نقاشی به انگلیسی 🎨 معنی Painting به فارسی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/14 692
نقاشی به انگلیسی

به شکل خیلی ساده عبارت "نقاشی" به انگلیسی "Painting" است. "Painting" در انگلیسی به معنای ایجاد تصاویر یا نمایش های تصویری بر روی یک سطح به کمک مواد نقاشی و تکنیک های مختلف استفاده می شود. نقاشی یک هنر بصری است که به وسیله آن هنرمندان می توانند عواطف، ایده ها و پیام های مختلف را انتقال دهند.

از جمله وسایلی که برای نقاشی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به رنگ های روغنی، آب رنگ، آکریلیک و حتی ابزارهای دیجیتال اشاره کرد. در این مقاله از آموزشگاه زبان انگلیسی ملل به معرفی انواع سبک نقاشی به انگلیسی پرداخته ایم.

معنی کلمه نقاشی در زبان انگلیسی

کلمه نقاشی به زبان انگلیسی به شکل های مختلف با ترجمه می شود. این واژه ممکن است با توجه به متن و سیاق معانی مختلفی داشته باشد. با این مقاله از سری مقالات آموزش زبان انگلیسی همراه ما باشید.

نقاشی به انگلیسی

  • Painting: معنی به نقاشی هنری اشاره دارد، به معنی ایجاد تصاویر و نمایش های تصویری بر روی سطوح با استفاده از رنگ ها و تکنیک های نقاشی مختلف.
  • Drawing:  این به مفهوم به تصاویر و نمایش های ایجاد شده با خطوط و اشکال خطی رسم شده بر روی کاغذ یا سایر سطوح اشاره دارد.
  • Artwork:  این معنی به هر نوع ایجاد هنری از جمله نقاشی ها، تصاویر و ساختمان های هنری می باشد.
  • Portrait:  این معنی به تصاویر نمایانگر صورت انسان یا شخصی خاص اشاره دارد.

مطالعه بیشتر: وسایل مدرسه به انگلیسی

  • Illustration:  این معنی به تصاویر یا نقاشی هایی که برای توضیح یا تصویرسازی متن ها، کتب، مقالات یا داستان ها استفاده می شوند خواهد بود.
  • Mural:  این معنی به نقاشی های بزرگی اشاره دارد که بر روی دیوارهای داخلی یا خارجی ساختمان ها رسم می شوند.
  • Backdrop:  این معنی به تصویر یا نقاشی ای است که به عنوان پس زمینه در یک صحنه یا تصویر استفاده می شود.

انواع نقاشی به انگلیسی

  1. نقاشی پرتره (Portrait Painting): یک نوع نقاشی است که بر روی گرفتن شباهت و شخصیت یک فرد خاص تمرکز دارد.
  2. نقاشی مناظر طبیعی (Landscape Painting): هنری که مناظر طبیعی مانند کوه ها، جنگل ها یا آب های طبیعی را نمایش می دهد.
  3. نقاشی طبیعت مرده (Still Life Painting): یک سبک نقاشی که اشیاء بی حیات را به تصویر می کشد، اغلب به شکل ترتیب دهی شده.
  4. نقاشی انتزاعی (Abstract Painting): هنری که سعی ندارد تصویر دقیق واقعیت بصری را نمایش دهد، بلکه از اشکال، رنگ ها و فرم ها برای دستیابی به تأثیر خود استفاده می کند.
    مطالعه بیشتر: بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران
  5. نقاشی انطباقی (Impressionist Painting): سبک محبوب که بر بازی نور و رنگ تأکید دارد و از موشکافی های کوتاه برای گرفتن لحظه ای از صحنه استفاده می کند.
  6. نقاشی بیان گرا (Expressionist Painting): یک سبک نقاشی که تلاش می کند احساسات و معنا را از طریق رنگ های جسور، اشکال مشوه و اشکال بزرگ نمایش دهد.
  7. نقاشی کوبیسم (Cubist Painting): یک جنبش هنری که اشیاء را از نقاط دید مختلف نمایش می دهد و آن ها را به اشکال هندسی تجزیه می کند.
  8. نقاشی سوررئالیست (Surrealist Painting): یک سبک که جنبه های غیرمنطقی و رویایی از ذهن انسان را بررسی می کند، اغلب با ترکیبات غیرمنتظم غیرمنتظره.
  9. هنر پاپ (Pop Art): یک جنبش که فرهنگ عامه را جشن می گیرد، اغلب از تصاویر مشهور تبلیغاتی و محصولات مصرفی استفاده می کند.
  10. نقاشی واقع گرا (Realist Painting): هنری که به تصویر کشیدن موضوعات با درجه بالایی از دقت و جزئیات می پردازد، اغلب شبیه به عکس می شود.
  11. نقاشی با آب رنگ (Watercolor Painting): یک تکنیک نقاشی استفاده از رنگ های مخصوص آبی که اغلب اثرات ملایم و نیمه شفاف ایجاد می کند.
  12. نقاشی روغنی (Oil Painting): یک تکنیک استفاده از رنگ های روغنی که به عمق و غنای رنگ هاش شناخته می شود.
    نقاشی رنگ روغن به انگلیسی
  13. نقاشی با آکریلیک (Acrylic Painting): یک روش استفاده از رنگ های آکریلیک سریع خشک کننده که امکان آثار چندگانه و جذاب را فراهم می کند.
  14. نقاشی دیواری (Mural Painting): نقاشی در مقیاس بزرگ بر روی دیوارها یا سقف ها، اغلب با دیدگاه یا پیام نقاشی گر.
  15. هنر گرافیتی (Graffiti Art): هنر شهری که بر سطوح عمومی ایجاد می شود، اغلب با پیام ها یا پیام های اجتماعی یا سیاسی.
  16. نقاشی دیجیتال (Digital Painting): آثار هنری ایجاد شده با ابزار و نرم افزارهای دیجیتال، اغلب بر روی کامپیوتر یا تبلت.
    مطالعه بیشتر: فصل های سال به انگلیسی
  17. نقاشی فرسکو (Fresco Painting) : یک تکنیک نقاشی روی سیاهه خیس، اغلب برای ایجاد نقاشی های دیواری در معماری استفاده می شود.
  18. نقاشی مینیاتور (Miniature Painting) : هنر بسیار جزئی و دقیق، اغلب در فرمت های کوچک، شناخته شده برای دقت و طراحی پیچیده اش.
  19. نقاشی انکاوستیک (Encaustic Painting) : یک تکنیک استفاده از موم گرم کرده و رنگ های مخصوص برای ایجاد آثار هنری، اغلب بر روی چوب.
  20. هنر خیابانی (Street Art) : یک مفهوم گسترده که انواع مختلفی از هنر را شامل می شود، از جمله گرافیتی، نقاشی های دیواری و نصب های موجود در فضاهای عمومی.

رشته نقاشی به انگلیسی

رشته نقاشی به انگلیسی "Fine Arts" یا "Painting" ترجمه می شود. Fine Arts یکی از شاخه های هنرهاست که شامل نقاشی، نقاشی روغنی، آب رنگ، اکریلیک، گرافیتی، و دیگر تکنیک های نقاشی می شود. هنرمندان از این رشته برای بیان خلاقیت، احساسات، مفاهیم، و دیدگاه های مختلف خود استفاده می کنند.

نقاشی به انگلیسی

نقاشی به عنوان یک روش برجسته برای بیان زیبایی و پیام رسانی استفاده می شود. در این رشته، هنرمندان مهارت های مختلفی از جمله ترسیم، رنگ آمیزی، ترکیب رنگ ها، نظریه رنگ، و فرم شناسی را تا مرحله های پیشرفته می آموزند. همچنین، آن ها می توانند تکنیک های خاصی را انتخاب کنند مانند انطباقی، انتزاعی، و غیره.

هنرمندان نقاشی می توانند با استفاده از مختلف رسانه ها و ابزارهای هنری مانند مداد رنگی، قلم مو، پنسل، رنگ آمیزی آب رنگ، رنگ آمیزی اکریلیک، رنگ آمیزی روغنی، و تکنیک های دیجیتالی خود را بسازند.

مطالعه بیشتر: اعضای بدن به انگلیسی

نقاشی به عنوان یکی از اصولی ترین و رایج ترین هنرهای تجسمی به کار می رود. آثار نقاشی در نمایشگاه ها، موزه ها، گالری ها، و فضاهای عمومی نمایش داده می شوند و جزو هنرهای زیبایی محسوب می شوند. فارغ التحصیلان از رشته نقاشی می توانند به عنوان هنرمندان مستقل، معلمان هنر، طراحان گرافیک، متخصصان تصویرسازی دیجیتال، نقاشان تجربی و غیره کار کنند. همچنین، آن ها می توانند در صنایع خلاقیتی و تجسمی مشغول به کار شوند.

نقاشی کشیدن به انگلیسی

نقاشی کشیدن به انگلیسی ترجمه می شود به "Drawing" یا "Sketching". کلمه "نقاشی کشیدن" به انگلیسی به دو شکل معنی دارد:

نقاشی کشیدن به انگلیسی

1.  Drawing

در مقابل اما Drawing به معنی ایجاد تصاویر و طرح ها با استفاده از ابزاری مانند مداد رنگی، قلم، آب رنگ، یا هر ابزار دیگری است. این فعالیت ممکن است با استفاده از خطوط، سایه زنی، و انواع تکنیک های دستی انجام شود.

2.  Sketching

Sketching به معنی ایجاد طراحی ها یا نقشه های سریع و ابتدایی با مداد یا قلم به منظور ایجاد یک ایده اولیه یا طراحی سریع است. این فعالیت معمولاً برای بیان یک مفهوم اولیه یا ایده طراحی مورد استفاده قرار می گیرد و نمی پذیرد که جزئیات دقیق را نشان دهد.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (1 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران