بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/10/07 352
بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی به دلیل مراودات و مسافرت های زیاد به این کشور بسیار رایج و متداول شده است و افراد زیادی در ایران خود را در مسیر یادگیری این زبان قرار می دهند. آموزشگاه زبان ملل برای آموزش و یادگیری این زبان پرطرفدار دوره های آموزشی زیادی را برگزار خواهد کرد و شما علاقمندان می توانید با شرکت در این دوره ها، زبان ترکی استانبولی را با بهترین متد های نوین آموزش ببینید. اما در عین حال اپلیکیشن هایی نیز برای یادگیری زبان ترکی استانبولی وجود دارند که برای افرادی که فرصت ندارند در کلاس ها شرکت نمایند بسیار مناسب و کاربردی است‌. 

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

استفاده از اپلیکیشن ها برای آموزش زبان ترکی استانبولی یکی از راهکارهای بسیار کلیدی می باشد که می تواند در شرایطی مناسب، یادگیری زبان ترکی استانبولی را آسان تر سازد. امروزه گردشگران زیادی برای مسافرت، کشور ترکیه را انتخاب می کنند و با این حساب یادگیری این زبان می تواند بسیار مفید باشد‌. اما از سوی دیگر برای مهاجرت و زندگی در این کشور نیز باید بر این زبان تسلط داشته باشید. برای این کار می توانید از اپلیکیشن های متعددی برای آموزش زبان ترکی استانبولی استفاده نمایید که در ادامه شما را با این نرم افزارها آشنا خواهیم کرد. 

1. اپلیکیشن Babbel

این اپلیکیشن برای آموزش زبان ترکی استانبولی را می توان یکی از بهترین ها دانست. Babbel یکی از معتبرترین نرم افزارها در این زمینه در سرتاسر جهان بوده و با روش های نوین و به روز این کار را انجام خواهد داد. در این نرم افزار می توانید تمام سطوح زبانی را در اختیار داشته باشید و در صورتی که اصلا با زبان ترکی استانبولی آشنایی نداشته باشید، می توانید از پایین ترین سطح ممکن به آموزش زبان ترکی استانبولی بپردازید. با این اپلیکیشن می توانید روی مهارت گفتاری و تلفظ خود کار کنید و به تقویت آن بپردازید.

گفتگوهای زیادی در این برنامه وجود دارد که تمرین بسیار خوبی برای شما می باشد. دامنه لغات شما توسط این برنامه افزایش می یابد و می توانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. همچنین می توانید با این برنامه در کم ترین زمان ممکن ترکی استانبولی را یاد بگیرید. درس ها کاملا تعاملی و کوتاه هستند و می توانید برای خواندن، نوشتن و صحبت کردن روی آن ها حساب باز نمایید. در زمینه گرامر هم درس های بسیار خوبی طراحی شده‌اند و از سطح مبتدی تا پیشرفته را پوشش می دهد. 

   ==> لینک دانلود این برنامه برای آیفون

   ==> لینک دانلود این برنامه برای اندروید


اپلیکیشن Babbel، بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی
 

2. اپلیکیشن mondly

استفاده از اپلیکیشن "mondly" راهی دیگر برای آموزش زبان ترکی استانبولی می باشد. در این برنامه زبان های مختلفی آموزش داده می شود. گفتنی است که از طریق این برنامه قادر خواهید بود کلمات و واژه های اصلی و کلیدی را به خوبی یاد بگیرید. شما این فرصت را دارید که تمرینات خود را بیش تر کرده و به نتیجه بسیار بهتری دست پیدا کنید. درس ها در این برنامه بسیار جذاب هستند و روی عبارت های مکالمه تمرکز زیادی دارد. 

   ==> لینک دانلود این برنامه برای آیفون

   ==> لینک دانلود این برنامه برای اندروید


اپلیکیشن mondly برای یادگیری زبان ترکی استانبولی
 

3. اپلیکیشن "pimsleur"

یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای آموزش زبان ترکی استانبولی این برنامه می باشد که می توانید از سطح مبتدی و صفر از آن استفاده نمایید. این برنامه دارای شهرت جهانی بوده و با اصول علمی کار خود را به پیش می برد. مفیدترین و کاربردی ترین واژه ها را در زبان ترکی استانبولی می توانید با این نرم افزار آموزشی یاد بگیرید.

مطالعه بیشتر: بهترین موسسه آموزش زبان ترکی استانبولی در تهران

مکالمه های این برنامه کاملا در مورد دنیای واقعی و کلمه ها و عبارات کاربردی می باشد. درس ها به صورت ۳۰ دقیقه ای هستند و تلفظ ها کاملا صحیح و با لهجه زیبا می باشند. فلش کارت های دیجیتالی و بازی های سرگرم کننده در این برنامه طراحی شده اند و از این طریق و با متدهای روز و نوین می توانید این زبان را به خوبی فرا بگیرید.

در موقعیت های مختلف از جمله در ماشین، باشگاه و حتی هنگام آشپزی می توانید این برنامه را مورد استفاده قرار دهید. آموزش لغات در کنار نکات مهم گرامری، مجموعه ای بسیار کامل را در اختیار شما قرار خواهد داد. 

   ==> لینک دانلود این برنامه برای اندروید


بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی
 

4. اپلیکیشن Innovative Language 101- Turkish Class 101

این برنامه را می توان یک نوآوری در آموزش زبان ترکی استانبولی به حساب آورد. یادگیری زبان ترکی استانبولی از طریق این برنامه به بهترین صورت ممکن انجام خواهد شد. کارشناسان این برنامه آموزشی را به گونه ای طراحی نموده اند که با روش های بهینه به یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی پرداخته است. درس های صوتی و تصویری در این اپلیکیشن حدود ۳ تا ۱۵ دقیقه زمان می برد و به همین دلیل زیاد وقت شما را نمی گیرد. افرادی که در این برنامه صحبت خواهند کرد زبان مادری ترکی استانبولی دارند و به همین دلیل شما می توانید تلفظ صحیح کلمه ها را یاد بگیرید. 

   ==> لینک دانلود این برنامه برای آیفون

   ==> لینک دانلود این برنامه برای اندروید

5. اپلیکیشن "duolingo" 

این اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی بر پایه سرگرمی و تعامل می باشد و یادگیری این زبان را بسیار راحت و جذاب می سازد. این برنامه برای یادگیری لغات بسیار عالی می باشد. در این اپلیکیشن بهترین ابزارها برای یادگیری لغات وجود دارد و می توانید روزانه برای آموزش زبان ترکی استانبولی وقت بگذارید.

در برنامه دولینگو‌ در کنار آموزش لغات، نکات گرامری را نیز فرا می گیرید و می توانید با این روش به راحتی در زمینه جمله سازی موفق شوید. نکته جالب این است که در این اپلیکیشن، یادگیری زبان به شیوه ای سرگرم کننده صورت می گیرد و جنبه پازل و بازی دارد. در کل تمام درس ها در قالب بازی طراحی شده اند و تمام مهارت های زبانی را در شما تقویت خواهند کرد.


اپلیکیشن دولینگو برای آموزش زبان ترکی استانبولی
 

   ==> لینک دانلود این برنامه برای آیفون

   ==> لینک دانلود این برنامه برای اندروید

6. اپلیکیشن "Ling"

با این اپلیکیشن می توانید در هر سطح از زبان که هستید، از طریق بازی های سرگرم کننده و چالش های متعدد این برنامه، به آموزش زبان ترکی استانبولی بپردازید. مسیر پیشرفت شما با این برنامه بسیار هموارتر خواهد شد. برنامه این اپلیکیشن بسیار راحت می باشد و می توانید از طریق تکنیک های تعاملی یادگیری زبان ترکی استانبولی را به بهترین صورت ممکن انجام دهید.

یادگیری این زبان در ذهن شما بسیار بالاتر رفته و می توانید پیشرفت خود را احساس نمایید. با این برنامه می توانید تنها ده دقیقه در روز را برای یادگیری زبان ترکی استانبولی وقت بگذارید. نکات گرامری در این برنامه به شیوه ای اصولی آموزش داده می شود. 

7. اپلیکیشن "Busuu"

این برنامه آموزشی به گونه ای طراحی شده است که شما تنها با وقت گذاشتن ده دقیقه در طول روز می توانید در یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی موفقیت را مشاهده نمایید. اصول آموزشی در این برنامه بر پایه بسیار درستی برنامه ریزی شده است. یکی از امکانات این اپلیکیشن وجود فلش کارت های منحصر به فرد است که می توانید به صورت روزانه به تمرین این زبان بپردازید.

برنامه با توجه به سطح و دانش مهارت زبانی شما طراحی شده است. در این برنامه تمرین ها کوتاه و سرگرم کننده هستند. از سطح مبتدی تا پیشرفته در این برنامه قابل پوشش می باشد. نکته بسیار مهم در این اپلیکیشن وجود برنامه های مخصوص برای افرادی است که قصد مسافرت به این کشور را دارند. برای استفاده از این برنامه می توانید وارد قسمت "Turkish for Travel" شوید. درس ها به صورت گسترده در مورد آموزش لغات و نکات گرامری هستند. 

8. برنامه "Memrise"

افرادی که در مدت زمان کوتاهی قصد مسافرت به کشور ترکیه را دارند، می توانند از این برنامه آموزشی استفاده های زیادی کنند. با این انتخاب می توانید سریع به آموزش ترکی استانبولی بپردازید و ساعات لذت بخشی را بگذرانید. این برنامه از ابتدا بر پایه یادگیری لغات زبان ترکی استانبولی است و دامنه لغات شما را بالا می برد. این برنامه را می توان از بهترین گزینه ها برای یادگیری زبان ترکی استانبولی به حساب آورد که ترفندهای آموزشی بسیار مهمی را در خود جای داده است.

جدید ترین و مفید ترین واژه های زبان ترکی استانبولی را می توانید در این اپلیکیشن یاد بگیرید. همچنین بیش تر از ده هزار کلیپ ویدیویی با زبان اصلی در این برنامه بارگذاری شده که می تواند مهارت شنیداری و گفتاری شما را تقویت نماید و شما این امکان را دارید که با شیوه ای کاملا اصولی و با لهجه اصیل این زبان را یاد بگیرید. 


برنامه یادگیری زبان ترکی استانبولی "Memrise"
 

9. اپلیکیشن "Italki"

میلیون ها زبان آموز این برنامه را برای آموزش زبان ترکی استانبولی انتخاب و استفاده می نمایند. درس ها در این اپلیکیشن کاملا ساختار یافته و برنامه ریزی شده اند و آمادگی های لازم امتحانی نیز در آن ها وجود دارد. تمرین های مکالمه نیز در این برنامه طراحی شده است. شما این امکان را دارید که برای خود معلم انتخاب کنید و حتی با مبلغ بیشتر می توانید معلم خصوصی داشته باشید. اساتید بهترین شیوه را برای آموزش زبان ترکی استانبولی به کار می برند. معلم های ترکی کاملا حرفه ای به شما آموزش می دهند. قیمت معلم ها متفاوت است. 

10. اپلیکیشن "preply"

در این برنامه آموزشی بیش از ۴۰۰ معلم وجود دارد که به خوبی زبان ترکی را آموزش می دهند. شما این امکان را دارید که از پروفایل معلم ها، معلم مورد نظر خود را با توجه به بودجه انتخاب نمایید و درس ها را می توانید به صورت سفارشی دریافت کنید. اگر درس ها را با معلم انتخاب شده متوجه نشده اید می توانید همان درس را با معلم جایگزین یاد بگیرید. 


اپلیکیشن preply برای یادگیری ترکی استانبولی
 

11. اپلیکیشن "Drops"

این برنامه یکی از کارآمدترین و بهترین برنامه ها برای آموزش زبان ترکی استانبولی می باشد که می توانید در طول روز پنج دقیقه را برای آن وقت بگذارید. تصاویر و آثار هنری بسیار زیبایی در این برنامه طراحی شده است و با برنامه ای کامل می توانید لغات بی شماری از زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرید. با این برنامه می توانید به شیوه ای سرگرم کننده زبان را یاد بگیرید.

12. اپلیکیشن Learn Turkish Words Blarma

با استفاده از این اپلیکیشن جهت آموزش زبان ترکی استانبولی می توانید هر روز حداقل پنج کلمه را یاد بگیرید و در سطحی گسترده به یادگیری این زبان بپردازید. یکی از ویژگی های مهم این برنامه تنظیم درس های روزانه بر طبق منحنی یادگیری و ظرفیت حفظ کلمه ها می باشد. به این صورت این امکان برای شما به وجود می آید که کلمه ها کاملا ملکه ذهنتان شوند.

این اپلیکیشن سرعت کارها و یادگیری شما را بالاتر می برد. همچنین ویدیوهای کوتاه زبان اصلی در این برنامه بارگذاری شده است و با بازی ها و پشتیبانی صوتی موجود، تکنیک های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. تمرین های موجود در این اپلیکیشن مهارت شنیداری و گفتاری شما را تقویت خواهد کرد. 

13. اپلیکیشن "Tobo" Learn Turkish Vocabulary"

برای افزایش دامنه لغات خود و همچنین داشتن یک بانک لغت قوی، این اپلیکیشن را مورد استفاده قرار دهید. با این اپلیکیشن می توانید تمام پایه ها را پوشش دهید و همچنین در سفرها به راحتی ارتباط برقرار سازید. یکی از ویژگی های این اپلیکیشن وجود برنامه دوست یابی می باشد. تلفظ صحیح لغت ها را می توانید از طریق این اپلیکیشن متوجه شوید و از شیوه سرگرمی و بازی به آموزش زبان ترکی استانبولی بپردازید. فلش کارت های تعاملی در این برنامه و بازی های جذاب باعث می شوند حدود ۳۵۰۰ کلمه اصلی زبان ترکی استانبولی را فرا بگیرید. 

برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی صوتی

یکی از روش های مهم برای یادگیری زبان ترکی استانبولی استفاده از پکیج های صوتی می باشد. پکیج آموزش زبان ترکی استانبولی نصرت از این برنامه های صوتی است که می تواند در یادگیری زبان ترکی استانبولی کمک زیادی به زبان آموزان بکند. زبان آموزان می توانند هر روز یکی از درس ها را گوش دهند.

در هر درس این پکیج، مدرس درس را توضیح داده و با لهجه ای ترکی صحبت کرده و به این صورت پس از مدتی شما نیز می توانید به این زبان صحبت نمایید. افرادی که تمایل دارند در مدت زمان کوتاهی بر زبان ترکی استانبولی مسلط شوند، بهتر است این پکیج ها را استفاده نمایند. با پکیج نصرت می توان یادگیری بسیار راحتی را تجربه نمود.
یکی دیگر از برنامه های صوتی برای آموزش زبان ترکی استانبولی، اپلیکیشن اموزش زبان ترکی استانبولی است که برای ۳۰ جلسه برنامه ریزی شده است و شامل ۳۰ درس می باشد و هر درس حدود ۳۰ دقیقه به طول می انجامد. هر روز می توانید یکی از درس ها را مطالعه نمایید و به این طریق می توانید زبان ترکی استانبولی را به خوبی یاد بگیرید. این برنامه به زبان فارسی نیست و توضیحات آن به زبان انگلیسی ساده است و شما باید تا حدودی زبان انگلیسی را بدانید.

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (3 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران