بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران | 16 آموزشگاه در تهران

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/11/23 462
بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران

معرفی بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران شاید کاری بزرگ از سوی آموزشگاه زبان انگلیسی ملل باشد چرا که این زبان امروزه از زبان های پر طرفدار و رایج در سر تا سر جهان محسوب می شود. در ایران نیز این زبان افراد زیادی را به سوی خود کشانده و مهم ترین دلیل نیز مهاجرت و تحصیل به این کشور می باشد.

یافتن یک آموزشگاه معتبر و آموزش تحت نظارت اساتید حرفه ای با متدهای آموزشی جدید، بزرگ ترین قدم در فرایند یادگیری این زبان می باشد. در این مقاله شما را با بهترین آموزشگاه ها آشنا خواهیم کرد. 

بهترین آموزشگاه زبان سوئدی

در این بخش تعدادی از بهترین آموزشگاه ها را معرفی می کنیم. یافتن بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران بدون تردید مسیر هموارتری را برای زبان آموزان و علاقمندان فراهم می سازد. 

بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران

آموزشگاه زبان ملل

آموزشگاه زبان ملل در زمره بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران قرار دارد و با چندین شعبه در تهران خدمات بسیاری را به زبان آموزان و علاقمندان ارائه می دهد. زبان های رایج در دنیا در این موسسه آموزش داده می شود که زبان سوئدی نیز در این برنامه قرار دارد.

مقاله پیشنهادی: زبان سوئدی ها چیست؟

از مزایای شرکت در کلاس های موسسه زبان ملل این است که زیر نظر اساتید برجسته و بسیار حرفه ای و با بهترین و جدید ترین تکنیک ها زبان را فرا می گیرید. در ابتدا تعیین سطح از شما به عمل می آید و این در صورتی است که شما با این زبان از قبل آشنا باشید. در غیر این صورت می توانید از سطح مبتدی یادگیری این زبان را آغاز نمایید.

یکی از بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران آموزشگاه زبان ملل است.

با این کار می توانید در فضایی کاملا زبانی، دوستانی برای خود پیدا کرده و در مسیر یادگیری زبان سوئدی پیشرفت چشمگیری داشته باشید. شیوه آموزش به گونه ای است که با تکرار و تمرین تمام مطالب ملکه ذهن شما خواهد شد. انگیزه شما در این موسسه به میزان زیادی افزایش یافته و همین امر باعث موفقیت شما خواهد شد.

نکته مهم دیگر در آموزشگاه زبان ملل استفاده از منابع معتبر آموزش زبان سوئدی است که منجر به روش های نوین و سرگرم کننده خواهد شد. در این موسسه پکیج هایی برای یادگیری زبان سوئدی بر قرار است که با تعداد جلسه های ۲۸، ۴۲ و ۸۴ برگزار می شود و مدت زمان هر جلسه حدود ۹۰ دقیقه می باشد.

در این موسسه می توانید زبان سوئدی را از پایه یاد بگیرید. کتاب های مورد استفاده در این موسسه بسیار معتبر بوده و برای شما درک بهتر مفاهیم و نکات گرامری را به همراه دارد. اساتید حرفه ای ما بهترین روش ها را برای بالا بردن دانش زبانی شما و دامنه لغات به شما آموزش می دهند.

چرا آموزشگاه ملل؟

گفتنی است که سابقه درخشان آموزشگاه زبان ملل گویای همه نکات مهم در مورد آن خواهد بود‌. شما به صورت کاملا تضمینی در این موسسه زبان سوئدی را فرا می گیرید. بهترین اساتید در این موسسه همکاری کرده و پشتیبانی از زبان آموزان در برنامه همیشگی موسسه قرار دارد.

همین مسائل ما را از سایر موسسه ها متمایز ساخته و زبان آموزان زیادی تمایل دارند در این موسسه زبان را بیاموزند. سطوح مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه زبان ملل پوشش داده می شود. مدرک معتبر موسسه ما راه شما را برای همیشه باز خواهد کرد. نکته مهم دیگر این است که در موسسه ملل هر چهار مهارت زبانی مورد توجه بوده و برنامه ریزی به گونه ای است که این مهارت ها به شیوه ای صحیح تقویت خواهد شد.

مقاله پیشنهادی: آیا زبان سوئدی سخته؟

کیفیت و تجهیزات در کلاس ها عامل بسیار مهم در یادگیری هر چه بهتر زبان آموزان در این موسسه می باشد. تنوع در برنامه های آموزشی به گونه ای است که تمام سنین به آن علاقه مند خواهند شد. همچنین با توجه به هزینه پرداخت شده امکانات بسیار عالی در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد. 

آموزشگاه زبان گات 

این موسسه نیز در زمره بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران محسوب می شود و بیشتر از ده سال در زمینه آموزش این زبان سابقه دارد. این موسسه از سوی سازمان فنی و حرفه ای نشان افتخار را دریافت نموده و این نشان را نتیجه سال ها تجربه در زمینه آنوزش زبان می داند.

آموزشگاه زبان سوئدی در تهران - گات

بهترین روش های آموزشی را می توانید در این موسسه تجربه نمایید و گامی بسیار بلند در مسیر یادگیری زبان بردارید. این موسسه دارای چندین شعبه در تهران می باشد. اساتید مجرب و کارآزموده با این موسسه همکاری می کنند و کادری بسیار آموزش دیده و حرفه ای در خدمت زبان آموزان هستند.

مطالعه بیشتر: دیکشنری سوئدی به فارسی

متدهای به کار برده شده در این موسسه از بهترین متدهای روز دنیا می باشند. برای افرادی که به هر دلیل نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت نمایند، آموزش آنلاین در نظر گرفته شده است. 

آموزشگاه زبان سوئد اکس 

موسسه زبان سوئد اکس را می توان در زمره بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران به شمار آورد. این آموزشگاه نه تنها در زمینه آموزش زبان سوئدی فعالیت زیادی دارد بلکه می تواند برای اعزام دانشجو به کشور سوئد نیز اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین در این موسسه آزمون های بین المللی زبان سوئدی یا همان سوئد اکس برقرار خواهد شد.

آموزشگاه های زبان سوئدی اکس

موسسه مذکور از ارگان های دولتی دو کشور ایران و سوئد مجوز رسمی دارد. این مدرک در تمام شرکت ها و موسسات کشور سوئد مورد تایید می باشد و برای افرادی که قصد مهاجرت دارند یک امتیاز بزرگ به شمار می رود. این آزمون ها زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور ایران برگزار خواهد شد و محل برگزاری نیز در همین سازمان است.

مطالعه بیشتر: جملات عاشقانه به زبان سوئدی

اوراق آزمون سپس به دفتر مرکزی سوئد اکس در شهر گوتنبرگ سوئد ارسال شده و در آن جا تصحیح شده و مدرک صادر می شود. این مدرک دارای اعتبار بین المللی می باشد. تجهیزات کلاس ها بسیار عالی بوده و فضا برای یادگیری این زبان فراهم می باشد. اساتیدی که با این موسسه همکاری می نمایند بسیار با تجربه و اکثرا بومی می باشند. 

آموزشگاه زبان پارسیانا 

در این موسسه زبان های کشورهای حوزه اسکاندیناوی به صورت کاملا تخصصی آموزش داده می شود و اساتید آن اکثرا بومی بوده و یا در کشورهای مورد نظر تحصیل نموده اند.

معرفی بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران

کلاس ها در این موسسه به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. هزینه این کلاس ها مناسب بوده و امکانات معمولی در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد. 

آموزشگاه زبان آرش

این موسسه را می توان واقعا در رده بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران به حساب آورد چرا که بر خلاف سایر موسسه ها به صورت کاملا تخصصی روی زبان سوئدی کار می کند. در این موسسه سال ها برای افرادی که علاقمند به مهاجرت به سوئد هستند دوره های گروهی برگزار خواهد کرد و همین امر تجربه ای بسیار ارزنده را به وجود آورده است.

بهترین آموزشگاه زبان سوئدی

کلاس ها در سطوح مختلف زبانی برگزار خواهد شد و روی نقاط ضعف زبان آموزان و علاقمندان کار خواهد شد. در این موسسه تمام آمادگی های لازم برای شرکت در آزمون های بین المللی انجام می پذیرد و برای این کار تضمین داده می شود.

اساتید بومی و بسیار مجرب با این موسسه همکاری می کنند. نکته مهم دیگر این است که در این موسسه هر چهار مهارت زبانی مورد توجه بوده و با بهترین تکنیک ها روی آن ها کار می شود. 

آموزشگاه زبان ادبا 

در این موسسه متدهای قابل قبول برای تدریس استفاده می شود. کلاس های آموزشی به صورت گروهی و خصوصی برگزار می شود و کتاب های معتبر به عنوان منابع آموزشی استفاده خواهد شد. تجهیزات در این آموزشگاه نسبتا مناسب است و اقدامات لازم برای آموزش هر چه بهتر زبان آموزان انجام می پذیرد. 

بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در غرب تهران

در این بخش از مقاله به معرفی بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران و البته در منطقه غرب می پردازیم. برای افرادی که در این منطقه از شهر سکونت دارند بهتر است با این آموزشگاه ها آشنا شده و برای آموزش به بهترین و مناسب ترین گزینه مراجعه نمایند. 

آموزشگاه زبان ملل

شعبه راه آهن آموزشگاه زبان ملل برای عزیزان و علاقمندان بهترین امکانات را فراهم ساخته است. آدرس این شعبه شهرک گلستان، تقاطع اقاقیا و هاشم زاده، پلاک ۷۰ می باشد. همچنین شعبه چیتگر در بلوار کوهک، نبش طلوع ۳، پلاک ۵۱، آمادگی دارد که از شما عزیزان استقبال نموده و بهترین سیستم آموزشی را در اختیار شما قرار دهد.

شعبه دیگر این موسسه به عنوان بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران در شهرک دانشگاه شریف واقع شده است. آدرس آن شهرک دانشگاه شریف، خیابان تهران، خیابان بوستان، خیابان عباسپور، پلاک ۴۰ است. شعبه کوهک موسسه ملل نیز در منطقه چیتگر، بلوار کوهک، نسیم هشتم، برج نت هاوس، برج نفت واقع شده است.

همچنین می توانید برای ثبت نام به شعبه امیر کبیر مراجعه نمایید. آدرس این شعبه در شهرک راه آهن، بلوار امیر کبیر، بلوار هاشم زاده، بلوار اقاقیا، پلاک ۱۲۱ می باشد. 

آموزشگاه زبان سیتاک

این موسسه در محله جنت آباد واقع شده است. آدرس آن محله جنت آباد جنوبی، جنت آباد جنوبی، می باشد. 

آموزشگاه زبان گات

این آموزشگاه نیز در خیابان جنت آباد جنوبی، نبش کوچه باهنر ( باکری )‌، پلاک ۲۳۹ واقع شده است. در این موسسه با بهترین امکانات و متدهای روز دنیا می توانید زبان سوئدی را یاد بگیرید. شعبه دیگر موسسه گات در خیابان اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، نبش خیابان سوم، پلاک ۶۳ واقع شده است.

همچنین شعبه آیت الله کاشانی در بلوار آیت الله کاشانی، بین شقایق و ستاری، رو به روی فرهنگسرای نور، پلاک ۴۶۶ طبقه اول قرار دارد. آموزشگاه زبان گات شعبه جردن در خیابان جردن، بالاتر از اسفندیار، بین تور و تندیس، پلاک ۱۵۱، واحد ۹ واقع شده است.

  • آموزشگاه زبان تین تاک: این موسسه در شهرک گلستان، بلوار گل ها، نبش بنفشه ۳، قرار دارد. 
  • آموزشگاه زبان شکوه: این آموزشگاه در شهرک گلستان، بلوار امیر کبیر، نبش بلوار گلها، پلاک ۳۲، طبقه اول قرار دارد. 
  • آموزشگاه زبان میر راستگو: آدرس این آموزشگاه محله شهران شمالی، میدان یکم شهران، ساختمان پارسیان، پلاک ۷۲، طبقه اول می باشد. 
  • آموزشگاه زبان نصیر: این آموزشگاه در انتهای غربی اتوبان همت، شهرک گلستان) راه آهن )، خیابان سروستان ۱۴ شرقی، ساختمان نصیر واقع شده است. 
  • آموزشگاه زبان نیک سگال: آدرس این موسسه جنت آباد مرکزی، خیابان مخبری، ۳۵ متری گلستان، بین شاهین و ۱۶ متری دوم جنوبی، پلاک ۲۵۲ می باشد. 
  • آموزشگاه زبان ارس: شما می توانید در فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار آیت الله کاشانی، رو به روی خیابان نجف زاده فروتن، پلاک ۱۰۸ در کلاس های این موسسه شرکت نمایید. 
  • موسسه گلوبال زبان: برای شرکت در کلاس های این موسسه باید به آدرس میدان توحید، ابتدای ستارخان، بعد از اغذیه نشاط، اول کوچه کاج، پلاک ۳ مراجعه نمایید. 
  • آموزشگاه راه ذکریا: آدرس این موسسه برای حضور در کلاس ها محله جنت آباد جنوبی، شهید مصطفی پژوهنده، می باشد. 

با معرفی تعداد زیادی از آموزشگاه ها در این مقاله می توانید با تحقیق بهترین آموزشگاه زبان سوئدی در تهران را انتخاب و در کلاس های آموزشی شرکت نمایید.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (6 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران