خدمات آموزشی

آموزش زبان روسی از سطح A1 (حضوری، خصوصی و آنلاین)

آموزش زبان روسی

زبان روسی Русский یکی از زبان های اسلاوی و زبان رسمی کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و برخی از کشورهای دیگر است. این زبان همچنین زبانی غیر رسمی ولی مورد استفاده در کشورهای اکراین، لاتیویا، استونی می باشد. شاید جالب باشد که بدانید یکی از بزرگترین زبان های مادری اروپا از لحاظ جمعیت، همین زبان است که هشتمین زبان بزرگ و زنده جهان به شمار می آید و یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملل است!

اگر شما هم قصد یادگیری زبان روسی را دارید، در صفحه درستی قرار گرفته اید، چراکه ملل برترین مرکز آموزش زبان روسی در ایران می باشد.

یادگیری زبان روسی چقدر زمان می برد؟

به نقل از سایت FSI برای تسلط به زبان روسی نیاز به 1100 ساعت مطالعه (روزی 3 ساعت) دارید که با این وجود بعد از یک سال به این زبان تسلط پیدا می کنید. البته اگر بخواهید به صورت پیشرفته به این زبان صحبت کنید حدود 3 سال زمان صرف می شود. اما باید بدانیم که سطوح مختلف نیازمند ساعات تمرین متفاوتی هستند:

  • سطح مبتدی: 12 ماه
  • سطح متوسط: 9 ماه
  • سطح پیشرفته: 6 ماه


چقدر طول میکشه زبان روسی را یاد بگیریم
 

آموزش زبان روسی از صفر

باید بدانید که تنها زمانی می توانید این زبان را یاد بگیرید که خود را در شرایط استفاده مکرر از این زبان قرار دهید. سیستم اموزش زبان روسی به دلیل تفاوت های عمده ای که با زبان انگلیسی دارد، به مراتب سخت تر است، اما قول می دهیم با تلاش و تمرین های مکرر این کار به راحتی انجام می شود. مطالبی و صفحاتی که در ادامه به آن ها اشاره شده است، می توانند شما را در این راه یاری کنند:
 


الفبای زبان روسی
 

ضمایر در زبان روسی
 

روزهای هفته به روسی
 

رنگ ها به زبان روسی
 

اعداد به روسی
 

صفت ها در زبان روسی
 

بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان روسی
 

آموزش آنلاین زبان روسی

آموزش زبان روسی آنلاین برای افرادی که در تهران زندگی نمی‌کنند یا امکان حضور در شعب مختلف آموزشگاه را ندارند یا به دلیل مشغله زیاد کاری و تحصیلی امکان رفت و آمد ندارند، مناسب می‌باشد. در ملل کلاس های آنلاین روسی با کیفیت بسیار بالا به صورت گروهی و خصوصی در پلتفرم "بیگ بلوباتن" برگزار می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02137651 تماس بگیرید.

آموزش زبان روسی با تلفظ فارسی در آموزشگاه ملل

آموزشگاه زبان ملل یکی از بهترین موسسات آموزش روسی می باشد که همواره سعی در برگزاری باکیفیت ترین کلاس ها دارد. در این آموزشگاه اساتید ماهر زبان روسی حضور دارند که آموزش های خود را مبتنی بر تسلط هرچه سریع ترِ زبان آموزان و رساندن آن ها به اهدافشان انجام می دهند.

هزینه کلاس های آموزش زبان روسی در ملل

قیمت پکیج آموزش زبان روسی ملل برای کلاس های حضوری از 244 هزار تومن و برای کلاس های آنلاین از 207 هزار تومان به ازای هر جلسه می باشد. گفتنی است ملل پکیج های 14، 28 و 42 جلسه دارد و برای زبان آموزانی که پکیج هایی با تعداد جلسات بالا را انتخاب کنند، تخفیف های ویژه در نظر گرفته است. مدت جلسات کلاس های روسی 90 دقیقه می باشد.

کتاب آموزش زبان روسی ملل

استفاده از کتاب برای زبان آموزان در هر مقطعی از آموزش زبان روسیه لازم و ضروری می باشد؛ چرا که از این راه می توانند مهارت های خواندن و نوشتن خود را به صورت مستمر تقویت کنند. زبان روسی بر خلاف دیگر زبان ها،‌ منابع آموزشی متنوعی ندارد!

ما در آموزشگاه زبان ملل برای تدریس زبان روسی سنین بزرگسال از کتاب های "سوغاتی جدید" و کتاب های چهار جلدی "راه روسیه" استفاده می کنیم. این کتاب هر چهار مهارت نوشتن، صحبت کردن، خواندن و شنیدن را تحت پوشش قرار می دهد. همچنین برای آموزش زبان روسی کودکان از کتاب کودک ساراکا برای تدریس به زبان آموزان سنین کودک استفاده می‌کنیم. این کتاب در سه سطح چاپ شده و هر سطح شامل یک کتاب اصلی و یک کتاب کار است.

بهترین کتاب برای آموزش زبان روسی

بهترین کتاب آموزش زبان روسی

از بهترین کتاب هایی که به منظور آموزش زبان روسی رایگان می توانید مورد استفاده قرار دهید، گزینه های زیر می باشند:

  • کتاب آموزش jili bili
  • کتاب آموزش گرامر زبان روسی v puti
  • کتاب oxford take of Russian

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان روسی

اپلیکیشن هایی در زمینه آموزش های زبان روسی طراحی شده اند که با استفاده از آن ها می توانید سطح دانش خود را بالا ببرید. این نرم افزارها عبارتند از:

  • LingoDeer
  • Duolingo
  • Babble

آزمون بین المللی زبان روسی

آزمون تورفل،‌ آزمونی است که در سطح استانداردهای جهانی برای زبان آموزان روسی طراحی شده است. این آزمون در بیش از 40‌ کشور مختلف و در سطوح متفاوت A1, A2, B1, B2, C1, C2 برگزار می شود. گواهی آزمون تورفل در بیش از هزار سازمان از جمله سازمان ملل پذیرفته شده است. آزمون تورفل شامل 5 بخش گرامر و لغت،‌ نوشتاری، خواندن و درک مطلب، شنیداری، گفتاری و مکالمه است.

این آزمون در دو روز انجام می شود؛ روز اول آزمون های نوشتاری، لغت و گرامر و خواندن و درک مطلب برگزار شده و در روز دوم، بخش شنیداری و گفتاری زبان آموز تست می شود. حداقل نمره قبولی برای هر بخش 66 درصد است. پس از قبولی، مدرکی از سمت وزارت علوم و آموزش روسیه اعطا می شود. این مدرک در موسسه های روسی و اروپایی شناخته شده و معتبر است. معمولا این آزمون در ماه مارس هر سال برگزار می شود. 

عکس مدرک آزمون زبان روسی

دانلود منابع و  کتاب آموزش زبان روسی pdf

آموزش زبان روسی pdf را در این قسمت می توانید به صورت رایگان دانلود و مطالعه نمایید:
 

منابع رایگان آموزش زبان روسی

منابع رایگان آموزش زبان روسی

منابع رایگان آموزش زبان روسی


🔰 دانلود رایگان کتاب دیکشنری زبان روسی-انگلیسی

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (36 امتیاز)
نظرات
موسی (چهارشنبه 03 مرداد 1403 12:18:12)

پکیج آموزش زبان روسی رایگان هم دارید؟


خانم مشهدی (چهارشنبه 03 مرداد 1403 13:16:57)

سلام به شما کاربر گرامی
در سایت ملل که بهترین سایت آموزش زبان روسی می باشد، می توانید آموزش های رایگان بسیار مفیدی را پیدا و مطالعه نمایید.

sare mahmoodi (سه شنبه 17 بهمن 1402 17:03:39)

اموزش زبان روسی مکالمه هم دارید؟


خانم مشهدی (سه شنبه 24 بهمن 1402 16:09:10)

سلام به شما کاربر گرامی
بله داریم

radmehr (سه شنبه 28 دی 1400 19:23:35)

سلام جناب وبینار تخصصی آموزش زبان روسی رو میتونین تدوین و در دستور کار قرار بدین ممنون میشم
همچنین قیمت پکیج های آموزشی و دوره هاتون با تخفیف ویژه چقد هستش فرضا من پکیج آموزش زبان روسی رو میخام ولی اگه تخفیف ویژه ای برام در نظر بگیرید حاضرم بطور همزمان از هر دو پکیج زبان روسی و هلندی شما خرید کنم.


خانم افسریان (پنجشنبه 30 دی 1400 09:47:40)

سلام وقت بخیر جهت هماهنگی بیشتر و دریافت مشاوره و توضیحات از کارشناس با آموزشگاه تماس بگیرید کارشناس راهنمایی تون کنن و همکاری خوبی داشته باشیم.02133201700

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران