13 تا از بهترین آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در تهران

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/10/12 341
بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در تهران

معرفی چندین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی موضوعی است که آموزشگاه زبان ملل تصمیم دارد در این مقاله مورد بررسی قرار دهد. دلیل این کار تقاضای زیاد شما عزیزان و علاقمندان به این زبان می باشد. امروزه یادگیری زبان ترکی استانبولی در سراسر ایران بسیار رایج و پرطرفدار شده است. با مطالعه این مقاله می توانید بسیاری از آموزشگاه های معتبر را بشناسید و برای ثبت نام اقدام نمایید. 

بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی تهران

در تهران نیز افراد زیادی علاقمند به یادگیری زبان ترکی استانبولی هستند اما برخی اعتقاد دارند که این زبان بسیار سخت است‌. در واقع در بخش گرامر و تلفظ با مشکل مواجه می شوند‌. اما این نکته را فراموش نکنید که با شرکت در کلاس های آموزشی در موسسه های معتبر و زیر نظر اساتید برجسته و حرفه ای و با بهترین متدها می توانید این زبان و سایر زبان های رایج دنیا را یاد بگیرید.

بدون تردید ثبت نام در موسسه های نامعتبر مسیر شما را پر از چالش و سختی می کند و چه بسا در نیمه راه شما را دلسرد و خسته کند. کیفیت آموزشگاه زبان ترکی استانبولی از مهم ترین عوامل در پیشرفت شما محسوب می شود. اساتید باید بسیار کاربلد و حرفه ای باشند و شما را به سوی موفقیت و پیشرفت سوق دهند. بی برنامگی ها و امتحانات غیر اصولی در آموزشگاه های نامعتبر و همچنین سایر مشکلات، بدون شک فرایند یادگیری زبان را به تاخیر می اندازد.

امروزه تب یادگیری زبان ترکی استانبولی در ایران بسیار بالا رفته که دلیل مهم آن افزایش ارتباط با این کشور و عدم نیاز به ویزا می باشد. روابط تجاری زیادی بین این دو کشور وجود دارد که همین امر لزوم‌ یادگیری زبان ترکی استانبولی را افزایش خواهد داد. مهاجرت ایرانیان به هر دلیل به کشور ترکیه و زندگی در این کشور یا مسافرت نیز افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل نیاز است که مسئله آموزش زبان ترکی استانبولی به طور اصولی مورد بررسی قرار بگیرد.


بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی
 

البته در تحقیقات انجام شده، زبان ترکی استانبولی را در رده سخت ترین زبان های دنیا قرار داده اند و شاید حدود ۱۱۰۰ ساعت زمان یعنی تقریبا ۴۴ هفته لازم است تا شخص به سطح متوسط در این زبان برسد. تلفظ آواها و حروف در این زبان چالش بزرگی را به همراه دارد. همچنین نکات گرامری و ساختار جمله ها در این زبان از مراحل مهم و کلیدی در فرایند آموزش به شمار می رود.

برای این که یادگیری این زبان بهتر انجام شود باید دامنه لغات شما افزایش پیدا کند و بتوانید آن ها را در جمله به کار ببرید. راهکارهای مهم و کلیدی برای آموزش این زبان وجود دارد که با ثبت نام در کلاس های معتبر می توانید به نتیجه مطلوب برسید. در ادامه شما را با چند آموزشگاه زبان ترکی استانبولی آشنا خواهیم کرد. 

1. آموزشگاه زبان ملل

به جرات می توان گفت که آموزشگاه زبان ملل با 22 سال سابقه بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در تهران به شمار می رود. اساتید بسیار حرفه ای و برجسته در این موسسه به کار تدریس مشغول هستند و از بهترین متد ها و تکنیک ها برای آموزش زبان ترکی استانبولی استفاده می نمایند. بدون شک یادگیری زبان باید طبق استانداردهای جهانی انجام شود و این امر در موسسه ملل با دقت هر چه تمام تر و کیفیت بسیار بالا انجام خواهد شد.


آموزشگاه زبان ملل: بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در تهران
 

تمام مهارت های زبانی در این موسسه مورد توجه می باشد و زبان آموزان با شرکت در دوره های این آموزشگاه این فرصت را دارند که روی تمام مهارت های خود کار کنند. مهارت های نوشتاری، گفتاری، خواندن و شنیداری در یادگیری زبان بسیار اهمیت دارند و در آموزشگاه زبان ملل همه این مهارت ها مورد توجه می باشند. کلاس ها به صورت خصوصی، گروهی و آنلاین برگزار خواهد شد.

قیمت کلاس ها:

  • A1 ( 1a, 1b, 2a, 2b) 868000
  • A2 ( 1a, 1b, 2a, 2b) 895000
  • B1 ( 1a, 1b, 2a, 2b) 945000
  • B2 ( 1a, 1b, 2a, 2b) 1085000

همچنین پکیج هایی برای آموزش زبان ترکی استانبولی در این آموزشگاه وجود دارد که شما عزیزان و علاقمندان می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید. پکیج ها به صورت تک نفره، دو‌نفره، سه نفره و چهار نفره می باشند که شما می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب نمایید. تعداد جلسه ها در هر کدام از پکیج ها به صورت ۱۴، ۲۸ و ۴۲ جلسه ای می باشند.

مدت زمان هر کلاس در تمام پکیج ها ۹۰ دقیقه هستند. با این پکیج ها می توانید با بهترین تکنیک های آموزشی و با نظارت بهترین و حرفه ای ترین اساتید، زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرید‌. 

مقاله پیشنهادی: آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ روز + نکات کلیدی

2. موسسه زبان دهخدا

این آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در رده بهترین موسسه ها قرار دارد که کلاس ها را به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد کرد. مجرب ترین استادها با به روز ترین متدهای آموزشی در این موسسه به آموزش زبان ترکی استانبولی می پردازند. دوره های آمادگی برای حضور در آزمون های بین المللی در این موسسه برگزار خواهد شد. مدرک معتبر را زیر نظر وزارت آموزش و پرورش اعطا خواهند کرد. این موسسه در تمام سنین و سطوح زبانی کلاس ها را برگزار خواهد کرد. 


موسسه زبان دهخدا، آ»وزشگاه زبان ترکی استانبولی
 

3. موسسه زبان نگار 

این آموزشگاه زبان ترکی استانبولی حدود ۱۸ سال سابقه و تجربه در زمینه آموزش زبان ترکی استانبولی دارد. کیفیت کلاس ها در بهترین حالت ممکن بوده و اساتید بسیار با تجربه و بعضا بومی هستند. کلاس های آنلاین نیز در این آموزشگاه برگزار خواهد شد. زبان آموزان در تمامی سطوح و دانش زبانی می توانند از کلاس های این موسسه بهره ببرند. تمام مهارت های زبانی در این آموزشگاه مورد توجه می باشد. 


موسسه زبان نگار
 

4. آموزشگاه زبان مرحبا

موسسه مرحبا یکی از تخصصی ترین ها در زمینه آموزش زبان ترکی استانبولی می باشد. در این آموزشگاه زبان ترکی استانبولی، کلاس ها به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد. کیفیت آموزشی کلاس ها در سطح بسیار بالا بوده و در تمام سطوح انجام خواهد شد. اساتید این موسسه بعضا بومی ترکی استانبولی هستند. همچنین تجهیزات کلاس ها نیز در حد بسیار مناسب می باشند. 

5. آموزشگاه اسپیکان

با دوره های فشرده آموزش زبان ترکی استانبولی در این موسسه می توانید برای مهاجرت، تجارت، ادامه تحصیل یا به منظور گردشگری این زبان را به خوبی یاد بگیرید. برای یادگیری مکالمه از سطح پایه تا پیشرفته می توانید در دوره های کوتاه مدت شرکت نمایید. متدهای مورد استفاده در این موسسه منطبق با سفارت هستند و اساتید با لهجه صحیح ترکی استانبولی صحبت خواهند کرد. 


آموزشگاه زبان اسپیکان
 

6. آموزشگاه پردیسان

 این موسسه بیش تر از چهارده سال سابقه فعالیت داشته و در سطح تهران یازده شعبه دارد. کلاس ها به صورت خصوصی و گروهی برگزار خواهد شد. اساتید بسیار با تجربه و حرفه ای می باشند. 

مطالعه بیشتر: ضمایر در زبان ترکی استانبولی

آموزشگاه زبان پردیسان
 

7. آموزشگاه ایران کمبریج

در این آموزشگاه زبان ترکی استانبولی بهترین و حرفه ای ترین اساتید مشغول به فعالیت هستند. با شرکت در دوره های متعدد این موسسه می توانید مکالمه بی نقص و درست داشته باشید‌‌. همچنین این توانایی را به دست می آورید که در آزمون تومر نیز شرکت نمایید. دوره ها به صورت گروهی بوده و از شش ماه تا سطح بسیار پیشرفته دنبال می شود. 

مقاله پیشنهادی: بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی

8. موسسه گاما 

موسسه گاما یک آموزشگاه زبان ترکی استانبولی است که تجربه زیادی در این زمینه دارد. از سطح مبتدی تا پیشرفته در این موسسه آموزش داده می شود. همچنین کلاس های آمادگی آزمون تومر نیز در این موسسه برگزار می شود. هدف کلی و تمرکز این موسسه روی مکالمه و همچنین کسب آمادگی زبان آموزان برای شرکت در آزمون تومر می باشد. 


آموزشگاه زبان گاما
 

9. موسسه آوا مهد تدبیر

این آموزشگاه زبان ترکی استانبولی حدود ۱۷ سال در این زمینه تجربه دارد و باید گفت که یکی از بهترین مراکز است که به صورت تخصصی و حرفه ای به آموزش زبان ترکی استانبولی می پردازد. افرادی که قصد دارند به این کشور مهاجرت نمایند و برای ادامه تحصیل، کار یا زندگی به این کشور بروند بهتر است در دوره های این موسسه شرکت نمایند. از دیگر مزیت های این موسسه داشتن مجوز برای اعزام دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد. اعتبار بین المللی این موسسه بسیار بالا می باشد. 


موسسه آوا مهد تدبیر
 

10. آموزشگاه تخصصی زبان ترکی استانبولی سیتیزن

آموزشگاه سیتیزن از بهترین آموزشگاه ها برای آموزش زبان ترکی استانبولی می باشد. برجسته ترین اساتید کشور با این موسسه همکاری می کنند. کلاس ها از دوره مبتدی تا پیشرفته را پوشش می دهند. مدرک اعطا شده توسط این موسسه بین المللی و معتبر خواهد بود. همچنین کلاس های آمادگی برای امتحان های بین المللی یوس و تومر نیز در این موسسه برگزار خواهد شد. کلاس ها به صورت آنلاین و حضوری انجام خواهد شد. 


آموزشگاه زبان سیتیزن
 

11. مرکز زبان گات

در زمینه آموزش زبان ترکی استانبولی می توان آموزشگاه زبان گات را نام برد که از اساتید بسیار برجسته و حرفه ای بهره می برد. کلاس ها به صورت گروهی، خصوصی، نیمه خصوصی و آنلاین برگزار می شود. با شرکت در دوره های آمادگی برگزار شده در این موسسه می توان در آزمون های بین المللی مثل تومر و یوس نمرات بالایی را کسب نمود. 


مرکز زبان گات
 

12. آموزشگاه زبان ترکی استانبولی نصیر 

سال ها سابقه در زمینه آموزش زبان ترکی استانبولی این موسسه را جزء بهترین ها قرار داده است. کلاس ها در این آموزشگاه زبان ترکی استانبولی به صورت خصوصی و عمومی می باشند‌. تمام سنین کودک، نوجوان و بزرگسال می توانند در کلاس های این موسسه شرکت نمایند. 

13. آموزشگاه زبان سیتاک

این موسسه نیز حدود پانزده سال تجربه در زمینه آموزش زبان دارد. مدرس های بسیار با تجربه در این موسسه با بهترین تکنیک های استاندارد به فعالیت مشغول هستند و ابزار مورد نیاز در کلاس ها وجود دارند. دوره های فوق فشرده و ترمیک نیز در این آموزشگاه زبان ترکی استانبولی برقرار می باشد.

مقاله پیشنهادی: مدرک زبان ترکی استانبولی | 6 مدرک مهم، کدام را بگیریم؟


 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (6 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران