آموزش فصل های سال به ترکی استانبولی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/01/15 282
آموزش فصل های سال به ترکی استانبولی

این مقاله را به یادگیری فصل های سال به زبان ترکی استانبولی اختصاص داده ایم. همچون نکات دیگر، این مسئله هم در یادگیری زبان ترکی استانبولی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. امروزه مراودات و مسافرت های زیادی به کشور ترکیه صورت می گیرد و برای تمام برنامه ریزی ها باید نام فصل ها را به این زبان بدانید.

از گرفتن بلیط تا تهیه لباس و سایر مسایل باید با برنامه ریزی کامل انجام بگیرد. شما بهتر است این وظیفه را به کارشناسان آموزشگاه زبان ملل بسپارید و از این مطالب نهایت استفاده را بنمایید‌. 

دلیل یادگیری فصل ها به زبان ترکی استانبولی

اما به نظر شما چرا تاکید داریم که برای یادگیری فصل های سال به زبان ترکی استانبولی اقدام نمایید. همه می دانیم که هر ساله افراد زیادی به کشور زیبای ترکیه سفر می کنند. از این رو یادگیری این زبان شیرین و جذاب طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

 

 

اما این نکته را باید به یاد داشته باشید که یادگیری برخی از نکات اهمیت بسیار زیادی در فرایند آموزش زبان ترکی استانبولی دارد. یادگیری نام فصل ها از این موارد محسوب می شود. با یادگیری این نکات می توان سفر بسیار خاطره انگیزی را تجربه نمود. بدون تردید یادگیری این زبان باعث می شود ارتباط بسیار بهتری با مردم پیدا کرد و این احساس نزدیکی سفر لذت بخش تری را رقم می زند.

یادگیری فصل ها را می توان از نکات پایه آموزش هر زبانی به شمار آورد. زمانی که شما روی این موضوع تسلط پیدا کنید، می توانید در مورد اتفاقات و خاطرات خود بسیار راحت تر صحبت نمایید و آن ها را با بقیه به اشتراک بگذارید. با یادگیری این فصل ها می توانید برای گرفتن بلیط و برنامه ریزی سفر بسیار دقیق تر اقدام نمود.

مطالعه بیشتر: ماه های سال به ترکی استانبولی

تهیه لباس برای فصل های مختلف نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با تمام این اوصاف باید سعی کنید این نکات را به خوبی یاد بگیرید و تمام فصل ها را آموزش ببینید. 

فصل های سال به ترکی

در این بخش از مقاله، سعی داریم شما را با اسامی فصل های سال به زبان ترکی استانبولی آشنا کنیم. نام این فصل ها بسیار ساده است و تنها با تمرین و تکرار در ذهن شما می مانند. در ادامه این نام ها را مطالعه بفرمایید.

بهار Bahar
تابستان Yaz
پاییز Sonbahar
زمستان Kış

ماه های فصل بهار به ترکی استانبولی

اکنون شما فصل های سال به زبان ترکی استانبولی را می شناسید. در این بخش قرار است قدری در مورد فصل بهار صحبت نماییم. همان گونه که در قسمت قبل مشاهده نمودید، فصل بهار در زبان ترکی استانبولی به نام "bahar" می باشد و به فارسی شبیه است.

فصل های سال به ترکی استانبولی

پس یادگیری نام فصل بهار بسیار ساده است و ملکه ذهن شما خواهد شد. در سال میلادی آغاز فصل ها به زمستان بر می گردد. اما ما در این مقاله از فصل بهار آغاز نموده ایم. بهار یا "bahar" یا "ilkbahar" در زبان ترکی استانبولی استفاده می شود. سه ماه در این فصل وجود دارد که آن ها را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

April Nisan آوریل | اپریل
May Mayıs می
June Haziran ژوئن

این ماه ها در کشور ترکیه و در زبان آن ها در فصل بهار می باشد.

مطالعه بیشتر: اعداد به زبان ترکی استانبولی

ماه های فصل تابستان به ترکی استانبولی

پس از فصل بهار، یکی دیگر از فصل های سال به زبان ترکی استانبولی را یاد می گیریم. در قسمت قبل فصل تابستان را نیز یاد گرفته اید. در این بخش ماه های فصل تابستان را نیز یاد خواهید گرفت.

July Temmuz جولای
August Ağustos آگوست
September Eylül سپتامبر

ماه های فصل پاییز به ترکی استانبولی

اکنون ماه های فصل پاییز را به شما آموزش می دهیم. اگر دوست دارید از زیبایی های فصل پاییز در کشور ترکیه نهایت استفاده را ببرید، می توانید برای این ماه ها برنامه ریزی نمایید و مسافرت پر خاطره ای را برای خود رقم بزنید.

فصل های سال به ترکی استانبولی

مطالعه بیشتر: تبریک ازدواج به ترکی استانبولی

October Ekim اکتبر
November Kasım نوامبر
December Aralık دسامبر

ماه های فصل زمستان به ترکی استانبولی

در کشور ترکیه نیز همانند سایر کشورها سال میلادی و عید کریسمس با فصل زمستان آغاز می شود. پس می توانید عید را در این کشور باشید و از تمام مراسم زیبا لذت ببرید.

مطالعه بیشتر: پادکست زبان ترکی استانبولی

در این قسمت از مقاله در مورد یادگیری فصل های سال به زبان ترکی استانبولی، در مورد فصل زمستان و ماه های آن صحبت می کنیم.

January Ocak ژانویه
February Şubat فوریه
March Mart مارس

با یادگیری فصل ها و ماه های سال می توانید برنامه ریزی دقیقی برای مسافرت داشته باشید.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (2 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران