بهترین سریال فرانسوی زبان ➕ لینک دانلود

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/14 847
بهترین سریال فرانسوی زبان

قابل ذکر است که با مشاهده بهترین سریال فرانسوی زبان و همچنین فیلم های زبان اصلی می توان دریچه های جدیدی را به سوی پیشرفت در یادگیری زبان باز نمود. برای بالا بردن دامنه لغات، تسلط بر نحوه تلفظ و یاد گرفتن نکات گرامری بهتر است مشاهده فیلم و سریال های زبان اصلی را در برنامه آموزشی خود قرار داد.

اما هستند افرادی که آشنایی زیادی با این سریال ها و فیلم ها ندارند. اما با این مقاله از آموزشگاه زبان ملل می توانید با تعدادی از آن ها آشنا شده و با توجه به سلیقه خود و همچنین سطح و دانش زبانی گزینه مورد نظر را انتخاب و مشاهده نمایید.

بهترین سریال های فرانسوی برای یادگیری زبان فرانسه

تجربه نشان داده است که یکی از راهکارهای مهم و کاربردی برای یادگیری هر چه بهتر زبان، مشاهده فیلم و سریال های زبان اصلی می باشد. در مورد زبان فرانسه نیز همین قانون صدق می کند. با معرفی بهترین سریال فرانسوی زبان می توانید گزینه مورد علاقه خود را دانلود و مشاهده بفرمایید.

بهترین سریال های فرانسوی برای یادگیری زبان فرانسه

بدون تردید می توانید موفقیت خود را در آموزش زبان فرانسه، پس از مدتی ببینید. اصطلاحات مورد استفاده در سریال ها، زبان محاوره ای و عامیانه و تمام نکات موجود در سریال ها همانند کلاس درس می تواند شما را آموزش دهد. در ادامه شما با چند تا از این سریال ها آشنا خواهید شد.

سریال Les Aventures de Tintin - (مبتدی تا متوسط)

ماجراهای تَن‌تَن یک مجموعه ۲۴ گانه از آلبوم‌های کامیکس فرانسوی-بلژیکی ساخته شده توسط کارتونیست بلژیکی به نام ژُرژ پروسپه رِمی که با نام مستعار هرژه می‌نوشت، می‌باشد. در سال ۱۹۶۱ اولین فیلم ماجراهای تن‌تن تحت عنوان راز پشم طلایی ساخته شد.

این سریال در ژانر کمدی و نمایشی کودکانه تهیه شده است و یک کارتون بسیار جذاب به شمار می رود. مطمئنا همه شما نام «تن‌ تن» را شنیده اید‌. این شخصیت سگی دارد و با او سراسر جهان را می بیند.‌

سریال Les Aventures de Tintin

از آن جایی که این کارتون برای کودکان تولید شده است، منبع بسیار خوبی برای یادگیری زبان فرانسه می باشد. واژه ها و اصطلاحات ساده ای به زیان فرانسوی در این سریال وجود دارد.

لینک دانلود

معرفی سریال کمدی Plus belle la vie - (مبتدی تا متوسط)

این سریال در زمره بهترین سریال فرانسوی زبان قرار دارد در ژانر درام و کمدی تولید شده است. همین نکته درام بودن این سریال های فرانسوی  می تواند دلیلی برای یادگیری و آموزش هر چه بهتر این زبان باشد. فصل 18 Plus belle la vie در تاریخ سپتامبر 1, 2021 برای بار اول پخش شد.

معرفی سریال کمدی Plus belle la vie

این سریال هم دقیقا همین حالت را دارد و یک منبع بسیار عالی برای یادگیری زبان فرانسه می باشد. داستان این سریال در مورد منطقه ای خیالی می باشد. واژه ها و اصطلاحات به کار رفته در این سریال، منبع بسیار خوبی برای زبان آموزان مبتدی خواهد بود. 

آشنایی با سریال Les Mystérieuses Cités d' or - (مبتدی تا متوسط)

این سریال به صورت انیمیشن است و داستانی کاملا منحصر به فرد دارد. افرادی که در سطح مبتدی قرار دارند می توانند از این انیمیشن نهایت استفاده را ببرند‌ چرا که واژه ها و همچنین نکات دستوری در آن بسیار ساده است.

سریال Les Mystérieuses Cités d' or

این سریال ابتدا در ژاپن از کانال NHK از 29 ژوئن 1982 پخش شد، سپس در فرانسه از آنتن 2 از 28 سپتامبر 1983 در برنامه Récré A2 پخش شد. در سال 2012، سی سال بعد، سریال جدیدی به نام شهرهای اسرارآمیز طلا بر اساس سال 1982 ساخته شد. کارگردانی تولید با Katsuhiko Fujita, Kenichi Murakami, Kenichi Maruyama (NHK)9 و کارگردانی انیمیشن با Bernard Deyriès and Édouard David (DIC)9 بود.

لینک دانلود

معرفی سریال Extra - (سطح مبتدی)

این سریال در سیزده قسمت تولید شده و موضوعات مختلفی را در بر دارد. این موضوعات شامل خرید، شرکت در جلسه های مختلف، کار، تعطیلات، روابط اجتماعی و سایر موضوعات است. این مجموعه از سال 2002 تا 2004 تولید شد و عمدتاً در بازار تلویزیون آموزشی، برای کلاس‌های زبان دبیرستان و دبیرستان عرضه می‌شود. چهار نسخه، هر کدام به زبانی متفاوت ساخته شد. انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی.

معرفی سریال Extra

مدت زمان هر قسمت این سریال حدود ۲۵ دقیقه می باشد و به همین دلیل برای افراد مبتدی گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. برخی این سریال را نسخه ای از سریال "Friends" می دانند.

لینک دانلود

مطالعه بیشتر: یادگیری زبان فرانسه در خانه

شناخت سریال امیلی در پاریس Emily in Paris

ژانر این سریال کمدی، درام و رمانتیک است. با مشاهده این سریال با زبان فرانسه بسیار بهتر آشنا خواهید شد همچتین و می توانید بخش های مختلف شهر پاریس را مشاهده بفرمایید. فصل اول آن در اکتبر سال ۲۰۲۰ که توسط دارن استار ساخته شد و در نتفلیکس پخش شد.

لینک دانلود

شناخت سریال امیلی در پاریس Emily in Paris

معرفی سریال Fais pas ci, Fais pas ça - (سطح متوسط)

این سریال یک سریال تلویزیونی است و فرهنگ فرانسه را نشان‌ می دهد. ژانر این سریال کمدی طنز است و داستان آن در مورد زندگی روزمره تا مسائل سیاسی می باشد. این سریال برای افرادی مناسب است که در سطح متوسط زبانی قرار دارند.

سریال Fais pas ci, Fais pas ça در سال  2007 و به کارگردانی Thierry Bizot Anne Giafferi و نویسندگی Thierry Bizot، ساخته شد.

لینک دانلود

معرفی سریال Fais pas ci, Fais pas ça

سریال Scène de Ménage - (سطح متوسط)

این سریال به عنوان بهترین سریال فرانسوی زبان، در ژانر درام تهیه شده است و در مورد سه زوج می باشد که از سه نسل هستند. با مشاهده این سریال بیش تر با فرهنگ فرانسه و مردم آن آشنا خواهید شد. سریال Scène de Ménage از 9 نوامبر 2009 از شبکه M6 (حدود ساعت 13:30 و 8:30 بعد از ظهر) به کارگردانی فرانسیس دوکو پخش شد.

لینک دانلود

مطالعه بیشتر: تشکر فرانسوی

سریال Braquo - (متوسط تا پیشرفته)

افرادی که به سریال های پلیسی علاقه دارند، بدون تردید باید این سریال را مشاهده نمایند. نام این سریال به معنای «سرقت وحشیانه» است. داستان حول چهار افسر پلیس و جریان های مربوط به آن ها می باشد. این سریال در سال 2009 روی آنتن رفت و فصل آخر آن در سال 2016 منتشر شد.

لینک دانلود

سریال Braquo

آشنایی با سریال تلویزیونی Engrenages - (متوسط تا پیشرفته)

نام این سریال به معنای « چرخ دنده ها » است‌ و یک سریال درام و پلیسی می باشد. در سال ۲۰۰۵ شروع به انتشار کرده و ۸ فصل از آن ساخته شد. در این سریال به سیستم قضایی فرانسه پرداخته می شود.

آشنایی با سریال تلویزیونی Engrenages

این سریال یکی از محبوب ترین سریال ها به شمار می رود. توصیه ما این است که برای تقویت مهارت های زبانی خود حتما این سریال را مشاهده نمایید. 

لینک دانلود

معرفی سریال Lupin - (سطح متوسط تا پیشرفته)

سریال Lupin به‌دست جورج کی و فرانسوا اوزان ساخته شده‌است. بخش اول این مجموعه در ۸ ژانویهٔ ۲۰۲۱ از نتفلیکس به نمایش درآمد.

معرفی سریال Lupin

این سریال در سال ۲۰۲۱ از پر بیننده ترین سریال ها بوده است. بهترین سریال فرانسوی زبان که توسط نتفلیکس ساخته شده است برای سطح زبانی پیشرفته یا متوسط مناسب خواهد بود.

لینک دانلود

شناخت سریال Mafiosa - (متوسط تا پیشرفته)

برای افرادی که اصلا سریال های کمدی را دوست ندارند، پیشنهاد می کنیم این سریال جذاب را مشاهده نمایند. ژانر این سریال اکشن، جنایی و درام می باشد.

شناخت سریال Mafiosa

نا گفته نماند که اکثر خانواده‌ ها علاقه ای به این سریال ندارند‌. سریال Mafiosa در تاریخ آوریل 14, 2014 برای بار اول پخش شد.

لینک دانلود

معرفی سریال Les invincibles - (سطح متوسط و پیشرفته)

این سریال در رده بهترین سریال فرانسوی زبان قرار دارد و قسمت های آن کوتاه می باشند. برای یادگیری زبان فرانسه می توانید روی این سریال حساب ویژه ای باز کنید. داستان این سریال در مورد چهار دوست است.

سریال Les invincibles

سریال تلویزیونی Les invincibles به‌کارگردانی Jean-François Rivard از سال 2005 تا 2009 پخش میشد و در گونه کمدی و علمی تخیلی تولید شده است.

لینک دانلود

سریال Un gars, une fille - (سطح پیشرفته)

این سریال در ژانر درام تهیه شده است. اصولا زبان آموزان دغدغه این را دارند که با وجود وقت کم‌ بتوانند سریال های زبان اصلی را مشاهده نمایند. این سریال از این جهت مناسب است که مدت زمان قسمت های آن کوتاه می باشد.

سریال Un gars, une fille

اصطلاحات مورد استفاده در این سریال قدری دشوار است و برخی آن را برای زبان آموزان سطح پیشرفته مناسب می دانند. سریال Un gars, une fille در سال ۱۹۹۹  توسط ایزابل کامو ساخته شده است.

لینک دانلود

مطالعه بیشتر: برنامه آموزش زبان فرانسوی از مبتدی تا پیشرفته

معرفی سریال Engrenages - (سطح پیشرفته)

داستان این سریال در زمینه سیستم قضایی این کشور است. این سریال تا حدودی برای افراد مبتدی مناسب نیست. داستان این سریال بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

معرفی سریال Engrenages

سریال Engrenages یا Spiral یک سریال جنایی و حقوقی است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شده است. 

لینک دانلود

سریال Kaamelott - (سطح پیشرفته)

 فیلمی کمدی و فانتزی محصول سال ۲۰۲۱ و به کارگردانی الکساندر استیه است. این مجموعه تلویزیونی نیز در زمره بهترین سریال فرانسوی زبان است.

سریال Kaamelott

در واقع در این سریال تاریخ فرانسه به صورت طنز به تصویر کشیده شده است.

لینک دانلود

سریال Versailles - (سطح پیشرفته)

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی David Wolstencroft, Simon Mirren در ژانر تخیلی تاریخی، در سال 2015 تهیه شده است و محصول فرانسوی - کانادایی می باشد.

سریال Versailles

این سریال در کشور بریتانیا نیز به نمایش در آمده است.

لینک دانلود

سریال Bref

سریال Bref - (سطح پیشرفته)

سریال تلویزیونی Bref به‌کارگردانی Kyan Khojandi و Bruno Muschio در سال 2011 در گونه کمدی تولید شده است.. داستان کمدی این سریال بسیار خنده دار است. داستان در مورد فردی است که مجرد و بیکار است و عاشق دختری می شود. در این سریال این فرد مدام به دنبال موقعیتی برای دیدن آن دختر می باشد.

لینک دانلود

سخن آخر

با مشاهده بهترین سریال فرانسوی زبان و فیلم های جذاب می توانید بسیار بهتر و راحت تر زبان فرانسه را یاد بگیرید. این کار بسیار لذت بخش و سرگرم کننده خواهد بود.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (3 امتیاز)
نظرات
مهساامیری (جمعه 31 فروردین 1403 03:04:34)

زیرنویس بخوایم از کجا بیاریم


خانم مشهدی (شنبه 01 اردیبهشت 1403 16:33:15)

سلام خانم امیری شما میتونید برای دانلود زیرنویس به سایت های تخصصی انتشار زیرنویس مراجعه کنید.

هژیر خدیوی (شنبه 26 اسفند 1402 13:44:07)

با نماینده من تماس بگیر! (Dix pour cent) این درام کمدی یک آژانس استعدادیابی در پاریس را دنبال می کند و با دیالوگ های سریع اما تلفظ واضح، نگاهی اجمالی به فرهنگ فرانسوی و زندگی حرفه ای ارائه می دهد. برای سطح متوسطه

ترانه مومن (شنبه 26 اسفند 1402 13:41:07)

من با Le Monde des Animaux کار کردم. مستند درباره حیوان هاست

پارسا پیشوری (شنبه 26 اسفند 1402 13:37:00)

سلام
Extra French هم تو لیستتون بذارید باحاله

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران