سیکس پک به انگلیسی و همه چیز درباره آن

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/26 18078 زمان مطالعه: 3 دقیقه
سیکس پک به زبان انگلیسی

در این مقاله به یک موضوع ورزشی پرداخته و در مورد سیکس پک به زبان انگلیسی صحبت خواهیم کرد. اصولا همه ورزشکاران و البته عموم مردم این عبارت را شنیده اند. امروزه بسیاری از جوان ها به دنبال این هستند که در بدن خود تغییراتی انجام داده و با ورزش کردن اندامی متعادل داشته باشند که البته مقوله سیکس پک نیز رویای بسیاری از آن ها می باشد. اما سیکس پک یعنی چی به انگلیسی؟

سیکس پک به انگلیسی چگونه نوشته می شود؟

سیکس پک به زبان انگلیسی معادل "six pack" می باشد. در زبان فارسی می توان آن را به صورت « شش تکه » ترجمه کرد. بسیاری از ورزشکاران و جوانان سعی می کنند با انجام حرکات ورزشی به این مهم در اندام خود دست پیدا کنند. این عضلات شش تکه شکمی با ورزش های خاصی خود را نشان می دهد.

تمرین های بدنسازی و رژیم های خاص غذایی فرد را در رسیدن به این هدف کمک خواهد کرد و او را سرعت می بخشد. تمریناتی که برای رسیدن به سیکس پک لازم است را در ادامه مطالعه می کنید.
 

تمرینات لازم برای ایجاد سیکس پک

برای دستیابی به این هدف و داشتن سیکس پک در اندام خود باید یک سری از تمرین های خاص ورزشی را انجام دهید. در واقع باید عضله های شکمی را تقویت نموده تا بتوان به این مهم دست پیدا کرد. نام این ورزش ها را به خاطر داشته باشید:

  • حرکات اسکات پا
  • تمرین کاردیو
  • حرکت کرانچ 
  • حرکت کرانچ دوچرخه 
  • حرکت پلانک 
  • حرکات یوگا 
  • حرکت هور
  • حرکت بوت آپ 
     

سیکس پک به انگلیسی با ترجمه فارسی صوتی و تصویری
 

تغذیه مناسب برای داشتن سیکس پک

در راستای یادگیری نام سیکس پک به انگلیسی، بهتر است نکاتی در این زمینه هم برای شما عزیزان ارائه دهیم. یکی از راه های داشتن بدن سالم پس از ورزش، رژیم سالم غذایی می باشد. برای این که شاهد سیکس پک در اندام خود باشید، بهتر است نکات تغذیه ای خود را رعایت نمایید. مصرف غلات سبوس دار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نوشیدن آب فراوان، نوشیدن چای سبز و ماست یونانی در رژیم غذایی روزانه توصیه می گردد. همچنین خوردن آجیل و انواع مغر نیز باید در برنامه رژیم شما قرار داده شود‌. از دیگر برنامه های رژیمی برای داشتن سیکس پک خوردن سینه مرغ است. 

مقاله پیشنهادی: بدنسازی به انگلیسی | اصطلاحات و حرکات بدنسازی به انگلیسی

نکات بسیار مهم برای داشتن سیکس پک

اصولا ورزشکاران و جوانان تمایل دارند که عضلات آن ها نمایان شود که از مهم ترین آن ها سیکس پک است. اکنون که با واژه سیکس پک به انگلیسی آشنا شده‌اید، تصمیم گرفتیم که در این مورد اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای برجسته کردن این عضله های شکمی باید یک سری نکات را حتما رعایت نمایید:

- قبل از هر چیزی باید عضله های قوی داشته باشید. شما باید در گام اول تمام چربی های شکمی خود را آب کنید. در واقع این نکته را فراموش نکنید که در بدن شما هیچ گونه چربی زیر پوستی نباید وجود داشته باشد. برای این که به این اهداف مهم دست پیدا کنید باید نکات مهمی را رعایت نمایید. قبل از هر چیزی باید روی برنامه غذایی خود تمرکز داشته باشید و غذای مناسب بخورید.


سیکس پک به انگلیسی چی میشه
 

- به هیچ عنوان استرس نداشته باشید. این امر سیستم بدنی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. سعی کنید در طول شبانه روز خواب کافی داشته باشید. مصرف کربوهیدرات مناسب را در برنامه رژیمی خود قرار دهید. تمرین های ورزشی خود را با استفاده از وزنه انجام دهید. خوردن وعده صبحانه اهمیت بسیار زیادی دارد و اصلا نباید آن را حذف نمایید.

- انجام ورزش های هوازی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. با انجام دادن و اهمیت دادن به این نکات در وهله اول بدنی سالم خواهید داشت. همچنین برای افرادی که به دنبال داشتن اندام ورزشکارانه هستند و قصد دارند ماهیچه های خود را نمایان سازند آگاهی از این نکات بسیار مهم است. اما این را فراموش نکنید که قبل از هر چیزی به دنبال سلامت جسم و روح خود باشید. پس از آن به سمت اندام‌ خود و داشتن سیکس پک و ماهیچه های نمایان شده بروید.

مقاله پیشنهادی: ورزش به انگلیسی | معرفی انواع ورزش و عبارات ورزشی

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
4.29/5 (7 امتیاز)
نظرات
tara (شنبه 26 اسفند 1402 15:53:24)

سیکس پک به انگلیسی pdf رایگان بزارید برامون

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران