معرفی کتاب آموزش زبان کره ای از مبتدی تا پیشرفته!

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/10/11 729
بهترین کتاب های آموزش زبان کره ای

افرادی که علاقمند به آموزش زبان کره ای هستند، بهتر است کتاب هایی را در این زمینه تهیه کرده و با مطالعه آن ها به دانش زبانی خود بیافزایند. بدون تردید مطالعه و استفاده از منابع علمی برای یادگیری زبان کره ای و سایر زبان ها می تواند مسیر را برای زبان آموزان و علاقمندان بسیار هموار سازد. در همین راستا، آموزشگاه زبان ملل تصمیم گرفته است که در قالب این مقاله شما را با کتاب های مهم در این زمینه آشنا کند‌. در ادامه با ما باشید و بهترین کتاب ها را انتخاب نمایید. 

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

در این بخش تلاش می کنیم کتاب های مهم و پر کاربرد را برای آموزش زبان کره ای به شما عزیزان معرفی کنیم. مطمئنا کتاب ها ارزشمندترین منابع به شمار می روند و به مرور زمان از ارزش آن ها کاسته نخواهد شد. کتاب های خوب بهترین راهنما برای زبان آموزان هستند و با مطالب به روز و کاربردی مسیر یادگیری برای آن ها هموار تر خواهد شد. مهارت های نوشتاری و خواندنی از طریق کتاب ها بسیار تقویت می شود. همچنین شما با دیدگاه فرهنگی کشور کره بیشتر آشنا می شوید. 

معرفی کتاب Living Language Korean

یکی از بهترین کتاب آموزش زبان کره ای "Living Language Korean" است. این کتاب نه‌ تنها یک کتاب آموزشی بلکه یک بسته کامل برای آموزش زبان کره ای محسوب می شود. افرادی که برای خرید این مجموعه اقدام می نمایند، در کنار چهار کتاب، می توانند ۹ سی دی آموزشی و یک آزمایشگاه زبان‌ نیز دریافت دارند‌. در این مجموعه آزمون ها، بازی ها، فلش کارت ها و سایر موارد بسیار جذاب وجود دارد که همگی برای یادگیری و آموزش زبان کره ای بسیار مفید و اساسی می باشند.

کتاب آموزش زبان کره ای

این کتاب برای زبان آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته مناسب است و با ترفند های بسیار علمی و موثر نکات مهم دستوری و واژگان ساده تا پیشرفته آموزش داده می شود. اگر این کتاب را برای یادگیری زبان کره ای انتخاب کرده باشید، می توانید تمام مهارت های زبانی را به صورت هم زمان فرا بگیرید.

این مجموعه بسیار کاربردی و مناسب است. برآورد قیمت این کتاب نیز برای شما صورت گرفته است. این مجموعه ارزشمند را می توانید با مبلغ ۹.۵۲۳.۲۰۰ تومان خریداری نمایید. 

مقاله پیشنهادی: چقدر طول میکشه زبان کره ای یاد بگیریم؟

کتاب Read snd Speak Korean for Beginners

این کتاب برای مبتدیان آموزش زبان کره ای بسیار مناسب است و هشت موضوع اصلی را در بر دارد. با این کتاب شما می توانید مکالمه های روزمره و نحوه گفتار درست و اصولی را یاد بگیرید. نکته جالب این است که برای این آموزش ها از موضوعاتی استفاده شده است که در زندگی روزمره رایج می باشد.

Read snd Speak Korean for Beginners یک کتاب آموزش زبان کره ای است.

در این کتاب شاهد تصویر های گرافیکی و زیبایی خواهید بود که یادگیری کلمه ها و اصطلاحات را برای شما بسیار راحت تر و جذاب تر می سازد. این کتاب به همراه یک اپلیکیشن می باشد که حاوی انواع بازی های مهم و جدید است. قیمت این کتاب حدود ۱۴۵.۰۰۰ تومان است و می توانید به راحتی آن را تهیه نمایید‌. 

کتاب Let's Speak Korean

از دیگر کتاب آموزش زبان کره ای میتوان به Let's Speak Korean اشاره کرد. کتاب بیایید کره ای صحبت کنیم یک منبع علمی بسیار غنی برای آموزش زبان کره ای محسوب می شود. با این کتاب ارزشمند می توانید به صورت هم زمان دایره لغات خود را گسترش داده و دستور زبان کره ای را نیز با بهترین متدها یاد بگیرید. این کتاب یک انتخاب بسیار خوب می باشد و در مدت زمان کوتاهی می توانید به این زبان تسلط پیدا کنید.

کتاب Let's Speak Korean یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان کره ای است.

در این مدت زمان تقریبا ۱۴۰۰ عبارت و اصطلاحات کره ای را فرا می گیرید. همچنین در این کتاب تلفظ دقیق را به صورت کامل می توانید یاد بگیرید. همراه با این کتاب سی دی نیز به شما ارائه می شود.

با استفاده از این سی دی ها می توانید با لهجه دقیق زبان کره ای آشنا شوید و به این شکل به شیوه بسیار طبیعی زبان کره ای را یاد می گیرید. قیمت این کتاب را حدود ۴۷۰۰۰ تومان تخمین می زنند. 

معرفی کتاب Korean made easy for Beginners

این کتاب مخصوص مبتدیان طراحی و چاپ شده است. زبان آموزان می توانند در کمترین زمان ممکن پایه و اصول زبانی را یاد بگیرند. این کتاب حدود ۲۰ درس  دارد . مهارت های شنیداری، نوشتاری و خواندن در این کتاب مورد توجه زیاد قرار گرفته است.

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان کره ای

کارتون ها ‌و انیمیشن های موجود در این کتاب، حالت خودآموزی دارد و کلاس‌ ها نیز با بالاترین کیفیت برگزار خواهد شد. قیمت ابن کتاب حدود ۱۴۹۰۰۰ می باشد. 

معرفی کتاب Integrated korean

این کتاب نیز به صورت یک منبع پر کاربرد برای آغاز یادگیری زبان کره‌ای محسوب می شود. افرادی که پیش زمینه ای از این زبان ندارن می توانند از این کتاب نهایت استفاده را ببرند.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای از مبتدی تا پیشرفته

انواع موضوعات از جمله مکالمه های مختلف، واژگان، نکات دستور زبان کره ای، نکته های فرهنگی و سایر موضوعات در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است‌. قیمت این کتاب حدود ۱۸۸۰۰۰ تومان می باشد. 

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای سطح مبتدی

برای آموزش زبان کره ای  کتاب هایی برای سطح مبتدی در نظر گرفته شده است که به زبان آموزان کمک زیادی خواهد کرد. یکی از این کتاب ها "Talk to me in Korean level 1" می باشد. در این کتاب درس ها بسیار سرگرم کننده می باشند و برای یادگیری این زبان به صورت خودآموز طراحی شده اند. این پلتفرم با درس های آنلاین و سرگرم کننده بهترین روش برای یادگیری این زبان است.

کتاب کار آن نیز همراه با کتاب اصلی وجود دارد که توصیه می کنیم حتما از آن استفاده نمایید. همین کتاب در سطح ۲ نیز به صورت خود آموز است. برای این که درس های این کتاب را بسیار بهتر متوجه شوید، باید کتاب سطح یک‌را مطالعه نمایید.

با این کتاب شما یاد می گیرید که جمله های طولانی تر را بسازید. در انتهای کتاب پاسخنامه ای وجود دارد که برای درک بیشتر این درس مناسب است. یکی دیگر از این کتاب ها برای سطح مبتدی، همین کتاب می باشد. سیزده فصل در این کتاب وجود دارد و در هر بخش از کتاب، واژه ها و عبارت های جدید آموزش داده می شود.

مطالعه بیشتر: روزهای هفته به کره ای

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای سطح متوسط

در این سطح می توان بسیاری از منابع علمی را فراتر از سطح مبتدی مورد استفاده قرار داد. همین کتاب در سطح سوم یک خودآموز برای آموزش زبان کره ای می باشد. جمله های زبان کره ای در سطح متوسط به صورت گفتاری بیان می شود. جمله های آموخته شده را می توانید در زندگی روزمره خود مورد استفاده قرار دهید.

نکات مهم دستوری را نیز فرا می گیرید و می توانید در جمله های متفاوت به کار ببرید. همین کتاب در سطح بعد یا درس های کوتاه و واضح راهی ساده و راحت برای آموزش زبان کره ای هستند. مکالمه های نمونه و آزمون های مهمی در این کتاب ها وجود دارد.

در سطح پنجم این کتاب، زبان آموزان دوره متوسط به صورت خودآموز این کتاب را مورد استفاده قرار می دهند. در این کتاب فایل های صوتی وجود دارد که می تواند مهارت شنیداری زبان آموزان را تقویت نماید. 

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای سطح پیشرفته

کتاب "talk to me i korean level 6" برای زبان آموزان سطح پیشرفته بسیار مناسب و کاربردی می باشد. زبان آموزان با استفاده از این کتاب با جزئیات زبان کره ای آشنا می شوند. در جلد هفتم این کتاب نکات مهم گرامری مورد بررسی و آموزش قرار می گیرد. عبارت های رایج در زبان کره ای در این کتاب وجود دارد.

مقاله پیشنهادی: الفبای زبان کره ای

کتاب آموزش زبان کره ای با تلفظ فارسی

در این بخش کتابی را برای آموزش زبان کره ای به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که با تلفظ فارسی می باشد. نویسنده این کتاب خانم‌ زهرا یوسفی راد می باشد و انتشارات نسل نوین آن را منتشر ساخته است. کتاب آمپزش زبان کره ای در ۶۰ روز حاوی مکالمه های مهم و نکات گرامری بسیار کاربردی می باشد.

همچنین تمرین های زیادی برای یادگیری هر چه بیشتر و اصطلاحات مفید در این کتاب گنجانده شده است. دانشجویان و دانش آموزان می توانند با این کتاب زبان کره ای را به خوبی یاد بگیرند.

ضرب المثل های مهمی در این کتاب آموزش داده می شود‌. تمرین های بعد از هر درس فهم بهتر این زبان را در پی دارد. متن های این کتاب بسیار ساده و قابل فهم است و می توان به صورت خودآموز از آن استفاده نمود. سی دی موجود در این کتاب تقویت مهارت شنیداری را به همراه دارد. 

سخن پایانی

برای آشنایی شما عزیزان با کتاب های مورد نیاز برای آموزش زبان کره ای این مقاله را به نگارش در آورده ایم. کتاب های زیاد و مهمی برای یادگیری این زبان در بازار وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها در این زبان پیشرفت چشمگیری داشت‌. در آموزشگاه زبان ملل می توانید در دوره های آموزشی شرکت کرده و تحت نظارت بهترین اساتید پیشرفت نمایید‌.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (1 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران