10 بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/02/09 77 زمان مطالعه: 5 دقیقه
آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران

در این مقاله با معرفی چند آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران با شما هستیم. آدرس و دور و نزدیک بودن آموزشگاه اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث می شود که بسیار بهتر بتوان وقت خود را تنظیم نمود. برنامه ریزی برای رفت و آمد و حضور در کلاس ها بدون تردید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
 

معرفی بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران


البته در کنار مسافت آموزشگاه کیغیت و کارآیی این موسسه ها هم بسیار مهم می باشد و حتما باید موسسه ای را انتخاب نمود که باعث موفقیت و پیشرفت زبان آموزان شود. در ادامه در مورد آموزشگاه زبان ملل و سایر آموزشگاه ها در شرق تهران بررسی های لازم را انجام داده و پس از آن شما می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب و در کلاس های آن ها شرکت نمایید.

آموزشگاه زبان ملل

آموزشگاه زبان ملل یکی از چند آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران است که شعبه های متعددی دارد و همین امر کار زبان آموزان را بسیار راحت می سازد. در این موسسه با توجه به سن یادگیری زبان و همچنین تاثیرات سن بر روی سطح یادگیری، توانسته است برنامه های مناسبی برای آموزش زبان فرانسه را ارائه دهد. در دوره های مختلف سنی و دانش زبانی، دوره های متعدد و متنوعی به صورت گروهی برگزار خواهد شد.
در دوره خردسالان آموزش در سه سطح انجام خواهد شد  که شامل ۱۷ ترم می باشد. در دوره خردسالان مطالب متعددی از جمله یادگیری آواها، شکل ها، رنگ ها و همچنین مقاهیم ساده، تمرین های نوشتاری حروف الفبای انگلیسی، واژگان ساده آموزش داده می شود در این دوره برای بالا بردن سطح آموزش و جلوگیری از خستگی زبان آموزان، از سرگرمی و بازی، فلش کارت های متعدد، شعر و نقاشی و نمای فیلم استفاده خواهد شد.

در آموزشگاه زبان ملل از اساتید بسیار با تجربه و حرفه ای استفاده خواهد شد. بدون تردید تدریس زبان به خردسالان باید تحت استانداردهای دقیق انجام شود و در این صورت است که این برنامه‌های آموزشی ثمربخش می شوند. 


آموزشگاه زبان ملل
 

آموزشگاه زبان جرعه

گفتنی است که یادگیری هر زبان جدید می تواند زندگی جدیدی را برای فرد بسازد و مطمئنا دریچه های بیش تری جلوی او باز می شوند. یکی از بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران، موسسه جرعه می باشد. دوره های آموزشی در این موسسه به صورت ترمیک، فشرده، فشرده مکالمه، دوره آیلتس و فراگیر تربیت مدرس در دوره های مقدماتی تا پیشرفته برگزار می شود.
کودکان، نوجوانان و بزرگسالان بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی می توانند در این دوره ها شرکت نمایند و با بهترین تکنیک ها به یادگیری زبان فرانسه بپردازند‌. کلاس ها به صورت محیط کاملا شاد و جذاب طراحی شده اند و همچنین بسیار مجهز می باشند که همین امر کمک زیادی به فرایند یادگیری می کند.

از مزایای حضور در کلاسها در این موسسه می توان افزایش لذت یادگیری، آموزش بسیار کاربردی و مکالمه محور و استفاده از انیمیشن ها و کارتون های جذاب و به روز مطابق با سطوح زبانی زبان آموزان را نام برد. همچنین در این دوره ها در وجود زبان آموزان حس خلاقیت به وجود می آید و انگیزه و علاقه در آن ها تقویت می شود و شکوفایی کودک در زمینه های رشد فردی و اجتماعی را به دنبال دارد. 


آموزشگاه زبان جرعه
 

آموزشگاه زبان راگا

این آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران، یکی از بهترین موسسه های زبان تخصصی دخترانه می باشد که از متد های نوین استفاده می کند و کادر آموزشی آن بسیار محرب و همه خانم هستند. کلاس ها به صورت کاملا تخصصی برگزار خواهد شد و مدرک معتبر از آموزش و پرورش به زبان آموزان اعطا خواهد شد. 

>> آموزش زبان فرانسه آنلاین <<

آموزشگاه زبان چکاوک

این آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران واقع شده است و آموزش های خود را به صورت تضمینی انجام خواهد داد. دوره های آموزشی به صورت بسیار جذاب انجام می شود و همین امر باعث ارتقای سطح کیفی آموزش خواهد شد.
این موسسه از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نموده است و موفقیت ها و پیشرفت های بسیار چشمگیری را در کارنامه خود دارد. شیوه آموزش در این موسسه کاملا منحصر به فرد است و برای تمام سنین امکان پذیر است.


آموزشگاه زبان چکاوک
 

مجتمع فنی تهران

این مجتمع آموزشی یک آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران است که کیفیت کار آن ها بسیار عالی می باشد. کلاس ها با وجود اساتید بسیار مجرب و حرفه ای و در فضایی کاملا حرفه ای برگزار می شود.

فضای کلاس‌ ها کاملا سرگرم کننده و جذاب بوده و حس خستگی را از زبان آموزان دور می کند.
 

مجتمع فنی تهران

آموزشگاه آدرین

بدون تردید حضور در کلاس ها و دوره های آموزشی در موسسه آدرین یادگیری زبان را برای زبان آموزان آسان تر می کند و چشم‌ انداز جدیدی را به روی آن ها باز می کند. 

آموزشگاه سفیر گفتمان

برای معرفی آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران، در این قسمت موسسه سفیر گفتمان را در نظر گرفته ایم. در این موسسه اساتید بسیار حرفه ای وظیفه مدیریت و تدریس در کلاس ها را بر عهده دارند و کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهند‌.
 

آموزشگاه سفیر گفتمان

آموزشگاه زبان سیتیزن

این موسسه نیز با شعبه های متعدد در شرق تهران می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای یادگیری زبان فرانسه باشد. تمام سطوح در این موسسه پشتیبانی می شود و زبان آموزان در هر رده سنی می توانند در کلاس های مربوطه شرکت نمایند.

آموزشگاه زبان سیتیزن

آموزشگاه زبان ایثار

این آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران، دوره های آموزشی متنوعی را برگزار می کند و زبان آموزان در هر رده سنی و همچنین در سطوح مختلف زبانی می توانند در این کلاس ها شرکت نمایند. اساتید بسیار حرفه ای وظیفه آموزش زبان را بر عهده دارند و حضور آن ها باعث بالا رفتن و ارتقای سطح کیفی آموزشگاه خواهد شد. 

آموزشگاه زبان تکتا

در این موسسه زبان تمامی سنین در کلاس های متنوع شرکت می نمایند و خردسالان، نونهالان، کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان می توانند تحت نظارت اساتید برجسته به یادگیری زبان بپردازند. محیط کلاس ها کاملا شاد و مفرح بوده و اشتیاق و انگیزه زبان آموزان تقویت خواهد شد. مجهز ترین امکانات در این موسسه وجود دارد و همین امر کیفیت آموزش را افزایش می دهد.

آموزشگاه زبان کارینو

این موسسه که آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران است بیش تر از ۱۲ سال سابقه دارد. در سال ۱۳۹۸ این موسسه موفق شده است که جایزه بهترین آموزشگاه زبان ایران را از آن خود بکند و در جهت ارتقای دانش زبانی همه زبان آموزان تلاش می کند.

فضای این آموزشگاه به گونه ای کاملا حرفه ای طراحی شده است و همه کادر آن در تلاش هستند که بهترین خدمات را ارائه دهند.
 

آموزشگاه زبان کارینو

کانون زبان ایران

بدون تردید نام کانون زبان ایران برای همه نامی آشنا می باشد و با سابقه بسیار زیاد توانسته جای خود را در دل زبان آموزان باز کند‌. اساتید در این موسسه بسیار حرفه ای و متخصص بوده و وجود چنین اساتیدی موفقیت و پیشرفت زبان آموزان را به همراه دارد. زبان آموزان در سنین مختلف می توانند در این کلاس ها شرکت نمایند و همچنین کانون زبان ایران از سطوح مختلف زبانی پشتیبانی خواهد کرد. 
 

کانون زبان ایران

آموزشگاه زبان تیراژه

این آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران یک موسسه هوشمند است و از پایه تا پیشرفته را در تمام گروه های سنی پشتیبانی می کند. این موسسه با کادر مجرب و اساتید متخصص، پیشرفت و موفقیت زبان آموزان را تضمین خواهد کرد. 

آموزشگاه سروش دانش

این موسسه نیز یکی از بهترین آموزشگاه ها برای یادگیری زبان فرانسه است. در این آموزشگاه، کلاس ها به صورت خصوصی و گروهی برگزار خواهد شد و از موثر ترین و بهترین روش ها برای آموزش و یادگیری زبان استفاده خواهد شد. این موسسه بیش از دو دهه است که فعالیت دارد و خدمات ویژه و منحصر به فردی دارد.

زبان آموزان و علاقمندان می توانند در ابتدا در آزمون تعیین سطح شرکت نموده و با توجه به میزان مهارت و توانایی خود در کلاس مناسب شرکت نمایند‌. جدید ترین و به روزترین شیوه ها و متدهای آموزشی در این موسسه مورد استفاده می باشد.

مطالعه بیشتر: بهترین فیلم های فرانسوی برای یادگیری زبان

مطالعه بیشتر: 9 تا بهترین آموزشگاه زبان در شرق تهران 1403

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین آموزشگاه زبان در پیروزی

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
0/5 (0 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران