گوجه سبز به انگلیسی | Greengage

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/10/07 2001
گوجه سبز به انگلیسی

در این مقاله قصد داریم میوه گوجه سبز به انگلیسی را مورد بررسی قرار دهیم و نام آن‌ را به طرفداران این میوه تقدیم نماییم. آموزشگاه زبان انگلیسی ملل سعی دارد که همیشه زبان انگلیسی را از جنبه های مختلف آموزش دهد چرا که اعتقاد ما این است که زبان باید در زندگی روزمره مورد استفاده قرار بگیرد و شخص بتواند به راحتی نیازهای خود را از طریق زبان برطرف نماید. 

گوجه سبز به انگلیسی چی میشه؟

در زبان انگلیسی برای میوه گوجه سبز می توانید از واژه greengage استفاده نمایید. این دسته از میوه ها را می توان  در رده انواع آلوهای رایج در اروپا به حساب آورد. این آلوها را به دلیل طعم بسیار لذیذ در تهیه شیرینی و دسر نیز مورد استفاده قرار می دهند.

مطالعه بیشتر: ترتیب صفت ها در زبان انگلیسی

انواع سبز این میوه ها در مناطق معتدل رشد خواهد کرد. قابل توجه است که در دیکشنری آکسفورد، برای این میوه از نام "gage" هم استفاده شده است. اما این نکته  را باید حتما مد نظر داشت که در واقع تمام "gage" ها، گوجه سبز نیستند.

گوجه سبز به انگلیسی

برخی از انواع دیگر این میوه ها گرد و بزرگ هستند و رنگ آن ها تقریبا بنفش مایل به سیاه می باشد. اما ناگفته نماند که در برخی مواقع بغضی از گونه ها به رنگ زرد روشن هستند.

مطالعه بیشتر: خدا به انگلیسی

درخت گوجه سبز به انگلیسی

شما با نام گوجه سبز به انگلیسی آشنا شده اید و در این بخش از مقاله بهتر است با نام درخت این میوه نیز آشنا شوید. این میوه‌ها با نام های آلوی اروپایی، آلو زرد، آلوچه یت گوجه سبز شناخته می شوند. درخت این میوه ها با نام "Prunus domestica" یک گونه از درختان آلو است.

گوجه سبز به انگلیسی | Greengage

این گیاه در دسته گیاهان گل دار قرار دارد و البته در راسته گل سرخ سانان آن را می شناسند‌. تیره این گیاه از گل سرخیان است و در زیر سرده آلو قرار می گیرد. نام دو بخشی آن را هم که در ابتدای این قسمت از مقاله به شما عزیزان تقدیم نمودیم. امیدواریم که این مطالب در هنگام آموزش زبان انگلیسی، برای شما عزیزان مفید واقع شود.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (2 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران