10 تا بهترین آموزشگاه زبان تهران در سال 1403

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/02/12 38046 زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین آموزشگاه زبان تهران

معرفی لیستی از بهترین آموزشگاه زبان تهران این مزیت را دارد که شما زبان آموزان فرصت انتخاب گزینه مناسب مطابق با شرایط خود را پیدا می کنید. امروزه یادگیری زبان انگلیسی از مهم ترین و اساسی ترین قدم ها برای پیشرفت می باشد. این زبان بین المللی در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و برای مهاجرت به هر کشوری بهتر است با این زبان آشنایی کامل داشته باشید. در ادامه فهرست بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران را می توانید بخوانید:

1. آموزشگاه زبان ملل

گفتنی است که این موسسه به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی بیش از دو دهه است که در آموزش تمامی زبان ها فعالیت دارد و تنها آموزشگاه آموزش کلیه زبان های خارجی در ایران می باشد. سابقه درخشان این موسسه باعث شده که از وزارت آموزش و پرورش مجوز رسمی دریافت نماید. بهترین متدهای آموزشی را می توانید توسط اساتید مجرب این آموزشگاه یاد بگیرید؛ اساتید برجسته آموزشگاه زبان ملل با دقت و نظارتِ مدیریت و سوپروایزرهای مجرب برگزیده خواهند شد. این موسسه در زمینه آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی از جمله زبان آلمانی، فرانسه، روسی، ترکی استانبولی و غیره فعالیت دارد.
آموزشگاه زبان ملل به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی تحت نظارت مدیران تحصیل کرده از انگلستان قرار دارد. این آموزشگاه با وجود 8 شعبه در غرب و شرق تهران، در ساعات 9 الی 21 همه روزه (حتی جمعه ها) به زبان آموزان خدمت رسانی می کند. در ملل کلاس ها در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به صورت های حضوری و رایگان برگزار می شود. افرادی که قصد دارند در مدت زمان کوتاهی به صورت فشرده به آموزش بپردازند، می توانند با توجه به شرایط خود زمان کلاس ها را تعیین نمایند.
قابل ذکر است که برای ادامه تحصیل و اقامت در کشورهای انگلیسی زبان یا حتی غیر انگلیسی باید در آزمون آیلتس شرکت کرده و مدرک آن را بگیرید. این آزمون در کشورهایی مثل استرالیا، انگلستان، کانادا و بسیاری از کشورهای دیگر معتبر می باشد. مدرک آیلتس از مدارک ضروری و مهم برای مهاجرت محسوب می شود، با شرکت در دوره های آیلتس موسسه ملل هر چهار مهارت در زبان انگلیسی را به خوبی فرا خواهید گرفت. 


ملل، بهترین آموزشگاه زبان در تهران

این موسسه جزء بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران و شرق تهران نیز می باشد که شعبات آن به شرح زیر می باشد:

شعبات شرق تهران:

  • شعبه نبرد

آدرس: خیابان ده حقی - پلاک 362 | شماره تماس: 33698869-021 | سایت: melalinstitute.com

  • شعبه بلوار ابوذر

آدرس: پل پنجم بلوار ابوذر ، خیابان ده حقی، پلاک 53 | شماره تماس: 02133201700

  • شعبه خاوران

آدرس: خیابان خاوران،ایستگاه پمپ بنزین،خیابان سابوته،خیابان عباس کاشی،پلاک 285 | شماره تماس: 33021727-021

شعبات غرب تهران:

  • شعبه چیتگر (مرکزی)

آدرس: چیتگر، بلوار علیمردانی (کوهک)، نسیم هشتم، برج نفت | شماره تماس: 02137651

  • شعبه کوهک

آدرس: چیتگر،بلوار کوهک،نبش طلوع 3،پلاک 53 | شماره تماس: 46050054-021

  • شعبه شهرک راه آهن 1

آدرس: شهرک راه آهن ، شهرک گلستان ، تقاطع اقاقیا و هاشم زاده | شماره تماس: 44929400-021

  • شعبه شهرک راه آهن 2

آدرس: شهرک راه آهن، شهرک گلستان، تقاطع اقاقیا و هاشم زاده، پلاک 121 | شماره تماس: 02144709080

  • شعبه اردستانی

آدرس: بلوار اردستانی، شهرک دانشگاه شریف، خیابان تهران، خیابان بوستان، خیابان عباسپور، پلاک 40 | شماره تماس: 02146037000

مقاله پیشنهادی: بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در شهرک راه آهن

2. کانون‌ زبان ایران

کانون زبان ایران نیز یکی دیگر از گزینه های مناسب آموزشگاه زبان انگلیسی به شمار می رود. این موسسه از قدیمی ترین آموزشگاه های زبان ایران می باشد. کانون‌ زبان ایران در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان فعالیت می کند. در مقطع بزرگسالان از پایه basic آموزش آغاز می شود و سه ترم طول می کشد. پس از آن زبان آموزان وارد سطح مبتدی یا elementary خواهند شد. البته قبل از آن سه سطح pre-intermediate گذرانده خواهد شد. مقطع intermediate نیز سه سطح دارد. در مقطع پیشرفته یا Advanced نیز زبان آموزان در سه سطح به بالاترین مقطع دست پیدا می کنند. در این موسسه هر ترم بیست جلسه می باشد. به طور کلی برای رسیدن به سطح بالا در انگلیسی و طی تمام مراحل و مقاطع در کانون زبان ایران 18 ترم در نظر گرفته شده است. این ترم ها حدود چهار سال و نیم طول می کشد. 

آدرس: تهران- خیابان استاد مطهری - خیابان فجر - شماره 33  | شماره تماس: 02191070008 | سایت: ili.ir


کانون زبان ایران، از موسسات زبان خوب تهران
 

3. موسسه گاما

قطعا بهترین آموزشگاه زبانی که در زمینه آیلتس فعالیت تخصصی دارند موسسه گاما می‌ باشد. تدریس آیلتس مهارت بسیار زیادی می خواهد که این کار را هر مدرسی نمی تواند انجام دهد. موسسه گاما در زمینه آموزش آیلتس بهترین مدرسین را گرد هم آورده و با تدارک بهترین محیط به زبان آموزان آموزش خواهد داد. در کلاس ها از بهترین ابزار کمک آموزشی استفاده خواهد شد و با بهترین متدها تدریس می شود‌.

در پایان دوره های آموزشی مدرک معتبر به زبان آموزان اعطا خواهد شد. افرادی که پایه زبان ضعیفی دارند می توانند در دوره مبتدی ثبت نام نمایند و در مدت زمان کوتاهی مدرک خود را بگیرند؛ این دوره دو ماه طول می کشد. دوره پیش آیلتس برای افرادی تدارک دیده‌ شده است که قبلا زبان خوانده اند اما فراموش کرده‌اند. در دوره آیلتس نیز به صورت تخصصی آموزش داده می شود. 

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، بزرگراه جناح جنوبی، کوچه احسانگر، پلاک ۶  | شماره تماس: 02191002542 | سایت: gamafars.com

4. موسسه زبان ایران و اروپا

می توان گفت که این موسسه نیز جزء بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران می باشد. این موسسه در غرب تهران وجود دارد و در سال 1388 تاسیس شده است. تاکید آموزشگاه زبان ایران و اروپا بر مهارت مکالمه زبان انگلیسی می باشد. امکانات و محیط آموزشی در این موسسه بسیار مناسب بوده و اساتید مجرب آن بهترین سیستم آموزشی را به کار می برند و بهترین کیفیت را در اختیار زبان آموزان عزیز قرار می دهند. گواهینامه های اعطا شده دارای اعتبار بین المللی هستند. 

آدرس: تهران، بلوار ایت الله کاشانی، نرسیده به سه راه جنت آباد، بین خیابان لاله و سازمان برنامه شمالی، پلاک 544 | شماره تماس: 02149109000 | سایت: iran-europe.net


اموزشگاه زبان ایران اروپا
 

5. آموزشگاه زبان انگلیسی پردیسان

برای معرفی بهترین آموزشگاه زبان در جایگاه پنجم به سراغ موسسه پردیسان می رویم. این موسسه چهارده سال سابقه درخشان دارد و در تهران حدود ده شعبه از این موسسه وجود دارد. اساتید بسیار حرفه ای و مجرب در این موسسه فعالیت دارند. موسسه زبان ایران و اروپا در مقطع کودکان، نوجوانان و بزرگسالان فعالیت می کند.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار آیت الله کاشانی، نرسیده به پمپ بنزین اباذر | شماره تماس: 02145174 | سایت: pardisan-edu.com

6. آموزشگاه ایران کمبریج

این آموزشگاه نیز جزء بهترین آموزشگاه زبان تهران می باشد. با معرفی بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران دست شما باز است و می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. موسسه ایران کمبریج در زمینه آموزش زبان انگلیسی بسیار کارآزموده، مجرب و حرفه ای عمل می کند. مدرسین این مرکز بسیار مجرب بوده و در سطح بین المللی کار می کنند. بهترین دوره های آموزشی را می توانید در این موسسه پشت سر بگذارید. به روزترین تجهیزات در این آموزشگاه در دسترس زبان آموزان قرار می گیرد.‌ 

آدرس: بالاتر از میدان ولیعصر ، بعد از تقاطع زرتشت ، کوچه نوربخش ، پلاک 27 | شماره تماس: 02188854048 | سایت: ircambridge.com
 

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران
 

7. آموزشگاه گات

در ادامه معرفی بهترین آموزشگاه های زبان تهران، تصمیم داریم موسسه گات را به شما معرفی نماییم. این آموزشگاه از سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده است. در این موسسه می توانید در زمینه آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، چینی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، یونانی، سوئدی، ارمنی، اوکراینی، هندی، هلندی و سایر زبان های زنده دنیا ثبت نام نمایید. ارائه پکیج های آموزشی ویدئویی از فعالیت های این موسسه می باشد و فرصتی است برای افرادی که فرصت شرکت در کلاس ها را ندارند. شش شعبه گات در تهران وجود دارد و همگی در سطح ملی و با بهترین اساتید به فعالیت خود ادامه می دهند. 

آدرس: خیابان آیت الله کاشانی، بین شقایق و ستاری و روبروی فرهنگسرای نور، پلاک 466 | شماره تماس: 02144892653 | سایت: higlc.ir

8. آموزشگاه اسپیکان

تهرانی ها نام این موسسه را حتما زیاد شنیده اند چرا که سابقه ده ساله در آموزش زبان دارد. این موسسه در زمره بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران برای تافل قرار دارد و تحت نظارت بهترین اساتید فعالیت می کند. متد این آموزشگاه از متد دانشگاه آکسفورد بهره گرفته شده است؛ دوره های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی در این موسسه برقرار است و جدیدترین امکانات در کلاس ها مورد استفاده قرار می گیرد. این موسسه مدرک معتبر ارائه خواهد داد و با شرکت ها، سازمان ها، مهدکودک ها و مدارس قرارداد می بندد. 

آدرس: فلکه اول تهرانپارس، خیابان گلبرگ (امیری طائمه)، مابین چهارراه کیخسروی و رشید | شماره تماس: 02177742004 | سایت: speakonedu.com

مقاله پیشنهادی: بهترین آموزشگاه های زبان شرق تهران


اسپیکان، از بهترین موسسات زبان در تهران
 

9. آموزشگاه نصیر

کلاسهای این موسسه به صورت خصوصی، عمومی، ترمیک، فشرده و تخصصی آیلتس برگزار می شود. از زبان‌ آموزان مبتدی تا پیشرفته در این موسسه آموزش می بینند. این موسسه در تهران و کرج شش شعبه دارد و بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران را می توان در این آموزشگاه یافت.

آدرس: تهران ،اتوبان همت ،شهرک گلستان (راه آهن) ، خیابان سروستان 14 شرقی | شماره تماس: 02144701802 | سایت: nassirinst.ir

10. آکادمی زبانمهر

این آموزشگاه به صورت کاملا تخصصی در زمینه تست ها و تکنیک‌های آزمون آیلتس فعالیت می کند. انتشارات زبانمهر که ناشر بزرگ کتاب های آموزشی و کمک آموزشی زبان های خارجی می‌باشد، پشتوانه این آکادمی است. اساتید این آکادمی همگی متخصص و دوره دیده در خارج از ایران هستند. 

آدرس: میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، ابتدای خیابان روانمهر، پلاک 159، واحد 3 | شماره تماس: 02166493078 | سایت: zabanmehr.academy

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (13 امتیاز)
نظرات
تارا رجبپور (چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 13:49:31)

الان یعنی آموزشگاه سفیر توی لیست بهترین های تهران نیست؟!

سمانه رجبی (سه شنبه 07 دی 1400 13:20:56)

شما خودتون بهترین هستید
من خیلب کلاس زبانمو دوس دارم


خانم افسریان (پنجشنبه 30 دی 1400 09:58:35)

با سلام و احترام بابت رضایتمندی شما خوشحالیم.(تیم پشتیبانی ملل)

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران