پشتیبانی021-37651

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه تهران

مقالات
فرانسوی
مدت زمان مطالعه : 4 دقیقه
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
تعداد بازدید : 280
4

ارتباطات در دنیای امروز نقش مهمی در پیشرفت و توسعه امور را ایفا می‌کنند. بنابراین یادگیری زبان‌های مختلف به یک امر ضروری تبدیل شده است. زبان فرانسه یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد است که از جمله پرکاربردترین زبان‌های به شمار می‌رود. این زبان در کنار زبان انگلیسی، یکی از مهم‌ترین زبان‎‌های دیپلماتیک بوده که در بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز علمی تدریس می‌شود و برای مطالعه منابع علمی و مقالات تخصصی کاربرد بسیاری دارد. ضمن اهمیت یادگیری زبان فرانسه، انتخاب بهترین مرکز برای آموزش زبان فرانسه به عوامل مختلفی مثل سطح زبان شما، بودجه، موقعیت مکانی و هدف شما از یادگیری این زبان بستگی دارد. 
زبان فرانسه پنجمین زبان پرکاربرد دنیاست تسلط به آن می‌تواند فرصت‌های شغلی مرتبط با امور بین‌الملل، تجارت و گردشگری را پیش روی شما قرار دهد. شما می‌توانید با روش‌های گوناگونی از جمله کلاس‌های حضوری، آنلاین، اپلیکیشن‌ها، انواع کتاب، فیلم و سایر منابع آموزشی زبان فرانسه را بیاموزید. 
اگر شما هم به دنبال یادگیری این زبان و جستجوی بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در تهران هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در تهران

یادگیری زبان فرانسه چه مزایایی دارد؟

یادگیری یک زبان دیگر می‌تواند فرصت‌های هیجان‌انگیزی از جمله کار در یک شرکت بین‌المللی، آشنایی با فرهنگ غنی یک کشور و یا فرصت‌های تحصیلی که در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال، از آنجایی که بسیاری از زبان‌ها در سراسر جهان به طور گسترده صحبت می‌شوند و در بسیاری از مناطق مختلف مفید هستند، انتخاب یک زبان جدید برای شروع یادگیری می‌تواند یک چالش برانگیز باشد. اگر قصد یادگیری زبان فرانسه را دارید، ما در اینجا پنج دلیل برای این که بدانید زبان فرانسه انتخاب هوشمندانه‌ای است را بیان کرده‌ایم. 

    1. فرصت‌های شغلی 

زبان فرانسه در بسیاری از کشورهای اروپایی، زبان دوم در مقطع ابتدایی و زبان سوم در دوره راهنمایی معرفی می‌شود. متقاضیان کار بین‌المللی که به دو زبان مسلط باشند در بازار جهانی از امتیاز ویژهای برخوردار خواهند بود. دانستن زبان فرانسه شانس شما را برای برقراری ارتباط در کشورهای غیر انگلیسی زبان نیز افزایش داده و فرصت‌های شغلی و پتانسیل حقوق شما را افزایش می‌دهد.

    2. بهبود دایره لغات انگلیسی 

دانستن زبان فرانسه دایره لغات شما را در زبان انگلیسی بهبود می‌بخشد. حدود 40 تا 50 درصد واژگان انگلیسی از زبان فرانسه است. یادگیری زبان فرانسه همچنین باعث تقویت مهارت های گرامر زبان فرانسه شما خواهد شد. با افزایش مهارت در زبان فرانسه، مهارت های خود را در زبان انگلیسی نیز تقویت می کنید.

    3. افزایش خلاقیت 

یادگیری زبان فرانسه مهارتهای حل مسئله شما را افزایش داده و حافظه، نظم و انضباط و عزت نفس شما را بهبود می‌بخشد. از آنجایی که پیشرفت در یادگیری زبان به راحتی قابل اندازه‌گیری است، می‌توانید به سرعت به توانایی‌های جدید خود افتخار کنید. دانستن زبان فرانسه می‌تواند به شما در دستیابی به تعدادی از مهارت‌های مهم زندگی کمک کند.

    4. پذیرش در دانشگاه 

تسلط به زبان فرانسه به طور قابل توجهی شانس شما را برای پذیرش در دانشگاه و تحصیلات تکمیلی افزایش می دهد. فرانسه همچنان پیشرو و نوآور در علم و فناوری به شمار می‌رود. مهندسی عمران (تونل مانش، قطار سریع‌السیر TGV، هواپیمای کنکورد)، فناوری‌های پزشکی (کشف ویروس HIV) و مخابرات (خدمات آنلاین گسترده با مینیتل و کارت‌های تلفن با تراشه) تنها چند نمونه از زمینه‌های پیشتازی فرانسویان هستند. دانستن زبان فرانسه می‌تواند درهای تحصیلات تکمیلی و پژوهش‌های مهم را به روی شما باز کند.

    5. سفر

فرانسه پس از ایالات متحده، دومین مقصد گردشگری پربازدید در جهان است. پاریس اخیرا توسط مجله فورچون به عنوان یکی از ده شهر برتر جهان معرفی شده است. وقتی فرانسوی صحبت می‌کنید، می‌توانید یک گردشگر آگاه باشید و براحتی راهنمایی بخواهید، اتاق هتل خود را رزرو کنید یا به یک دوست فرانسوی درباره کشور خود صحبت کنید. 

یادگیری زبان فرانسه چه مزایایی دارد؟

یادگیری زبان فرانسه چقدر طول می‌کشد؟

عوامل متعددی در تعیین مدت زمان یادگیری زبان فرانسه نقش دارند. اگر شما پیش‌زمینه یادگیری زبان‌های دیگر به خصوص اسپانیایی یا ایتالیایی را داشته باشید، احتمالا در یادگیری زبان فرانسه موفق‌تر خواهید بود. انتخاب روش یادگیری مناسب مثل شرکت در دوره های آموزشی بهترین کلاس زبان فرانسه، نقش تعیین کننده‌ای در سرعت پیشرفت شما خواهد داشت. علاوه بر این موارد تعهد و پشتکار شما نقش کلیدی در میزان موفقیت و سرعت یادگیری شما دارد.

بر اساس تجربیات موسسات آموزشی زبان در سراسر دنیا، یادگیری زبان فرانسه به طور متوسط به 23 تا 24 هفته (معادل 575 تا 600 ساعت) زمان نیاز دارد. برای ما فارسی‌زبان‌ها، با در نظر گرفتن صرف روزانه 4 ساعت زمان، حدود 10 ماه طول می‌کشد تا به سطح متوسط زبان فرانسه برسیم. علاوه بر همه موارد یاد شده این نکته نیز حائز اهمیت است که شما بدانید باید برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنید؟
 

بهترین آموزشگاه کلاس زبان فرانسه تهران و شهرهای بزرگ 

برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان فرانسه، در نطر گرفتن سابقه و کارنامه موفق یک آموزشگاه می‌تواند نشان دهنده کیفیت آموزش و تعهد آن به زبان‌آموزان باشد. ما در ادامه 10 آموزشگاه برتر زبان فرانسه در تهران و شهرهای بزرگ را به شما معرفی می‌کنیم که با ارائه متدهای آموزشی نوین، منابع به‌روز و امکانات مدرن، تجربه‌ای بی‌نظیر از یادگیری این زبان زیبا را برایتان رقم خواهند زد.

  1. آموزشگاه زبان ملل 

آموزشگاه زبان ملل با بیش از 20 سال سابقه در آموزش زبان‌های مختلف از جمله آموزش زبان فرانسه بدون شک بهترین آموزشگاه‌های زبان تهران بوده که به مدد اساتید برجسته و باسابقه، این آموزشگاه را بنا نهاده‌اند. اساتید این آموزشگاه از برترین مدرسان زبان هستند که با صبر و حوصله و دانش تخصصی خود زبان‌آموزان را در مسیر یادگیری زبان یاری می‌رسانند. آموزشگاه زبان ملل با استفاده از متدهای آموزشی نوین، دوره‌های تخصصی زبان برای تمام گروه‌های سنی و در تمامی سطوح را برگزار می‌کند. این آموزشگاه با ارائه خدمات آموزشی زبان‌های بین‌المللی از جمله زبان فرانسه به طور کامل و جامع، یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه کلاس زبان فرانسه شناخته می‌شود. 

این آموزشگاه به عنوان تنها مرکز آموزش تمامی زبان‌ها در ایران، برای ارائه بهترین خدمات آموزشی و راحتی زبان‌آموزان، امکان آموزش تمامی زبان‌ها به صورت گروهی، آنلاین و خصوصی را فراهم کرده‌ است. در این موسسه شما می توانید علاوه بر کلاس های حضوری در دوره های آموزش آنلاین زبان فرانسه نیز شرکت نمایید. در صورت تمایل به حضور در این دوره ها برای دریافت مشاوره و تعیین سطح رایگان و انتخاب بهترین دوره آموزشی به یکی از 8 شعبه آموزشگاه در سطح تهران مراجعه کنید.

برنامه کلاس‌های زبان فرانسه در شعبه مرکزی:

  • A1.1 => جمعه‌ها ساعت 15 الی 18
  • A2.2 => روزهای زوج از ساعت 15 الی 30/16 

آدرس دفتر مرکزی: شهرک گلستان، بلوار علیمردانی، نسیم هشتم، برج ملل 

شماره تماس: 02137651

در جدول زیر آدرس و جزئیات مهم دیگر از سایر شعب آموزشگاه زبان فرانسه در شرق و غرب تهران ارائه نموده ایم.

آدرس تلفن شهر نام شعبه
بلوار اردستانی، شهرک دانشگاه شریف، خیابان تهران، خیابان بوستان، خیابان عباسپور، پلاک 40 021-46037000 تهران اردستانی
شهرک راه آهن، شهرک گلستان، تقاطع اقاقیا و هاشم زاده، پلاک 121 021-44709080 تهران شهرک راه آهن 2
چیتگر، بلوار علیمردانی (کوهک)، نسیم هشتم، برج نفت 021-37651 تهران چیتگر (مرکزی)
خیابان ده حقی - پلاک 362 021-33692500 تهران نبرد
شهرک راه آهن ، شهرک گلستان ، تقاطع اقاقیا و هاشم زاده 021-44929400 تهران شهرک راه آهن 1
خیابان خاوران،ایستگاه پمپ بنزین،خیابان سابوته،خیابان عباس کاشی،پلاک 285 021-33021727 تهران خاوران
چیتگر،بلوار کوهک،نبش طلوع 3،پلاک 53 021-46050052 تهران کوهک
پل پنجم بلوار ابوذر ، خیابان ده حقی، پلاک 53 02133201700 تهران بلوار ابوذر

آموزشگاه زبان ملل، بهترین آموزشگاه زبان فرانسه تهران

2. مرکز زبان فرانسه پردیسان 

مرکز زبان فرانسه پردیسان، با سابقه‌ای درخشان و تجربه‌ای ارزشمند، در زمره بهترین موسسات زبان فرانسه در تهران قرار می‌گیرد. این آموزشگاه با ارائه خدمات آموزشی باکیفیت و جامع، به دنبال تقویت هرچه بهتر زبان‌آموزان فرانسه در چهار مهارت (مکالمه، شنیداری، خواندن و نوشتن) است.

دوره‌های آموزشی:

پردیسان طیف وسیعی از دوره‌های آموزشی زبان فرانسه را برای تمام سنین و سطوح ارائه می‌دهد، از جمله:

  • دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی: ) TEF, TCF, DELF, DALF جهت پذیرش در کشورهای کانادا یا فرانسه)
  • دوره‌های مکالمه: تمرکز بر تقویت مهارت مکالمه و گفتگوی آزاد
  • دوره‌های فشرده و نیمه فشرده: مناسب برای زبان‌آموزانی که به دنبال یادگیری سریع زبان فرانسه هستند
  • دوره‌های A1, A2, B1, B2, C1: دوره‌های جامع برای ارتقای سطح زبان فرانسه در تمام سطوح

شماره دفتر مرکزی: 021-45174

3. آموزشگاه اسپیکان

آموزشگاه زبان فرانسه اسپیکان با سابقه‌ای درخشان 10 ساله در ارائه دوره‌های متنوع آموزشی، در صدر بهترین و معتبرترین مراکز آموزش زبان فرانسه در ایران قرار می‌گیرد. این آموزشگاه با بهره‌گیری از اساتید فرانسوی‌زبان مجرب و متدهای آموزشی نوین، به دنبال تقویت هرچه بهتر زبان‌آموزان فرانسه در چهار مهارت (مکالمه، شنیداری، خواندن و نوشتن) است. اسپیکان با ارائه دوره‌های تخصصی زبان فرانسه برای مهاجرت و ادامه تحصیل، به متقاضیان در رسیدن به اهداف خود کمک می‌کند. اسپیکان با دو شعبه در مرکز شهر تهران (یوسف آباد) و شرق تهران (تهرانپارس) یک شعبه در میدان قدس، دسترسی آسان را برای زبان‌آموزان در سراسر شهر فراهم می‌کند.

آدرس: میدان قدس، ابتدای خیابان شریعتی، جنب کوچه مهنا، بالای بانک رفاه، پلاک2005

تلفن: 02128111165

4. موسسه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا با ارائه چارچوب آموزشی مناسب، در تدریس و آموزش زبان انگلیسی و زبان‌های غیرانگلیسی پرکاربرد همچون آلمانی، فرانسه، ترکی، چینی و ایتالیایی، همواره در تلاش است تا زبان مورد علاقه شما را به صورت اصولی و موثر به شما آموزش دهد. زبان فرانسه، یکی از زیباترین زبان‌های دنیا، فرصت‌های کاری و تحصیلی بی‌شماری را برای شما به ارمغان می‌آورد. با توجه به گستردگی این زبان، تداوم و تمرین برای یادگیری آن ضروری است. موسسه زبان دهخدا دوره‌های زبان فرانسه را در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته ارائه می‌دهد.
آدرس: تهران، جنت آباد جنوبی، نبش خیابان چهارم شرقی، پلاک 64

تلفن: 02191006191

5. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد

موسسه زبان ایران آکسفورد از سال 2007 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمره بهترین آموزشگاه کلاس زبان فرانسه درتهران قرار می‌گیرد. ایران آکسفورد از آخرین متدهای آموزشی در تدریس زبان فرانسه استفاده می‌کند تا یادگیری را برای زبان‌آموزان لذت‌بخش‌تر و موثرتر کند. این موسسه دوره‌های آنلاین زبان فرانسه را نیز ارائه می‌دهد تا زبان‌آموزان بتوانند در هر زمان و مکانی که هستند به یادگیری این زبان بپردازند. ایران آکسفورد دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی زبان فرانسه (DALF, DELF, TCF, TCFq و...) را به صورت تضمینی ارائه می‌دهد تا زبان‌آموزان بتوانند در مدت زمان کوتاهی به این مدارک دست پیدا کنند.
آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، بعد از بلوار کشاورز، کوچه فردوسی، خیابان سیندخت جنوبی، کوچه مقدم پلاک ۴

تلفن: 02188891669- 02188934475

6. آموزشگاه زبان نگار

این آموزشگاه با بالاترین آمار رضایت کاربران، کیفیت آموزشی بالا و اساتید مجرب و متخصص، به دنبال کمک به زبان‌آموزان برای یادگیری زبان فرانسه به صورت اصولی و موثر است. نگار از سال 1999 در زمینه آموزش زبان فرانسه فعالیت می‌کند و در این سال‌ها توانسته است اعتماد و رضایت زبان‌آموزان را جلب کند. نگار دوره‌های زبان فرانسه را در سطوح مختلف A1, A2, B1, B2, C1)) و به صورت ترمیک، فشرده و آنلاین ارائه می‌دهد. این آموزشگاه، همچنین دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی زبان فرانسه DELF, DALF, TCF, TEF, TEFaQ)) و آزمون‌های سفارت را نیز ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های دوره‌های مکالمه و آمادگی آزمون سفارت:

  • ترمیک: سه روز در هفته، رسیدن به هر سطح A1-A2-B1-B2)) در 4 ماه
  • فشرده: سه روز در هفته، رسیدن به هر سطح A1-A2-B1-B2)) در 2.5 ماه

آدرس: میدان انقلاب کارگر شمالی. نبش کوچه عبدی نژاد پلاک ۲۴-

شماره تماس ۰۲۱۴۳۹۴۲

معرفی 10 تا بهترین آموزشگاه زبان فرانسه تهران

7. موسسه گاما

موسسه گاما با بهره‌گیری از یکی از بهترین و مجرب‌ترین تیم‌های تدریس زبان فرانسه، دوره‌های متنوعی را در سطوح مختلف از ابتدایی تا آمادگی آزمون‌های TEF, TCF, TEFAQ, TCFAQ)) ارائه می‌دهد. گاما کلاس‌های زبان فرانسه را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند تا زبان‌آموزان بتوانند با توجه به شرایط خود در آنها شرکت کنند. ایم موسسه  دوره‌های زبان فرانسه را در سطوح مختلف و با مدت زمان‌های متفاوت ارائه می‌دهد تا زبان‌آموزان بتوانند دوره مناسب خود را انتخاب کنند. دوره طلایی گاما، دوره فشرده زبان فرانسه است که در مدت زمان 10 الی 11 ماه به شما کمک می‌کند تا به تسلط کافی در زبان فرانسه دست پیدا کنید .گاما همچنین دارای شعب در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، یزد و بوشهر است و دسترسی به آن در سراسر کشور آسان است. 

شعب موسسه گاما:

  • شعبه اول تهران: فلکه دوم صادقیه، خیابان سازمان آب، کوچه گلستان یکم، پلاک ۲۷ - تلفن: 02191002542
  • شعبه میرداماد: جنب پمپ بنزین، طبقه فوقانی خدمات ارتباطی، پلاک ۱۷۷ - تلفن: 02191002349

8. موسسه زبان سفیر گفتمان

این موسسه با ارائه نخستین سیستم آموزش ترکیبی هیبریدی در ایران، به دنبال ارائه بهترین و موثرترین شیوه آموزش زبان فرانسه به زبان‌آموزان خود است. سفیر گفتمان کلاس‌های زبان فرانسه را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند تا زبان‌آموزان بتوانند با توجه به شرایط خود در آنها شرکت کنند. این سیستم آموزشی انعطاف‌پذیری و کیفیت آموزش را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. سفیر گفتمان با دو دهه تجربه در آموزش زبان فرانسه، به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت در کشور شناخته می‌شود. سفیر گفتمان دارای 80 شعبه در تهران و مراکز استان‌های کشور است و دسترسی به آن در سراسر کشور آسان است.

آدرس: تهران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان یزدانیان، پلاک 14

تلفن: 84346_021 

9. آموزشگاه زبان های خارجی سیتاک

این آموزشگاه با بهره‌گیری از بهترین ابزارها و متدهای روز دنیا و اساتید مجرب و متخصص، بالاترین آمار قبولی در آزمون‌های بین‌المللی مورد تأیید سفارت را کسب کرده است. سیتاک از به‌روزترین منابع آموزشی و تکنولوژی‌های کمک آموزشی نوین در تدریس زبان فرانسه استفاده می‌کند. این آموزشگاه دوره‌های زبان فرانسه را در سطوح مختلف و به صورت ترمیک، فشرده و آنلاین ارائه می‌دهد. سیتاک دوره‌های آمادگی آزمون‌های زبان فرانسه و مصاحبه کبک TCFQ, TCF, DALF, DELF)) را نیز ارائه می‌دهد. این آموزشگاه دارای چهار شعبه در تهران است. 

شعبه جنت آباد : جنت آباد جنوبی، بالاتر از چهارراه لاله، نبش کوچه دهم، پلاک 119 

شماره تماس: 02144617558

10. مرکز زبان فرانسه تهران (برای افراد بالای ۱۸ سال)

مرکز زبان فرانسه تهران با سابقه‌ای طولانی در آموزش زبان فرانسه، به عنوان یکی از معتبرترین موسسات آموزش زبان در ایران شناخته می‌شود. مرکز زبان فرانسه تهران محیطی پویا و پرنشاط را برای یادگیری زبان فرانسه فراهم کرده است. این مرکز تنها یک شعبه و آن هم در تهران دارد و با واقع شدن در محلی نزدیک خیابان دانشگاهی انقلاب، دسترسی آسان را برای زبان‌آموزان فراهم می‌کند.

آدرس: خیابان انقلاب، نبش باغ سفارت روسیه

تلفن – ۰۲۱۶۶۷۰۵۰۴۱

✅ مقاله پیشنهادی: بهترین آموزشگاه زبان فرانسه غرب تهران

برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان فرانسه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در نهایت، انتخاب بهترین آموزشگاه کلاس زبان فرانسه به نیازها و شرایط شما بستگی دارد. با بررسی دقیق معیارهای ذکر شده و مقایسه آموزشگاه‌های مختلف می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. در ادامه برخی از مهم ترین فاکتورهایی که برای آموزش زبان فرانسه باید به آن توجه داشته باشید را عنوان نموده ایم.

  • سابقه و اعتبار آموزشگاه
  • کیفیت و تخصص اساتید
  • روش‌های تدریس و استفاده از جدیدترین متد آموزش زبان فرانس
  • امکانات آموزشی
  • برنامه‌های درسی و بهره گیری از بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسوی
  • هزینه دوره‌ها
  • موقعیت مکانی و دسترسی
  • نظرات و تجربیات دانش‌آموزان قبلی
  • گواهینامه‌های معتبر و ارتباط با مراکز آموزشی فرانسه
  • برنامه‌های فوق برنامه و تمرین زبان
  • انعطاف‌پذیری در ارائه دوره‌ها (حضوری، آنلاین، نیمه حضوری)
  • خدمات پشتیبانی و مشاوره
  • آمادگی برای آزمون‌های بین‌المللی زبان فرانسه
کپی کردن لینک مطلب
اشتراک گذاری در
تلگرام
تلگرام
تلگرام
ثبت دیدگاه
درخواست مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان موسسه ملل