ثبت نام به انگلیسی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/13 350
ثبت نام به انگلیسی

بدون شک برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان، نیاز است واژه های زیادی از جمله ثبت نام به انگلیسی را یاد بگیرید. چه برای ثبت نام در مدرسه یا دانشگاه و یا مکان های دیگر به این واژه نیاز پیدا می کنید. بهتر است آموزش این عبارت ها و واژه ها را از سر بگیرید، ما تا انتهای مسیر آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان های رایج دنیا همراه و همگام‌ با زبان آموزان عزیز خواهیم بود. پس با ما در آموزشگاه زبان ملل همراه باشید. 

ثبت نام کردن به انگلیسی

فرض را بر این بگذارید که به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کرده اید و قرار است خودتان یا فرزندانتان برای ثبت نام در مکانی مراجعه نمایید. شما باید این توانایی را داشته باشید که منظور خود را بیان نمایید. برای عبارت ثبت نام به انگلیسی می توانید واژه های زیر را به کار ببرید:

  • Enlist
  • Register 
  • Inscribe

حتی این عبارت ها می توانند در معانی مختلف دیگر نیز به کار روند. در کل نوشتن و ثبت اطلاعات شخصی مثل نام و موارد دیگر در یک فرم مربوطه، فرایند ثبت نام را به وجود می آورد. 
I registered the car in my name. 
- من ماشین را به نام خودم ثبت نام کردم. 
Within two weeks of arrival all foreigners had to register with the local police. 
- همه خارجی ها باید در عرض دو هفته پس از ورود، در پلیس محلی ثبت نام می کردند. 
The students have to eegister for the new course by the end of April.
- دانشجویان باید تا آخر ماه اپریل ( فروردین) برای حضور در دوره جدید ثبت نام نمایند‌. 
Customers who register on-line will receive a ten percent discount. 
- مشتری هایی که به صورت آنلاین ثبت نام می نمایند، از ده درصد تخفیف برخوردار می شوند. 

مطالعه بیشتر: توصیف اتاق خواب من به انگلیسی

فرم ثبت نام به انگلیسی

لازم به ذکر است که برای ثبت نام کردن در هر مکانی، فرمی به شخص داده می شود که باید برای ثبت اطلاعات شخصی آن را تمکیل نماید و به متصدی تحویل دهد. در این فرم اطلاعاتی از شخص خواسته شده است. از جمله نام و نام خانوادگی و اطلاعات مربوط به شناسنامه و سایر اطلاعات که باید با دقت هر چه تمام تر آن را تمکیل نمود. فرم ثبت نام به انگلیسی با عبارت "registration form" شناخته خواهد شد. با تکمیل کردن این فرم شما می توانید آمادگی خود را برای ثبت نام در مکان مورد نظر اعلام نمایید. 


واژه های مرتبط با کلمه ثبت نام به انگلیسی
 

شرایط ثبت نام به انگلیسی

در این قسمت باید توضیحی برای شما عزیزان داشته‌ باشیم. گفتنی است که در هر فرم ثبت نام، برای حضور شما در آن مکان، شرایطی در نظر گرفته می شود. در واقع هر مکان و سازمانی شرایط خاص خود را دارد و اصلا این شرایط جهت ثبت نام در فرم مشخص خواهد شد. این شرایط ثبت نام به انگلیسی با عبارت " Registration Conditions " مشخص خواهد شد. پس هنگامی که این عبارت را مشاهده نمودید، باید آن ها را مطالعه نموده و در صورتی که این شرایط را می پذیرید، فرم ثبت نام را تکمیل نموده و به متصدی مربوطه تقدیم کنید. 

ثبت نام در کلاس به انگلیسی

این شرایط به احتمال زیاد برای شما پیش می آید، که پس از زندگی در یک کشور با زبان انگلیسی، به کلاس هایی بروید یا فرزندان خود را به این گونه مکان ها ببرید. برای شرکت در کلاس های مختلف ابتدا باید برای ثبت نام اقدام نمایید. در این گونه موارد باید بتوانید به محض ورود به مکان مورد نظر، هدف خود را بیان نمایید. واژه و عبارت مربوطه برای ثبت نام به انگلیسی در کلاس های مختلف به این صورت است. عبارت مربوطه برای این منظور " enrollment" است. همچنین می توانید از عبارت " Register in class " نیز استفاده نمایید. 

مقاله پیشنهادی: دیکشنری‌های زبان انگلیسی | 13 تا از بهترین دیکشنری های زبان انگلیسی

ثبت نام در مدرسه به انگلیسی

اگر شما دانش آموز باشید و به یکی از کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کرده باشید و تمایل داشته باشید در مدارس آن کشور ثبت نام کنید، یا این که فرزند شما باید در مدارس این کشور ثبت نام و تحصیل خود را ادامه دهد، باید برای ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهید. عبارت ثبت نام به انگلیسی برای حضور در مدرسه را می توان با عبارت " Enroll in school" بیان نمود. پس این عبارت را به خاطر داشته باشید و برای انجام کارهای لازم اقدامات خود را انجام دهید‌. 

ثبت نام در دانشگاه به انگلیسی

امروزه دانشجویان زیادی تمایل دارند تحصیل خود را در دانشگاه های کشورهای دیگر ادامه دهند. در کشورهای انگلیسی باید این زبان را به خوبی استفاده نمایید و هدف و منظور خود را بیان کنید. برای بیان نمودن هدف خود در مورد ثبت نام به انگلیسی، برای مکانی مثل دانشگاه باید عبارت مربوطه را به درستی عنوان نمایید.

برای این منظور می توانید از عبارت زیر استفاده نمایید. در کل ثبت نام در دانشگاه معادل عبارت "University registration" است. همچنین می توانید این واژه را نیز به کار ببرید. این واژه " matriculation" و " matriculate" می باشد. با تسلط بر این واژه ها می توانید با اعتماد به نفس بیش تری هدف خود را بیان نمایید. 

مقاله پیشنهادی: شغل ها به انگلیسی + تلفظ صحیح و ویدیو

ثبت نام در باشگاه به انگلیسی

گاهی پیش می آید که پس از مهاجرت به کشورهای دیگر و شروع کردن به تحصیل و کار، نیاز دارید که اوقات فراغت خود را با رفتن به باشگاه پر کنید. پس باید برای این کار به باشگاه مورد نظر رفته و ثبت نام نمایید. مطمئنا در این شرایط فرم خاصی به شما داده می شود که باید اطلاعات خود را در آن وارد نمایید.

پس باید با عبارت ثبت نام به انگلیسی و تمام واژه های مربوط به آن آشنایی داشته باشید. برای این که بتوانید منظور خود را بیان نمایید و اعلام کنید که قصد دارید در آن باشگاه ثبت نام کنید، می توانید از عبارت " register in the club " یا واژه های  " enroll " و " enlist " استفاده نمایید و مفهوم‌ خود را به متصدی آن مکان القا نمایید.

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (1 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران