بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

11 بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در سال 1402

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/14 49369 زمان مطالعه: 4 دقیقه
بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

امروزه آموزشگاه های زبان آلمانی زیادی در سرتاسر ایران فعالیت می کنند چراکه زبان آلمانی از زبان های پرطرفدار محسوب می شود. زبان آموزان به دلایل مختلف از جمله مهاجرت و تحصیل علاقه شخصی آموزش زبان آلمانی را در برنامه خود قرار می دهند.

آموزشگاه زبان ملل با سال ها تجربه در این زمینه و تحت نظارت اساتید برجسته در این مسیر راه را برای زبان آموزان هموار ساخته است. در این مقاله قصد داریم ده تا از بهترین آموزشگاه های زبان آلمانی را به شما عزیزان معرفی نماییم. 

1. آموزشگاه زبان ملل

یکی از بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران بدون شک آموزشگاه زبان ملل است که تجربه خود را در این راه به میدان آورده است و در اختیار زبان آموزان قرار می دهد. این آموزشگاه دوره ها و کلاس‌های خود را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند و شعب زیادی در سطح شهر دارد که همه شعبه ها را به شما معرفی می کنیم.

آدرس سایت آموزشگاه زبان ملل melalinstitute.com است. در این سایت تمام اطلاعات راجع به کلاس ها و دوره ها قرار دارد که نسبت به آن ها می توانید اطلاعات کسب نمایید.

آموزشگاه زبان ملل بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران

شعبات آموزشگاه زبان ملل در غرب و شرق تهران

✔ شعبه شهرک دانشگاه شریف: بلوار اردستانی، شهرک دانشگاه شریف، خیابان تهران، خیابان بوستان، خیابان عباسپور، پلاک ۴۰ /شماره تلفن:  ۰۲۱۴۶۰۳۷۰۰۰
✔ شعبه شهرک‌ راه آهن: شهرک راه آهن، شهرک گلستان، تقاطع اقاقیا و هاشم زاده، پلاک ۱۲۱ / شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۷۰۹۰۸۰
✔ شعبه مرکزی: بلوار چیتگر، بلوار علیمردانی ( کوهک)، نسیم هشتم، برج ملل
✔ شعبه نبرد: خیابان ده حقی، پلاک ۳۶۲ / شماره تلفن: ۰۲۱۳۳۶۹۸۸۶۸ و ۰۲۱۳۳۶۹۲۵۰۰
✔ شعبه خاوران: خیابان خاوران، ایستگاه پمپ بنزین، خیابان سابوته، خیابان عباس کاشی، پلاک ۲۸۵ / شماره تلفن: ۰۲۱۳۳۰۲۱۷۲۷
✔ شعبه چیتگر: خیابان چیتگر، بلوار کوهک، نبش طلوع ۳، پلاک ۵۳ / شماره تلفن: ۰۲۱۴۶۰۵۰۰۵۴ و ۰۲۱۴۶۰۵۰۰۵۲
✔ شعبه بلوار ابوذر، واقع در پل پنجم بلوار ابوذر، خیابان ده حقی، پلاک ۵۳ / شماره تلفن: ۰۲۱۳۳۲۰۱۷۱۰ ، ۰۲۱۳۳۲۰۱۷۰۰ و ۰۲۱۳۳۶۶۰۳۵۲

ملل، بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

قیمت کلاس های زبان آلمانی در آموزشگاه زبان ملل

قیمت ها هم اکنون در سال 1402 به شرح زیر هستند:
قیمت در دوره A1 به مدت 14 جلسه: ۸۶۸۰۰۰
قیمت در دوره A2 به مدت 14 جلسه: ۸۹۵,۰۰۰
قیمت در دوره B1 به مدت 14 جلسه: ۹۴۵,۰۰۰
قیمت در دوره B2 به مدت 14 جلسه: ۱,۰۸۵,۰۰۰
قیمت کتاب ها نیز به شرح زیر هستند:
Starten Wir A1, A2: 
۳۱۵,۰۰۰
Starten Wir B1:
۳۲۵,۰۰۰ 

با ثبت نام در کلاس های آموزشی ملل می توانید از تخفیف های بی نظیر 17 درصدی بهره مند شوید.

2. موسسه زبان آلمانی دهخدا

یکی دیگر از بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران که از دوره مبتدی تا پیشرفته را تحت نظارت اساتید مجرب برگزار می کند، موسسه دهخدا می باشد. در این موسسه از همان ابتدا روی برقراری ارتباط در موقعیت های مختلف کار می شود. هر چهار مهارت زبانی در این آموزشگاه تدریس خواهد شد. 
شرایط پرداخت شهریه
در صورتی که زبان آموزان شهریه هر سطح را به صورت یک جا پرداخت نمایند تخفیف ده درصدی دریافت می دارند. در ادامه قیمت شهریه کلاس های آنلاین را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. توجه داشته باشید که برای کلاس‌های حضوری باید ۲۰ درصد به این قیمت ها اضافه شود. 
برای ثبت نام در سطح A1 شهریه به این صورت است که برای کلاس های گروهی که بالای پنج نفر هستند ۸۵۰ هزار تومان و برای کلاس عای نیمه گروهی که زیر پنج نفر را شامل می شود هزینه ۱۶۰۰۰۰۰ و برای کلاس های خصوصی هر جلسه ۳۵۰ هزار تومان می باشد.

بهترین آموزشگاه های زبان آلمانی

در سطح A2  هزینه کلاس های گروهی ۸۷۰ هزار تومان، کلاس های نیمه گروهی ۱۶۸۰ هزار تومان و برای کلاس های خصوص تک یا دو نفره هر جلسه ۳۶۰ هزار تومان دریافت خواهد شد. در مورد شهریه برای ثبت نام سطح B1 در کلاس های گروهی باید مبلغ ۸۹۰ هزار تومان و برای کلاس های نیمه گروهی ۱۷۲۰ هزار تومان پرداخت شود. اما در مورد کلاس های خصوصی هر جلسه ۳۷۰ هزار تومان است. برای سطح B2 قیمت ها به این گونه است که برای کلاس های گروهی مبلغ ۹۱۰ هزار تومان و برای کلاسهای نیمه گروهی نیز مبلغ ۱۷۷۰ هزار تومان و برای کلاس‌های خصوصی باید هر جلسه مبلغ ۳۸۰ هزار تومان پرداخت شود. 

  • آدرس: جنت آباد جنوبی، نبش خیابان چهارم شرقی، پلاک 64
  • شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۶۱۹۱
  • آدرس سایت: dehkhodaedu.com

3. موسسه زبان ایران مهر

این موسسه سابقه طولانی در امر آموزش زبان آلمانی و سایر زبان ها دارد. این موسسه نیز از بهترین آموزشگاه زبان آلمانی به شمار می رود. اساتید این موسسه بسیار تبحر دارند و همگی دارای مدرک ارشد یا دکترا هستند. در این موسسه زبان آموزان می توانند در سطوح بزرگسالان، کودکان و همچنین در آموزش آنلاین شرکت نمایند. این موسسه را می توان جزء قدیمی ترین آموزشگاه های زبان آلمانی یه حساب آورد. 

  • آدرس: خیابان آزادی، نبش جمال زاده جنوبی، پلاک ۸۸ / پیروزی، به سمت میدان شهدا، بعد از مترو نبرد، پلاک ۳۹۶/ گوهردشت، خیابان چهارم غربی، پلاک 11/ صادقیه ، فردوس شرقی نبش خیابان قبادی ، پلاک 162
  • شماره تماس: ۰۲۱۹۲۰۰۱۳۴۰
  • آدرس سایت: iranmehrcollege.com

اموطشگاه زبان آلمانی خوب

4. آموزشگاه زبان آلمانی گاما 

یکی دیگر از آموزشگاه های زبان آلمانی، موسسه گاما می باشد. این موسسه در تهران و شیراز شعبه دارد و اساتید برجسته و سرشناسی در آن به تدریس این زبان می پردازند. هزینه شهریه در این موسسه بسیار منصفانه می باشد. 

  • آدرس: میرداماد جنب پمپ بنزین- طبقه فوقانی خدمات ارتباطی پلاک ۱۷۷ / تهران، فلکه دوم صادقیه، بزرگراه جناح جنوبی، کوچه احسانگر، پلاک۶
  • شماره تماس: 02191002542
  • آدرس سایت: gamafars.com

بهترین آموزشگاه های آلمانی تهران

5. آموزشگاه زبان آلمانی ایران کمبریج

بهترین و برترین مدرسین حال حاضر کشور در این موسسه به آموزش زبان آلمانی مشغول می باشند‌. نتیجه آموزش در این موسسه بسیار مطلوب است و در مدت زمان کوتاه تری می توان به این زبان تسلط پیدا کرد. برای آموزش در این موسسه از به روز ترین تکنیک ها استفاده خواهد شد. شهریه این موسسه قابل مقایسه با سایر آموزشگاه های زبان آلمانی نمی باشد. 

  • آدرس: بالاتر از میدان ولیعصر ، بعد از تقاطع زرتشت ، کوچه نوربخش ، پلاک 27/ فلکه دوم صادقیه ، پشت پارک استقلال کوچه گلستان 1 پلاک 27
  • شماره تماس: 02188854207
  • آدرس سایت: ircambridge.com

بهترین آموزشگاه های آموزش آلمانی در تهران

6. موسسه زبان آلمانی اسپیکان

اسپیکان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان آلمانی و معتبر ترین مرکز تخصصی این زبان می باشد. این موسسه مطابق با سفارت آلمان دوره های کوتاه مدت را برگزار می کند و این می تواند فرصتی عالی برای افرادی باشد که قصد مهاجرت و تحصیل در کشور آلمان را دارند. این موسسه دو‌ شعبه در تهران در منطقه یوسف آباد و تهرانپارس دارد. از سطح مبتدی تا پیشرفته در این آموزشگاه تدریس خواهد شد. برای ثبت نام در این موسسه بابد مبلغی بیشتر از سایر آموزشگاه ها پرداخت نمود چون کیفیت اساتید و تکنیک های آموزشی در سطحی بسیار بالا می باشد. 

  • آدرس: فلکه اول تهرانپارس، خیابان گلبرگ ( امیری طائمه)، ما بین چهار راه کیخسروی و رشید، پلاک ۵۴/ خیابان یوسف آباد خیابان فتحی شقاقی، ما بین خیابان بیستون و میدان سلماس، پلاک 100
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۷۷۴۲۰۰۴ / ۰۲۱۸۸۰۱۷۰۳۹
  • آدرس سایت: speakonedu.com

آموزشگاه آلمانی

7. موسسه زبان آلمانی سفیر

این موسسه از بهترین آموزشگاه زبان آلمانی می باشد شعبه های زیادی در سطح جهانی دارد. این آموزشگاه دارای گواهینامه های ISO 9001 و ISO 9002 می باشد. به همین دلیل می توان آن را از بهترین موسسات در سطح کشور دانست. 

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع فاطمی، نبش کوچه عبده، پلاک ۶۶/ تهران، فلکه دوم صادقيه، ابتدای محمد علی جناح جنب کوچه احسانگر پلاک ۱/ خیابان انقلاب تقاطع وصال شیرازی جنب سینما سپیده پلاک ۹۸۵
  • شماره تماس: 02184346
  • آدرس سایت: gosafir.com/fa

اموزشگاه آلمانی

8. دپارتمان آلمانی نصیر

این موسسه با سابقه ۲۵ ساله در زمینه آموزش زبان آلمانی جزء بهترین آموزشگاه های زبان آلمانی به شمار می رود. در این آموزشگاه دوره های فشرده زبان آلمانی وجود دارد و می توان در عرض هشت ماه به سطح خوبی از زبان آلمانی رسید. شهریه این موسسه کاملا دولتی است و در صورت پرداخت نقدی، زبان آموزان می توانند تخفیف دریافت کنند. 

  • آدرس: تهران ،اتوبان همت ،شهرک گلستان (راه آهن) ، خیابان سروستان 14 شرقی / گوهردشت،ابتدای داریوش
  • شماره تماس: 02144712323
  • آدرس سایت: nassirinst.ir

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

9. آموزشگاه زبان آلمانی کانون زبان ایران

مهم ترین تفاوت این موسسه زبان این است که مستقیما زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می کند. این موسسه شعبه های زیادی در سطح کشور می باشد و طرفداران زیادی دارد. اساتید بسیار برجسته و سرشناس در کانون زبان ایران فعالیت می کنند و کیفیت کلاس ها بسیار بالا می باشد. برنامه ریزی در این موسسه بسیار منظم می باشد. 

  • آدرس: تهران- خیابان استاد مطهری - خیابان فجر - شماره ۳۳
  • شماره تماس: 02188308032
  • آدرس سایت: ili.ir

مقاله پیشنهادی: یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می کشد؟

10. آموزشگاه زبان آلمانی پردیسان

این موسسه حدود یازده سعبه فعال در تهران دارد. سابقه این آموزشگاه طولانی بوده و کادر بسیار مخربی در این موسسه فعالیت دارند. این آموزشگاه برنامه ریزی های بسیار عالی برای آزمون های سفارت دارد. 

  • آدرس: پيروزی، بين خيابان نبرد و پرستار، طبقه فوقانی بانک كشاورزی، پلاک ٣١٠/ میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان فلسطین شمالی (جویبار)، پلاک ۴۴۵
  • شماره تماس: 02188903529
  • آدرس سایت: pardisan-edu.com

اموزش المانی

11. آموزشگاه زبان آلمانی زبان نگار

موسسه زبان نگار نیز از بهترین آموزشگاه زبان آلمانی می باشد. اساتید بسیار نخبه و مجرب در این موسسه وظیفه تدریس را به عهده دارند. سابقه این موسسه حدود بیست سال می باشد و تکنیک های بسیار معتبر و به روز مورد استفاده قرار می گیرد. منابع آموزشی در این موسسه بسیار جامع و کاربردی هستند. قیمت دوره های آموزشی در این موسسه بسیار مناسب است. 

  • آدرس: میدان انقلاب کارگر شمالی، نبش کوچه عبدی نژاد، پلاک۲۴
  • شماره تماس: 02143942
  • آدرس سایت: zabannegar.com

آموزش آنلاین زبان آلمانی

سخن پایانی
در این معرفی نامه از آموزشگاه زبان ملل توانستیم ده مورد از بهترین آموزشگاه زبان آلمانی را به شما عزیزان معرفی نماییم. اگر قصد مهاجرت و تحصیل در کشور آلمان را دارید، می توانید هر کدام از این موسسات را انتخاب و به آموزش و یادگیری این زبان بپردازید. آموزشگاه زبان ملل همیشه در مسیر یادگیری همراه و همگام زبان آموزان عزیز خواهد بود.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (9 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران