ترجمه 19 گل به انگلیسی + استفاده از flower به عنوان فعل

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/07 1188
گل به انگلیسی

صحبت در مورد انواع گل به انگلیسی موضوعی بسیار لذت بخش و جالب است که مطمئنا همه دوست دارند. گل ها زیبایی مطلق طبیعت هستند و انواع رنگ ها و رایحه ها را به طبیعت هدیه می دهند.

مطمئنا که شما نیز مشتاق هستید بیشتر با این پدیده های زیبا و دیدنی آشنا شوید. پس بهتر است این مقاله خواندنی درباره آموزش زبان انگلیسی و جالب از آموزشگاه زبان ملل را تا انتها مطالعه نمایید و از نوشتار آن لذت ببرید‌.

واژه گل در زبان انگلیسی چیست؟

واژه گل به انگلیسی "flower" است که در حالت اسم به کار می رود. گل ها شامل اندام های مختلفی مثل پرچم ها، تخمک، گلبرگ ها و کاسبرگ ها هستند.

 

تولید مثل در انواع گل ها توسط اندام های نر و ماده در آن ها انجام می شود. ساقه قسمت نگهدارنده گل است و برای چیدن گل ها از همین قسمت استفاده می شود.

به کار بردن واژه flower به عنوان فعل 

شایان به ذکر است که واژه گل به انگلیسی یعنی " flower" را می توان به عنوان فعل نیز به کار برد. در این حالت این کلمه به معنی گلکاری کردن، گل کاشتن، شکوفه زدن و گل دادن به کار می رود. البته در برخی مواقع این واژه به عنوان تحریک کردن گیاه برای گل دادن یا قرار گرفتن در یک موقعیت برای پیشرفت بهتر هم معنی می دهد. 

اشنایی با انواع گل 

مطمئنا هر شخصی دوست دارد که در دکوراسیون منزل خود از گل های زیبا استفاده نماید، اما این کار زیاد ساده نیست. چون باید گل را به گونه ای انتخاب نمود که برای شرایط خانه از نظر آب و هوا، نور و شرایطی محیطی و سایر موارد مناسب باشد. به همین منظور چندین نوع گل را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که بتوانید با توجه به شرایط محیطی خود گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

مطالعه بیشتر: اکسسوری به انگلیسی

1. گل بومادران 

این گل از خانواده Desert Eve است و به رنگ صورتی روشن زیبایی خاصی به محیط می دهد. در اواخر بهار می توان این گل های زیبا را مشاهده نمود.

ترجمه گل به انگلیسی

این گل بسیار معطر بوده و با کاشتن این گیاه می توانید حضور پروانه های زیبا را مشاهده نمایید چرا که علاقه زیادی به این گل دارند. 

2. گل دیزی آفریقایی

نام علمی این گل Osteospermum است و در طول تابستان تا پاییز شکوفا و زیبا است‌. شکوفه های این گل بسیار زیباست و دارای گلبرگ های متنوعی از نظر رنگ می باشند.

ترجمه گل Osteospermum

طول عمر این گل ها بستگی به محل زندگی دارد و می تواند از یک سال تا چند سال ادامه پیدا کند. 

3. گل زنبق آفریقایی

این گل را با نام علمی Agapanthus Africanus می شناسند. رایج ترین رنگ‌ در این گل بنفش است اما می توان آن‌ را در رنگ های سفید و آبی نیز مشاهده نمود. نام دیگر این گل سوسن نیل است. گاهی ارتفاع این گل به یک متر می رسد.

ترجمه گل به انگلیسی

4. گل همیشه بهار آفریقایی

در ادامه صحبت درباره گل به انگلیسی شما را با گل همیشه بهار آفریقایی آشنا می کنیم. نام علمی این گل Tagetes erecta است و از اوایل تابستان تا پاییز می توان شکوفه های بسیار زیبا و درخشان آن را مشاهده نمود.

این گل به صورت بوته ای است و گل های دوتایی آن بسیار ارزش دارد. گل های زیبای آن دارای سایه های نارنجی، زرد و سفید هستند. این گل را می توان در کنار تخت، در حاشیه های اتاق و همچنین در پاسیو نگهداری نمود. 

مطالعه بیشتر: اعضای خانواده به انگلیسی
 

5. معرفی گل بنفشه آفریقایی

شرایط رشد این گل در داخل خانه است. نام علمی این گل Streptocarpus Saintpaulia است. زادگاه اصلی این گل در کوهستان است اما می توان آن ها را در باغ نیز کاشت‌. جالب این جا است که این گل ها حتی در کوهستان در زیر گیاهان دیگر رشد می کنند.

به همین دلیل باید برای آن ها محیطی با دما و نور متوسط در نظر گرفت. رنگ های متنوعی از این گیاه دیده می شود و در شرایط مناسب هر روز گل های زیبای شکوفا را به شما هدیه خواهد داد. 

6. درختچه آلپنروز 

این درختچه را با نام Rhododendron ferrugineum می شناسند و همیشه سبز و زیباست. برگ های آن سبز و براق هستند و گل های بسیار زیبای صورتی یا زرشکی دارند‌. این درختچه به صورت عمودی رشد خواهد کرد و امکان دارد ارتفاع آن تا ۵ فوت برسد. 

گل

7. گل لوتوس آمریکایی 

نام علمی آن Nelumbo lutea است و در واقع یک گیاه آبزی محسوب می شود. اما واقعیت این است که این گیاه جایگاهی مثل نیلوفر ندارد. گلبرگ های این گل سفید بوده و مرکز آن ها زرد می باشد و زیبایی زیادی دارد. زادگاه این گیاه در شرق آمریکای شمالی است. 

گل به انگلیسی چیست؟

8. گل ویستریا آمریکایی 

اگر علاقمند به گلی هستید که بتواند سازه های شما را بپوشاند می توانید روی این گل حساب ویژه ای باز کنید. این گل با نام علمی Wisteria frutescens پرده ای بنفش رنگ و زیبا را روی سازه ها به وجود می آورد.

 

نکته مهم در مورد این گل این است که باید حتما از سازه های محکم برای رشد آن ها استفاده کنید چون سنگین می شوند‌. از اواخر بهار تا تابستان می توانید شاهد شکوفایی گل های این گیاه باشید. عطر این گل ها بسیار دل انگیز است و مطمئنا از آن لذت می برید. 

9. معرفی گل روفا انیسون 

نام این گل به انگلیسی Agasrache foeniculum است و از عطر گلبرگ های آن برای استفاده در چای و دمنوش استفاده می شود. گاهی به این گل نعناع مرغ مگس خوار می گویند. برگ آن ها برای استفاده در دمنوش و ژله های گیاهی بسیار مناسب است. از تابستان تا پاییز می توانید گل دهی این گیاه را مشاهده نمایید. 

10. گل زنبق آزتک

این گل برای رشد بهتر نیاز مبرم به آفتاب کامل دارد. این گل به انگلیسی دارای نام Sprekelia formosissima است. پیاز این گل چند ساله است و شکوفه های آن بسیار ارزشمند می باشد.

انواع گل به انگلیسی

در اواخر بهار می توانید شاهد شکوفایی این گل باشید و حتی گاهی در پاییز نیز این اتفاق می افتد. این گل ها آفتاب کامل را زیاد دوست دارند و به هوای آزاد و آب و هوای معتدل نیاز دارند. 

11. گل بادکنکی 

این گل با نام علمی Platycodon grandiflorus شکل ظاهری زیبایی دارد. گل های این گیاه زنگوله ای شکل هستند و از جوانه های بادکنکی شکل شکوفا می شوند. در اواخر بهار منتظر زیبایی های این گیاه باشید.

معنی گل به انگلیسی

برای این که بتوانید ظاهر زیباتری از این گیاه داشته باشید آن ها را به صورت گروهی بکارید و در نهایت با منظره بسیار زیبایی مواجه شوید. 

12. گیاه سبد طلا

این گیاه به انگلیسی Aurinia saxatilis نامیده می شود. شکوفه های زرد روشن این گیاه در شاخ و برگ زیبا، ظاهری بسیار دل انگیز دارد.

ترجمه گل به انگلیسی

این گیاه همیشه سبز است و در زمان گل دهی محیط را همانند فرشی از طلا نشان می دهد. این گیاه زیبا بسیار آفتاب دوست است اما در آب و هوای گرم سایه بعد از ظهر را ترجیح می دهد. 

13. گل بگونیا

این گل بسیار محبوب است و در رنگ‌ ها و اندازه های متنوع وجود دارد. نام این گل به انگلیسی، Begonias tuberhybrida می باشد.

گل به انگلیسی

از آن جایی که این گیاه شکوفه های طولانی دارد، برای هر باغی می تواند بسیار مناسب باشد. تنوع این گیاه از نظر رنگ، شکل و گلبرک ها بسیار زیاد است. این گل در مناطقی که سایه دارند رشد می کند.

14. گل پرنده بهشتی 

نام این گل به انگلیسی Strelitzia است و زادگاه اصلی آن آفریقای جنوبی می یاشد. گاهی به این گل، جرثقیل می گویند.

گل به انگلیسی

پرندگان این گل را گرده افشانی می کنند و باید برای رشد بهتر در آفتاب روشن قرار داده شود. خاک این گیاه به زهکشی خوب نیاز دارد. 

15. چمن چشم آبی

اگر تمایل دارید مسیر ورودی یا پیاده روی را به زیبایی دکوراسیون کنید می توانید روی این گل حساب ویژه ای باز کنید. این گل به انگلیسی Sisyeinchium angustifolium نامیده می شود و گیاهی چند ساله است.

 

گل های این گیاه ستاره ای شکل و با رنگ بنفش می توانند مسیر های پیاده روی و ورودی ها را بسیار زیبا سازند. 

16. گل میخک 

این گل را می توانید برای درست کردن دسته گل انتخاب نمایید و مطمئنا جلوه بسیار زیبایی دارد. نام علمی این گل Dianthus caryophyllus است.

ترجمه گل به انگلیسی

شکوفه های این گیاه معطر هستند و در رنگ های بنفش روشن و صورتی وجود دارند. برای رشد این گل، آفتاب باید کامل باشد و خاک باید به خوبی زهکشی شود. این گل ها در مراسم های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. 

17. گل داوودی 

این را می توان از محبوب ترین گل ها در جهان به شمار آورد. برای گل آرایی می توانید از این گل بسیار استفاده نمایید. نام این گل به انگلیسی Chrysanthemum indicum است.

معنی گل به انگلیسی

در دسته گل ها از این گل زیبا استفاده می نمایند. شکل و اندازه های مختلفی از این گل وجود دارد. برای رشد این گل باید از آفناب کامل بهره برد. 

18. گل پامچال معمولی

نام این گل در واقع Oenothera biennis است و دارای شکوفه های بسیار شاد می باشد. این شکوفه ها عصر باز می شوند و تا صبح فردا بسته می شوند.

گل به انگلیسی

این گل کاسه ای شکل و به رنگ زرد است و در بالای این حالت کاسه ای شکل گل ارغوانی دیده می شود. از اوایل تابستان تا اوایل پاییز می توانید شاهد این گل های زیبا باشید. 

19. گل یاس بنفش معمولی 

این گل به انگلیسی به نام Syringa vulgaris مشهور است و رایحه ای بسیار شیرین دارد. این گل در رنگ بنفش و رنگ‌ های پاستلی دیگر دیده می شود.

گل به انگلیسی

دوره ای که شاهد شکوفه های زیاد از این گل هستید، حدود چهار هفته و اواخر بهار می باشد.

دسته گل به انگلیسی

در این بخش از مقاله جذاب قرار است شما را با دسته گل به انگلیسی آشنا کنیم. این واژه در انگلیسی به نام posy, nosegay  و bouquet شناخته می شود. برای داشتن دسته گل زیبا می توانید از گل های خاصی استفاده نمایید. در قسمت های قبل گل های مناسب برای ساختن دسته را معرفی نمودیم. 

تاج گل به انگلیسی

برای کلمه تاج گل به انگلیسی واژه های معادلی وجود دارد که شما را با آن ها آشنا می کنیم. عبارت های wreath, garland, coronal و anadem برای واژه تاج گل استفاده می شود. برای تهیه تاج و حلقه گل نیز باید از گل های خاص استفاده نمایید. 

بزرگ ترین گل در دنیا

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بزرگ ترین کل در جهان چیست. گل شیپوری تایتان حدود سه متر طول و یک متر عرض دارد و وزن آن حدود یازده کیلوگرم می باشد. این گل بوی بسیار بدی دارد و برخی اعتقاد دارند که بوی گوشت فاسد شده می دهد. نام این گل به انگلیسی Titan Arum است اما به دلیل بوی بد، آن را با نام « گل جسد» یا corpse flower می نامند. 

آشنایی با کوچکترین گل در دنیا

کوچک ترین کل در دنیا Wolffia globose نام دارد. اندازه این کل بسیار کوچک و در حد یک دانه برنج می باشد. روی سطح گیاه حفره های کوچکی وجود دارد که دانه های گل در آن قرار دارد. نام دیگر این گل به انگلیسی Watermeal است. 

سخن پایانی

این مقاله را به علاقمندان به گل تقدیم می نماییم. تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در مورد نام انواع گل به انگلیسی توضیح دهیم و شما این فرصت را دارید که با توجه به محیط خود گل مناسب را انتخاب نمایید. این مقاله از آموزشگاه زبان ملل با روح شما بازی خواهد کرد چرا که همه به گل ها علاقه دارند.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (2 امتیاز)
نظرات
مهری اسماعیلی (شنبه 26 اسفند 1402 14:46:06)

Delicate pink cherry blossoms blanketed the trees in a magical display: شکوفه های گیلاس صورتی ظریف درختان را در یک نمایش جادویی پوشانده اند.

ازدشت (شنبه 26 اسفند 1402 14:38:07)

چه مقاله خوبی درباره گل ها نوشتید مرسی

وریا محبوبی (شنبه 26 اسفند 1402 14:37:02)

The fragrant lavender flowers attracted a swarm of buzzing bees.
گلهای معطر اسطوخودوس انبوهی از زنبورهای وزوز را به خود جذب کردند.

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران