آموزش میوه ها به آلمانی 🍓 انواع سبزیجات در زبان آلمانی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/15 1065
میوه به آلمانی

آموزشی که در این مقاله برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، نام انواع میوه به آلمانی است که مطمئنا از نکات بسیار مهم در آموزش زبان آلمانی به شمار می رود. برای زندگی در این کشور این حداقل نکته آموزشی است که باید در برنامه خود قرار دهید. چرا که خرید میوه و سبزیجات را تقریبا باید روزانه انجام دهید و از این رو بسیار مهم و کاربردی است. بنابراین آموزشگاه زبان آلمانی ملل این آموزش را برای شما عزیزان محقق ساخته است.

میوه ها و سبزیجات به آلمانی

هنگامی که قصد دارید در کشور دیگری مثل آلمان زندگی نمایید، مسئله خرید لوازم و موارد خوراکی را تقریبا روزانه باید انجام دهید و برای این کار باید نکات مربوطه را یاد بگیرید. نام انواع میوه به آلمانی و همچنین سبزیجات از نکات بسیار مهمی است که حتما باید در برنامه آموزشی خود قرار دهید.

 

 

 

اگر در کشور آلمان زندگی نمی کنید توصیه ما این است که یادگیری این اسامی را از طریق تصویر انجام دهید چرا که بیش تر در ذهن شما می مانند‌. اما در کشور آلمان قضیه فرق دارد و شما می توانید در زمان خرید به راحتی نام آن ها را یاد بگیرید و بدون تردید ملکه ذهن شما خواهد شد.

مطالعه بیشتر: اعضای بدن به زبان آلمانی

انواع میوه به آلمانی با die

در این قسمت نام انواع میوه به آلمانی را با آرتیکل "die" برای شما عزیزان به ارمغان آورده ایم. سعی کنید برای یادگیری هر چه بهتر این لغات، آن ها را از طریق تصویر یاد بگیرید و همچنین در جمله ها و صحبت های روزانه خود از آن ها استفاده نمایید. 

آموزش میوه ها به آلمانی

Die banane: موز Die erdbeere: توت فرنگی
Die beere: توت Die himbeere: تمشک
Die blaubeere: بلوبری Die kirsche: گیلاس
Die aprikose: زردآلو Die pflaume: آلو
Die zitrone: لیمو Die orange: پرتقال
Die blutorange: پرتقال خونی Die traube: انگور
Die feige: انجیر Die birne: گلابی
Die ananas: آناناس Die kiwi: کیوی
Die wassermelone: هندوانه Die melone: خربزه
Die mandarine: نارگیل Die nektarine: شلیل

آموزش میوه ها به آلمانی

نام انواع میوه با آرتیکل "der"

در این بخش از مقاله نام انواع میوه به آلمانی را با آرتیکل "der" به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. یادگیری این لغات برای افرادی که قرار است در کشور آلمان زندگی کنند امری بسیار مهم به شمار می رود.

مطالعه بیشتر: اسامی حیوانات در زبان آلمانی

Der pfirsich: هلو Der granatapfel: انار
Det apfel: سیب Der apfelschnitz: تکه ای از سیب
Der obstsalat: سالاد میوه  

نام انواع سبزیجات به زبان آلمانی

پس از این که نام انواع میوه به آلمانی را به شما عزیزان آموزش دادیم، برای تکمیل این مراحل، بهتر است نام سبزیجات را نیز به زبان آلمانی یاد بگیرید. بدون تردید برای زندگی و امرار معاش و خرید در این کشور، نیاز مبرم به دانستن نام این سبزیجات خواهید داشت. در زبان آلمانی نام سبزیجات به طور کلی "das gemüse" می باشد. در ادامه نام انواع سبزیجات را به زبان آلمانی فرا خواهید گرفت.

آموزش میوه ها به آلمانی

نام انواع سبزیجات به آلمانی با آرتیکل "die " 

برای زندگی راحت تر در کشور آلمان و برقراری ارتباط و رفع نیازهای شخصی خود از جمله خرید، باید کوچک ترین نکته ها و ساده ترین لغات را نیز یاد بگیرید. برخی از اسامی بسیار کاربردی هستند. نام انواع میوه به آلمانی و همچنین سبزیجات از لغات بسیار مهم و کاربردی به شمار می روند.

Die tomate: گوجه فرنگی Die gurke: خیار
Die kartoffel: سیب زمینی Die paprika: فلفل دلمه ای
Die karotte: هویج Die zwiebel: پیاز
Die bohne: لوبیا Die olive: زیتون
Die aubergine: بادمجان Die zucchini: کدو سبز
Die knoblauchzehe: سیر  

نام سبزیجات با آرتیکل "der" 

این قسمت از مقاله را به نام سبزیجاتی اختصاص داده اسم که با آرتیکل "der" مورد استفاده قرار می گیرند. یادگیری نام انواع میوه به آلمانی و سبزیجات را حتما در مراحل اولیه برنامه آموزشی خود قرار دهید چرا که از نکات بسیار مهم برای زندگی و خرید در این کشور به شمار می روند.

آموزش میوه ها به آلمانی

Der knoblauch: سیر Der mais: ذرت
Der maiskolben: ذرت Der pilz: قارچ
Der brokkoli: بروکلی Der kürbis: کدو تنبل
Der salat: سالاد  

میوه های کشور آلمان

از زمان قدیم در کشور آلمان، مردم علاقه زیادی به میوه های رشد کرده در آب و هوای متعادل داشتند. امروزه نیز این میوه ها را در فروشگاه ها و باغ ها مشاهده می نمایید و طرفداران زیادی دارند.

البته نا گفته نماند که در فروشگاه ها و میوه فروشی های مدرن این کشور انواه میوه ها از سر تا سر دنیا وجود دارد و سلیقه و علاقه مردم نیز به سمت آن ها کشیده شده است. مردم برای تغذیه روزانه خود به صورت متنوع از این میوه ها استفاده می نمایند. در این قسمت از مقاله میوه های مهم و رایج را در بین مردم این کشور برای شما آورده ایم.

  • Der apfel: سیب در این کشور طرفداران زیادی دارد و همچنین نوشیدنی بسیار خوش طعم نیز وجود دارد که از سیب تهیه می شود. این نوشیدنی بسیار خوشمزه "apfelschorle" نام دارد.
  • Die erdbeere: توت فرنگی نیز از این میوه ها به شمار می رود و در کشور آلمان زیاد استفاده می شود. در کشور آلمان این توت را به نام توت زمینی می شناسند چون در زمین رشد می کنند.
  • Die blaubeere: توت آبی یا بلوبری از انواع میوه به آلمانی است که در این کشور بسیار رایج است. در اروپای مرکزی توت وحشی و محلی را می توان پیدا کرده و خریداری نمود.
  • Die brombeere: توت سیاه که در این کشور به خاطر شرایط آب و هوایی معتدل رشد خواهد کرد و در کنار توت فرنگی و توت آبی از میوه های رایج و مورد علاقه مردم این کشور می باشد. البته این نکته را نیز یادآور شویم که هنگام چیدن و حتی خوردن باید مراقب تیغ های آن باشید چون امکان دارد به پوست و لباس شما آسیب وارد کند‌.
  • Die himbeere: تمشک نیز یکی از انواع توت می باید که در این کشور به صورت کاملا طبیعی رشد خواهد کرد.
  • Die moosbeere: زغال اخته در کشور آلمان بسیار طرفدار دارد اما برای مصرف مردم، این میوه‌ از کشور آمریکا وارد می شود.
  • Die kirsche: گیلاس از انواع میوه‌ به آلمانی است که در فرهنگ آلمان بسیار مهم است و می توان آن را در کنار سیب از مهم ترین میوه ها به حساب آورد. البته نا گفته نماند که گیلاس شیرین بسیار رایج تر می باشد. این گیلاس های شیرین اصولا در قسمت جنوبی این کشور رشد خواهد کرد.
  • Die traube: انگور از انواع میوه به آلمانی و از رایج ترین میوه ها در این کشور به شمار می رود. این میوه‌ در منطقه ای حاصلخیز در این کشور رشد می کنن که در غرب آلمان واقع شده است.
  • Oranges: در کشور آلمان به دلیل آب چ هوای سرد شرایط برای رشد پرتقال زیاد مناسب نمی باشد. اما با این وجود از میوه‌های پر طرفدار به شمار می رود.
  • Die pflaume: آلو را می توان در بسیاری از مناطق آلمان مشاهده نمود چون در بیشتر قسمت های این کشور رشد خواهد کرد. یکی از دلایل محبوبیت و لذت بخش بودن این میوه، ظاهر آن می باشد.

یادگیری نام انواع میوه به آلمانی کمک زیادی به تقویت این زبان خواهد کرد و می توان خرید روزانه خود را به راحتی انجام داد. این کار اعتماد به نفس را در این افراد بسیار بالاتر می برد.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (7 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران