آموزش اضافه کردن زبان کره ای به کیبورد

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/28 2241
چگونه زبان کره ای را به کیبورد اضافه کنیم

سوال های زیادی در مورد نصب کیبورد کره ای روی گوشی های مختلف پرسیده می شود و مطمئنا برای بسیاری از شما درگیری ذهنی به وجود آورده است. توضیحات لازم در این زمینه توسط کارشناسان آموزشگاه زبان ملل آماده شده و در قالب این مقاله به شما عزیزان تقدیم خواهد شد.

این کار مخصوصا برای افرادی بسیار کاربردی است که در حال یادگیری زبان کره ای هستند و به داشتن کیبورد کره ای روی گوشی یا سیستم کامپیوتری و لپ تاپ خود نیاز دارند. از این رو از شما دعوت می شود مطالب این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

اضافه کردن زبان جدید به کیبورد گوشی

بدون تردید بسیاری از شما با مسئله اضافه کردن زبان جدید به کیبورد گوشی آشنا هستید و به این کار تسلط دارید اما اگر فردی با این کار آشنایی لازم را ندارد، از طریق توضیحات ما می تواند به راحتی این فرایند را به اجرا در بیاورد. اصولا تمام گوشی های جدید به صورت پیش فرض با زبان انگلیسی طراحی شده اند.

اما مطمئنا افرادی هستند که به زبان انگلیسی آشنایی ندارند و برای تغییر و تحول در گوشی خود باید با زبان دیگری اقدام نمایند‌. در این شرایط باید این توانایی و مهارت را داشته باشند که یک زبان جدید را به کیبورد خود اضافه نمایند‌. به عنوان مثال نصب کیبورد کره ای می تواند چالش بزرگی برای افراد محسوب شود.

اضافه کردن زبان جدید به کیبورد گوشی

اما با آموزش های ما می توانید این مراحل را به آسانی طی نمایید. برای اضافه نمودن زبان جدید به کیبورد گوشی ابتدا باید از منوی تنظیمات گوشی یا "settings" گزینه "Language & input" را انتخاب و کلیک نمایید. در این قسمت یک لیست از زبان ها مختلف برای شما نمایش داده می شود. شما در این مرحله باید زبان مورد نظر خود را پیدا و آن را انتخاب نمایید. در این مرحله می توانید آن زبان را به کیبورد خود اضافه کنید. 

نصب کیبورد کره ای

اکنون در این قسمت از مقاله مژده ای برای آن دسته از افرادی داریم که قصد دارند کیبورد گوشی خود را به زبان کره ای تغییر دهند. نصب کیبورد کره ای برای افرادی لازم و ضروری است که مشغول به یادگیری زبان کره ای هستند. این افراد باید برای خود یک محیط کاملا زبانی تشکیل دهند و تمام منو و کیبورد گوشی خود را به این زبان تغییر دهند.

مطالعه بیشتر: اعضای بدن به کره ای

اصولا یکی از موارد مهم در فرایند یادگیری هر زبان دوم از جمله زبان کره ای تغییر کیبورد به آن زبان می باشد چرا که مدام درگیر استفاده از این زبان خواهید شد. گوشی ابزاری است که هر فرد در طول شبانه روز مدام با آن سر و کار دارد و می توان در واقع آن را منبعی مهم و کاربردی برای یادگیری زبان دانست.

نصب کیورد کره ای

این گونه شما بسیاری از حروف را به خاطر خود می سپارید و می توانید با فونت های مختلف شیوه نوشتن آن ها را یاد بگیرید. اکنون شیوه نصب کیبورد کره ای را برای شما عزیزان به طور کامل توضیح خواهیم داد. 

ابتدا باید وارد کنترل پنل شده و گزینه "change keyboard" را انتخاب کنید. پس از باز شدن صفحه جدید دوباره همان گزینه را کلیک کنید. پس از آن در صفحه جدید کلید "add" را بزنید و از لیست موجود، زبان کره ای را انتخاب نمایید. پس از انتخاب این زبان باید گزینه های داخل آن را انتخاب کنید. گزینه ها شامل "keyboard" و "Microsoft Me" می باشند که باید همه را علامت زده و روی همه پنجره ها اوکی کنید. 

مطالعه بیشتر: اعداد به زبان کره ای

نصب کیبورد کره ای برای آیفون و اندروید

امروزه در زندگی شتاب زده و سرشار از تکنولوژی باید تغییرات اساسی در فرم زندگی داده شود. گوشی ها در واقع یک جزء جدا نشدنی از زندگی افراد می باشد و به گونه ای می توان گفت تمام زندگی مردم را تحت کنترل قرار خواهد داد. با این وجود باید به گونه ای برخورد کرد که از طریق این گوشی ها بتوان کارها را سریع تر و ساده ار انجام داد.

به همین منظور باید با زبان مورد نظر خود بتوانید از کیبورد گوشی استفاده نمایید. در گوشی های اندروید و آیفون مقداری نصب کیبورد کره ای تفاوت دارد که در این بخش از مقاله به توضیح در این زمینه می پردازیم. 

مقاله پیشنهادی: احوال پرسی به زبان کره ای | سلام به کره ای

نصب کیبورد کره ای در گوشی اندروید

برای تغییر و نصب کیبورد کره ای در گوشی های اندروید در ابتدا باید وارد بخش تنظیمات شوید. در بخش " settings" گزینه " Language & Input " را مشاهده می نمایید. در این مرحله باید " language" را انتخاب نمایید و پس از آن گزینه " add " و نام زبان مورد نظر را انتخاب کنید.
 

چگونه زبان کره ای را به کیبورد اضافه کنیم چگونه زبان کره ای را به کیبورد اضافه کنیم چگونه زبان کره ای را به کیبورد اضافه کنیم

نصب کیبورد کره ای برای گوشی های آیفون

در صورتی که گوشی شما آیفون باشد، این مراحل را برای نصب کیبورد کره ای دنبال کنید. شما باید به بخش " settings " در گوشی خود وارد شده و پس از آن به قسمت " keyboard" بروید. در این بخش باید گزینه " Add New Keyboard " را انتخاب و کلیک نمایید. اکنون باید وارد " Gboard"  شده و زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نا گفته نماند که قبل از شروع این فرایند باید برنامه " Gboard" را روی گوشی هود نصب داشته باشید و در صورتی که این برنامه را ندارید، حتما آن را دانلود و نصب کنید.

نصب کیبورد کره ای برای گوشی های آیفون مرحله 1 نصب کیبورد کره ای برای گوشی های آیفون مرحله 2
نصب کیبورد کره ای برای گوشی های آیفون مرحله 3 نصب کیبورد کره ای برای گوشی های آیفون مرحله 4

این مراحل برای نصب کیبورد کره ای در گوشی های اندروید ‌ و آیفون کار شما را بسیار راحت کرده و افرادی که در حال آموزش زبان کره ای هستند می توانند از این طریق در مراحل آموزشی خود بسیار موفق شوند.

مقاله پیشنهادی: چقدر طول میکشه زبان کره ای یاد بگیریم؟ براساس سطح سنجی FSI

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (3 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران