارتون در سال 2016 انجام شده است و طرفداران زیادی دارد. در ابتدا سرعت کارتون از نظر لحن، آهسته و شمرده بوده اما هرچه به انتهای انیمیشن می رسیم، لحن و سرعت آن تندتر خواهد شد. به همین دلیل گوش شما این روند را حس نکرده و به آن عادت می کند.


کارتون انگلیسی برای تقویت زبان نوجوانان
 

8. کارتون انگلیسی Despicable Me

کارتون Despicable Me در دو فصل ساخته شده است. تولید این انیمیشن در سال 2010 بوده و بخش دوم آن برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مناسب تر است. در این کارتون انگلیسی، شما شاهد حرکات بسیار جالب و خنده دار پدر مهربان خواهید بود. همین حرکات جذاب باعث می شود که جملات و عبارات برای شما ماندگار تر شوند و به اصطلاح ملکه ذهن شما خواهند شد. در کل این انیمیشن لغات پرکاربرد زیادی دارد و گزینه بسیار خوبی برای یادگیری این زبان به شمار می رود. این کارتون انگلیسی با زیرنویس انگلیسی را می توانید در لینک زیر مشاهده نمایید.


دانلود کارتون به زبان انگلیسی ساده
 

9. انیمیشن The Road to El Dorado 

این کارتون انگلیسی برای تقویت زبان در سال 2000 ساخته شده، این انیمیشن قدری قدیمی تر از کارتون های دیگر است اما نکته جالب این انیمیشن داستان و اتفاقات بسیار جذاب آن می باشد. در واقع باید گفت که اتفاقات این داستان به زندگی واقعی بسیار نزدیک است و عبارت ها و واژه های به کار رفته در آن خیلی کاربردی هستند. از آن جایی که سرعت فیلم و اتفاقات آن سریع نیست، افرادی که در سطح مبتدی زبان قرار دارند می توانند با استفاده از زیرنویس به راحتی مکالمات را متوجه شوند.


دانلود رایگان کارتون های انگلیسی برای تقویت زبان
 

10. کارتون انگلیسی Sesame Street

این انیمیشن آموزشی در خیابانی می باشد که شخصیت های آن به صورت انسانی بوده و تعاملات زیادی با هم دارند‌. در هر قسمت از این انیمیشن داستان سرگرم کننده ای به همراه آهنگ ها و محتوای آموزشی وجود دارد که مخاطب را به خود جذب خواهد کرد. این کارتون برای افراد مبتدی بسیار کاربردی و مهم است و واژه های آن به شیوه ای بسیار سرگرم کننده و جذاب آموزش داده می شود و ساختارهای زبانی بسیار جالبی دارد.

با معرفی انیمیشن انگلیسی سطح مبتدی شما می توانید آموزش زبان انگلیسی را به صورت کاملا اصولی ادامه دهید. در ابتدای مسیر می توانید مشاهده انیمیشن برای تقویت زبان انگلیسی با زیر نویس را تجربه کنید و در مراحل بعد زیر نویس را بردارید. 

11. انیمیشن The Simpsons

این انیمیشن برای تقویت زبان انگلیسی یک کارتون کلاسیک است و به گونه ای طراحی شده است که یک کمدی متحرک بوده و زندگی خانواده سیمپسون ها را که در اسپرینگفیلد زندگی می کنند را به نمایش می کشاند. این کارتون برای زبان آموزان دوره متوسط بسیار مناسب است و آن ها را با واژه های پیچیده و اجتماعی آشنا می کند.


کارتون و انیمیشن تقویت یادگیری انگلیسی
 

12. انیمیشن Adventure Time

این انیمیشن برای افرادی که به دنبال هیجان هستند، مناسب نیست. این انیمیشن در مورد فردی به نام فین است که همراه با سگ جادویی اش جیکذ در سرزمینی پسا آخر الزمانی سیر می کنند. در این سرزمین با شخصیت های عجیبی مواجه می شوند و چالش هایی سر راه آن‌ ها قرار می گیرد. زبان این کارتون عجیب و غریب است و مضامین تخیلی دارد و افرادی که به دنبال عبارات منحصر به فرد و خاص هستند می توانند این داستان را دنبال نمایند.

13. کارتون انگلیسی Daria

این داستان در مورد یک دانش آموز دبیرستانی است که باهوش بوده و داستان تقریبا طعنه آمیز می باشد. این شخص خود را در تضاد با دنیای سطحی اطراف خود می بیند. دیالوگ های این انیمیشن تقریبا پیچیده و دارای تفسیرهای اجتماعی می باشد. زبان آموزانی که در سطح پیشرفته قرار دارند می توانند به راحتی این انیمیشن را مشاهده نمایند و تسلط خود را بر زبان عمومی افزایش داده و همچنین روی درک مطلب خود کار کنند.

14. کارتون BoJack Horseman

این کارتون نیز از بهترین انیمیشن ها برای یادگیری زبان محسوب می شود و داستان آن کمدی می باشد‌. افرادی که تمایل دارند انگلیسی عمومی خود را تقویت نمایند می توانند این کارتون را مشاهده نمایند. مسائل اجتماعی و طنز سیاه در این انیمیشن به نمایش گذاشته می شود و برای زبان آموزان چالش هایی را به همراه دارد و آن ها را با زبان و موضوعات فرهنگی آشنا می کند و مهارت های زبانی آن ها را تقویت می نماید.


انیمیشن های جذاب برای تقویت و یادگیری زبان انگلیسی
 

15. انیمیشن Ugly Americans

داستان این انیمیشن در نیویورک اتفاق می افتد و داستان تعامل یک مددکار اجتماعی به نام مارک لیلی با موجودات ماوراء طبیعی را نشان می دهد که قصد دارند در جامعه انسانی جذب شوند. این انیمیشن برای تقویت زبان انگلیسی ترکیبی از فانتزی و طنز است و سبک های مختلف زبانی را در خود دارد و به بینندگان القا می نماید. همچنین در این انیمیشن جوک‌ های جذاب و اصطلاحات اجتماعی وجود دارد که یاد می گیرید. 

کارتون های انگلیسی برای تقویت زبان کودکان

اگر قصد دارید زبان را یاد بگیرید، می توانید در ابتدا از انیمیشن برای تقویت زبان انگلیسی با زیرنویس استفاده نمایید چرا که فهم و درک آن را برای شما آسان تر می کند. بسیاری از کارتون های انگلیسی بر تعاملات اجتماعی تمرکز می کنند و به این صورت زبان آموزان می توانند با مکالمه ها و عبارت های روزمره در دنیای واقعی آشنا شوند. بدون تردید در انیمیشن های انگلیسی کلماتی مورد استفاده قرار می گیرند که برای یادگیری زبان ساده هستند.

16. کارتون انگلیسی Peppa Pig

این کارتون به زبان انگلیسی ساده برای افرادی مناسب است که به تازگی گام در مسیر یادگیری زبان گذاشته اند و در ابتدای این سفر باید با واژه های اولیه و همچنین مکالمه های روزانه آشنا شوند. داستان این انیمیشن درباره یک خوک دوست داشتنی به نام پپا و خانواده اش است. در هر قسمت داستان های بسیار ساده در مورد روزمرگی ها عنوان خواهد شد. به عنوان مثال در مورد رفتن به مدرسه، بازی در مدرسه با دوستان و همچنین روزمرگی ها با خواهر و برادر صحبت می کند. این انیمیشن زیبا و رنگارنگ دارای شخصیت های بسیار جذاب بوده و با زبان ساده ای که دارد می تواند برای مبتدیان بسیار ایده آل باشد. دانلود کارتون به زبان انگلیسی:


کارتون های انگلیسی برای تقویت زبان کودکان
 

17. کارتون Phineas and Ferb

Phineas and Ferb کارتون انگلیسی برای کودکان است که برای سطح متوسط از دانش زبانی مناسب می باشد. داستان در مورد دو برادر به نام های فینیس و فرب است که در واقع ناتنی هستند و با هم شروع به کار می کنند. این دو در تعطیلات تابستانی خود به دنبال پروژه های وحشیانه و تخیلی هستند. دیالوگ‌ های این کارتون انگلیسی طنز بوده و زبان آموزان را با این گونه اصطلاحات آشنا می کند.

18. کارتون Paw Patrol

این کارتون انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی در مورد شخصیتی به نام رایدر است و داستان های جذابی را دنبال می کند. زبان این انیمیشن بسیار ساده بوده و می تواند برای زبان آموزان مبتدی و کودکان یک مورد بسیار مناسب به شمار رود.

مقاله پیشنهادی: بهترین سریال ها برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی

19. کارتون Arthur

داستان در مورد یک شخصیت هشت ساله به نام آرتور است. انگلیسی اولیه را می توان از طریق این انیمیشن آموخت. 

20. انیمیشن Curious George

داستان جرج کنجکاو نمونه ای از کارتون برای یادگیری زبان انگلیسی است که برای کودکان بسیار جذاب می باشد. داستان این انیمیشن در مورد یک میمون کوچولو و کنجکاو است که جریان های جذابی را به همراه دارد. تلفظ های موجود در این انیمیشن بسیار واضح بوده و در آن از واژه های روزمره زیادی استفاده می شود. این انیمیشن برای افراد مبتدی و کودکان کاربردی است.


دانلود کارتون انگلیسی برای کودکان 4 سال
 

21. انیمیشن Kim Possible

این انیمیشن انگلیسی سطح مبتدی داستان یک دختر دبیرستانی را نشان می دهد که ماجراهای اکشن و جذابی را نشان می دهد. این دختر قصد دارد در اوقات فراغت خود جهان را نجات دهد. در این کارتون دیالوگ ها بسیار معمولی بوده و برای نوجوانان و کودکان سرشار از واژه های مربوط به ماجراجویی می باشد. همچنین واژه های روزمره و تخصصی در این انیمیشن برای زبان آموزان همچون یک کلاس آموزشی عمل خواهد کرد.

22. انیمیشن انگلیسی Rick and Morty

این انیمیشن دارای یک داستان چند وجهی می باشد و به همین دلیل می تواند چالش بسیار جالبی برای زبان آموزان باشد. داستان این کارتون جذاب ترکیبی از طنز و علمی تخیلی می باشد و برای پیشرفت در درک زبان انگلیسی انتخابی عالی به حساب می آید.


دانلود کارتون انگلیسی برای کودکان 3 سال
 

مقاله پیشنهادی: بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی

معرفی 7 انیمیشن برای آموزش زبان انگلیسی بر اساس سایت oxfordlanguageclub

در صورتی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید وب سایت oxfordlanguageclub انیمیشن های محبوب دیگری را در این زمینه معرفی کرده است که می توانید به آن ها استناد کنید؛ در واقع دیدن این انیمیشن ها سبب تقویت زبان شما می شود. کارتون های مذکور تماما به صورت زیرنویس در دسترس هستند و به راحتی می توانید آن ها را از منابع مختلف، گاه با دوبله هم دانلود و تماشا کنید.

23. کارتون Word Party یا مهمانی کلمات

"Word Party" یک كارتون انگليسي براي كودكان است که توسط شبکه Netflix تولید شده است. این انیمیشن در قالب سریال تلویزیونی پخش می شود و برای سنین پیش دبستانی که در حال یادگیری کلمات، اعداد، اشکال و رنگ ها هستند ایده آل است. سبک کارتون "Word Party" از لحاظ تصاویر و شخصیت ها، زیبا و جذاب بوده و با استفاده از موسیقی و آواز به کودکان کمک می کند تا بهتر و با حالتی شاد مهارت های خود را تقویت کنند.

در انیمیشن "Word Party"، چهار کودک حیوان (پاندای قهوه ای، فیل، کیوتی و خرس قهوه ای) به نام های "لولا"، "بیتا"، "فرانسیس" و "تانک" به شخصیت های اصلی تبدیل می شوند. این کودکان حیوان با کمک کودکان تماشاچی، بازی های مختلفی (همچون بازی های ریاضی) انجام می دهند و در حال آموزش مفاهیم ابتدایی مثل حروف، اعداد، واژگان و مفاهیم روزمره هستند.


دانلود کارتون انگلیسی برای کودکان 10 سال
 

24. انیمیشن Dora, the Explorer یا دورای کاوش گر

"دورا، کاوشگر" یک انیمیشن آمریکایی کودکانه و آموزشی است که توسط کریس گرونینگ ساخته شده است. این انیمیشن برنامه های تلویزیونی رسانه های مختلفی را به همراه داشته و برای کودکان سنین پیش دبستانی مناسب می باشد. این انیمیشن برنامه تلویزیونی کودکانه محبوبیت بالایی در سراسر جهان دارد.

دورا یک دختر کوچک و پرانرژی است که همراه با میمون خود به نام "بوت" به ماجراجویی های مختلف می رود. او در طول ماجراجویی ها با موانع و مشکلات مواجه می شود و با تلاش و همکاری با تماشاچی ها مشکلات را حل می کند. در هر قسمت از این انیمیشن، دورا و بوت با کودکان تماشاچی تعامل دارند و از آن ها کمک می خواهند تا مسائل آموزشی و روزمره را حل کنند.
"دورا، کاوشگر" با موسیقی زنده و آواز همراه است که کودکان را همراه با دورا به یادگیری اعداد، رنگ ها، حروف، مفاهیم جغرافیایی و دیگر مطالب آموزشی تشویق می کند. هدف اصلی این انیمیشن، آموزش بهتر و تقویت مهارت های کودکان در حوزه های مختلف می باشد. از طرفی "دورا، کاوشگر" به عنوان یکی از برنامه های آموزشی و سرگرم کننده برای کودکان، توانسته است جایگاه خوبی بین خانواده ها به خصوص اولیای کودکان پیش دبستانی پیدا کند و می تواند به مسیر درست رشد و یادگیری کودکان کمک کند.


بهترین کارتون های زبان انگلیسی برای یادگیری زبان
 

25. انیمیشن آواتار آخرین بادافزار Avatar, The Last Airbender

در ادامه معرفی انیمیشن و کارتون برای تقویت زبان "آواتار: آخرین بادافزار" یک انیمیشن آمریکایی محبوب و مجموعه تلویزیونی است که توسط مایکل دانته دی مارتینو، برایان کونیتزکو و آرون ایز دوبلیو. توسعه و تولید شده است.

این انیمیشن در سبک اکشن، ماجراجویی و فانتزی می باشد و در سه فصل (کتاب آب، کتاب آتش و کتاب زمین) پخش شده است. از طرفی داستان "آواتار: آخرین بادافزار" در دنیای خیالی با اقوام مختلف مردم و قدرت های افسانه ای رخ می دهد. در این دنیا، افرادی به نام بادافزارها وجود دارند که هرکدام قدرت کنترل عناصر مختلف (آب، آتش، زمین و هوا) را دارند. ولی تنها یک نفر به عنوان آواتار در همه چهار عنصر می تواند نقش ایفا کند و این نقش آواتار نیز هر چند قرن یک بار به یک نفر داده می شود.

در داستان این انیمیشن، نقش آواتار به یک پسر بچه به نام "آانگ" می افتد که بر اثر یک حادثه در یخ می خوابد و بعد از صد سال بیدار می شود. آواتار، هدف خود را در پیدا کردن و تربیت کردن خود بازیافته و باید با کمک دو دوست و طرفدارانش، به نام های "کاتارا" و "سوکا" قوای خود را کنترل کرده و به ماموریتش برای جلوگیری از تصاحب دنیا توسط قوای شرورانه بپردازد. "آواتار: آخرین بادافزار" با داستانی پیچیده، توسعه شخصیت های قوی، گرافیک فوق العاده و موسیقی جذاب، مورد تعریف قرار گرفته و توانسته است به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های تاریخ تلویزیون شناخته شود.


Avatar The Last Airbender از بهترین کارتون های آموزشی زبان انگلیسی
 

26. Disenchantment یا طلسم شدگان

"Disenchantment" یک انیمیشن کمدی فانتزی ایالات متحده است که توسط مات گرونینگ ساخته شده است. این انیمیشن در سبک انیمیشن سه بعدی و در قالب سریال تلویزیونی پخش می شود. "Disenchantment" توسط شبکه نتفلیکس تولید شده و از سال 2018 به نمایش درآمده است. داستان این انیمیشن در کشوری به نام "دریملند" رخ می دهد که یک جهان خیالی و افسانه ای است. دختری به نام "بینی" (نقش اصلی) که یک شاهزاده است، اما از کارهای شاهزادگی خسته شده و دنبال ماجراهای جدید است، همراه با دو دوست خود، "لوسی"(یک بچه باهوش و خطاکار) و "الفو" (یک بچه بی دردسر) به ماجراجویی های مختلف می پردازد. آن ها در طول ماجراها با انواع موجودات خیالی، جادوگران و دشمنان مختلف مواجه می شوند.

"Disenchantment" با طنز و شوخ طبعی، موضوعات مختلف اجتماعی و فلسفی را به شیوه ای کمیکال و طنزآمیز به تصویر می کشد. این انیمیشن حاوی الهام ها و اشاره های بسیاری به افسانه ها، داستان های خیالی و اعتقادات مختلف است که باعث می شود برای بزرگترها نیز جذاب باشد. کارتون طلسم شدگان با داستان های جذاب، شخصیت های خنده دار و موضوعات چندلایه، توانسته است مخاطبان گسترده ای جذب کند و در جمع انیمیشن های پرطرفدار دهه اخیر قرار گیرد. اگر به دنبال یک انیمیشن فانتزی و خنده دار هستید، "Disenchantment" می تواند یک گزینه مناسب باشد.


کارتون های آموزشی زبان انگلیسی
 

27. SpongeBob SquarePants یا باب اسفنجی شلوار مکعبی

انیمیشن "باب اسفنجی" (SpongeBob SquarePants) یکی از محبوب ترین مجموعه های انیمیشنی تلویزیونی است که در کشورهای مختلف جهان شناخته شده و علاقه مندان زیادی دارد. این انیمیشن از نوع کمدی و ماجراجویی بوده و برای انواع سنی توصیه می شود. "باب اسفنجی" داستان اسفنج مردی به نام "باب اسفنجی" را روایت می کند که در آب های آزاد اقیانوسی به نام "بیکینی باتم" زندگی می کند. او در یک خانه آناناس شکل به همراه حیوانات دیگری نظیر ماهی، خرچنگ، ازدحامات دریایی و... زندگی می کند. "پاتریک" به عنوان بهترین دوست او، همیشه در کنار "باب اسفنجی" قرار دارد و ماجراهایی مهیج و خنده دار با هم می سازند.

شخصیت اصلی این انیمیشن "باب اسفنجی" است و از دیگر شخصیت ها باید به "گاری" (خرچنگ با ویژگی های مرتب طلب)، "آقای کراستی کربی" (که به عنوان صاحب رستوران کراستی کربی مشغول به کار است و به شدت دوست دارد مشتری ها را ناراحت کند)، "پلنکتون" (دوست باب اسفنجی که همیشه سعی دارد به او آسیب بزند) و "سکوئید وارد" (که یک علاقه مند به علم و فضاست و بسیار باهوش به حساب می آید) اشاره کرد.

این انیمیشن با سبک طنز خاص و کاراکترهای جالب و متنوع، نقد مثبتی از جامعه، مشکلات و مسائل روزمره انجام می دهد با وجود سبک کودکانه و مضحک این انیمیشن، به طور غیرمستقیم به موضوعات مهمی نظیر دوستی، خلاقیت، همدلی و مقابله با ترس ها اشاره می کند. "باب اسفنجی" با داشتن فصل های متعدد و اجرای بی نظیر کارتونی از سال ۱۹۹۹ تاکنون ادامه داشته و به یکی از برنامه های تلویزیونی برتر و پرطرفدار جهان تبدیل شده است. همچنین این انیمیشن، فیلم های انیمیشنی و بازی های ویدیویی خود را نیز دارد و جامعه طرفداران بزرگی تشکیل داده است.


کارتون انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی
 

28. انیمیشن Voltron, Legendary Defender یا ولترون: مدافع افسانه ای

انیمیشن (Voltron: Legendary Defender) یک مجموعه انیمیشن آمریکایی است که توسط استودیو دریم ورکس انترتینمنت و استودیو میر استودیوس تولید شده است. این انیمیشن مبتنی بر سری انیمه و نوستالژیکی با نام "گلکسی سپتر ولترون" که در دهه 1980 ساخته شده بود، می باشد. "ولترون: مدافع افسانه ای" در سال 2016 منتشر شد و تا 2018 به طور مداوم فصل های جدیدی را ارائه داد.

داستان انیمیشن "ولترون: مدافع افسانه ای" حول محور پنج نوجوان نخبه و با استعداد به نام های "شیرو"، "لنس"، "پاید"، "هانک" و "کوران" است که تصادفاً یک دیسک که از طریق آن به جهان مرموز دیگری دسترسی پیدا می کنند، کشف می کنند. آن ها در آن جهان با نژادی از عظیم ترین و مرموزترین موجودات که با نام "گالرا" شناخته می شوند روبرو می شوند. بعد از ملاقات با یک مخلوق معنوی به نام "کوراند" که آن ها را با وجود نقشه هایی از گلکسی آشنا می کند، نوجوانان متوجه می شوند که به عنوان مدافعان محصول هزارساله ولترون، قادر به اتحاد به یک موجود هیولایی اسطوره ای، ملقب به "ولترون" هستند. وظیفه آن ها ایستادن در برابر نیروهای تاریکی به رهبری "زارکون"، امپراتوری شرور و مهاجم و محافظت از کهکشان است.

"ولترون: مدافع افسانه ای" با ماجراهای هیجان انگیز، نبردهای فضایی، کاراکترهای چند بُعدی و همچنین موضوعاتی مانند دوستی، همدلی و تلاش برای نجات جهان، بسیاری از طرفداران انیمیشن ها و دنیای علمی-تخیلی را به خود جذب کرده است. گرافیک زیبا، سبک هنری منحصربه فرد و اجرای صحنه های اکشن همه به کیفیت این انیمیشن افزوده اند.


Voltron Legendary Defender از بهترین کارتون های انگلیسی برای تقویت زبان
 

مقاله پیشنهادی: 33 آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان ➕ دانلود رایگان 2024

سخن آخر

با معرفی چندین کارتون انگلیسی برای تقویت زبان با شما بودیم و امیدواریم که توانسته باشیم برای انتخاب به شما کمک کرده باشیم. مطمئن باشید که با مشاهده این انیمیشن ها، در کنار لذت بردن زیاد و ایجاد سرگرمی، می توانید مهارت شنیداری خود را به طور چشمگیری تقویت کنید. دامنه لغات شما نیز بسیار بالا می رود. البته پیشنهاد ما این است که لغات و اصطلاحات جدید را در دفتری یادداشت کرده و سعی کنید آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (2 امتیاز)
نظرات
خادمی زاده (یکشنبه 19 فروردین 1403 17:43:16)

دانلود کارتون انگلیسی جدید هم بزارید خب

یارا کاووس (شنبه 26 اسفند 1402 13:01:36)

مرسی از مقاله خوبتون
پیشنهاد من Gravity Falls برای سطح ادونسه

حنانه معتمد (شنبه 26 اسفند 1402 13:00:06)

Teen Titans Go هم باحاله من باهاش خیلی کار میکردم لولشم متوسط رو به پایینه

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران