خدمات آموزشی

آموزش آنلاین زبان آلمانی

کلاس زبان آلمانی آنلاین

آموزش زبان آلمانی آنلاین امروزه یکی از راه های مؤثر برای یادگیری این زبان می باشد. زبان آلمانی، یکی از زبان های مهم در اروپا و جهان است که از لحاظ تجاری، فرهنگی و تحصیلی بسیار ارزشمند است. 

با توجه به پیچیدگی های گرامری و واژگان مختلف زبان آلمانی، استفاده از منابع آموزشی آنلاین می تواند روند یادگیری را ساده تر کند. منابع آموزش زبان آلمانی آنلاین معمولاً شامل دروس و تمرینات تعاملی، ویدیوهای آموزشی، تمرین های شنیداری و مکالمات می شوند که به شکلی تعاملی و جذاب به کاربران کمک می کنند تا با زبان آلمانی آشنا شوند و مهارت های خواندن، نوشتن، شنیداری و گفتاری خود را بهبود بخشند.

اموزش زبان المانی انلاین

یادگیری زبان آلمانی آنلاین از اهمیت بسیاری برخوردار است و می تواند در زندگی شخصی و حرفه ای تأثیرات مثبتی داشته باشد. این زبان، به عنوان یکی از زبان های اصلی در اروپا و جهان، در دستیابی به فرصت های متنوعی در زمینه های مختلف تأثیرگذار است. در صورتی که به دنبال بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران هستید، آموزشگاه زبان ملل می تواند انتخابی مطمئن باشد.

هزینه کلاس آنلاین زبان آلمانی

این اطمینان را می توانیم به شما بدهیم که قیمت آموزش زبان آلمانی آنلاین در آموزشگاه ملل از تمامی آموزشگاه های دیگر پایین تر می باشد و با هزینه ای معادل 870 هزار تومان می توانید نسبت به یادگیری زبان آلمانی اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02137651 تماس حاصل نمایید.

مدت زمان یادگیری زبان آلمانی به صورت آنلاین برای سطوح مختلف زبان آلمانی

سطوح زبان آلمانی به طور عمومی بر اساس یک استاندارد مشترک به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: مبتدی (A1 و A2)، متوسط (B1 و B2) و پیشرفته (C1 و C2).

  • A1 ==> مدت 8 هفته (60 تا 150 ساعت)
  • A2 ==> مدت 8 هفته (150 تا 260 ساعت)
  • B1 ==> مدت 8 هفته (260 تا 490 ساعت)
  • B2 ==> مدت 10 هفته (450 تا 600 ساعت)
  • C1 ==> مدت 600 تا 750 ساعت
  • C2 ==> بیش از 750 ساعت
     

آموزش زبان آلمانی آنلاین

بهترین کلاس آنلاین آلمانی

آموزشگاه ملل ارائه دهنده بهترین کلاس های آموزش مجازی زبان آلمانی از صفر است که تلفیقی از محتواهای آموزشی کارآمد، ابزارهای تعاملی پیشرفته و ارتباط فعال با اساتید مجرب را فراهم می کند.

در ملل امکان انتخاب تایم و استاد را برایتان فراهم کرده ایم و به راحتی می توانید با توجه به شرایط خود، در این موسسه آموزش زبان آلمانی آنلاین به یادگیری زبان بپردازید. کلاس آلمانی آنلاین به صورت مدون برگزار می شود و در هر هفته 3 جلسه خواهید داشت. برای اطلاع از شرایط آموزش زبان آلمانی فشرده یا کلاس مکالمه آلمانی آنلاین می توانید با کارشناسان ما در مجموعه ملل (37651-021 ) در تماس باشید یا در اینستاگرام ملل با ما ارتباط برقرار کنید.

لینک ها و صفحاتی که برایتان مفید هستند:


گرامر زبان آلمانی | آموزش رایگان گرامر آلمانی
 

تمام لغات آلمانی سطح a1 | کتاب منشن
 

معرفی 7 نرم افزار آموزش آلمانی معروف
 

آموزش سلام و احوالپرسی به آلمانی
 

چه کشورهایی به زبان آلمانی صحبت می کنند؟
 

مکالمه آلمانی در فرودگاه با ترجمه
 

نکات دوره آنلاین زبان آلمانی

برگزاری کلاس های آموزش زبان آلمانی آنلاین به صورتی مشابه با برگزاری کلاس های حضوری می تواند با توجه به فناوری های ارتباطی مختلف انجام شود:

  1. انتخاب پلتفرم مناسب: انتخاب یک پلتفرم مناسب برای برگزاری کلاس آنلاین آلمانی بسیار مهم است. این پلتفرم ها می توانند شامل ویدیو کنفرانس ها، سیستم های مدیریت یادگیری (LMS) و ابزارهای مشابه باشند. مطمئن شوید که پلتفرم انتخابی قابلیت های مورد نیاز برای ارتباط تصویری، مشارکت تعاملی و ارسال محتوا را دارد. در آموزشگاه زبان ملل برای کلاس زبان آلمانی آنلاین از پلتفرم بیگ بلو باتن استفاده میشود.
  2. زمان بندی: مشخص کردن زمان های مناسب برای کلاس های آنلاین و تعیین تاریخ ها و ساعت های مناسب برگزاری کلاس ها مهم است. مطمئن شوید که زمان های انتخابی با زمان آزاد شرکت کنندگان همخوانی دارد.
  3. تدریس محتوا: برنامه درسی و محتوای آموزشی کلاس های آنلاین زبان آلمانی مانند کلاس های حضوری و با همان کیفیت باید تدریس شوند. این شامل مباحث گرامری، واژگان، مهارت های شنیداری، مکالمه، خواندن و نوشتن می شود.
  4. تعامل و مشارکت: تشویق به تعامل و مشارکت در کلاس آنلاین بسیار مهم است. از ابزارهایی مانند چت، بررسی سوالات، بحث های گروهی و تمرین های تعاملی برای فعالیت های کلاسی استفاده کنید.
  5. تمرینات و وظایف: تعیین تمرینات و وظایف برای خانه و تمرین های کتاب درسی برای تقویت مهارت ها و تمرین های خودمختار افراد مهم است.
  6. به اشتراک گذاری محتوا: درس ها، ویدیوها، فایل های صوتی و منابع آموزشی را با شرکت کنندگان به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند به طور مستقل مطالب را مرور کرده و تمرین کنند.
  7. ارتباط با شرکت کنندگان: ارتباط مداوم با شرکت کنندگان از طریق ایمیل، پیامک یا پلتفرم های ارتباطی.
  8. ارزیابی و بازخورد: تعیین روش های ارزیابی عملکرد شرکت کنندگان و ارائه بازخورد به آنها در مورد پیشرفت هایشان در طول دوره آموزشی بسیار اهمیت دارد.


کلاس آنلاین زبان آلمانی
 

کلاس زبان آلمانی آنلاین در ملل

آموزش آنلاین زبان آلمانی از صفر به معنای یادگیری این زبان از ابتدا در آموزشگاه زبان ملل با استفاده از ابزارها و منابع آموزشی آنلاین می باشد. این نوع آموزش به شما امکان می دهد که به صورت آنلاین و از هر مکانی که دسترسی به اینترنت داشته باشید، یادگیری زبان آلمانی را آغاز کنید. این مدل آموزش برای افرادی که زمان محدودی برای شرکت در کلاس های حضوری دارند یا به دلایل دیگر ترجیح می دهند به صورت مجازی زبان را یاد بگیرند، گزینه مناسبی می باشد. 

در دوره های آنلاین آلمانی، معمولاً محتوا و تمرینات آموزشی در یک مدت زمان کوتاه تر نسبت به دوره های آموزش حضوری ارائه می شوند. هدف اصلی از دوره فشرده آموزش زبان آلمانی، تسریع در یادگیری زبان به وسیله تمرکز بیشتر و تکثیر تمرین ها است.

دوره فشرده زبان آلمانی آنلاین در ملل شامل عناصر زیر است:

  • جلسات آموزشی متمرکز: در دوره های فشرده، جلسات آموزشی معمولاً کوتاه تر هستند اما بیشتر تمرکز و یکپارچه شده اند. این جلسات معمولاً موارد اصلی گرامری، واژگان، مهارت های شنیداری و مکالمه را پوشش می دهند.
  • تمرینات چندرسانه ای: از ویدیوها، فایل های صوتی، تمرین های شنیداری و واژه نامه های تعاملی برای تقویت مهارت های مختلف زبانی استفاده می شود.
  • تمرین های فشرده: تمرین های تعاملی و تمرکز شده بر روی موارد کلیدی به شما کمک می کنند تا به سرعت تمرین کنید و مهارت های زبانی خود را پیشرفت بدهید.

برای آموزش آنلاین زبان آلمانی چه کتابی در ملل تدریس میشود؟

آموزش زبان آلمانی به صورت آنلاین دو مجموعه کتاب "منشن" و "اشتارتن ویر" وجود دارد که هر کدام از این مجموعه ها روی چهار مهارت خواندن، نوشتن، مکالمه و صحبت کردن تاکید دارند و از جدیدترین متدهای آموزش زبان آلمانی هستند. در آموزشگاه ملل آموزش مجازی زبان آلمانی از صفر با کتاب starten wir تدریس میشود. این مجموعه کتاب آموزش زبان آلمانی که نوشته Rolf Bruseke است شامل چهار کتاب است و سطح آن از مبتدی تا پیشرفته را شامل می شود. البته گفتنی است که کتاب منشن هم به درخواست زبان آموزان تدریس می گردد؛ فایل هر دو کتاب را در ادامه می توانید دانلود نمایید:
 

menschen a2.1

کتاب منشن آلمانی A2.1

menschen a1.2

دانلود کتاب menschen a1.2

menschen a1.1

کتاب منشن آلمانی A1.1

Menschen b1.2

Menschen b1.2

menschen b1.1

دانلود کتاب menschen B1.1

menschen a2.2

Menschen A2.2


دانلود فایل های pdf رایگان برای یادگیری آنلاین زبان آلمانی

 
 
پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (18 امتیاز)
نظرات
عمران زارعی (جمعه 04 اسفند 1402 09:59:15)

اگر که استاد شما بتونه آنلاین تدریس بکنه و خود شما هم تلاش کنید میتونید خیلی خوب آلمانی رو یاد بگیرید،مثلا خود من الان استادی دارم که میتونه آنلاین درس بده و با تلاش خودم الان آلمانی ام کلی پیشرفت کرده

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران