معرفی بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در تهران

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/10/07 362
بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در تهران

معرفی بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در تهران کمکی است که برای علاقمندان و زبان آموزان در نظر گرفته ایم. سوالات زیادی در این مورد داشته ایم و به همین منظور ما به عنوان آموزشگاه زبان انگلیسی ملل بر آن شدیم که بهترین موسسه ها را در این مقاله به شما عزیزان معرفی نماییم.

برترین موسسه آموزش زبان ایتالیایی در تهران

در این مقاله تصمیم داریم بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در تهران را معرفی نموده و کار انتخاب را برای شما راحت تر کنیم. در ادامه این مقاله با ما باشید. 

بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در تهران

آموزشگاه زبان ملل

زبان ایتالیایی از زبان های لاتین است و در واقع از زبان های هند‌ و اروپایی محسوب می شود. امروزه این زبان طرفداران زیادی پیدا کرده است و تقاضای زیادی برای معرفی موسسه های معروف جهت آموزش این زبان بسیار زیاد است.

مطالعه بیشتر: کتاب داستان ایتالیایی

این مقاله جهت معرفی بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی به نگارش در آمده است و تلاش کارشناسان آموزشگاه ملل می باشد.

یکی از بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در تهران آموزشگاه ملل است.

در آموزشگاه زبان ملل بهترین و با تجربه ترین اساتید با به روز ترین و جدید ترین تکنیک ها به آموزش زبان ایتالیایی می پردازند. افرادی که پیش زمینه ای از زبان ایتالیایی دارند می توانند در امتحان تعیین سطح شرکت نمایند و با توجه به سطح خود در کلاس ها شرکت نمایند.

در غیر این صورت می توانند این زبان را از پایه یاد بگیرند. بدون تردید انتخاب بهترین موسسه و استاد آینده شما را تضمین خواهد کرد و می توانید در مدت زمان کوتاهی به تسلط اولیه برسید. به یاد داشته باشید که یادگیری این زبان و سایر زبان های رایج دنیا می تواند فرصت های شغلی زیادی برای شما ایجاد نماید.

مطالعه بیشتر: اعداد ایتالیایی

برای مهاجرت و تحصیل در کشور ایتالیا نیز موقعیت های خوبی برای شما فراهم خواهد شد. شما می توانید به راحتی با مردم این کشور معاشرت کرده و زندگی راحتی را سپری نمایید. مطمئنا یادگیری زبان ایتالیایی برای زندگی و تحصیل و کار در این کشور بسیار مهم و ضروری می باشد.

در آموزشگاه زبان ملل دوره های آموزشی متعددی برگزار خواهد شد که برای تمام سطوح و سنین مناسب می باشد. کلاس های خصوصی نیز در این موسسه برقرار می باشد که طبق نظر و خواسته زبان آموزان برای تعداد جلسه ها در هفته و نحوه برگزاری آن ها برنامه ریزی خواهد شد.

پکیج های مختلفی برای یادگیری زبان ایتالیایی در نظر گرفته‌ شده است که دارای تعداد جلسه های ۲۸، ۴۲ و ۸۴ می باشد. برای برگزاری هر جلسه مدت زمان ۹۰ دقیقه در نظر گرفته شده است. بدون تردید شرکت در کلاس های موسسه ملل دروازه ای برای پیشرفت شما خواهد بود. 

موسسه گاما

در راستای معرفی بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در تهران، به معرفی آموزشگاه گاما می پردازیم. این آموزشگاه بدون‌ شک از بهترین ها در زمینه آموزش زبان ایتالیایی محسوب می شود. بهترین و منطم ترین کلاس ها را می توانید با این موسسه تجربه نمایید.

در این آموزشگاه بهترین و به روز ترین منابع آموزشی در زمینه یادگیری زبان ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرد. اساتید این موسسه در نوع خود بهترین ها و با تجربه ترین ها می باشند. محیط کلاس ها بسیار عالی و شاد و با نظم و ترتیب هستند.

مطالعه بیشتر: روزهای هفته به ایتالیایی

مدیریت این موسسه نیز بسیار مجرب است. سطح بندی و برنامه ریزی برای کلاس ها با برنامه های زبان آموزان انجام خواهد شد و تجربه بسیار خوبی برای آن ها ایجاد خواهد شد. 

آموزشگاه دهخدا

در این موسسه که در رده بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در تهران قرار گرفته است، بخش زبان ایتالیایی نیز فعال می باشد و کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین و همچنین به صورت خصوصی و گروهی برگزار خواهد شد. سطوح مختلف زبانی و سنین متفاوت می توانند در این کلاس ها شرکت نمایند.

کلاس های آنلاین در این موسسه دقیقا شبیه سازی شده از کلاس های حضوری می باشند. اساتید زبان ایتالیایی بسیار مجرب و همگی تحصیل کرده هستند.‌ شما در این موسسه برای شرکت در آزمون های بین المللی نیز آماده خواهید شد.

اساتید حرفه ای و با تجربه این دوره ها را مدیریت می کنند. تمام دوره های آموزشی در این موسسه متناسب با برنامه زبان آموزان برنامه ریزی خواهد شد. از به روز ترین منابع آموزشی برای زبان آموزان استفاده می شود و مطمئنا نتیجه بسیار مطلوب خواهد بود. تمام مهارت های زبانی در موسسه دهخدا مورد توجه قرار می گیرد. 

آموزشگاه سیتیزن

موسسه سیتیزن را نیز می توان بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در تهران دانست. کلاس ها در این موسسه به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. تنوع کلاس ها و دوره های آموزش زبان ایتالیایی در موسسه سیتیزن بسیار متنوع می باشد.

به همین دلیل زبان آموزان با توجه به برنامه های خود می توانند بهترین گزینه را انتخاب کرده و در کلاس ها شرکت نمایند. کلاس ها برای تمام سنین برقرار می باشد. حتی کودکان نیز می توانند در دوره های آموزشی مخصوص به خود شرکت نمایند.

مطالعه بیشتر: چگونه زبان ایتالیایی یاد بگیریم

از سطوح مبتدی تا پیشرفته در این آموزشگاه برگزار خواهد شد و در نهایت مدرک معتبر به زبان آموزان اعطا خواهد شد. در این موسسه می توانید در دوره های فوق فشرده شرکت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن به یادگیری زبان ایتالیایی بپردازید.

همچنین افرادی که قصد دارند به این کشور سفر نمایند می توانند در دوره های مکالمه شرکت کنند. مهارت های زبانی در این موسسه بسیار مورد توجه می باشد و زبان آموزان در هر چهار مهارت پیشرفت چشمگیری خواهند داشت. 

آموزشگاه گات

این موسسه در چند نقطه تهران شعبه دارد و در سال ها متمادی نشان برتر بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در تهران را دریافت نموده است. اساتید این موسسه بسیار با تجربه و تحصیل کرده می باشند و حضور این اساتید یادگیری زبان را تضمین خواهد کرد.

لوگو آموزشگاه زبان گات

در انتها گواهینامه معتبر به زبان آموزان اعطا می شود. در این موسسه بهترین و به روز ترین متدهای آموزشی دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و محیط برای آموزش زبان بسیار مناسب می باشد. این موسسه برای افرادی که نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت نمایند دوره های آنلاین با کیفیت بسیار بالا برگزار خواهد کرد. 

آموزشگاه آلپیدا

این آموزشگاه تمام کلاس های خود را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار خواهد کرد. بهترین اساتید در این موسسه به آموزش زبان ایتالیایی مشغول هستند. بهترین متدهای آموزشی در این موسسه مورد استفاده قرار می گیرد.

مطالعه بیشتر: تفاوت زبان ایتالیایی و انگلیسی

دوره های مکالمه به صورت فشرده، فوق فشرده و به صورت گروهی و خصوصی برگزار خواهد شد. همچنین برای گردشگران و تور لیدر ها، تجار و دانشجویان دوره های خاص برگزار می شود. هر چهار مهارت زبانی در این موسسه مورد توجه می باشد. 

آموزشگاه ایران کمبریج

این آموزشگاه نیز بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در تهران به شمار می رود. کلاس های این موسسه با محوریت مکالمه و با تنوع بالا می باشند‌. برترین اساتید کشور در این موسسه به آموزش زبان ایتالیایی می پردازند. در موسسه ایران کمبریج زبان آموزان برای شرکت در آزمون های بین المللی نیز آماده خواهند شد. 

مدرسه ایتالیایی تهران

در ادامه معرفی بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در تهران این مدرسه را به شما معرفی خواهیم کرد. این موسسه زیر نظر سفارت می باشد. کلاس های این آموزشگاه بسیار شلوغ هستند. اما این موسسه اعتبار بین المللی در زمینه آموزش زبان ایتالیایی دارد.

اساتید این مدرسه عمدتا بومی هستند که همین امر می تواند نقطه قوت برای آن باشد. قیمت کلاس ها نیز تقریبا مناسب می باشد. زبان آموزان برای شرکت در کلاس های این موسسه باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند.

سخن پایانی

آشنایی با این موسسه ها جهت یادگیری زبان ایتالیایی می تواند کمک بسیار زیادی برای علاقمندان و زبان آموزان باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نکته با ما در کامنت در ارتباط باشید.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (9 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران