9 تا بهترین آموزشگاه زبان فرانسه غرب تهران 3️⃣ 0️⃣ 4️⃣ 1️⃣

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/02/12 78 زمان مطالعه: 3 دقیقه
آموزشگاه زبان فرانسه در غرب تهران

در این مقاله با معرفی چند آموزشگاه زبان فرانسه در غرب تهران با شما هستیم و مطمئنا می توانید پس از خواندن مطالب این مقاله درست تصمیم بگیرید و یکی از این آموزشگاه ها را برای یادگیری زبان فرانسوی انتخاب نمایید. امروزه زبان فرانسوی در سر تا سر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است بگوییم که در سراسر جهان حدود ۲۷۴ میلیون نفر به این زبان صحبت می کنند.

پس با این وجود متوجه هستید که این زبان چقدر اهمیت دارد و با یادگیری آن می توانید دریچه های پیشرفت را برای خودتان باز کنید. در ادامه توضیحات لازم را در مورد آموزشگاه زبان ملل و سایر موسسه ها در منطقه غرب تهران صحبت خواهیم کرد. این گونه می توانید برای رفت و آمد خود برنامه ریزی نمایید و به راحتی از این کلاس ها استفاده کنید. 

1. آموزشگاه زبان ملل

موسسه زبان ملل را می توان در رده بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در غرب تهران و البته در سایر مناطق به شمار آورد. این موسسه در سال ۱۳۷۹ کارهای آموزشی خود را آغاز نموده و با موفقیت های خود به پیش رفته است. به مرور زمان شعبه ها در همه مناطق تهران افزایش یافته و اساتید بسیار حرفه ای و برجسته با مهارت خاصی وظیفه تدریس را به عهده دارند که اکثر آن ها مدرک دکترا را در این زمینه دارند.
 

آموزشگاه زبان ملل

در مورد این موسسه برتر باید گفت که در راستای ارتقای سطح کیفی زبان آموزان عزیز، از متدهای آموزشی نوین و به روز ترین تکنیک ها استفاده خواهد شد و دوره های آموزشی برای تمام سنین و سطوح مختلف زبانی به صورت کاملا تخصصی برگزار خواهد شد.

به جرات می توان گفت که آموزشگاه زبان ملل تنها مرکز آموزشی در تهران می باشد که تمامی زبان ها را آموزش می دهد و این امر در شرایط کاملا تخصصی و حرفه ای صورت می گیرد. یکی از این زبان های پر کاربرد، زبان فرانسه می باشد که در حدود ۳۰ کشور مورد استفاده قرار می گیرد و در رده هفت زبان اصلی دنیا قرار دارد.

از این رو می توانید برای یادگیری این زبان در بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در غرب تهران ثبت نام نموده و از متدهای نوین آموزشی بهره ببرید. تمامی امکانات این موسسه مطابق با استانداردهای جهانی بوده و دوره ها نیز به صورت حضوری و خصوصی و همچنین به شکل آنلاین برقرار می باشد.

نکته بسیار مهم در زمینه یادگیری هر کدام از زبان ها این است که هر چهار مهارت زبانی از جمله مهارت نوشتاری، مهارت شنیداری، مهارت گفتاری و همچنین مهارت خواندن مورد توجه باشد و این امر در موسسه زبان ملل با بهترین شکل ممکن مورد نظر خواهد بود. استفاده از مهارت های سرگرم کننده شیوه آموزش را برای زبان آموزان در این موسسه بسیار جذاب ساخته و همگی با علاقه زیاد در دوره ها و کلاس ها شرکت می کنند. 

مطالعه بیشتر: بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران

2. آموزشگاه زبان ایران مهر

در این بخش برای معرفی آموزشگاه زبان فرانسه در غرب تهران، آموزشگاه زبان ایران مهر را در نظر گرفته ایم‌ و اطلاعات لازم را در مورد این موسسه در اختیار شما قرار می دهیم. نکته مهم در مورد زبان فرانسه این است که در کنار زبان انگلیسی از زبان های بسیار مهم و کاربردی در سر تا سر جهان به شمار می رود و در هر پنج قاره از دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت که با یادگیری این زبان می توان آینده بسیار خوبی را برای خود رقم زد.
 

همچنین برای افرادی که در زمینه تجارت فعالیت دارند باید این مژده را داشته باشیم که این زبان در واقع سومین زبان در زمینه تجارت می باشد. به طور خلاصه باید عنوان کرد که افرادی که در زمینه های تجارت بین المللی، صنعت، رسانه و فرهنگ و مد فعالیت دارد یا علاقمند به این زمینه‌ها هستند، می توانند روی زبان فرانسه به عنوان یک زبان کلیدی حساب باز کنند.

گفتنی است که موسسه ایران مهر با سابقه بیش تر از بیست سال در آموزش زبان های بین المللی و پر کاربرد، کلاس ها و دوره های آموزشی برای زبان فرانسه برگزار خواهد کرد و این کلاس ها نیز به صورت آنلاین و حضوری و همچنین به شکل خصوص و گروهی برگزار می شود.

اساتیدی که در این موسسه به کار مشغول هستند، بسیار حرفه ای بوده و کاملا به صورت تخصصی و با تکنیک های نوین این زبان را آموزش می دهند. پس بدون تردید می توانید در این شرایط به صورت کاملا اصولی زبان فرانسه را یاد بگیرید. همچنین تمام گروه‌های سنی شامل کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می توانند در این کلاس ها شرکت نمایند. منابع استفاده شده برای آموزش زبان فرانسه در این موسسه همگی به روز و معتبر می باشند. 

مطالعه بیشتر: بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در شرق تهران

3. آموزشگاه زبان فرانسه گات

موسسه گات یکی از  بهترین آموزشگاه های زبان تهران است که در سال ۱۳۸۸ فعالیت های خود را آغاز نموده و ۲۰ زبان زنده و رایج در دنیا را با بهترین شرایط ممکن آموزش می دهند. قابل ذکر است که دوره های آموزشی برای تمام سنین از کودکان تا نوجوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد و همه زبان آموزان با توجه به سطح دانش زبانی خود در کلاس ها شرکت می کنند.
 

آموزشگاه زبان فرانسه گات غرب تهران

به این شکل که کلاس ها از دوره مبتدی تا پیشرفته را پشتیبانی می کند. در مورد منابع آموزشی هم باید گفت که در این موسسه از معتبر ترین کتاب ها برای آموزش زبان فرانسه و سایر زبان ها استفاده می شود. این موسسه در غرب تهران هم شعبه هایی دارد و کار را برای ساکنین این منطقه بسیار راحت تر ساخته است.

کلاس ها به صورت خصوصی و گروهی و همچنین به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد و این امر به زبان آموزان کمک می کند که با توجه به شرایط خود در کلاس های مربوطه شرکت نمایند. تمام مهارت های زبانی شامل مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و مهارت خواندن در این موسسه مورد توجه می باشد و زبان آموزان در هر چهار زمینه تقویت خواهند شد.

مدیریت این موسسه افرادی بسیار باسابقه و تحصیل کرده بوده و همین امر باعث می شود که در تمام زمینه ها پیشرفت داشته باشند. محیط موسسه و کلاس ها بسیار آرام و‌ با نشاط بوده و بدون تردید زبان آموزان در چنین محیطی می توانند با میل و علاقه بیش تری به یادگیری زبان ادامه دهند. مشاورین این موسسه با سابقه و تجربه کافی همیشه آماده پاسخگویی و راهنمایی کردن می باشند. 

مطالعه بیشتر: بهترین دیکشنری فرانسوی به انگلیسی

4. آموزشگاه زبان دهخدا

در آموزشکاه زبان دهخدا از افراد مبتدی تا پیشرفته می توانند در کلاس های آموزش زبان فرانسه شرکت نمایند و در کلاس های حضوری یا آنلاین به صورت خصوصی یا گروهی شرکت نمایند. تردید نداشته باشید که با یادگیری این زبان می توانید دریچه های موفقیت را برای خودتان باز کنید.
 

آموزشگاه زبان دهخدا

چرا که این زبان در سر تا سر جهان کاربرد دارد و طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است. پس از گذراندن تمام دوره های آموزشی، مدرک معتبر به زبان آموزان اعطا خواهد شد و این مدرک تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش بوده و این وزارت خانه مدرک این موسسه را تایید می نماید. 

5. آموزشگاه زبان گاما

موسسه گاما یک آموزشگاه زبان فرانسه در غرب تهران است که شعبه های متععدی در شهر دارد. این موسسه در سال ۱۳۸۹ در شیراز کار خود را آغاز نموده است و در زمینه های کنکور و آموزش زبان فرانسه و سایر زبان ها فعالیت دارد. دوره های برگزار شده در این موسسه دارای اعتبار جهانی می باشند.
 

آموزشگاه زبان گاما

6. آموزشگاه زبان اسپیکان

اگر به دنبال یک آموزشگاه زبان فرانسه در غرب تهران هستید می توانید از موسسه زبان اسپیکان دیدن فرمایید. برجسته ترین اساتید تهران که از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند در این موسسه فعالیت دارند و کلاس ها با وجود این اساتید برجسته و حرفه ای، با کیفیت بسیار بالایی ادامه پیدا می کند.
 

بهترین آموزشگاه زبان های فرانسه غرب تهران

حتی در این آموزشگاه از اساتید بومی ( native ) نیز استفاده خواهد شد که این امر کیفیت را بالا می برد. کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند. پس از اتمام دوره ها، زبان آموزان از سوی این موسسه و با نظارت وزارت آموزش و پرورش، مدرک معتبر دریافت می کنند.

مطالعه بیشتر: افعال حرکتی در زبان فرانسه

بدون تردید یکی از دلایل موفقیت این موسسه، حضور اساتید برجسته و  حرفه ای بوده که همگی دارای تحصیلات دانشگاهی و مدرک بین المللی تدریس می باشند. همین عوامل کیفیت این موسسه را تضمین کند‌. 

7. موسسه آموزشی زبان نگار

این موسسه در سال ۱۳۸۱، تاسیس شده است و مجوز رسمی را از وزارت فرهتک و ارشاد اسلامی را برای آموزش زبان های مختلف دریافت کرده است. تمام آزمون ها در این موسسه با برنامه ریزی های دقیق انجام می گیرد.‌
 

موسسه آموزشی زبان نگار

زبان آموزان از دوره مبتدی تا پیشرفته می توانند کلاس ها و دوره های آموزشی را دنبال کنند‌. در این دوره ها از منابع مناسب و کلیدی استفاده می شود و تمام مهارت های زبانی مورد توجه می باشد. 

8. آموزشگاه زبان نصیر

در موسسه آموزش نصیر نیز، تمام آموزش ها تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود. این آموزشگاه زبان فرانسه در غرب تهران در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز نموده است و از سیستم های آموزشی روز دنیا استفاده می کند. تمام مهارت های زبانی در این موسسه با کیفیت بالا مورد توجه بوده و تقویت می شود.
 

9. آموزشگاه گلوبال زبانکده سپهر

این موسسه به عنوان بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در غرب تهران، فعالیت می کند و دوره های بسیار حرفه ای و منظمی برگزار می شود.
 

آموزشگاه گلوبال زبانکده سپهر

زبان های زیادی در این موسسه آموزش داده می شود و اساتید بسیار حرفه ای گرمای زیادی را به آن می دهند. دوره ها به صورت حضوری و آنلاین و به شکل خصوصی و گروهی برگزار می شود. منابع مورد استفاده در این موسسه همگی معتبر و به روز می باشد.

مطالعه بیشتر: بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
0/5 (0 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران