جملات عاشقانه به زبان کره ای [کوتاه با ترجمه فارسی]

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/12 5827
جملات عاشقانه به زبان کره ای

بهترین جملات عاشقانه به زبان کره ای چیست؟ عشق و عاطفه های عمیقی که در قلب هر انسان جا دارد، زبانی جهانی و بی مرز دارند. زبانی که نه تنها کلمات را به یکدیگر می پیوندد، بلکه احساسات و اراده را نیز ارتقاء می دهد. زبان کره ای، یکی از زبان های دنیاست که در آن نیز عشق و عاشقی به شدت مهم است. از آنجایی که جملات عاشقانه می توانند به عشق و احساسات عمیق ارتباط برقرار کنند، در این مقاله از آموزشگاه زبان ملل قصد داریم جملات عاشقانه در زبان کره ای را به شما معرفی کنیم. این جملات از نگاه معنوی و زیبایی به ابراز احساسات و تبیین عشق کمک می کنند.

** آموزش زبان کره ای **

جملات کاربردی عاشقانه کره ای

در زبان کره ای، عبارات عاشقانه و اشعار عاشقانه می توانند بسیار زیبا و احساسی باشند:

1. 사랑해 (Salanghae): این کلمه به معنای "عاشقت هستم" یا "عاشق توام" است و یکی از پرکاربردترین جملات عاشقانه در کره ای است.

2. 나는 당신을 사랑해요 (Naneun Dangsin-eul Salanghaeyo): این جمله به معنای "من عاشق شما هستم" است و در مکالمات رسمی تر مورد استفاده قرار می گیرد.

3. 너무 예쁘다 (Neomu Yeppeuda): این عبارت به معنای "خیلی زیبایی" است و می توانید از آن برای توصیف جمال کسی که دوست دارید استفاده کنید.

4. 내 사랑 (Nae Salang): این عبارت به معنای "عشق من" است و می تواند در پیام ها و نوشته های عاشقانه استفاده شود.

5. 우리 영원히 함께할거야 (Uri Yeongwonhi Hamkkehalgeoya): این جمله به معنای "ما همیشه با هم خواهیم بود" است و نمایانگر اراده برای یک رابطه دائمی و پایدار است.

6. 내 행복 (Nae Haengbok): این عبارت به معنای "خوشبختی من" است و می تواند برای ابراز احساس شادی و خوشبختی در رابطه استفاده شود.

7. 내 마음은 항상 너를 향해 있어 (Nae Maeumeun Hangsang Neoreul Hyanghae Isseo): این جمله به معنای "قلب من همیشه به سوی توست" است و نمایانگر عشق و ارتباط عمیق است.

8. 사랑은 영원해 (Salangeun Yeongwonhae): این عبارت به معنای "عشق ابدی است" است و بیانگر دوام عشق و رابطه ای قوی و پایدار است.

9. 내 곁에 있어줘 (Nae Gyeote Isseojwo): این جمله به معنای "نزدیک من باش" است و نمایانگر آرزوی حضور عزیزترین در کنارتان است.

10. 너무 사랑해 (Neomu Salanghae): این عبارت به معنای "خیلی دوستت دارم" است و از عبارات محبت آمیز در کره ای است. 

11. 너 없이는 못 살아 (neo eopseunim mot sara) - من نمی توانم بدون تو زندگی کنم.

12. 너만큼 좋아하는 사람은 없어 (neomankeum joa haneun saram은 eopseo) - کسی نیست که به اندازه شما دوستش داشته باشم.

13. 너와 함께라면 언제나 행복해 (neowa hamkke ramen eonjena haengbokhae) - وقتی با شما هستم همیشه خوشحالم.

14. 당신이 내 세상입니다 (dangshineun nae sesangimnida) - تو دنیای منی.

15. 당신을 만나 기쁘게 생각합니다 (dangsinereul manna gipeuke seonghakhamnida) - خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم.

16. 당신과 함께 영원히 살고 싶어요 (dangsin-gwa hamkke yeongwonhi salgo sipheoyo) - من می خواهم برای همیشه با تو زندگی کنم.


جملات عاشقانه به زبان کره ای
 

دو قانون برای بیان کلام عاشقانه در کره ای

در نوشتار و مکالمات عاشقانه در زبان کره ای، برخی قوانین و نکات مهم وجود دارد که بهتر است رعایت شوند تا ابراز عشق و احساسات به شکل مناسب و موثری انجام شود. در ادامه، دو قانون اساسی برای عبارات عاشقانه کره ای را بیاموزیم:
1. استفاده از افعال عاشقانه مناسب: افعال و فعل های عاشقانه در کره ای نقش مهمی در بیان احساسات دارند. برای مثال، افعالی مانند "사랑하다" (عاشق شدن)، "보고싶다" (دلم برای دیدار تو تنگ شده)، "행복하다" (خوشحال بودن) و "고맙다" (سپاسگزار بودن) معمولاً در جملات عاشقانه به کار می روند. انتخاب فعل مناسب برای احساسات و عواطف خود مهم است.
2. استفاده از افعال و فعل های فرمال: در مکالمات و پیام های عاشقانه کره ای، استفاده از فعل ها و افعال فرمال معمولاً متداول نیست. به جای آن، از افعال و فعل های غیررسمی و دوستانه برای بیان احساسات استفاده می شود تا ارتباط عمیق تر و صمیمی تری ایجاد شود. به عنوان مثال، به جای "나는 당신을 사랑합니다" (من عاشق شما هستم)، می توانید از "나는 너를 좋아해" (من تو را دوست دارم) یا "나는 너에게 반했어" (من عاشق تو شده ام) استفاده کنید.
مهمترین نکته این است که عبارات عاشقانه خود را با احترام و در قالبی معنی دار و صمیمی بیان کنید تا احساسات شما به درستی به فرد مقابل منتقل شوند.

مقاله پیشنهادی: 10 برنامه آموزش زبان کره ای (بهترین اپلیکیشن زبان کره ای)

عبارات کره ای date و قرار ملاقات

در زبان کره ای، برای ملاقات و دوستیابی از عبارات و واژگان مختلفی می توان استفاده کرد:

1. 안녕하세요 (Annyeonghaseyo): این عبارت به معنای "سلام" است و برای ملاقات با افراد جدید در هر موقعیتی استفاده می شود.

2. 만나서 반가워요 (Mannaseo Bangawoyo): این عبارت به معنای "خوشحالم که با شما آشنا شدم" است و برای بیان خوشایندی در ملاقات با افراد جدید به کار می رود.

3. 이름이 뭐에요? (Ireumi Mwoeyo?): این جمله به معنای "نام شما چیست؟" است و برای پرسیدن نام شخص مقابل به کار می رود.

جملات مربوط به ابراز علاقه در زبان کره ای

4. 친구가 되고 싶어요 (Chinguga Doego Sipeoyo): این جمله به معنای "می خواهم دوستتان باشم" یا "می خواهم دوست شما باشم" است و برای بیان تمایل به دوستیابی با شخصی جدید استفاده می شود.

5. 나의 친구가 되어 주실래요? (Naui Chinguga Doeeo Jusillaeyo?): این جمله به معنای "مایل به دوستی با من هستید؟" است و برای پیشنهاد دوستی به شخص مقابل به کار می رود.

6. 함께 시간을 보내자 (Hamkke Sigan-eul Boenaja): عبارت به معنای "بیا با هم وقت بگذرانیم" است و برای دعوت به گذراندن وقت با شخصی که دوست دارید استفاده می شود.

7. 좋은 친구가 되고 싶어 (Jo-eun Chinguga Doego Sipeo): این جمله به معنای "می خواهم دوست خوبی باشم" است و برای بیان تمایل به دوستی و رفاقت با شخص مقابل استفاده می شود.

8. 너무 재밌어 (Neomu Jaemi-eo): این عبارت به معنای "خیلی جالب بود" یا "خیلی خوشم آمد" است و برای ابراز لذت و خوشایندی در دیدار و ملاقات با دوستان به کار می رود.

9. 우리 친구해요 (Uri Chinguhayeo): جمله به معنای "ما دوست هستیم" است و برای تأکید بر دوستی و رابطه با کسی استفاده می شود.

10. 연락처를 주세요 (Yeollagcheo-reul Juseyo): این جمله به معنای "شماره تماستان را بدهید" است و برای ادامه ارتباط و دوستیابی با شخصی استفاده می شود.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
4.64/5 (11 امتیاز)
نظرات
ممد (شنبه 12 اسفند 1402 13:37:04)

گاهی اوقات، کره ای ها ممکن است به طور غیرمستقیم با ابراز نگرانی یا نگرانی برای رفاه شریک زندگی خود ابراز عشق کنند.

هاناشی (شنبه 12 اسفند 1402 13:36:03)

کره ای ها اغلب عشق خود را از طریق اعمال خود ابراز می کنند، مانند آشپزی برای شریک زندگی خود، انجام کارها یا دادن هدایای کوچک.

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران