پشتیبانی021-37651

بهترین آموزشگاه زبان کره‌ای در تهران

مقالات
کره ای
مدت زمان مطالعه : 5 دقیقه
۱۸ شهریور ۱۴۰۳
تعداد بازدید : 357
4.5

زبان کره‌ای یکی از زبان‌های محبوب آسیای شرقی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. موسیقی و فیلم‌های کره‌ای در چند سال اخیر بسیار رواج یافته و اشتیاق بسیاری از افراد را به یادگیری زبان کره‌ای افزایش داده است. از طرفی کره جنوبی کشوری توسعه‌یافته است که در زمینه‌های مختلف صنعتی، پیشرو بوده و برای کار و تحصیل مقصدی ایده‌آل به شمار می‌رود. 
اگر شما هم به دنبال پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان کره ای تهران هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

بهترین آموزشگاه‌های زبان کره‌ای در تهران

اینکه زبان کره ای را در چه موسسه ای و با چه شیوه ای یاد بگیرید، اهمیت زیادی دارد؛ مناسب ترین گزینه هایی که پیش رویتان می باشد عبارتند از:

1. آموزشگاه زبان ملل

آموزشگاه زبان ملل پیشرو در آموزش زبان‌های مختلف، به‌عنوان اولین و تنها موسسه در ایران، طی 23 سال گذشته، امکان آموزش زبان کره‌ای را در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. محتوای آموزشی دوره‌ها جامع و کاربردی بوده و به‌گونه‌ای طراحی شده است که شما را برای برقراری ارتباط در موقعیت‌های مختلف آماده می‌کند. این آموزشگاه به عنوان بهترین آموزشگاه‌ های زبان کره‌ای ایران در مناطق شرق و غرب تهران دارای 8 شعبه می باشد.

اگر به زبان کره‌ای علاقه‌مند هستید اما محدودیت زمانی یا مکانی دارید، این آموزشگاه امکان یادگیری زبان کره‌ای به‌صورت آنلاین فراهم گشته تا افراد بتوانند در هر شرایطی از آموزش‌ها استفاده کنند. کلاس های کره ای ملل به صورت گروهی، خصوصی، فشرده و نیمه فشرده توسط اساتید خبره برگزار می گردد. آموزشگاه ملل بهترین آموزشگاه زبان کره‌ای در تهران بوده که هزینه‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته و از به‌روزترین متدها و تکنیک‌های آموزشی استفاده می‌کند. 
   آدرس دفتر مرکزی: شهرک گلستان، بلوار علیمردانی، نسیم هشتم، برج ملل
   تلفن: 02137651


ملل، بهترین آموزشگاه زبان کره ای در غرب و شرق تهران

2. آموزشگاه زبان گات

مرکز زبان گات، با سابقه‌ای درخشان در آموزش زبان انگلیسی، در زمینه آموزش زبان کره‌ای نیز خوش درخشیده و جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان کره‌ای در ایران تثبیت کرده است. دوره‌های آموزشی زبان کره‌ای در مرکز زبان گات به‌صورت خصوصی، گروهی، ترمیک و به شکل آنلاین و حضوری برگزار می‌شود تا شما بتوانید با توجه به نیاز و شرایط خود، بهترین دوره را انتخاب کنید.

در این مرکز آموزشی از به‌روزترین و کارآمدترین متدهای آموزشی برای یادگیری زبان کره‌ای استفاده می‌شود تا شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تسلط بر این زبان برسید.
   آدرس: تهران، خیابان آیت‌الله کاشانی ، بین شقایق و ستاری، روبروی فرهنگسرای نور، پلاک466
   تلفن: 02144154952

3. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد، با بهره‌گیری از اساتید مجرب، فضایی را برای یادگیری عمیق و اصیل زبان کره‌ای فراهم کرده و از به‌روزترین و جدیدترین کتاب‌های آموزش زبان کره‌ای استفاده می‌شود تا محتوایی غنی و کاربردی را به شما ارائه دهد. در کنار آموزش‌های حضوری و آنلاین، از ابزارهای آنلاین نیز برای ارتقای سطح یادگیری شما استفاده می‌شود. دوره‌های آموزشی زبان کره‌ای در این موسسه به صورت منظم و با برنامه‌ریزی دقیق برگزار می‌شود تا شما بتوانید در بازه زمانی مشخص به اهدافتان برسید.
   آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، بعد از بلوار کشاورز، کوچه فردوسی، خیابان سیندخت جنوبی، کوچه مقدم پلاک ۴
   تلفن: 02188891668

4. آموزشگاه زبان دهخدا

مؤسسه دهخدا، به‌عنوان اولین آموزشگاه زبان کره‌ای در ایران، با ارائه دوره‌های آموزشی جامع و هدفمند، شما را در مسیر یادگیری این زبان زیبا و پرطر‌فدار همراهی می‌کند. دوره‌های آموزشی زبان کره‌ای در این موسسه به‌صورت گروهی، نیمه ‌گروهی و در سطوح مختلف از A1 تا C2 برگزار می‌شود تا شما بتوانید باتوجه‌به سطح کنونی خود، دوره مناسب را انتخاب کنید.

در دوره‌های آموزشی موسسه دهخدا، به طور مساوی بر تمامی مهارت‌های زبانی اعم از شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن تمرکز می‌شود تا شما در هر چهار مهارت به تسلط برسید. در طول دوره‌های آموزشی، آزمون‌های دوره‌ای برای سنجش میزان پیشرفت شما برگزار می‌شود تا از نقاط قوت و ضعف خودآگاه شوید.
   آدرس: تهران، جنت‌آباد جنوبی ،نبش خیابان چهارم شرقی، پلاک
   تلفن: 02191006192


آدرس آموزشگاه های زبان کره ای در تهران
 

5. آموزشگاه صدیق دانش

آموزشگاه صدیق دانش، با مدیریت آقای شهاب عزیززاده، مدرس و مترجم برجسته زبان کره‌ای، از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه آموزش این زبان زیبا و پرطرفدار آغاز کرده است. این آموزشگاه با سابقه‌ای درخشان در آموزش زبان کره‌ای به رده‌های سنی مختلف از جمله کودکان 10 تا 3 ساله، یکی از مراجع تخصصی در این زمینه شناخته می‌شود و  فرصتی بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان به یادگیری این زبان در تمامی سطوح فراهم می‌کند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و شرایط خود، در کلاس‌های حضوری گروهی، نیمه‌خصوصی یا خصوصی در سطوح مختلف A1 تا C2 شرکت کنید. برای کسانی که امکان حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند، امکان شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان کره‌ای نیز فراهم شده است تا بتوانند در هر مکان و زمانی که مایل هستند به یادگیری این زبان بپردازند.
   آدرس: میدان انقلاب – خیابان انقلاب – خیابان ١٢ فروردین – پایین‌تر از چهارراه نظری سمت چپ – بن‌بست حقیقت – پلاک ١٢- طبقه دوم – واحد دوم
   تلفن: 02166592917

6. مؤسسه سروش دانش

مؤسسه سروش دانش با بیش از دو دهه سابقه درخشان در آموزش زبان‌های مختلف، یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های زبان کره‌ای در ایران است. مؤسسه سروش دانش با 20 سال سابقه در آموزش زبان کره‌ای، از باتجربه‌ترین آموزشگاه‌های این حوزه در کشور محسوب می‌شود و حاصل این تجربه، ارائه خدمات آموزشی با بالاترین کیفیت به زبان‌آموزان است.

در این موسسه، کلاس‌های ویژه آمادگی آزمون TOPIK برگزار می‌شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر در این آزمون شرکت کنید و سطح تسلط خود بر زبان کره‌ای را به طور رسمی ارائه دهید. موسسه سروش دانش کلاس‌های تخصصی زبان کره‌ای را برای آمادگی مصاحبه‌های کاری و مهاجرت تحصیلی نیز برگزار می‌کند تا شما بتوانید با آمادگی کامل در این زمینه‌ها گام بردارید.
   آدرس: تهران، خیابان ولیعصر نبش خیابان فاطمی، پلاک ۱۹۴۸، ساختمان شماره یک، طبقه ۶، واحد ۶۹
   تلفن: 02166477144

7. مؤسسه دنیای زبان

این مؤسسه با اتکا به سابقه و تجربه خود، برگزاری دوره‌های مکالمه ‌محور زبان کره‌ای را در اولویت قرار داده است تا شما بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مهارت لازم برای برقراری ارتباط به زبان کره‌ای در موقعیت‌های مختلف دست پیدا کنید. این دوره‌ها برای افرادی مناسب است که قصد دارند به‌طور‌کلی با زبان کره‌ای آشنا شوند و مهارت‌های پایه را در این زبان فرابگیرند.

دنیای زبان، دوره‌های تخصصی زبان کره‌ای را برای مشاغل و زمینه‌های مختلف مانند پزشکی، بازرگانی و تحصیل در کره جنوبی ارائه می‌دهد تا شما بتوانید با استفاده از زبان کره‌ای در زمینه شغلی خود پیشرفت کنید. دوره‌های فوق فشرده زبان کره‌ای برای افرادی مناسب است که زمان کمی برای یادگیری این زبان دارند و می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسند.
   آدرس: خیابان ولیعصر، بین زرتشت و فاطمی، نبش کوچه پرستو، ساختمان پرستو، طبقه 6، واحد 605
   تلفن: 02188936878 _ 0218894150

8. آموزشگاه سخن برتر

آموزشگاه سخن برتر، با مدیریت و کادری مجرب و متخصص، از سال 1402 فعالیت خود را در زمینه آموزش زبان کره‌ای آغاز کرده است و با ارائه دوره‌های آموزشی باکیفیت، فرصتی بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان به یادگیری این زبان زیبا و پرطرفدار فراهم می‌کند. در دوره‌های آموزشی این موسسه، تمرکز اصلی بر آموزش مکالمه زبان کره‌ای گذاشته شده است تا شما بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مهارت لازم برای برقراری ارتباط به زبان کره ای دست پیدا کنید. در حال حاضر، آموزشگاه سخن برتر یکی از معتبرترین آموزشگاه های زبان کره‌ ای در تهران بوده که کلاس‌ها را به‌صورت آنلاین برگزار می‌کند.
   آدرس: میدان انقلاب (ضلع شمال میدان) بالای بانک شهر پلاک 48 واحد 5
   تلفن تماس: 02188315714

یادگیری زبان کره‌ای چقدر زمان می‌برد؟

عوامل مختلفی در مدت‌زمان یادگیری زبان کره‌ای از سطح مبتدی تا پیشرفته تاثیر گذار هستند. انتخاب آموزشگاه، نوع کلاس، انگیزه و استعداد می‌تواند در میزان یادگیری شما موثر باشد. به‌طور قطع، ثبت‌نام در بهترین آموزشگاه زبان کره‌ای سرعت یادگیری شما را افزایش می‌دهد.

با در‌نظر‌گرفتن این عوامل، مدت زمان یادگیری زبان کره‌ای می‌تواند از 7 ماه تا 2 سال و نیم متغیر باشد. کلاس‌های خصوصی فوق فشرده می‌تواند این مدت زمان را به 7 ماه کاهش دهد. اما در کلاس‌های ترمیک معمولی بین 2 تا 2.5 سال زمان لازم است تا به سطح متوسط برسید. البته به‌خاطر داشته باشید که این زمان‌ها تقریبی هستند و شرایط و توانایی هر فرد برای یادگیری متفاوت است.


مدت زمان یادگیری زبان کره ای
 

مزایای یادگیری زبان کره‌ای

یادگیری زبان کره‌ای مزیت‌هایی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • کره در جهان پیشرو است

علی‌رغم تنش‌های مداوم و تحولات همیشگی بین کره جنوبی با کره شمالی، این کشور همچنان با آمریکا متحد است. قدرت اقتصادی رو‌به‌رشد این کشور و سرمایه‌گذاری‌های آن در ایالات متحده، کره جنوبی را به بازیگری مهم در عرصه جهانی تبدیل می‌کند. بنابراین، اگر به امور بین‌الملل علاقه دارید، یادگیری زبان کره‌ای می‌تواند گام ارزشمندی باشد! همچنین زبان کره‌ای بیست و پنجمین زبان رایج در جهان است. در نظر بگیرید که امروزه تقریباً 7000 زبان در سرتاسر جهان وجود دارد و زبان کره‌ای با محبوب‌ترین زبان‌ها در بالاترین سطح قرار دارد.

  • آینده شغلی بهتر

نکته قابل‌توجه این است که تعداد افراد مسلط به زبان کره‌ای در حال حاضر بسیار کم است. بنابراین، یادگیری این زبان می‌تواند شما را از سایرین متمایز کرده و فرصت‌های شغلی و تحصیلی بی‌نظیری را برایتان به ارمغان بیاورد. با یادگیری این زبان، می‌توانید فرصت‌های شغلی متنوعی را در بخش‌های مختلف گردشگری از جمله هتلداری، راهنمایی تور و... به دست آورید. همچنین کارمندان دوزبانه در یک شرکت ارزش بیشتری دارند.

اگر زبان دوم را یاد بگیرید، ممکن است درآمد بیشتری نیز کسب کنید. کره جنوبی دوازدهمین اقتصاد بزرگ جهان را دارد. شرکت‌هایی مانند سامسونگ، هیوندای و ال‌جی دائماً در حال گسترش هستند. اگر شرکتی که در آن کار می‌کنید تصمیم بگیرد به سرمایه‌گذاران و بازارهای کره‌ای ملحق شود، بلد بودن زبان کره‌ای می‌تواند شما را در اولویت قرار دهد.

  • فرهنگ کره‌ای منحصربه‌فرد است

اگر قصد انجام هر گونه تجارتی در این کشور را دارید، دانستن زبان کره‌ای، نشانه‌ای از احترام است که شرکای تجاری شما از آن قدردانی خواهند کرد. همچنین به لطف اقتصاد بزرگ کره، این کشور یک مقصد عالی برای تعطیلات است. هنگامی که به کره جنوبی سفر می‌کنید، دانستن زبان کره‌ای شما را در موقعیت بهتری قرار می‌دهد.

نه‌تنها می‌توانید به طور موثر ارتباط برقرار کنید و به‌راحتی به گشت‌و‌گذار بپردازید، بلکه می‌توانید مکان‌های مخفی ای را که گردشگران معمولا از آنها اطلاعی ندارند، کشف کنید. یادگیری زبان کره‌ای به شما کمک می‌کند تا در طول سفرتان به کره، تجربه‌ای عمیق‌تر و لذت‌بخش‌تر داشته باشید و با مردم این کشور ارتباطی صمیمی‌تر برقرار کنید.

مقاله پیشنهادی: سلام به کره ای

مقاله پیشنهادی: آموزش اضافه کردن زبان کره ای به کیبورد

سریع ترین اتفاق
تخفیف ویژه
ثبت دیدگاه

دیدگاه‌ها

درخواست مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان موسسه ملل