لیست بهترین نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/02/29 276 زمان مطالعه: 5 دقیقه
بهترین نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی

استفاده از نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی در مواردی بسیار کاربرد دارد که قصد دارید گزارشی از کارها یا تحقیقات خود را به زبان انگلیسی ارائه دهید و یا باید یک مقاله انگلیسی را به صورت خلاصه که باز نویسی کنید و بیم این را دارید که با سرقت ادبی مواجه شوید.

بدون تردید شکل دوست دارید که تمام تحقیقات و نوشته‌ها کار خودتان باشد و در چنین شرایطی است که می توانید از ابزارهای خاصی برای خلاصه نویسی استفاده نمایید و هر قسمت از متن یا حتی کل محتوای مورد نظر خود را بدون این که از جایی کپی کنید به صورت خلاصه به نگارش در بیاورید.

با مطالعه این مقاله از آموزشگاه زبان انگلیسی ملل همچون قبل می توانید اطلاعات لازم را به دست بیاورید و از بهترین نرم افزارها در این زمینه بهره ببرید. 

سایت خلاصه نویسی متن انگلیسی

در این بخش بهترین نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد و بدون تردید شما می توانید بهترین بهره را از این نرم افزارها در هنگام آموزش زبان انگلیسی و آموزش های دیگر ببرید. 

Text Cortex

هدف از این نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی، تحول در فرایند خلاقیت و اجرای ایده‌های کاربران است که از هوش مصنوعی برای این کار استفاده خواهد شد. در این پلتفرم مجموعه ای از ابزار برای قابلیت‌های نوشتن و تحقیق به ۲۵ زبان ارائه می شود. برای نگارش محتوا‌های با کیفیت بالا و بدون خطا می توانید حساب ویژه ای روی این برنامه باز کنید.

فرقی ندارد که در حال کار بر روی یک برنامه بازاریابی باشید یا در حال ایده گرفتن از یک مفهوم جدید یا این که قصد داشته باشید ایمیل‌های روزانه خود را مدیریت کنید، در هر شرایط این برنامه به کمک شما می آید و شما با استفاده از هوش مصنوعی می توانید ترکیبی منحصر به فرد از خلاقیت و بهره وری را تجربه نموده و با این برنامه سازگار شوید.

مطالعه بیشتر: بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

این برنامه به عنوان یکی از ۲۰۰ شرکت برتر هوش مصنوعی در اروپا شناخته شده است و اجازه میدهد که نویسندگان با سرعت و دقت بیش تری مطالب را به نگارش در آورده و با خلاقیت‌های هوشمندانه فرصت‌های بیش تری برای خود ایجاد نمایند.

Summarizer by Prepost SEO

در ادامه معرفی نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی قصد داریم در مورد این برنامه صحبت نماییم. برای این که بخواهید پاراگراف خود را خلاصه کنید باید متن را کپی نموده و آن را جای گذاری نمایید. این برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی است و قادر است متن‌های طولانی، پاراگراف‌ها و مقاله‌ها را خلاصه نماید‌.

در متن خلاصه شده توسط این برنامه، معمولا جمله‌های کلیدی وجود دارد که می تواند یک نمای کلی از کل زمینه را نشان دهد. در بیانی کلی باید گفت که برنامه خلاصه نویسی به معنای گرفتن اطلاعات زیاد و ایجاد نسخه فشرده ای است که نکات اصلی متن را پوشش می دهد و قادر است سه الی چهار پاراگراف را تنها با یک کلیک به یک پاراگراف تبدیل نماید.

مطالعه بیشتر: مکالمه انگلیسی در هتل

این نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی برای انجام برنامه‌های حرفه آموزشی و همچنین استفاده‌های رسمی بسیار مفید می باشد چرا که برای ایجاد یک نمای کلی از یک مقاله دقیق و کارآمد است.

الگوریتم این برنامه کاملا توسعه یافته است. محتوای شما را درک نموده و سپس یک نمای کلی از کلمه‌های نوشته شده شما ایجاد می نماید و این نکته را به یاد داشته باشید که این نرم افزار معنای محتوای واقعی را تغییر نمی‌دهد. شما این امکان را دارید که درصد خلاصه نویسی را در این برنامه تنظیم نمایید و همچنین فرمت را مطابق میل خود دریافت نمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه نشان دادن بهترین جمله است که طبق الگوریتم بالاترین امتیاز را دارد. در واقع باید گفت که الگوریتم‌ها با توجه به بهینه سازی، انتخاب کلمه‌ها، ساختار و دقت به هریک از جمله‌ها امتیاز می دهد.

مطالعه بیشتر: چطور استاد زبان بهتری باشم؟

این نرم افزار می تواند برای دانش آموزان کاربرد زیادی داشته باشد و خلاصه را به بهترین شکل ممکن برای آن‌ها انجام می دهد و همچنین قادر هستند تکالیف خود را به موقع انجام دهند. همچنین در مواردی که قصد دارند ارائه ای را تحویل دهند می توانند اطلاعات و داده‌های خود را جمع آوری نموده و از این ابزار برای تولید بهترین محتوا استفاده نمایند.

معلم‌ها نیز می توانند برای تهیه موارد آموزشی و انجام تحقیقات لازم از این نرم افزار استفاده نمایند. از دیگر افراد می توان خبرنگاران، ویراستاران، افراد رسانه و مطبوعات و نویسندگان را نام برد که می توانند به راحتی از این برنامه استفاده کنند.

نکته مهم این است که هنگام استفاده از این نرم افزار باید تمام نکات پوشش داده شود و خلاصه به صورت مختصر و فقط شامل مفاهیم آموزنده باشد. ایده اصلی نباید نادرست باشد و هیچ نکته ای را نباید بیش تر از یک بار تکرار نمود. 

Hubspot Al Content Writer 

با این نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی می توان به کمک هوش مصنوعی محتوا را در یک لحظه ایده پردازی کرده و محتوا را ایجاد نموده و به اشتراک گذاشت. در مشاغل مختلف می توان از این برنامه استفاده نموده و برای بسیاری از کانال‌ها و برنامه‌ها کپی تولید نمود.

همچنین می توان ایمیل‌های بازاریابی و فروش را با این برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی تقویت کرد. دیگر نیاز نیست که ساعت‌ها برای ایجاد یک ایمیل عالی صرف کرد بلکه با چند کلیک می توان بدون زحمت ایمیل‌های جذابی را برای این کار ایجاد کرد. اصولا تولید محتوای طولانی با کیفیت بالا کاری وقت گیر و خسته کننده می باشد و یکی از موثر ترین راه‌ها می تواند استفاده از این نرم افزار با هوش مصنوعی باشد.

Resoomer

این نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی یکی از بهترین برنامه‌ها می باشد و اساتید، مسئولین کتاب خانه‌ها، مدیران موسسه‌ها، روزنامه نگاران، سر دبیران، ناشران و دیگر افراد می توانند از آن بهترین بهره را ببرند. بر اساس این برنامه می توان با توجه به فاکتور‌های اصلی و همچنین موضوعات و جمله‌های کلیدی محتوای خود را ایجاد کرد و به یک جمع بندی مهم از موضوع رسید‌.

در هر زمان و مکان می توان با این برنامه متون مختلف را خلاصه یا تجزیه و تحلیل کرد. برای این کار می توان متن مورد نظر را کپی نموده و در برنامه پیست کرده و خلاصه آن را دریافت نمود. از نکات مثبت ای برنامه آسان نمودن مطالعه متن‌های مختلف می باشد چرا که بخش‌های اضافه و بزرگ متن‌ها را خلاصه نموده و یک کلیت مهم را در اختیار کاربران قرار می دهد.

مطالعه بیشتر: ابزار آلات موسیقی به انگلیسی

کار با این نرم افزار بسیار ساده است و کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. کاربران این فرصت را دارند که مشخص نمایند که متن مورد نظر تا چه اندازه خلاصه شود و این کار نیز بسیار سریع انجام خواهد شد. نکته مهم در مورد این نرم افزار این است که قادر است متن‌های استدلالی را خلاصه نماید و امکان دارد برای متن‌های خارج از این اصول زیاد دقیق عمل نکند.

Quill Bot

یکی دیگر از سایت‌های نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی، برنامه QuillBot است که همه نوع محتوای متنی را پوشش می دهد و می توان تنها با یک کلیک اطلاعات مهم و نکته‌های کلیدی را به دست آورد. از ویژگی‌های مهم این برنامه استفاده از هوش مصنوعی و انتخاب مهم ترین بخش‌های متن است و با این کار طبق الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می توان از درست بودن متن اطمینان حاصل کرد.

با این برنامه می توان یک مقاله بلند و طولانی را نیز خلاصه کرد. این نزم افزار قادر است پس از بررسی، جمله‌های کلیدی محتوای شما را دریافت و جمله‌های منمغو اصلی متن را نشان دهد.

مطالعه بیشتر: آموزش آنلاین زبان انگلیسی

همچنین می تواند بعد از این که محتوای متن شما را دریافت کرد، خلاصه ای را به صورت پاراگراف و بازنویسی شده را تحویل دهد و به این گونه کاربران متنی مختصر و مفید را در اختیار دارند. می توان گفت که این برنامه یکی از قابل اعتماد ترین برنامه‌ها برای خلاصه نویسی محسوب می شود که بر پایه هوش مصنوعی می باشد.

Scholarcy

ساختار این نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی به این گونه است که متن‌های کاربران را ظرف چند ثانیه خوانده و پس از تبدیل نمودن آن به صورت بخش‌های کوچک تر، آن‌ها را ارائه می دهد. بسیاری از دانشجویان و استاد‌ها و همچنین محققان از این برنامخ استفاده می نمایند.

در این برنامه می توان به راحتی و با سرعت به نکات کلیدی متن یا مقاله دسترسی پیدا کرد. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار پیدا نمودن آمار و ارقام موجود در متن می باشد و همچنین می توان جدول‌ها و شکل‌ها و تصویر‌های موجود را پیکر بندی نمود. قابلیت دیگر این نرم افزار پیدا کردن منابع موجود در مقاله در سایت‌های مختلف است.

Text Compactor

در این بخش یک نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی دیگر را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. با استفاده از این نرم افزار می توان هر قسمت مورد نظر از متن را خلاصه نمود. در صورتی که نتیجه به دست آمده مورد قبول نباشد می توان درصد خلاصه سازی را تغییر داده و دوباره متن را خلاصه نمود.

همچنین از طریق این برنامه می توان کار ترجمه را نیز انجام داد. تمام افراد شامل دانش آموزان ، دانشجویان، معلم‌ها و در کل افراد پر مشغله می توانند این برنامه را مورد استفاده قرار دهند.

SummarizeBot

با این برنامه و نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی می توان در وقت صرفه جویی کرده و متن‌های خلاصه شده دقیقی را در اختیار داشت. به این صورت می توان متن‌های فشرده و خلاصه را دریافت نموده و بدون تردید فهم آن‌ها نیز بسیار راحت می باشد.

کاربران می توانند روی تجزیه و تحلیل مطالب مهم و کلیدی وقت بگذارند و زمان کمتری را برای مطالعه همه متن‌ها اختصاص دهند. این نرم افزار به هوش مصنوعی مجهز می باشد و قادر است خلاصه دقیق را از متن ارائه دهد.

مطالعه بیشتر: ابزار آلات موسیقی به انگلیسی

نکته مهم دیگر این است که این برنامه تبلیغات ندارد و استفاده از آن بسیار راحت می باشد و همچنین نا گفته نماند که این سایت از تمام زبان‌ها پشتیبانی می کند.

ربات خلاصه کننده متن انگلیسی

بدون تردید گاهی پیش آمده که هنگام مواجه شدن با یک مقاله وقت کافی نداشته باشید و از سوی دیگر دوست دارید که آن را مطالعه نمایید و حتی امکان دارد که مقاله از اهمیت زیادی هم برخوردار باشد. در این شرایط دوست دارید که از کلیت آن مقاله مطلع شوید.

با استفاده از ربات خلاصه ساز می توانید به این هدف دست پیدا کنید. با استفاده از ربات نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی می توان مقاله را در عرض چند ثانیه خلاصه کرده و با مطالعه متوجه شد که موضوع آن چیست. یکی از این ربات‌های خلاصه ساز " Get Digest " است که می توان با استفاده از آن با سرعت بسیار بالا متن را خلاصه نمود.

مطالعه بیشتر: بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی

با این ربات می توان پردازش اطلاعات را به آسانی انجام داد و به این گونه از زمان صرفه جویی خواهد شد. به کار بردن این ربات اطلاعات ضروری را نشان می دهد و پس از خواندن متن خلاصه آن را در اختیار کاربران قرار می دهد. این تکنولوژی بر اساس هوش مصنوعی فعالیت می کند و ساختار آن به گونه ای است که اطلاعات غیر مفید را از متن حذف می کند. این ربات حتی می تواند متن‌های چند زبانه را نیز پردازش و خلاصه نماید.

خلاصه ساز گوگل

برنامه‌های خلاصه ساز در گوگل وجود دارند و می توان از طریق آن‌ها متن‌های مورد نظر را به صورت خلاصه در آورده و مطالعه نمود. در این مقاله تعداد زیادی از این برنامه‌ها را معرفی نموده ایم که همگی معتبر بوده و می توانید از آن‌ها استفاده نمایید. یکی از این برنامه‌های خلاصه ساز در گوگل و نرم افزار خلاصه نویسی انگلیسی، همان برنامه "Get Digest" است که توضیحات لازم را در مورد آن ارائه داده ایم.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
0/5 (0 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران