10 بهترین فیلم های عاشقانه سال 2022 [ آپدیت 2023 ]

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/19 462
بهترین فیلم های عاشقانه سال 2022

فیلم های عاشقانه زبان انگلیسی یکی از جذابیت های بی شمار در صنعت سینما به حساب می آیند. این ژانر، با روایت داستان هایی پر از احساسات، عشق، روابط پیچیده و شور و شوق عاشقانه، توانسته است همواره جاذبه خود را حفظ کرده و توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. عمق احساسات شخصیت ها، مسائل زندگی روزمره، دغدغه های روانی و تلاش برای رسیدن به عشق و رابطه های معنی دار، همگی از عناصری هستند که مخاطبان را به خود معطوف می کند.

بهترین فیلم های 2022 عاشقانه

از سال های دور تا امروز، فیلم های عاشقانه با تنوع زیادی از داستان های معمولی گرفته تا ماجراهای فانتزی و حتی داستان های تاریخی و مذهبی را به تصویر کشیده اند. محبوبیت این ژانر نشان دهنده این است که عشق به عنوان یک مفهوم جهانی، همواره جذابیت ویژه ای داشته و به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل انسانی، همچنان مورد توجه و تمایل بسیاری از مردم قرار دارد. در ادامه و در آموزشگاه زبان ملل به معرفی فیلم های عاشقانه برتر 2022 میلادی می پردازیم.

1. فیلم عزم رفتن Decision to Leave

«تصمیم جدایی» فیلمی جذاب و پرمخاطره است که در سال 2022 به کارگردانی "پارک چان ووک" از کره جنوبی منتشر شد. این فیلم در ژانر جنایی، درام و معمایی قرار دارد و با بازیگرانی همچون Tang Wei، Park Hae-il و Go Kyung-Pyo به تصویر کشیده شده است.
داستان فیلم درگیر تصمیمات سخت و پیچیده ای است که شخصیت هایش می گیرند. با الهام از رویدادهای ناگوار گذشته، داستان به طور همزمان از چندین زاویه روایت می شود که باعث می شود تا رازها و پیچیدگی های بیشتری به نمایش درآیند. جذابیت این فیلم در تلاش برای پی بردن به حقیقت و انتخاب هایی که شخصیت ها می کنند، نهفته است.

  • کارگردان: پارک چان ووک
  • برخی بازیگران: تانگ وی، پارک هائه-ایل، گو کیونگ-پیو، تئو یو، لی جونگ-هیون و یونگ-وو پارک
  • ژانر: جنایی، درام و معمایی

   ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم عزم رفتن، بهترین فیلم عاشقانه 2022
 

2. فیلم بدترین آدم دنیا The Worst Person in the World

«بدترین آدم دنیا» فیلمی نروژی دراماتیک و عاطفی از کارگردان Joachim Trier است که در سال 2021 منتشر شد. این فیلم داستان زندگی یک زن جوان به نام یولیا را روایت می کند که در جستجوی هویت و معنای واقعی زندگی خود است.
یولیا، شخصیت اصلی فیلم، با مسائل مختلف زندگی مواجه می شود، از جمله روابط عاطفی، شغل و شکل گیری هویت. فیلم با روایت جذاب و بازی فوق العاده بازیگران، به صورت زیبا و عمیق به بررسی احساسات انسانی، مسائل روزمره و پیچیدگی های روابط می پردازد. این اثر با استفاده از سبک نوآورانه و دیدگاهی بی طرف، نگاهی تازه به زندگی فراهم می کند و نگاهی عمیق به زندگی مدرن ارائه می دهد.

  • کارگردان: Joachim Trier
  • برخی بازیگران: آندرش دنیلسن لی، ماریا گرازیا دی مئو، رناته رینسوه، هربرت نوردرام، ویدار ساندم
  • ژانر: دراماتیک و عاطفی

  ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم بدترین آدم دنیا، بهترین فیلم عاشقانه 2022
 

3. با من ازدواج کن Marry Me

"با من ازدواج کن" یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی است که در سال 2022 منتشر شد. این فیلم به کارگردانی Kat Coiro و بازیگیری افراد مطرحی همچون جنیفر لوپز، اوون ویلسون و مالوم مدی ساخته شده است. داستان درباره یک خواننده معروف به نام "کات والرز" (با بازی جنیفر لوپز) است که در روز عروسی خود، پس از اینکه نامزدش (بازیگری که توسط مالوم مدی ایفا می شود) او را ترک می کند، تصمیم می گیرد با یک هوادار جوان و معمولی (بازی اوون ویلسون) ازدواج کند که او را به تازگی در کنسرت خود به مراسم عروسی دعوت کرده بود. این اقدام طنزآمیز و عاطفی توسط رسانه ها و مردم دنبال می شود و به روایت داستان عشق و روابط انسانی پرداخته می شود.

  • کارگردان: Kat Coiro
  • برخی بازیگران: جنیفر لوپز، مالوم مدی و اوون ویلسون
  • ژانر: کمدی رمانتیک

  ==> ==>  دانلود فیلم


The Worst Person in the World
 

4. می خواهم برگردی I Want You Back

"می خواهم برگردی" یا به انگلیسی "I Want You Back" یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی است که در سال 2022 منتشر شد. این فیلم به کارگردانی جیسون آورات و با بازیگرانی همچون جنیفر گارنر، ادام دیواین و جیمی سیمپسون ساخته شده است. داستان این فیلم درباره دو زوج است که به تازگی جدا شده اند، اما پس از جدایی، متوجه می شوند که واقعاً همدیگر را می خواهند و تصمیم می گیرند به هر ترفندی که لازم باشد، برای بازگرداندن همدیگر به زندگی شان استفاده کنند. این فیلم به طرزی طنزآمیز و با اتفاقات سریع و جذاب داستان عشق و روابط انسانی را به تصویر می کشد.

  • کارگردان: جیسون آورات
  • برخی بازیگران: جنیفر گارنر، ادام دیواین و جیمی سیمپسون
  • ژانر: کمدی رمانتیک

  ==> ==>  دانلود فیلم


می خواهم برگردی، از برترین فیلم های 2022
 

5. پری دریایی کوچولو

"پری دریایی کوچولو" یک فیلم خانوادگی و فانتزی ماجراجویانه است که بر اساس داستان معروفی به همین نام ساخته شده است. داستان درباره یک پری دریایی جوان است که با دل های پر از حسن زیبایی و کنجکاوی به دنیای زیرآبی عجیب و غریبی غوطه می زند. او با یک جادوگر دریایی معامله می کند تا صدای خود را به جای پری دریایی با پاهای انسان عوض کند. این معامله او را به دنیای بالای آب می کشاند، جایی که او با یک شاهزاده زیبا آشنا می شود و عاشق او می شود.
این فیلم داستان جذابی از تلاش برای پذیرش و تعامل بین دو دنیا است؛ دنیای زیرآبی پر از جادو و زیبایی هایش و دنیای بشریت که با زیربازی و عشق پری دریایی به شاهزاده، روایت می شود. این سفر برای پیدا کردن هویت و قدرت عشق، پر از ماجراجویی های جذاب و آموزنده است.

  • کارگردان: دیوید مگی و جان ماسکر
  • برخی بازیگران:  هلی بیلی، جوآنا هاور کینگ، نوما دومزونی، آرت ملک، ملیسا مک‌ کارتی، خاویر باردم، جیکوب ترمبلی و داوید دیگز
  • ژانر: خانوادگی و فانتزی

  ==> ==>  دانلود فیلم


پری دریایی کوچولو
 

6. یک زندگی زیبا

"یک زندگی زیبا" فیلمی است که به کارگردانی "مهدی آواز" ساخته شده است. داستان این فیلم درباره یک ماهیگیر جوان به نام الیت است که صدایی بسیار زیبا و خارق العاده دارد. زندگی او در سکوت و آرامش گذر می کند تا زمانی که توسط یک تهیه کننده موسیقی مشهور به نام سوزان در یک مهمانی کشف می شود.
این کشف ناگهانی تبدیل به نقطه عطفی در زندگی الیت می شود؛ زندگی او کاملاً تغییر می کند و او وارد دنیای جدیدی از موسیقی و شهرت می شود. تلاش ها و مواجهه های او با جذابیت و فراز و نشیب های دنیای سلطنت موسیقی، در کنار روابط انسانی و اعتقادات خود، باعث می شود که این داستان به یک مسیر جذاب از رشد شخصیتی و تحولات عمیق دامن بزند. این فیلم با بازیگری Christine Albeck Børge و Christopher به همراه Inga Ibsdotter Lilleaas، تصویری جذاب از دنیای موسیقی و زندگی شخصیت اصلی خودش را به تصویر می کشد.

  • کارگردان: مهدی آواز
  • برخی بازیگران: کریستوفر لاند نیسن، اینگا ایبسدوتر لیلیاس، کریستین البک بورگه، پاو هنریکسن، جاناتان هاریو، اردلان اسماعیلی، سباستین یسن و ماری اسکهیو
  • ژانر: درام و موسیقی

  ==> ==>  دانلود فیلم

مقاله پیشنهادی: 16 تا از بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی

7. فیلم Thor: Love and Thunder عشق و تندر

"ثور: عشق و تندر" یا به انگلیسی "Thor: Love and Thunder" یک فیلم ابرقهرمانی و عاشقانه است که به کارگردانی تایکا وایتیتی ساخته شده است. این فیلم جزو مجموعه فیلم های مارول می باشد و ادامه ای برای داستان ثور، قهرمان خدای رعد و برق، می باشد. در این قسمت، کریس همسورث در نقش ثور بازی می کند و داستان به تلاش های او برای مواجهه با چالش های جدید و همچنین پیدا کردن راه خود در عشق متمرکز می شود.

با توجه به کارگردانی تایکا وایتیتی که شهرت خود را از فیلم های خنده دار و در عین حال عمیق مانند "Thor: Ragnarok" کسب کرده، انتظار می رود که این فیلم نیز ترکیبی از اکشن، هیجان و طنز داشته باشد. بازیگرانی چون کریس همسورث به عنوان ثور و بازیگران دیگری که هنوز اطلاعات دقیقی از حضورشان منتشر نشده، در این فیلم به تصویر کشیده می شوند.

  • کارگردان: تایکا وایتیتی
  • برخی بازیگران: کریس همسورث، کریستین بیل، وایتیتی، راسل کرو، تسا تامپسون، جیمی الکساندر و ناتالی پورتمن
  • ژانر: عاشقانه

  ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم عشق و تندر، جزء 10 بهترین فیلم 2022
 

8. فیلم بلیط بهشت (بلیتی به بهشت) Ticket to Paradise

"بلیط بهشت" یا به انگلیسی "Ticket to Paradise" یک فیلم کمدی عاشقانه است که به کارگردانی اول پارکر ساخته شده است. این فیلم با بازیگرانی همچون جورج کلونی، جولیا رابرتز، بیلی لورد و کیتلین دیور ساخته شده است. داستان این فیلم در مورد یک سفر عاشقانه و جذاب به مکانی زیبا یا یک ماجراجویی کمدی و رمانتیک باشد. با توجه به بازیگران مطرحی که در این فیلم حضور دارند، انتظار می رود که بازی های زیبا و داستانی دل نشینی را به تصویر بکشد.
با توجه به کارگردانی اول پارکر که تجربه کار در زمینه فیلم های کمدی و عاشقانه دارد، "بلیط بهشت" ممکن است یک داستان جذاب و سرگرم کننده از دیدنی ها و رویدادهای عاشقانه باشد که با حضور بازیگران برجسته، توجه بسیاری را به خود جلب کند.

  • کارگردان: اول پارکر
  • برخی بازیگران: جورج کلونی، کیتلین دیور جولیا رابرتز و بیلی لورد
  • ژانر: کمدی عاشقانه

  ==> ==>  دانلود فیلم


برترین فیلم سال 2022 فیلم بلیتی به بهشت
 

9. فیلم یکشنبه مادرانگی (یکشنبه مادرانه) Mothering Sunday

"یکشنبه مادرانگی" یا به انگلیسی "Mothering Sunday"، یک فیلم درام و عاشقانه است که به کارگردانی اوا هوسن ساخته شده است. این فیلم به بازیگرانی همچون اودسا یانگ، جاش اوکانر، الیویا کلمن و کالین فیرث می پردازد. در داستان این فیلم، بیننده با شخصیتی به نام جین فرچایلد، یک خدمتکار تازه کار، آشنا می شود. داستان این فیلم در یک روز گرم بهاری در سال ۱۹۲۴ اتفاق می افتد، جایی که جین، در نبود خانواده کارفرمایش، فرصتی برای گذراندن زمان با عشقش پیدا می کند.
"یکشنبه مادرانگی" که با تمرکز بر روی روابط انسانی، عشق و حوادث یک روز خاص، داستانی از زمانی که افراد موظفات و نیروهای اجتماعی بر زندگی شان تاثیر می گذارند را به تصویر می کشد.

  • کارگردان: اوا هوسن
  • برخی بازیگران: اودسا یانگ، جاش اوکانر، الیویا کلمن و کالین فیرث
  • ژانر: درام و عاشقانه

  ==> ==>  دانلود فیلم


یکشنبه مادرانه
 

10. فیلم All the Bright Places همه مکان های روشن

«All the Bright Places» فیلمی درام و عاشقانه است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته جنیفر نیون ساخته شده است. این فیلم داستان دو نوجوان به نام های وایولت مارزوری و تِود فینچ را روایت می کند که با یکدیگر آشنا می شوند و رابطه ای نزدیک را تجربه می کنند.
وایولت دختری است که پس از مرگ خواهرش، در یک دوره سخت و تاریک از زندگی خود قرار گرفته است و تِود نیز با مشکلات روانی و افکار انتحاری دست و پنجه نرم می کند. این دو نوجوان با یکدیگر آشنا می شوند و ارتباط خاصی بین آن ها شکل می گیرد که آن ها را به یکدیگر وصل می کند و زندگی شان را تغییر می دهد.

  • کارگردان: برت هیلی
  • برخی بازیگران: ال فانینگ، ویرجینیا گاردنر، جاستیس اسمیث، الکساندرا شیپ و کیگان مایکل کی
  • ژانر: درام و عاشقانه

  ==> ==>  دانلود فیلم


همه مکان های روشن، از بهترین فیلم های عاشقانه در سال 2022
 

 11. فیلم آخرین نامه از معشوقه شما The Last Letter from Your Lover 2021

فیلم "آخرین نامه از معشوقه شما" یک داستان عاشقانه و جذاب است که دو داستان موازی را از دو دوره زمانی مختلف روایت می کند. در یک سمت داستان، ما با الی هاورث، یک خبرنگار جوان و جاه طلب آشنا می شویم که در حال تحقیق و کشف راز یک رابطه عاشقانه و ممنوعه در سال ۱۹۶۵ است. این فیلم بر اساس رمانی با همین نام اثر جوجو مویز تولید شده است. بازیگرانی همچون Felicity Jones، Shailene Woodley، Callum Turner، و Joe Alwyn در نقش های اصلی حضور دارند و به طور جالبی داستانی از عشق، رمز و راز و ماجراجویی را برای تماشاگران به تصویر می کشند.

  • کارگردان: آگوستین فریزل
  • برخی بازیگران: فلیسیتی جونز، شیلین وودلی، کلوم ترنر و جو آلوین
  • ژانر: درام و عاشقانه

  ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم آخرین نامه از معشوقه شما
 

12. فیلم زندگی های گذشته Past Lives 2023

فیلم "زندگی های گذشته" با داستانی دراماتیک و عاشقانه، با تمرکز بر دوستی دیرینه و دوباره بین دو شخصیت اصلی، نورا و هه سانگ، به نظر می رسد. این فیلم، می تواند به گسترش ارتباطات انسانی و تأثیر مهاجرت بر زندگی افراد پرداخته باشد. بازیگران مطرحی چون Greta Lee، John Magaro و Teo Yoo که در ایفای نقش های اصلی حضور دارند، می توانند به وفور به تجسم و احساس عمیق داستان کمک کنند.

همچنین، کارگردانی Celine Song با توجه به سابقه و استعداد در تجسم داستان های انسانی، می تواند به شکل خاصی تازگی و عمق به داستان ببخشد. فیلم هایی با موضوعاتی نظیر دوستی های دیرینه که به هنگام جدایی دچار شده و بعداً دوباره ملاقات می کنند، معمولاً احساسات پیچیده ای از عشق، انزجار و فراموشی را به تصویر می کشند.

  • کارگردان: سلین سونگ
  • برخی بازیگران: گرتا لی، جان ماگارو و ته‌او یو
  • ژانر: درام، عاشقانه

  ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم زندگی های گذشته
 

13. فیلم راضی شدن Persuasion 2022

"راضی شدن" یک بازسازی از رمان کلاسیک جین آستن با همین نام است که در سال 2022 توسط کارگردان Carrie Cracknell به تصویر کشیده شده است. داستان اصلی در مورد زنی به نام آن الیوت می باشد.

بازیگرانی چون Agni Scott، Ali Ariaie، Ben Bailey Smith نقش های مهمی در این بازسازی داشتند. با توجه به اجرای کارگردانی Carrie Cracknell، انتظار می رود که تازگی و نوآوری به داستان اصلی اضافه شده باشد و الهام گرفته از زندگی مدرن، این داستان را به چشم جدیدی نشان دهد.

فیلم های مبتنی بر اثرات آثار کلاسیک اغلب یک نگاه جدید به داستان دارند که ممکن است مخاطبان جدیدی را علاقه مند به این نوع داستان ها کنند. با توجه به تنوع بازیگران و تلاش برای ایجاد محتواهای جذاب، این فیلم ممکن است برای دوستداران ژانر درام و رمانتیک جذاب باشد.

  • کارگردان: کری کرکنل
  • برخی بازیگران: داکوتا جانسون، یولاندا کتل، کاسمو جارویس، ریچارد ای گرانت و جردن لانگ
  • ژانر:  درام و عاشقانه

  ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم راضی شدن
 

14. فیلم دختر قرن بیستم 20th Century Girl 2022

"دختر قرن بیستم" داستان جذابی به نظر می رسد که در سال 1999 روایت می شود و درباره یئون، یک دانش آموز 17 ساله و روابطش با دوست صمیمی اش، بو-را و هیون جین، پسری که علاقه مند به اوست، می گوید. بازیگرانی چون Han Hyo-joo، Harrison Xu و Kim Yoo-Jeong که در ایفای نقش های اصلی حضور دارند، می توانند به شکل قابل توجهی به تجسم داستان کمک کنند. همچنین، کارگردانی Woo-ri Bang با توجه به موضوع فیلم، ممکن است توانسته باشد برای تماشاگران یک داستان عاطفی و جذاب ارائه دهد.

  • کارگردان: بانگ وو ری
  • برخی بازیگران: کیم یو جونگ، پارک جونگ وو، بیون وو سوک و رو یون سو
  • ژانر: درام و عاشقانه

  ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم دختر قرن بیستم
 

15. فیلم ماهى كوچك Little Fish 2020

فیلم "ماهی کوچک" در دنیایی که یک ویروس مخرب باعث از دست دادن حافظه می شود، داستان یک زوج جوان را روایت می کند که در تلاشند تا خاطرات و لحظات زیبایی که با هم داشته اند را حفظ کنند. این فیلم بازیگرانی همچون Albert Nicholas، Chris Shields، Darius Willis و دیگران را به تصویر می کشد و توسط کارگردان Chad Hartigan کشور کانادا ساخته شده است. این درام عاطفی، در کنار بحران ویروس، به داستان عشق و تلاش برای حفظ یکدیگر در شرایط دشوار می پردازد.

  • کارگردان: چاد هارتیگان
  • برخی بازیگران: اولیویا کوک، سوکو، جک اوکانل و رائول کاسترو
  • ژانر: درام، عاشقانه و علمی-تخیلی

  ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم ماهى كوچك
 

16. فیلم حفاری The Dig 2021

"حفاری" یک فیلم بیوگرافی و تاریخی است که در سال 2021 به کارگردانی Simon Stone ساخته شده است. داستان این فیلم درباره یک کاوشگر و تیمش است که در حین حفاری زمین، با یک کشتی چوبی تاریخی از دوران تاریک تاریخ برخورد می کنند. بازیگرانی چون Archie Barnes، Bronwyn James و Carey Mulligan در این فیلم حضور دارند. فیلم به زیبایی جزئیاتی از گذشته و ماجراهای کشفی در ارتباط با این کشتی تاریخی را نشان می دهد، همچنین بر روی داستان کاوشگری و کشفیات معنوی تمرکز دارد.

  • کارگردان: سایمون استون
  • برخی بازیگران: کری مولیگان، کن استات، رالف فاینس، بن چاپلین، لیلی جیمز، مونیکا دولان
  • ژانر: درام تاریخی

  ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم حفاری
 

17. فیلم Malcolm & Marie مالکوم و ماری

«مالکولم و ماری» یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۱ است که توسط سام لوینسون کارگردانی شده است. این فیلم تمرکز زیادی بر روی روابط انسانی و پیچیدگی های آنها دارد. داستان این فیلم در یک شب پس از یک مهمانی فیلمبرداری، در مورد یک بازیگر و همسرش به نام های مالکولم و ماری می باشد.

بازیگران اصلی این فیلم، زندایا و جان دیوید واشینگتن هستند که نقش زوجی را ایفا می کنند که در طول یک شب به گفتگوها و موضوعاتی پیرامون روابطشان می پردازند. این فیلم از لحاظ فنی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، زیرا به صورت کاملاً سیاه و سفید و با یک محیط محدود (خانه ای در لس آنجلس) فیلمبرداری شده است. گفتگوهای این زوج نشان دهنده تنش ها، احساسات عمیق و مسائلی است که ممکن است به ظاهر ساده به نظر برسند، اما تأثیر زیادی بر روابط انسانی دارند.

  • کارگردان: سام لوینسون
  • برخی بازیگران:  زندیا و جان دیوید واشنگتن
  • ژانر: درام

  ==> ==>  دانلود فیلم

مقاله پیشنهادی: بهترین سریال ها برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی

18. فیلم به همه پسران پی. اس من هنوز دوستت دارم To All the Boys: P.S. I Still Love You 2020

«To All the Boys: P.S. I Still Love You» فیلمی عاشقانه و کمدی درام است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است و ادامه ای برای فیلم «To All the Boys I've Loved Before» محسوب می شود. داستان فیلم در مورد دختری به نام لارا جین کاندیش است که نامه های عاشقانه ای که به پسرهایی که به آنها علاقه داشته، نوشته بود، به طور ناگهانی منتشر می شوند و زندگی او را دگرگون می کند.
در قسمت دوم، لارا جین به رابطه عاشقانه ای با پیتر کاوینسکی، یکی از پسرانی که نامه به او نوشته بود، وارد می شود. اما با ورود یک پسر جدید به نام جان امبر، وضعیت پیچیده تر می شود و لارا جین با تصمیم های مهمی مواجه می شود که تأثیر زیادی بر روی زندگی و روابطشان دارد.

  • کارگردان: مایکل فیموگنری
  • برخی بازیگران: لانا کوندور، نوحا سنتینو، جنا پریش، جردن فیشر و انا کتکارت
  • ژانر: کمدی و درام

  ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم به همه پسران پی. اس من هنوز دوستت دارم
 

19. فیلم نقشه چيزهاي كوچك عالی The Map of Tiny Perfect Things 2021

«نقشه چیزهای کوچک عالی» یک فیلم علمی-تخیلی و عاشقانه است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. داستان فیلم درباره دو نوجوان به نام های مارکو و ماگی است که در یک حلقه زمان گیر افتاده اند و همه روزها به تکرار یکسان تکرار می شوند. آن ها در طول این حلقه زمان، شروع می کنند تا جزئیات کوچک و زیبای زندگی را کشف کنند و زمان را بهتر بگذرانند.
در طول این مسیر، مارکو و ماگی تصمیم می گیرند تا یک «نقشه از چیزهای کوچک عالی» را ایجاد کنند، به این معنا که آن ها تلاش می کنند تا لحظات زندگی که ممکن است بی توجه به آن ها باشیم را شناسایی و ارزش مند بدانند. این فیلم به خوبی از طریق داستان گویی خوب، تصاویر زیبا و پرداختن به مفهوم زمان و ارزش لحظه های زندگی، توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند.

  • کارگردان: یان ساموِئل
  • برخی بازیگران: کاترین نیوتون، کایل آلن، بریا بریمر، جرمین هریس، جاش همیلتون و آنا میکامی
  • ژانر: کمدی و فانتزی

  ==> ==>  دانلود فیلم


The Map of Tiny Perfect Things
 

20. فیلم رومئو و ژولیت Romeo & Juliet 2021

فیلم "رومئو و ژولیت" در سال 2021 به کارگردانی Simon Godwin ساخته شد و به عنوان یک تجدید نظر مدرن از تراژدی کلاسیک ویلیام شکسپیر، داستان عشق بین دو جوان را در ایتالیای مدرن به تصویر کشید. اقتباس از یکی از بزرگترین آثار شکسپیر و انتقال آن به زمان حال یک چالش بزرگ برای تیم سازنده فیلم بوده است.

بازیگران مطرحی مانند Adrian Lester، Alex Mugnaioni، Colin Tierney، David Judge، Deborah Findlay، Ella Dacres، Ellis Howard، Fisayo Akinade، Jessie Buckley و Josh O'Connor در نقش های مختلف حضور دارند که احتمالا با بازیگری قوی و تصویرسازی متفاوت به داستان عمق و زیبایی بیشتری بخشیده اند. ترکیب یک داستان کلاسیک با محیط مدرن می تواند نظرات مختلفی را در مورد این فیلم به وجود آورد.

  • کارگردان: سایمون گادوین
  • برخی بازیگران: فیسایو آکیناد، تمسین گریگ، جسی باکلی، دبورا فیندلی و الا دیکرز
  • ژانر: درام و عاشقانه

  ==> ==>  دانلود فیلم

21. فیلم در جستجوی تو Finding You 2020

"در جستجوی تو" یک فیلم عاشقانه و درام است که در سال 2020 منتشر شد. داستان این فیلم درباره ی یک دانشجوی آمریکایی به نام "فینلی" است که تصمیم می گیرد به جستجوی خود و هدف زندگی اش بپردازد. او به ایرلند مسافرت می کند و در آنجا با یک بازیگر جوان موفق به نام "بیو" آشنا می شود. این دو نفر با وجود تفاوت های بسیاری که در ظاهرشان وجود دارد، با هم آشنا می شوند و ارتباط عمیقی را تجربه می کنند.
این فیلم بیشتر به مسایلی همچون پیدا کردن هدف زندگی، ارتباطات انسانی و یافتن خود در مسیر زندگی می پردازد. بازیگران اصلی این فیلم رزی دی ویترز و جاسنز فلیمینگ هستند که با بازی زیبا و اتفاقات داستانی جذاب، تلاش می کنند تا احساسات و پیام های موجود در داستان را به تماشاگران منتقل کنند. "در جستجوی تو" به عنوان یک فیلم عاشقانه و ماجرایی، تلاش می کند تا علاوه بر خلق اتفاقات شاد و جذاب، پیام هایی درباره روابط انسانی و پیوند با دیگران به نمایش بگذارد.

  • کارگردان: برایان بوگ
  • برخی بازیگران: کاترین مک نامارا، رز رید، جدیدیا گودکر
  • ژانر: درام، خانوادگی و عاشقانه

  ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم در جستجوی تو
 

22. Dear Evan Hansen ایوان هانسن عزیز

"Dear Evan Hansen" یک فیلم درام موسیقی ای است که در سال 2021 بر اساس موزیکال محبوبی به همین نام ساخته شد. داستان این فیلم درباره یک نوجوان به نام "ایوان هانسن" است که با مشکلات اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم می کند و در یک اتفاق ناگوار در مدرسه دچار شده و از طریق آن ارتباطی متقابل با خانواده ای دیگر برقرار می کند. این فیلم به شکلی عمیق به مسائلی همچون انزوا، دوستی، روابط اجتماعی و اثرات روانی و روحی مشکلات نوجوانان می پردازد.

بازیگران اصلی فیلم بن پلات، جولیان مور، آمی پاسکال، کایتن دیوید و اماندا ستنبرگ هستند که با بازی قوی و اجرای موسیقی های قدرتمند، احساسات و پیام های فیلم را به تماشاگران منتقل می کنند. "Dear Evan Hansen" به عنوان یک فیلم درام موسیقی ای، تلاش می کند تا به نمایش بگذارد چگونه اتفاقات ناگوار می توانند اثرات عمیقی بر زندگی افراد داشته باشند و چگونه ارتباطات واقعی و صادقانه می توانند به تحول و بهبود زندگی کمک کنند.

  • کارگردان: استیون شباسکی
  • برخی بازیگران: بن پلت، جولیان مور، نیک دودانی، کیتلین داور، ایمی آدامز، دنی پینو، کولتون رایان، لیز کیت، آماندلا استنبرگ و زویی لونا 
  • ژانر: درام و موزیکال

  ==> ==>  دانلود فیلم


ایوان هانسن عزیز
 

23. فیلم عشقی مثل گلبرگ های در حال ریزش Love Like the Falling Petals 2022

فیلم "عشقی مثل گلبرگ های در حال ریزش" یک فیلم درام و عاشقانه است که به کارگردانی والریا زونزون در سال 2022 ساخته شده است. داستان آن بر اساس کتابی از کیسوکه اویاما نوشته شده است و در ژاپن اتفاق می افتد. در این فیلم، هاروتو که یک عکاس ماهر است، عاشق آرایشگرش، میزاکی، می شود. زندگی آنها در ابتدا به خوبی پیش می رود، اما سپس با سرنوشت های غیرمنتظره و چالش هایی مواجه می شوند که زندگی و روابطشان را تحت تاثیر قرار می دهد.
این فیلم در سال 2022 توسط نتفلیکس پخش شده و با بازیگرانی همچون Andrew Russell، Honoka Matsumoto، و Kento Nakajima ساخته شده است. داستان عشق، روابط و چالش های زندگی آنها را به تصویر می کشد و از طریق داستان اصلی احساسات و اتفاقات عاطفی شخصیت های اصلی را به تماشاگران القا می کند.

  • کارگردان: یوشیهیرو فوکاگاوا
  • برخی بازیگران: کنتو یاکاجیما، یومی واکاتسوکی، هیدکازو ماشیما، اندرو راسل، هونوکا ماتسوموتو، کنتو ناگایاما، یوکی ساکورای و شونتارو یاناگی
  • ژانر:  درام و عاشقانه

  ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم عشق مثل گلبرگ های در حال ریزش
 

24. فیلم داستان وست ساید West Side Story 2021

"داستان وست ساید" یک بازسازی از موزیکال محبوب و کلاسیک با همین نام است که توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده است و در سال 2021 منتشر شد. داستان فیلم در خیابان های نیویورک جریان دارد، جایی که دو گروه جوان به نام های جت ها و کوسه ها رقابت دارند. ماریا و تونی، دو نوجوان از این دو گروه متقابل، در میان این برخوردها عاشق یکدیگر می شوند. این داستان عشقی دامنه دار در مقابل، تضادهای جامعه و تقابلات گروه های مختلف را به تصویر می کشد.
بازیگرانی مانند Ansel Elgort، Ariana DeBose، و Brian d'Arcy James در این فیلم حضور دارند که نقش های مهمی را بازی کرده اند. این فیلم جنایی و درامی است که در دنیای خیابان های نیویورک از روی داستانی محبوب و قدیمی ساخته شده و با تلفیق عناصر موزیکال و نگاهی به اجتماعات مختلف، داستانی جذاب و پر از احساسات را به تصویر می کشد.

  • کارگردان: استیون اسپیلبرگ
  • برخی بازیگران: انسل الگورت و ریچل زگلر، آریانا دبوز، ریتا مورنو، دیوید آلوارز و مایک فیست
  • ژانر:  درام عاشقانه و موزیکال

  ==> ==>  دانلود فیلم

مقاله پیشنهادی: بهترین سریال فرانسوی زبان ➕ لینک دانلود

25. فیلم دوست ما Our Friend 2019

فیلم "دوست ما" ("Our Friend") یک فیلم درام زندگی نامه ای است که در سال 2019 منتشر شد. داستان این فیلم بر اساس یک مقاله نوشته شده توسط مت پرتر است و واقعیت هایی از زندگی واقعی او را به تصویر می کشد. فیلم دوست ما درباره یک زن و شوهر است که با یک دوست وفادار به نام دان روین مواجه می شوند. دان به آن ها در زمانی که آن ها نیاز به کمک دارند، کمک می کند و در طول زمان به یکی از اعضای خانواده شان تبدیل می شود.

این فیلم درباره دوستی، پشتیبانی و تضحیه برای کمک به دیگران در مواقع دشوار است و داستانی از ارتباطات عمیق و مفیدی که می تواند بین افراد بوجود آورد، روایت می کند. بازیگران این فیلم Jason Segel، Dakota Johnson، و Casey Affleck بوده که نقش های اصلی این داستان را ایفا کرده اند. این فیلم به واقعیت های زندگی روزمره می پردازد و تأثیرات عمیق انسانیت را در مواجهه با چالش ها و مشکلات روزمره نشان می دهد.

  • کارگردان: گابریلا کوپرتویت 
  • برخی بازیگران: جیسون سیگل، ایزابلا کای، داکوتا جانسون، جان مک کانل و کیسی افلک
  • ژانر: خانوادگی-عاشقانه

  ==> ==>  دانلود فیلم


فیلم دوست ما
 

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (2 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران