بهترین اپلیکیشن زبان کره ای که باید بشناسید

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/14 654
بهترین اپلیکیشن زبان کره ای

آموزش زبان کره ای برای برخی از زبان آموزان چالش های زیادی را در پی دارد که باید تمام تلاش خود را به کار ببرند تا این چالش ها را از جلوی راه خود بردارند. برای موفقیت در این مسیر باید از روش های متنوع استفاده نمایند. به کار بردن اپلیکیشن های آموزشی می تواند راهکار بسیار مهم و کاربردی برای یادگیری هر چه بیشتر زبان کره ای باشد.

در این راستا کارشناسان آموزشگاه زبان ملل تصمیم گرفته اند در این دانشنامه شما را با انواع اپلیکیشن های آموزشی آشنا سازند. همچنین توضیحات کاملی را برای موفقیت در مسیر یادگیری زبان کره ای برای شما در نظر گرفته ایم. امیدواریم که این مطالب مورد قبول شما عزیزان باشد و نهایت استفاده را ببرید. 

۱۰ اپلیکیشن برتر برای یادگیری زبان کره ای

گفتنی است که شما با استفاده از گوشی های خود می توانید کلاس های آموزش زبان کره ای را به منازل خود بیاورید و به گونه ای موفقیت آمیز از این گوشی ها استفاده نمایید. در ادامه پرکاربردترین برنامه آموزش زبان کره ای را به شما معرفی میکنیم.

بهترین اپلیکیشن زبان کره ای

 برای این که بتوانید به این هدف بزرگ دست پیدا کنید، در این مقاله شما را با اپلیکیشن های برتر جهت یادگیری زبان کره ای آشنا می کنیم. با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانید بر این زبان تسلط پیدا کرده و برای سفر و مهاجرت به این کشور آمادگی پیدا کنید. اگر برای شما هم سوال است که یادگیری زبان کره ای چقدر طول میکشد میتوانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

اپلیکیشن Naver Dictonary

این اپلیکیشن لذت آموزش زبان کره ای را برای شما چندین برابر خواهد کرد. بدون‌ تردید این اپلیکیشن باعث می شود از تمام مراحل یادگیری این زبان نهایت لذت را برده و با روشی بسیار مناسب و کاربردی زبان کره ای را یاد بگیرید. این اپلیکیشن برای برنامه های اندروید و iOS قابل استفاده می باشد.

برنامه آموزش زبان کره ای

این برنامه آموزشی دقیق ترین و جامع ترین فرهنگ لغت را برای زبان کره ای در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. این اپلیکیشن حدود ۳۳ زبان‌ را در سر تا سر جهان پوشش می دهد. پس افرادی که زبان مادری آن‌ ها انگلیسی نیست هم می توانند این اپلیکیشن را مورد استفاده قرار دهند.

این برنامه آموزشی به صورت رایگان در دسترس است و با شیوه ای متفاوت به آموزش واژگان زبان کره ای می پردازد. بهترین شکل استفاده از واژگان، اصطلاحات بسیار محبوب و کاربردی را در زبان کره ای و حتی ساختارهای دستوری را در متن به شما آموزش خواهد داد. فایل های صوتی بارگزاری شده در این اپلیکیشن شما را با نحوه صحیح تلفظ زبان کره ای آشنا می کند.

همچنین از برنامه‌های مهم و کاربردی در این اپلیکیشن وجود ابزار مترجم است که‌ به شما کمک می کند در هر شرایط و در هر مکانی جمله های پیچیده را ترجمه نمایید. همچنین می توان واژگان مفید و مهم را به فهرست آن اضافه و ذخیره نمود.

با این کار می توان به صورت مرتب این فهرست را مشاهده و کلمه‌ های مورد نظر را برای خودتان یادآوری کنید. هنگامی که این برنامه را دانلود کنید می توانید به صورت ۲۴ ساعته از دایرة المعارف آن دانلود نمایید. جنبه های مختلف و مهم و جذاب کره را می توانید با این اپلیکیشن کشف نمایید. 

اپلیکیشن FluentU

این اپلیکیشن آموزش زبان کره ای برای برنامه‌ های اندروید و iOS قابل استفاده می باشد و می توان‌ به صورت رایگان آن‌ را دانلود نمود. این اپلیکیشن با برنامه‌های جذاب و سرگرم کننده شما را در فرهنگ و زبان کره غرق خواهد کرد و هچنین بساط سرگرمی و تفریح را نیز برای شما عزیزان برقرار می سازد.

بهترین اپلیکیشن زبان کره ای

در این برنامه برنامه آموزش زبان کره ای تمام درس ها بر اساس ویدیو های دنیای واقعی نمایش داده می شود. از این ویدیوها می توان در زمینه موسیقی، فیلم ها و سریال های زبان اصلی، اخبار و سخترانی های مختلف نام برد. برای دانلود این برنامه می توانید از طریق وب سایت، گوگل پلی و آی تیونز استور اقدام نمایید. همچنین این برنامه را می توان به مدت دو هفته به صورت رایگان مورد استفاده قرار داد. 

آشنایی با اپلیکیشن Naver Webtoons

در راستای معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای آموزش زبان کره ای شما را با این اپلیکیشن آشنا می کنیم. این برنامه به صورت رایگان در دسترس است و دارندگان برنامه‌های اندروید و iOS  می توانند از آن استفاده نمایند. این برنامه به صورت رایگان و‌ روزانه شما را وارد کلاس آموزشی زبان کره ای می کند.

تمام برنامه‌ های آموزشی در این اپلیکیشن بر اساس علاقه، تاریخ آپلود و عنوان مرتب شده اند و این کار پیدا کردن برنامه‌ ها را برای شما بسیار راحت تر ساخته است. اگر تمایل دارید برنامه‌های مورد نظر خود را از طریق عنوان آن‌ ها جستجو نمایید و به آن‌ ها دسترسی پیدا کنید، بهتر است کیبورد خود را به زبان کره ای تجهیز نمایید.

برنامه آموزش زبان کره ای

در واقع نمی توانید با زبان انگلیسی در این برنامه جستجوهای خود را انجام دهید. داستان های عاشقانه، داستان های گروه سنی نو جوانان، کمیک‌ های اکشن و تاریخی در این اپلیکیشن بارگزاری شده و شما می توانید از یادگیری زبان کره ای نهایت لذت را ببرید.

این اپلیکیشن به راحتی قابل استفاده است و تجربه لذت بخشی را برای شما عزیزان رقم می زند. می توانید برنامه‌هایی را که قبلا مطالعه نموده اید در تاریخچه خود نگه داشته و در مواقع لزوم دوباره مرور نمایید و دیگر نیازی نیست آن‌ ها را سرچ کنید. 

مطالعه بیشتر: روزهای هفته به کره ای

اپلیکیشن Hangul Punch 

در ادامه شما را با اپلیکیشن دیگری جهت آموزش زبان کره ای آشنا خواهیم کرد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و iOS قابل استفاده می باشد. نکته مهم این است که این برنامه آموزشی نیز به صورت رایگان در دسترس می باشد.

معرفی بهترین اپلیکیشن زبان کره ای

با نصب این برنامه می توانید هیجان را در کنار آموزش تجربه نمایید. شما در ابتدا با جمله ها و کلمه‌ های کلیدی در زبان کره ای آشنا خواهید شد که هر جمله کاراکتر های خاص خود را دارد. شما باید صدای صحیح را تشخیص داده و رپیغهجای مناسب آن مشت بزنید. سرعت بیشتر شما امتیاز بهتری را رقم خواهد زد. مهارت های خواندن در شما بسیار تقویت خواهد شد و همچنین لغت ها و جمله های جدید را یاد می گیرید. 

آشنایی با اپلیکیشن Rosetta Stone برای آموزش زبان کره ای

این برنامه آموزش زبان کره ای دارای دموی رایگان می باشد. دارندگان سیستم‌ های اندروید و iOS می توانند با خیال راحت از این اپلیکیشن استفاده نمایند. در واقع این اپلیکیشن آن چنان معروف است و محبوبیت دارد که نیازی نیست آن را معرفی نماییم.

این اپلیکیشن سابقه بیست ساله در آموزش زبان دارد و زبان آموزان در سر تا سر دنیا از آن استفاده می نمایند. با این برنامه شما قادر خواهید بود سیر تا پیاز زبان کره ای را در یابید. مهارت شنیداری و شنوایی شما با این برنامه تحریک شده و به مرور زمان تقویت خواهد شد.

برنامه آموزش زبان کره ای

با این برنامه به صورت کاملا اصولی قادر خواهید بود واژگان و الگوهای دستور زبان کره ای ذا به خوبی دریابید. همچنین نکته مهم دیگر این برنامه فناوری دیجیتال آن‌ می باشد که جذابیت زیادی خواهد داشت. با این برنامه می توانید سریع اشتباهات خود را متوجه شده و آن‌ها را تصحیح نمایید و تلفظ صحیح زبان کره ای را یاد بگیرید.

یکی دیگر از برنامه‌های بسیار عالی در این اپلیکیشن این است که شما می توانید در جلسه های تدریس خصوصی شرکت کرده و تحت نظارت یک استاد کره ای زبان‌ که در واقع کره ای زبان مادری او محسوب می شود، کار کنید. زمانی که این اپلیکیشن را نصب نمایید می توانید به مدت ۲۴ ماه از تمام ابزارهای یادگیری آن استفاده نمایید. برای اطمینان بیشتر می توانید در ابتدا یک نسخه آزمایشی را روی گوشی خود نصب کنید. 

اپلیکیشن Learn Korean Phrasebook

این اپلیکیشن نیز برای سیستم‌ اندروید و iOS قابل استفاده می باشد و می توان به صورت رایگان آن را به کار برد. این اپلیکیشن بسیار کاربر پسند است و می توان آن را هنگام سفر به کره یا آغاز آموزش زبان کره ای مورد استفاده قرار داد.

یک کتاب بارگذاری شده در این برنامه، عبارت های کره ای و جمله های مفید در این زبان را به شما آموزش خواهد داد. نکته دیگر این است که شما با گوش دادن به فایل های صوتی که صدای افراد کره ای در آن وجود دارد، با نحوه صحیح تلفظ به این زبان آشنا خواهید شد.

این اپلیکیشن را می توانید بسیار راحت مورد استفاده قرار دهید و از موضوعات مختلف بهره ببرید. جمله های مهم و کاربردی در مورد احوال پرسی، مکالمه های ساده، اعداد، دستورالعمل های مختلف و حتی غذا خوردن در این برنامه آموزش داده می شود. 

مقاله پیشنهادی: حروف الفبای کره ای

شناخت اپلیکیشن Viki

افرادی که‌ سیستم اندروید یا iOS  دارند می توانند با خیال راحت از این برنامه استفاده نمایند. این برنامه نیز رایگان است. از قابلیت های این اپلیکیشن امکان پخش فیلم ها و سریال های زبان اصلی می باشد. مجموعه بسیار گسترده ای از درام ها و فیلم های کره ای در این برنامه بارگذاری شده و شما می توانید با توجه به علاقه و سلیقه خود از آن‌ها استفاده نمایید.

برای شروع این برنامه‌ جهت آموزش زبان کره ای ابتدا یک اکانت برای خود بسازید و البته که این کتر بسیار راحت است. پس از آن ابن اپلیکیشن به شما اجازه می دهد هر ویدیویی را به صورت رایگان تماشا کنید.

همچنین می توانید از دیکشنری آن‌ نیز استفاده نمایید و این امر برای یادگیری هر چه بهتر زبان کره ای کمک زیادی به شما خواهد کرد. حتی این امکان برای شما وجود دارد که فیلم‌ ها را با زیر نویس یا بدون زیر نویس مشاهده نمایید. 

اپلیکیشن Joongang Daily

در مورد این اپلیکیشن هم بابد گفت که برای سیستم اندروید و iOS قابل استفاده می باشد و می توان به صورت رایگان از آن استفاده نمود. کره ای زبان های بومی می توانند از این اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده نمایند و در واقع به همین منظور طراحی شده است.

خواندن اخبار کره ای برای زبان آموزان بسیار سرگرم کننده خواهد بود. درک شما از زبان کره ای با این اپلیکیشن بسیار زیاد خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که این برنامه به صورت روزانه موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی و مسایل اجتماعی و هنری را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

در هر مقاله می توانید ترجمه انگلیسی را مشاهده نمایید و این کار کمک زیادی به درک و فهم بیشتر خواهد کرد. همچنین این برنامه بر طبق داستان های به روز که در مطبوعات منتشر می شود، به روز خواهد شد. در کنار آن می توان رویدادهای جاری کشور کره را نیز با این اپلیکیشن دنبال کرد.

این برنامه آموزش زبان کره ای برای تلفظ صحیح زبان کره ای کمک زیادی به شما خواهد کرد و توصیه ما این است که تمرین مداوم‌ را در برنامه خود قرار دهید. کلمه های سخت و مهم را ترجمه کرده و در یادداشت های خود نگه دارید. به این طریق می توانید مرتبا آن‌ها را مرور نمایید. مقاله های موجود در این اپلیکیشن امکان ترجمه را برای شما فراهم می سازد. 

آشنایی با اپلیکیشن KBS Radio برای آموزش زبان کره ای

این اپلیکیشن آموزش زبان کره ای نیز برای سیستم اندروید و iOS قابل استفاده می باشد و به صورت رایگان می توان از این برنامه آموزشی استفاده نمود. این برنامه شما را در فرهنگ‌ کره غرق خواهد کرد و نیازی نیست برای آشنایی با کره و مردم و فرهنگ این کشور، به آن سفر کنید.

این اپلیکیشن بسیار شگفت انگیز است و با استفاده از آن می تواند رادیوی KBS را به راحتی گوش دهید و به صورت مستقیم برنامه های محبوب این کشور را گوش دهید. برنامه ها، پادکست ها و تاک شوهای متعددی در این اپلیکیشن بارگذاری شده است که شما می توانید به صورت رایگان برنامه دلخواه خود را دانلود و استفاده کنید.

شما به هیچ عنوان برنامه های مورد علاقه خود را از دست نمی دهید چرا که از طریق گوشی های خود نیز می توانید به آن‌ ها دسترسی داشته باشید. این برنامه به شدن توصیه می شود چون برای آموزش زبان کره ای و یادگیری کلمه ها، عبارت ها و نکات مهم دستوری طراحی شده است.

حالت طنزگونه این برنامه محیطی شاد را برای شما رقم زده و می ‌توانید با ریشه شناسی، حکایت ها و مثال مختلف در متن و همچنین اصطلاحات خاص و واژه های پیچیده آشنا شوید. 

اپلیکیشن دایرة المعارف آشپزی

این برنامه نیز برای سیستم اندروید و iOS در دسترس است. شما با دانلود رایگان این برنامه می توانید از طریق آشپزی زبان کره ای را فرا بگیرید. همچنین شما در معرض فرهنگ کره ای قرار می گیرید. دستور العمل های این برنامه بسیار ساده هستند و شما این فرصت را دارید که غذاهای مورد علاقه خود را یاد گرفته و درست نمایید‌‌.

این برنامه که کاملا به زبان کره ای است به صورت گام به گام طراحی شده است و در آن تصویر های بسیار کاربردی بارگذاری شده است. با این تصویر ها کلیه مراحل آشپزی مشخص خواهد شد. مهارت های زبانی شما با این اپلیکیشن به سرعت تقویت خواهد شد. 

مطالعه بیشتر: اعداد به زبان کره ای

برنامه آموزش زبان کره ای برای کودکان 

آموزش زبان کره ای برای کودکان مطمئنا چالش های زیادی را در پی خواهد داشت. اگر قصد دارید خودتان در منزل با کودکان کار کنید و در یادگیری زبان کره ای به او کمک کنید، نیازی نیست که بر این زبان تسلط داشته باشید. فقط کافی است کودکان خود را تشویق نموده و اصول کار را رعایت نمایید.

اگر مشکلاتی را در کودکان مشاهده نمودید اصلا نگران نباشید و به او نیز فشار نیاورید. سعی کنید بسیار صبور باشید. در این مسئله که کودکان بسیار راحت تر از بزرگسالان، زبان را فرا می گیرند هیچ تردیدی وجود ندارد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که باید بهترین تکنیک ها را به کار ببرید.

به صورت روزانه برای کودکان برنامه ریزی نمایید و سعی کنید با برنامه‌های شاد و سرگرم کننده او را تشویق نمایید. اصلا کودکان را خسته نکنید چرا که امکان دارد در مسیر خسته و دلسرد شوند. از زمان های کوتاه تر برای آموزش زبان کره ای به کودکان شروع و در مراحل بعد مدت زمان یادگیری را افزایش دهید.

سعی کنید در منزل خود بخشی را به این کار اختصاص داده و محیط شادی را برای کودک خود آماده سازید. هر روز برنامه های معینی برای آن‌ ها داشته باشید. بازی و سرگرمی و خلاقیت را در برنامه خود قرار دهید و فرایند آموزش را برای او لذت بخش کنید.

همچنین می توانید از برنامه های آموزشی و اپلیکیشن های جالب و سرگرم کننده استفاده نمایید. یکی از این برنامه‌ها اپلیکیشن آموزش لغات زبان کره ای به کودکان می باشد. شما می توانید این برنامه را دانلود کرده و نهایت استفاده را از آن ببرید.

در این برنامه لغت ها، عبارت ها و جمله های زبان کره ای به شیوه ای کاملا جذاب آموزش داده می شود. انیمیشن های بسیار جذاب و زیبا در این برنامه آموزشی بارگزاری شده است و کودکان با مشاهده این برنامه‌ های زیبا هم‌ به یادگیری زبان کره ای می پردازند و هم از برنامه های سرگرم کننده استفاده می نمایند. 

مقاله پیشنهادی: چگونه زبان کره ای را به کیبورد اضافه کنیم؟

سخن پایانی

در این مقاله نکات بسیار مهم و کاربردی در مورد آموزش زبان کره ای مورد بررسی قرار گرفته است. آشنایی با انواع متعدد اپلیکیشن های آموزشی برای یادگیری هر چه بهتر زبان کره ای را به شما عزیزان معرفی نموده ایم. همچنین باید یادآور شویم که در آموزشگاه زبان ملل دوره های متعددی برای یادگیری این زبان برقرار خواهد شد. اساتید برجسته ما با استفاده از بهترین و به روز ترین تکنیک ها و متد ها به آموزش این زبان می پردازند. پس در صورت تمایل به شرکت در کلاس های حضوری به شعب ما مراجعه فرمایید.
 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (3 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران