کیوت به انگلیسی | Cute به فارسی 🐳 در جواب کیوت چه بگوییم؟

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/02 1271 زمان مطالعه: 3 دقیقه
کیوت به انگلیسی

کلمه cute یکی از واژه های پرکاربرد و محبوب در زبان انگلیسی است که به طور گسترده در مکالمات روزمره و در متون مختلف به کار می رود. این واژه به معنای جذاب، دلنشین، نیکوترین، یا شیرین به نظر رساندن چیزها یا افراد به کار می رود. با این مقاله از آموزشگاه زبان انگلیسی ملل همراه ما باشید.

Cute عمدتاً به توصیف ویژگی های ظاهری یا رفتاری مثل شکل ظاهری جذاب، تنوع رنگ، نازکی، شیرینی یا جذابیت افراد یا حیوانات اشاره دارد.

در آموزش زبان انگلیسی یاد میگیرید که از آنجا که cute ابراز شیرینی و جذابیت می کند، این واژه معمولاً در مورد چیزهای کوچک و دلنشین مثل کودکان، حیوانات بچه، گلها و اشیاء کوچک دیگر به کار می رود و می تواند یک انگیزه مثبت برای اشخاص باشد تا نسبت به آن چیزها یا افراد علاقه نشان دهند.
 

معنی کیوت به انگلیسی


در مجموع، "cute" واژه ای که به توصیف ویژگی های دلنشین و جذاب اشیاء یا افراد به کار می رود و جزء واژه هایی است که در فرهنگ انگلیسی روزمره به شدت رواج دارد.

مقاله پیشنهادی: اسامی حیوانات به انگلیسی با تلفظ | لیست 100 حیوان

معنی کیوت به انگلیسی

کلمه "کیوت" به انگلیسی به معنای "cute" ترجمه می شود. این واژه به معنای جذاب، زیبا، دلفریب، یا خوش تیپ به کودکان، حیوانات، اشیاء یا حتی افراد استفاده می شود.
 

Cute به فارسی


"کیوت" یک واژه رایج و پرکاربرد در مورد چیزها یا افرادی است که در نظر دیگران جذاب یا دلنشین به نظر می آیند. این واژه معمولاً به توصیف ویژگی های ظاهری یا رفتاری مثل شکل ظاهری جذاب، تنوع رنگ، نازکی، شیرینی یا جذابیت افراد یا حیوانات اشاره دارد.

مطالعه بیشتر: زیبا به انگلیسی

"کیوت" ممکن است به طور غیررسمی در مکالمات روزمره یا در متن ها و شبکه های اجتماعی برای تعریف چیزی که جذاب یا دلنشین به نظر می رسد، استفاده شود.
 

دختر کیوت به انگلیسی

دو تعریف مهم از کلمه کلیوت

  1. جذاب و دلنشین: این تعریف از "cute" به معنای چیزی یا شخصی استفاده می شود که در نظر دیگران جذاب و دلنشین به نظر می آید. معمولاً این استفاده از "cute" به توصیف ویژگی های ظاهری یا رفتاری اشیا یا افراد اشاره دارد.
  2. نیکوترین یا شیرین ترین: "Cute" به عنوان ابرازی از شیرینی و نیکوترینی نیز به کار می رود. این تعریف بیشتر در مورد چیزها و اشیاء کوچک و دلنشین به کار می رود و معمولاً به توصیف چیزهایی مثل کودکان، حیوانات بچه، گلها و اشیاء کوچک دیگر متعلق می شود.

مقاله پیشنهادی: طبیعت به انگلیسی

در چه مواردی از کیوت استفاده نکنیم؟

استفاده از کلمه "کیوت" (cute) معمولاً به منظور توصیف چیزها یا افرادی که دلنشین و جذاب به نظر می آیند به کار می رود، اما گاهی اوقات ممکن است به صورت استثنائی برای توصیف وضعیت ها یا مواقع خاصی به کار برود.

  • استفاده به عنوان نقد: گاهی اوقات کلمه "کیوت" به عنوان یک نقد منفی به کار می رود تا وضعیت یا چیزی را که به نظر عجیب یا نازکی آمده باشد، به سبب زیبایی بی جا یا از جا افتادگی آن نقدهایی شده باشد.
  • استفاده در بیان شرایط: این کلمه ممکن است در مورد وضعیت روحی یا مزاج افراد به کار رود. به عنوان مثال، ممکن است کسی بگوید "او امروز کیوت نیست" تا بیان کند که شخصیت شخص در آن روز خوب نیست و چیزی از دست رفته است.
  • استفاده در برابر جوک: گاهی اوقات کلمه "کیوت" برای ترتیب جوک ها و شوخی هایی که ممکن است بیشتر به سمت مسخره کردن بیفتند به کار می رود.
  • در متون تخصصی: در متون تخصصی یا علمی، ممکن است "کیوت" به عنوان یک مفهوم مورد بحث قرار گیرد. به عنوان مثال، در علوم حیاتی و زیست شناسی، ممکن است برای توصیف ویژگی های جذاب و دلنشین گونه های حیوانی یا گیاهی به کار رود.

مقاله پیشنهادی: بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (11 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران